~Great Girls~ vol.2

marleena-84 paranemisia sinne koko perheelle :hug:

Oli paljon luettavaa, kun en ole täällä moneen sivuun käynyt.. Oli netti poikki kai melkein viikon muuton takia, mutta onneksi sekin hoidettu pois. Oli kiva kun ei ite tarvinut kantaa mitään, kun oli riuskoja muuttomiehiä kaveripiiristä värvättynä :saint:
Nyt vaan ei millään jaksaisi kuunnella tuon isännän kiukuttelua raha-asioista... Mullakin työnhaku käynnissä ja kaikkiin mahdollisiin virastoihin pitäsi kiikuttaa lappuja mutta kun ei tiedä edes että mitä lappuja... hulluksi tässä tulee |O

Eikä muuten taida miulla tästä kierrosta tärpätä, vaikka on greippimehut ja kaikki kokeiltu. Sellasta nipistelyä ja pms:ää ollut pari päivää että eiköhän se tätsy kohta tule...
 
Se on taas kp1. Mutta ihan odotettu, kun ei ollut aktiviteettiakaan. Eli hyvillä mielin kohti kevättä. Vielä ei ole uusia painolukuja ilmoittaa, mutta en ole tällä kertaa repsahtanut. Vaikka tänään kyllä ostin (ja söinkin) suklaapatukan menkkaketutukseen.

Tästä kierrosta en oikein nyt tiedä... Ajattelin, että olisi "kaikki keinot käyttöön" -kierron vuoro, mutta enpä nyt tiedäkään. Toisaalta olisi hyvä keskittyä vaan laihdutukseen ja töissäkin alkoi tänään mielenkiintoinen uusi projekti. Kyllä mä varmaan tikutan, mutta ihan väkisin en miestä sänkyyn h-hetkellä pakota :LOL:
 
tch
auttakaahan ystävät rakkaat!!
Eli siis, mun ovis löyty aikas myöhään, vahvin viiva löyty kp19 ja normi kierto on sen 30-31!!!
Nyt mennään siis kp32/30-31... ongelma on tässä, ovis kun oli tuolloin niin millon mun menkat pitäis tulla, eli siis eikö se ole niin että oviksesta 14vrk niin pitäis alkaa... eli pitääkö mun laskee et ovis oli sit kp20 ja siihen sitten se 14vrk...
voi hitto ku meni sekavaks, mut toivottavasti nyt joku edes tajus mitä ajan takaa!!
Jos nyt noin sen lasken niin menkat ei ole vielä myöhässä vaan vasta kahden päivän päästä pitäis alkaa...kai...luulisin...ehkä!! nyt menin itekki jo sekasi!!!
 
Liisa75
tch Muistelen lukeneeni, että yleisin väli oviksesta menkkoihin on 12-14 päivää, mutta se on henkilökohtaista. Sen pitäs kuitenkin olla aika tarkasti sama yhdellä ihmisellä joka kuukausi.

 
tch
hmm... no hitto ku en muutamaan kiertoon ole edes ovista löytäny mut kierto on kuitenki pysyny samana!! noo... jos ei sunnuntaihin mennessä ole alkanu niin kai se on testattava!!
Mut tuskin tarvii, ei oireen oiretta muutaku ne normi menkkahässäkät!!!
mut ootellaan ja katellaan!!
 
Liisa75
tch Ja noin mä sen laskisin, että ovis ois kp20 ja siihen sitten 12-14 päivää eli menkat alkas kp32-34. Ei kai tossa taaskaan voi muuta tehdä kuin odottaa vielä muutaman päivän tai sitten testata heti. Saattais jo testissä näkyä. Itse aion välttää "turhaa" testailua, mutta saa nähdä kuinka jatkossa maltan ;)
 
tch
Liisa75,mä oon ehkä testien suurkuluttaja! oon hurahtanu siihen ku ihmiset sanoo että ovistesti näyttää raskauden, noh, minähän reippaana tyttönä olen testannu sit varmaan joka päivä... tänään tuli jo ihan selkee viiva ovistestiin, mutta vaaleampi kuitenki kuin kontrolli!!
Tiedän kyllä et noihin ei pitäis luottaa mut kai tää hiton kuume saa pään ihan pyörälle!!
 


