Genovaan :)

vierailija222
Moni muukin on sinusta ihan samaa mieltä. :D:p:alien::ROFLMAO:

Muuten, jos sulla on lapsi niin eikö hän ole nyt heitteillä, kun sinä vaan roikut haukkumassa Milannaa?:D
Palsta on kyllä niin uskomaton. Lapsista ja heidän jaksamisestaan huolissaan olevat ovat niin paskoja ihmisiä? :eek: No palstaan voi aina luottaa, järjen ääni on aina väärin. Huvittavaa oikeasti kun puolustatte sitä, että pienet lapset jätetään pitkiksi ajoiksi hoitoon ja ovat äidistään paljon erossa. Jos tämän aloituksen olisi tehnyt joku muu kuin Milanna, niin aivan varmasti haukuisitte tämän äidin aivan pataluhaksi. Nyt vain luulette saavuttavanne jotakin nuolemalla erään persettä. :rolleyes:

Pitääkö mun olla koko ajan 13-vuotiaan lapsen kanssa? Eikö hän saa olla koulussa? Eikö hän saisi enää käydä harrastuksessaan missä hän nyt on? Mun pitäisi olla hänen kanssaan 24/7? En ole koko päivää istunut koneen ääressä joten älä viitsi mussuttaa. Enkä ole täällä haukkumassa Milannaa. Miksi sitä on niin vaikea tajuta? Kun olen kertonut ihan tosiasioita! Nyt on kyllä pakko sanoa, että voitteko te olla oikeasti noin tyhmiä? :eek::censored: Kuvittelette olevanne todella fiksuja kun puolustatte Milannaa ja haukuttu aivan kaikki jotka ovat eri mieltä hänen toimistaan vaikka itse asiassa toimitte itse todella typerästi ettekä näe mitä hallaa Milanna tekee lapsilleen koko ajan.

Mä en jaksa noin typeriä ihmisiä enempää. Heippa. :poop:
 
vierailija
Vai että nyt olen jo narsistinen suuruudenhullu :D Niin, onhan se suuruudenhullua ajatella, että jokainen äiti haluaisi kasvattaa lapsensa itse.

Tiesitkö muuten, että nuo sun haukkumiset ovat vain sun mielipide musta eikä mikään totuus?
Sinulla näyttää olevan tuon luetun ymmärtämisen kanssa laajempaakin ongelmaa. Lukiko siinä, että "narsistista suuruudenhulluutta kuvitella" vai "olet narsistinen suuruudenhullu, joka kuvittelee"? Vai etkö ymmärrä näiden eroa?
 
vierailija
Palsta on kyllä niin uskomaton. Lapsista ja heidän jaksamisestaan huolissaan olevat ovat niin paskoja ihmisiä? :eek: No palstaan voi aina luottaa, järjen ääni on aina väärin. Huvittavaa oikeasti kun puolustatte sitä, että pienet lapset jätetään pitkiksi ajoiksi hoitoon ja ovat äidistään paljon erossa. Jos tämän aloituksen olisi tehnyt joku muu kuin Milanna, niin aivan varmasti haukuisitte tämän äidin aivan pataluhaksi. Nyt vain luulette saavuttavanne jotakin nuolemalla erään persettä. :rolleyes:

Pitääkö mun olla koko ajan 13-vuotiaan lapsen kanssa? Eikö hän saa olla koulussa? Eikö hän saisi enää käydä harrastuksessaan missä hän nyt on? Mun pitäisi olla hänen kanssaan 24/7? En ole koko päivää istunut koneen ääressä joten älä viitsi mussuttaa. Enkä ole täällä haukkumassa Milannaa. Miksi sitä on niin vaikea tajuta? Kun olen kertonut ihan tosiasioita! Nyt on kyllä pakko sanoa, että voitteko te olla oikeasti noin tyhmiä? :eek::censored: Kuvittelette olevanne todella fiksuja kun puolustatte Milannaa ja haukuttu aivan kaikki jotka ovat eri mieltä hänen toimistaan vaikka itse asiassa toimitte itse todella typerästi ettekä näe mitä hallaa Milanna tekee lapsilleen koko ajan.

Mä en jaksa noin typeriä ihmisiä enempää. Heippa. :poop:
Kutsut itseäsi järjen ääneksi.. aissaatana :D Sustahan kuoriutui kunnon koomikko.
 
vierailija
En viitsisi edes vastata noin tyhmiin kysymyksiin. Juu, heräsin 7 maissa (mulle aika myöhään), lapsille annoin aamupalan, autoin vaatteiden kanssa, keskustelin koululaisen kanssa koulun Pedanet-tehtävästä. Lapset lähti ajoissa.
Hoputtaa tosin täytyi, eilen illalla kun saunottiin ja nuo on usein raukeita saunaillan jälkeisenä aamuna.

...Mitä sinä olet tänään tehnyt lastesi eteen?
Koetko tehneesi jotain erityistä "lastesi eteen"?! Normaalit aamurutiinit kenelle tahansa äidille... Aamupala, vaatteet, koulupäivään valmistautumista.
 
vierailija
Niin...? Ne normaalit rutiinit ja juttelut on just parasta.

Ilmapalloja ja serpentiinitkö ois pitäny olla? :D
No ei todellakaan... Mutta ihmettelen, että annat ymmärtää tehneesi jotain "lastesi eteen" vain suorittamalla nuo ihan normaalit jokapäiväiset jutut. Eiköhän jokainen normaali vanhempi tuon verran aamulla vähintäänkin puuhastele lastensa parissa mutta ei täällä anna sen vuoksi ymmärtää olevansa jotenkin erityisen hyvä äiti/isä.

Omaa kruunuani kiilloittaakseni kerron, että aion tänään tarjota lapsilleni päivällistä ja se on tosi hieno juttu. Sietäisi teidän muidenkin kokeilla oman jälkikasvunne kanssa.
 
No ei todellakaan... Mutta ihmettelen, että annat ymmärtää tehneesi jotain "lastesi eteen" vain suorittamalla nuo ihan normaalit jokapäiväiset jutut. Eiköhän jokainen normaali vanhempi tuon verran aamulla vähintäänkin puuhastele lastensa parissa mutta ei täällä anna sen vuoksi ymmärtää olevansa jotenkin erityisen hyvä äiti/isä.

Omaa kruunuani kiilloittaakseni kerron, että aion tänään tarjota lapsilleni päivällistä ja se on tosi hieno juttu. Sietäisi teidän muidenkin kokeilla oman jälkikasvunne kanssa.
Huoh. Jos luet sitä viestiä niin sen takia sen aamuselostuksen kirjoitin, kun Milanna ihmetteli miten ehdin sinä aamuna palstailemaan ja että olenko hoitanu omia lapsianikaan. Siinä vaiheessa kun sitä kysyi, lapseni oli jo koululla...

Sehän nyt on itsestäänselvyys että muksuja avitetaan aamulla lähtemisen kanssa.
 

Yhteistyössä