~Great Girls~ vol.2



Ensimmäistä kuumeilee


kiukkutäti.....................kp9/30-35.................yk
Lumo...........................kp11/28-35...............yk5
kiharapää.....................kp14/30-35...............yk16
Liisa75.........................kp14/28.....................yk3
Arcatha.......................kp15/28.....................yk15
drakonia......................kp19/30-32................yk4
yöperhonen.................kp20/28.....................yk12
Lillet............................kp21/30-35................yk2
tch..............................kp26/30-31................yk4
Jeju81........................kp28/?........................yk2
Piglet..........................kp33/27-29................yk12
Rosmariini-74.............kp51/29-34.................yk4



Toista toivovat


marleena-84..............kp15/28.....................yk6
Selis..........................kp23/30......................yk10
mama1988...............kp27/28......................yk3
Minttu-Emilia.............kp43/32.......................yk1
Juizzi-77...................kp50/30......................yk1
Vilinäiti......................kp103/43.....................yk



Kolmatta kaipailee


jojo369....................kp2/33.........................yk7
Emmama.................kp24/28-33..................yk6



Mukana Myös


hyrskylän muori
largelady
tii-tikkä
Hope73
Bianca72
lilo
pisita
nasunen-82
syttis
tikruliini
akujalmari
sokeripulla
Piijuska-78
Allunmamma
papaijaa81
nallekarhu
touhu tenava
Härveli


Plussanneet


shaken
Iloinen
Sinderella
nelosenkaipuu
äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGuppen



 
tch
olin varma että kun eka luovutus pääsee kunnolla tapahtumaan niin löydän sellaisen kasan oireita että...
mutta siis ei mitään... normi rintakipu ja normi juiliminen munasarjojen kohdalla!!!
mutta toisaalta, ehkä parempi niin enpä ainakaan tipu niin korkeelta ja niin lujaa!!!
 
Hei

Pikaisesti ilmoittelen vain tytön syntymästä, vaikka eipä täällä taida enää pahemmin tuttuja olla - hyvä juttu tietenkin, koska sehän tarkoittaa että plussatuulia on ollut =). Muutama nimi näyttää listassa tutulta, toivottavasti teilläkin pian tärppää!

Kirjoittelin tänne vielä sen Muita ylipainoisia kuumeilijoita -pinon aikoihin, tähän Great girls -pinoon en ollutkaan itsestäni aikaisemmin ilmoitellut. LA oli 23.12. ja tyttö syntyi sunnuntaina 4.1. illalla (rv 41+5). Mittaa neidillä 54 cm ja painoa 4092 g, eli iso oli mutta ei sokerivauva :).

Kovasti plussauutisia toivotan kaikille kuumeilijoille!
Grynna & typy 12 vrk
 
Grynna :flower: , onnittelut pikkuisen syntymästä ja kiitos tsempeistä :)

tch, toisaaltaan eiks oo ihan hyvä ettei kehittele itelle mitään oireita. Mä oon tippunu jo niin monesti korkeelta ja kovaa noitten "omien oireiden" takia. Toivottavasti teillä nyt oikeesti kuitenkin tärppäis!

Mites laihdutus rintamalla sujuu leidit????
Mulla nyt -15kg tavotteesta ekat 5kg lähtenyt. Tosin vielä saman verran että BMI ois alle 25. Mutta jos nyt sen kymmenen ensiks vielä jaksais rutistaa jotenkin pois niin olisin kyllä hirmu tyytyväinen. Liikuntaa en oo nyt tällä viikolla harrastanut kun tää rokko kiusana, mutta kun tästä paranen niin tarvii taas ottaa tiukka linja ;)
 
Grynnalle onnittelut pikku prinsessan johdosta! :flower:

Selis pakko tunnustaa, mutta mä en ole taas aikoihin edes käynyt vaa'alla... :ashamed: Jotenkin ei ole innostanut kun tuntuu ettei laihiksesta oikeen tule mitään. Lipsun koko ajan herkutteluun ja johonkin ihme lohtusyömiseen ja huvikseen pupeltamiseen. Nyt en ole puoleen viikkoon edes käynyt ulkona, lukuunottamatta niitä kertoja kun omassa pihassa pikaisesti käytän koirat. Mies on hoitanut koirien lenkityksen ja mä oon vaan ollut tuon toipilaan lapsen kanssa sisällä... :eek: Ootan jo innolla että päästäisiin ulos lapsen kanssa, mutta ei ainakaan tänään uskallettu lähteä uhmaamaan pakkasta kun tyttö yskii vielä niin ilkeesti ja hengästyy sisälläkin mun mielestä turhan helposti...