Ensimmäistä kuumeilee


tch..............................kp1/30-31.................yk5
yöperhonen.................kp4/28.......................yk13
kiukkutäti.....................kp16/30-35................yk
Lumo...........................kp18/28-35...............yk5
kiharapää.....................kp21/30-35...............yk16
Liisa75.........................kp21/28-32..............yk3
Arcatha.......................kp22/28.....................yk15
drakonia......................kp26/30-32................yk4
Lillet............................kp28/30-35................yk2
Jeju81........................kp35/?........................yk2
Piglet..........................kp40/27-29................yk12
Rosmariini-74.............kp58/29-34.................yk4


Toista toivovat


Selis..........................kp5/25.......................yk11
marleena-84..............kp23/28.....................yk6
mama1988...............kp34/28......................yk3
Minttu-Emilia.............kp50/32.......................yk1
Juizzi-77...................kp57/30......................yk1
Vilinäiti......................kp110/43.....................yk



Kolmatta kaipailee


Emmama.................kp2/28-33...................yk6
jojo369....................kp9/33.........................yk7



mukana myös


hyrskylän muori
largelady
tii-tikkä
Hope73
Bianca72
lilo
pisita
nasunen-82
syttis
tikruliini
akujalmari
sokeripulla
Piijuska-78
Allunmamma
papaijaa81
nallekarhu
touhu tenava
Härveli


Plussanneet


shaken
Iloinen
Sinderella
nelosenkaipuu
äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGuppen
 
Olin kuulkaas pitkät jutut kirjottanut onnistuin vahingossa sulkee koko netin ja kaikki hävis :headwall: . Mutta nyt lyhyesti kun tarvii töihin lähtee.

Emmamalle pahoittelut tädistä :hug: . Hirmuisesti tsemppiä uuteen kiertoon!

tch, täällä jännäillään kanssa tuloksia :) .

Liisa ja jojo: Hienoja uutisia työrintamalta. Mä pidän molemmille peukkuja että paikat saisitte!

Kivaa kuulla yöperhosestakin =) .

Lilletille kanssa onnea työnhakuun!

Mulla vielä menkat päällä, onneksi jo vuoto helpottanut reilusti. Eilen kyllä kipuili vielä siihen malliin että jouduin buranaa ottaa. Mulla menkat yleensä kestää sen viikon. Eli viikonloppu vielä. Laihdutusrintamalla tulee varmaan nolla viikko, käyn huomenna vasta puntarissa kun aamusti unohdin ennen aamupalaa käydä.

Hauskaa perjantaita kaikille :wave:
 
tch
jännä etten kuitenkaan niiin kauheen korkeelta tippunu! Toki harmittaa mutta, kai mä oon jo tottunu! Kun ei sen keskenmenon jälkeen vuonna 2006 ole mitään tapahtunu! Nyt hoidetaan muutto helsinkiin ja sit jatketaan... eli todennäköisesti jää ainaki yks kierto väliin!
 
Liisa75
tch :hug: Ei muuta kun nokka kohti tulevaa. Samoin Emmama.

Selis Sä pääset kohta alotteleen uutta yritystä. Onnea siihen jo etukäteen.

Mä kävin tänään lekurissa, vaikka ajattelin, että tyhmää mennä nuhaa valittamaan lääkärille. Se tuomitsi taudin poskiontelontulehdukseksi ja määräsi antibiootit. Toivottavasti olo nyt kohenee. Mitään raskausoireita ei ole (en tiä voisko viä ollakaan) ja vaa'alla en oo ees uskaltanu käydä. Tänään vähän ankee päivä. Töissäkin tuntu ihan pään seinään hakkaamiselta koko touhu. Onneks on viikonloppu :)

Hyvää viikonloppua kaikille!
 
