Genovaan :)

Nyt nukkumaan klo 4.00 herätys ja Genovaan :D. Joka päivä uusi kaupunki ja uusi hotelli.

Miksi monet ei mua ymmärrää etten vaan tykkää olla paikalla, samassa kaupungissa, samassa hotellissa viikon verran, hulluksi voi tulla paikalla...Suunnittelen jo synttäriksi toista reissua, pakko vaan katsoa miten töiden kanssa. Unelma on ainakin käydä vaikka koko maapallo läpi :coffee:
 
vierailija222
Sä et sitten halua tutustua eri kaupunkeihin kunnolla? Se, että on viikon tai kaksi samassa hotellissa ei tarkoita sitä, että siellä hotellissa ollaan suurin osa ajasta. Itse ainakin haluan tutkia kaupunkia ja hotelli on nukkumista varten.
 
vierailija
Sä et sitten halua tutustua eri kaupunkeihin kunnolla? Se, että on viikon tai kaksi samassa hotellissa ei tarkoita sitä, että siellä hotellissa ollaan suurin osa ajasta. Itse ainakin haluan tutkia kaupunkia ja hotelli on nukkumista varten.
Jotkut ihmiset tekevät töitä ulkomailla (tienaavat rahaa), toiset ihmettelevät maisemia tai arkkitehtuuria (tuhlaavat rahaa).
 
vierailija
Venakolle riittää että kiertää keskustan vuittonit ja chanelit. Sittenhän ei ole enää muuta nähtävää. Sen jälkeen pitää luonnollisesti kuvien kera kysyä palstalta että onko joku rätti hieno vai ei. Kuvissa pitää myös aina näkyä pari-kolme mustaa luksusputiikin paperikassia, ettei kenellekään jää epäselväksi että hän shoppailee kalleimmissa kaupoissa. Tottakai ihan vaan sen vuoksi, että ne vaatteet ovat näillä merkeillä niin kestäviä ja laadukkaita, paljon ekologisempia kuin halpakaupasta ostetut. Venakon sydäntä lähellä on ennen kaikkea ekologisuus.
 
vierailija
Nyt nukkumaan klo 4.00 herätys ja Genovaan :D. Joka päivä uusi kaupunki ja uusi hotelli.

Miksi monet ei mua ymmärrää etten vaan tykkää olla paikalla, samassa kaupungissa, samassa hotellissa viikon verran, hulluksi voi tulla paikalla...Suunnittelen jo synttäriksi toista reissua, pakko vaan katsoa miten töiden kanssa. Unelma on ainakin käydä vaikka koko maapallo läpi :coffee:
Yhdessä päivässä et ehdi noista kulttuurihistoriallisesti monipuolisista kaupungeista näkemään kuin vilauksen, ja osan siitä päivästä vietät luksusputiikeissa. Vähän säälittävää että kiinnostus ei riitä sen pidemmälle. Voihan sitä sanoa käyneensä kaikissa maailman kolkissa, eri asia mitä niistä sen jälkeen tietää ja mitä niissä on kokenut.
 
vierailija
Venakolle riittää että kiertää keskustan vuittonit ja chanelit. Sittenhän ei ole enää muuta nähtävää. Sen jälkeen pitää luonnollisesti kuvien kera kysyä palstalta että onko joku rätti hieno vai ei. Kuvissa pitää myös aina näkyä pari-kolme mustaa luksusputiikin paperikassia, ettei kenellekään jää epäselväksi että hän shoppailee kalleimmissa kaupoissa. Tottakai ihan vaan sen vuoksi, että ne vaatteet ovat näillä merkeillä niin kestäviä ja laadukkaita, paljon ekologisempia kuin halpakaupasta ostetut. Venakon sydäntä lähellä on ennen kaikkea ekologisuus.
Paremminkin egologisuus.
 
vierailija
Erääseen sairauteen liittyy tuo paikallaan olemisen vaikeus. Ihminen ei itse tiedosta vaan luulee olevansa hyvinkin reipas. Todellisuudessa pysähtyessään ja vain olemaan tuntuu kuin seinät kaatuisivat päälle. Sitä hän varmaan tarkoittaakin tuolla "hulluksi tulemisella"
 
vierailija222
Missäs on Milannan perseennuolijat jotka aina huutelee kateudesta?

Oikeasti, kuulostaa pakkomielteiseltä että pitää saada kierrettyä maapallo. Miten tuossa nauttii mistään maasta tai kaupungista kun ei yhtään tutustu paikkoihin tarkemmin vaan äkkiä pitää kiirehtiä paikasta toiseen. Kyllä mäkin haluan ehtiä matkustaa moneen maahan elämäni aikana, mutta kyllä mä haluan myös oikeasti nähdä paikkoja ja nauttia niistä.

Olimme viime vuonna Roomassa ja kyllä viikko oli lyhyt aika tutustua niin isoon kaupunkiin, paljon jäi vielä näkemättä.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
vierailija222
Jotkut ihmiset tekevät töitä ulkomailla (tienaavat rahaa), toiset ihmettelevät maisemia tai arkkitehtuuria (tuhlaavat rahaa).
No höpö höpö, kyllä Milanna matkustaa paljon ihan huvikseenkin. Ei kannata väittää, että kaikki on töihin liittyvää. Ei hän nyt niin kova bisnesnainen ole, että tekisi bisnestä kaikissa lukuissa maissa joissa on käynyt.
 
Kun olin Roomassa sain 2ssa päivässä käytyä kaikki mielenkiintoiset paikat läpi. Jos viikossa ei saa aikaiseksi, niin en ymmärrä sitten ihmisiä täällä ollenkaan, mitä muuta teette.

Töiden takia täällä olin vain 2 tuntia Italiassa heti kentältä.

Tällä hetkellä olen La Speziassa kiva pikku kaupunki mutta vain käteistä käy joka paikassa, täällä jo 6 tuntia ja pian Genovaan lähden. Nyt coffee time.
 

Yhteistyössä