Galluppia: lapsi hoitoon alle vuoden ikäisenä...

Niin muinoin äitiysloma oli 3kk-6kk ja ihan oivia ihmisiä heistäkin on tullut, täällä palstailijoistakin varmaan aika moni kuuluu vauvoihin, joiden äideillä ei ollut äitiyslomaa kuin 6kk.
 
online
Meillä kuopuksella on ollu hoitaja kotona pari kertaa viikossa ihan alusta asti, (aluksi yhden syöttövälin, eli nukkui kokoajan ) kun kävin koulussa. Tarhaan menee heti äitiysloman loputtua, mutta vain lyhyitä aikoja kerrallaan eikä joka päivä. neljäs meni tarhaan aikanaan vähäksi aikaa juuri 1v täytettyään ja yllättävän hyvin meni. Flunssat olivat riesana, muuten ei juuri mitään ongelmaa. Haluaisin kaikki tarhaikäiset samaan sisarusryhmään, jolloin pieniä ryhmässä on vähemmän ja pojista olisi myös toisilleen seuraa ja tukea.
 
Enpä oo vieläkään raaskinut laittaa omaa poikaa, ikää on 1v9kk. Vasta aion sitten laittaa kun puhuu jo hyvin, varmaan ensi syksynä... Yökylässä on ollut kyllä ihan pienenäkin.

Vähän tuntuu oudolle jos joku laittaa hoitoon alle 1-vuotiaan, mutta omapa on asiansa. :whistle:
 
äiti minäkin
Alkuperäinen kirjoittaja Plus4:
Niin muinoin äitiysloma oli 3kk-6kk ja ihan oivia ihmisiä heistäkin on tullut, täällä palstailijoistakin varmaan aika moni kuuluu vauvoihin, joiden äideillä ei ollut äitiyslomaa kuin 6kk.
Mäki oon alottanu hoidossa ollessani 4kk enkä tuosta oo kärsiny, ainakaan tietääkseni

 
Mun mielestä ei ole hyväksymisestä kiinni ensinkään,vaan elämäntilanteesta. =)
Esikoisen kohdalla 18v sitten olin yh ja opiskelut kesken,joten vein lapseni hoitoon 10kk ikäisenä!Näiden kahden viimosen kohdalla olen ollut kotona ja tämän vitos-tulokkaan kanssa myös. =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja online:
Meillä kuopuksella on ollu hoitaja kotona pari kertaa viikossa ihan alusta asti, (aluksi yhden syöttövälin, eli nukkui kokoajan ) kun kävin koulussa. Tarhaan menee heti äitiysloman loputtua, mutta vain lyhyitä aikoja kerrallaan eikä joka päivä. neljäs meni tarhaan aikanaan vähäksi aikaa juuri 1v täytettyään ja yllättävän hyvin meni. Flunssat olivat riesana, muuten ei juuri mitään ongelmaa. Haluaisin kaikki tarhaikäiset samaan sisarusryhmään, jolloin pieniä ryhmässä on vähemmän ja pojista olisi myös toisilleen seuraa ja tukea.
ryhmiksessä näin. meilläkin tytöt 2v ja 5v ryhmiksessä ja musta on kiva että on samassa ryhmässä ja että siellä kaiken ikäisiä
 

Yhteistyössä