Kiitos voimahaleista ja teille myös :hug: Niin taisin kuitenkin itse saada megaraivarit ja kiukutella miehelle yhden päivän pettymystäni alkaneista kuukautisista. Mies taisi vasta sitten tajuta, että kuinka tosissani olin vauvahaaveideni kanssa ;) Nyt mies on selvästi useammin vihjaillut vauvan hankkimisesta ja eilenkin tutki kanssani hassu hymy huulilla ovulaatiolaskuria, että milloin pitäisi olla aktiviteettia B) Mietin tässä, että edellistä vauvaamme tehdessämme en tiputtanut painoa, vaan pyöräilin aktiivisesti joka päivä kunnon hiki päällä ja se taisi auttaa asiaa. Pitäisi kai nytkin aloittaa liikuntakuuri, vaikka liikunhan minä päivitäin työssänikin, mutta kun :ashamed: Sepä se :whistle: Viikonloppuja kaikille :wave:


PS:Minut kai voisi siirtää tuohon toista toivoviin? kp8/38 ja yk 2, jos oikein ymmärsin/laskin :ashamed: Tosin tuo kiertoni näyttää nyt heittävän reilulla viikolla kuten opimme :D
 


Ensimmäistä kuumeilee


tch..............................kp2/30-31.................yk5
yöperhonen.................kp5/28.......................yk13
kiukkutäti.....................kp17/30-35................yk
Lumo...........................kp19/28-35...............yk5
kiharapää.....................kp22/30-35...............yk16
Liisa75.........................kp22/28-32..............yk3
Arcatha.......................kp23/28.....................yk15
drakonia......................kp27/30-32................yk4
Lillet............................kp29/30-35................yk2
Jeju81........................kp36/?........................yk2
Piglet..........................kp41/27-29................yk12
Rosmariini-74.............kp59/29-34.................yk4


Toista toivovat


Selis..........................kp6/25.......................yk11
akujalmari.................kp8/38 ......................yk2
marleena-84..............kp24/28.....................yk6
mama1988...............kp35/28......................yk3
Minttu-Emilia.............kp51/32.......................yk1
Juizzi-77...................kp58/30......................yk1
Vilinäiti......................kp111/43.....................yk



Kolmatta kaipailee


Emmama.................kp3/28-33...................yk8
jojo369....................kp10/33......................yk7



mukana myös


hyrskylän muori
largelady
tii-tikkä
Hope73
Bianca72
lilo
pisita
nasunen-82
syttis
tikruliini
sokeripulla
Piijuska-78
Allunmamma
papaijaa81
nallekarhu
touhu tenava
Härveli


Plussanneet


shaken
Iloinen
Sinderella
nelosenkaipuu
äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGuppen


 
Liisa75
akujalmari Tsemppiä seuraavaan kiertoon! Ja kaikille muille kans tsempit. Mä oon jostain lukenut, että liikunnan lisääminen voi auttaa raskautumisessa, vaikka ei painoa saisikaan putoamaan. Niinpä mäkin yritän taas tsempata kuntoilurintamalla, kun antibiootit näyttää nyt purevan ja olo kohentuvan.

Emmama Mullakin ollu laihdutusinto hukassa. Pitäs tsempata. Helposti vaan tulee lohtusyötyä, kun on töissä edessä kinkkinen viikko. No, pitää ainaki liikunnalla paikata mässäilyä.

ON: Menkat saattaa alkaa jo loppuviikosta tai sit menee yli viikko vielä. Tylsä ja työntäyteinen viikko edessä. Seuraavalla viikolla (ellei menkat ala aiemmin) saan jännittää sekä tärppiä että työpaikkaa. On kyllä ankeeta, jos ei kumpikaan osu kohdalle. Kaipaan niin jotain muutosta tähän eloon... Mutta eihän se sitten auta kun odottaa taas...
 
drakonia, mulla on ainakin laihdutuksen myötä kierto lyhentynyt roimasti!

Täällä täti pakannut kamansa! Jes! Heti oli painokin taas laskenut, mikä on mulle äärimmäisen motivoivaa! Viiminen viikko karkkilakossa lähtee käyntiin, kohta oon ollu kuukauden ilman nannaa!

Päivittelen listan suoraan huomiselle kun en oo tänään aikaisemmin koneelle päässyt tai siis tänne sivuille.
 
Täällä vietetään niitä tuskaisia päiviä kun etitään oireita suuntaan tai toiseen... Influenssasta on onneksi selvitty ja huomenna pääsee jo taas töihin, ihan hävettää kun on ollut nyt niin paljon poissa kun ensin olin hoitamassa kipeää muksua ja nyt sitten sairastin itse. Huomenna olisi neidin 1½vuotis neuvola, oikein tunnin aika terveydenhoitajalle ja sit pitäs varata vielä kuulemma lääkärillekin aika... Kylläpäs niillä on asiaa... Lueskelin jostain että neuvolan pääaiheena olisi lapsen oman tahdon kehittyminen kun se alkaa tämän ikäisillä näkymään, en kyllä käsitä paljonko siitä juttua irtoaa kun minusta tuo on aika luonnollinen asia ja suhtaudun siihen kannustavasti ja yritän olla vähättelemättä kun pientä kiukuttaa vaikka vähän joskus meinaakin huvittaa.

Mulla on oviksesta saakka juilinut alavatsaa, alkuun kovemmin ja sitten hellitti, mutta nyt taas meinaa alkaa juilimaan tätiä enteilevällä tavalla. En vain käsitä miksi se noin jomottelee ja tietty nyt sitten sen takia elättelen toiveita tärpistä entistä enemmän. Lisäksi on ollut etovaa oloa ja huimausta, tosin ne nyt saattaa olla sairastamisen jälkimaininkeja. Tissejä olen puristellut ja pomppinut ja ties mitä mutta ne ei ole arat...ainakaan vielä, mutta hyvin mahdollista että kipeytyvät kun aikani niitä rääkkään. On sitä vaan pöhkö välillä! :LOL:
 



Ensimmäistä kuumeilee


drakonia......................kp2/28-32................yk5
tch..............................kp4/30-31.................yk5
yöperhonen.................kp7/28.......................yk13
kiukkutäti.....................kp19/30-35................yk
Lumo...........................kp21/28-35...............yk5
kiharapää.....................kp24/30-35...............yk16
Liisa75.........................kp24/28-32..............yk3
Arcatha.......................kp25/28.....................yk15
Lillet............................kp31/30-35................yk2
Jeju81........................kp37/?........................yk2
Piglet..........................kp43/27-29................yk12
Rosmariini-74.............kp61/29-34.................yk4


Toista toivovat


Selis..........................kp8/25.......................yk11
akujalmari.................kp10/38 .....................yk2
marleena-84..............kp26/28.....................yk6
mama1988...............kp37/28......................yk3
Minttu-Emilia.............kp53/32.......................yk1
Juizzi-77...................kp60/30......................yk1
Vilinäiti......................kp113/43.....................yk


Kolmatta kaipailee


Emmama.................kp5/28-33...................yk8
jojo369....................kp12/33......................yk7



Mukana myös


hyrskylän muori
largelady
tii-tikkä
Hope73
Bianca72
lilo
pisita
nasunen-82
syttis
tikruliini
sokeripulla
Piijuska-78
Allunmamma
papaijaa81
nallekarhu
touhu tenava
Härveli

Plussanneet

shaken
Iloinen
Sinderella
nelosenkaipuu
äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGuppen
 
Tätiä odotellessa kirjottelen... Vaikka mitään ei taas tunnu. Nyt on pari päivää ollut vaan hillitön makeanhimo ja laiskuus, muttei mitään menkkoihin viittaavaakaan.
Toisaalta enpä kyllä ihmettele vaikka kierto sekaisin nyt olisikin, kun on elämäntavat (lähinä siis unirytmi ja ruokavalio) heittäytyneet ihan järjettömiksi ja tuntuu muutenkin että turpoan ko pullataikina. Juu, ja siihen tietenkin auttaa se että komentaa ukon lenkittämään koiraa ja hakemaan mulle karkkia samalla... :LOL:
 
Joo tosiaan eilenhan ne alkoi ja tanaan siis kp2/28-32 . Olis kylla siistia jos kierto asettuis tuohon 28! JA miinuksella alotettiin tama viikko, paino putoo ihanasti. 1.1.2009 alkaen oon syonyt 2 kertaa karkkia. Kerran jaateloa, yhden muffinssin, pari pop corn pussia, eli herkkujakin oon syony, mutta kohtuullisesti! :)

Taa kierto menee harakoille, laskeskelin etta oon just reissussa ovisaikaan ... :| No, mut oon muutenki rentoutunu tan asian kans :) Kylla se viela tarppaa :heart: toivottavasti painonpudotus auttaa asiaan.
 

Yhteistyössä