Tänään on iskenyt joku ihme tappiomieliala vauvakuumeenkin suhteen ja tullut sellainen fiilis ettei meillä tärppää ikinä... :( En tiedä vaikuttaako se että olen saanut kuulla kavereilta vauvauutisia niin tulisiko jotenkin alitajuisesti sellainen fiilis että kaikki muut raskautuu. Ja kun mä oikeasti ja sydämeni pohjasta olen todella iloinen kavereideni puolesta! Olen nyt käynyt tytön pieniä vaatteita läpi ja koittanut pestä niitä ja järjestellä niille säilytys tilaa... Mä en käsitä miten voi pienet vaatteet saada sellaisia tunteita pintaan... Jotenkin tuntuu ettei mieskään oikein meinaa ymmärtää kuinka paljon toivon lasta tällä hetkellä. Enkä oikein uskalla hänelle siitä puhuakaan koska pelkään että siihen loppuu peittojen heiluttelu kun menisi liikaa yrittämiseksi. Mies ei ole missään vaiheessa antanut ymmärtää että haluaisi lasta yhtä paljon kuin minä. Älkää käsittäkö väärin, mies toivoo kyllä perheen lisäystä ja tänään jopa puhuttiin nimistä. Mutta tuntuu ettei hän vain ole niin paljon mukana kuumeilussa kuin mitä minä, tai ainakaan hän ei näytä sitä. Toisaalta ihan hyvä ettei molemmat sitten aina tädin yllättäessä olla ihan niin maassa. Tuntuu jotenkin niin yksinäiseltä tämä kuumeilu kun ei voi puhua kenellekään livenä asiasta. Äidilleni olen meinannut muutaman kerran jo kertoa mutta olen onnistunut pitämään suuni kiinni, tosin viimeisimmän kerran onnistuin lähinnä vain sen takia että äitini oli juuri syömässä ja sai ruuan pöytään kun puhuttiin... Luojan kiitos on tämä palsta olemassa! Helpottaa kummasti kun saa täällä jutella asiasta. Täällä ollaan siis hieman tappiomielialalla, mutta uskon tämän märehtimisen tästä taas helpottavan -toivon mukaan- pian.
 
marleena, sä veit ihan täysin sanat mun suustani. Mullon kans kauhee tappomieliala iskenyt tämän päivän aikana. Tekis jo mieli lopettaa kaikki kuumeilut ja palstailut ja ja ja...
Ei mullakaan oo kanssakuumeilijaa. Miehelle en puhu, koska mä pelkään kans sen ottavan takapakkia. Kyllä sekin vauvan haluaa ja siitä meilläkin puhutaan, mutta kun se ei kuumeile. Ei se varmaan ees tiiä mitä vauvakuume tarkoittaa.
Mun äidille oon pystynyt puhua, mutta en kuitenkaan siinä määrin, mitä täällä höpötän.

Kauhee luovuttaja -fiilis on nyt. En saa vauvaa, eikä työtkään kiinnosta. Karppaus on nyt jäänyt, koska ollaan koko perhe oltu niin kovassa taudissa, että ei tod oo ollut voimia miettiä mitä syödään, kunhan vaan ollaan jotain syöty.
Paino on kuitenkin mulla pudonnut, koska oon juonut teetä paljon enemmän nyt viikon aikana, ku oon mitään syönyt. Tänä aamuna painoa oli 102,1kg eli kaikista vähiten mitä nyt viiden vuoden aikana on ollut. 101,9 kerkesin nähdä siinä diginäytöllä, mutta sit parisataa grammaa nousi, ku lukema tasoittui. Pari kiloa, niin mä oon alle sata...voitteko käsittää??!?!?! Se antaa kyl tsemppiä hyvin. ;)

Mun poika on nyt vuorostaan kipeänä. Sil oli kasin aikaan illalla kuumetta 39,6. Ja sit se oksens keittiön matolle, ku oli eka itkenyt puoli tuntia sitä, ku neloselta ei tullutkaan hauskoja kotivideoita, vaikka niin luultiin. Voi kun tää ois pian ohi, on ollut todella rankka tauti!

Mua ahdistaa tää hiton talvi kans. Tänään sanoin miehelle, että muutetaan pois suomesta. Mulla ei oo mitään mahiksia täällä työmarkkinoilla, raha-asiat tässä maassa on arsesta eikä kotiäitejäkään kunnioiteta. Ja mä oon niin pirun kyllästynyt kylmään, pimeään, loskaan ja paskaan!!! Haluun aurinkoon!!!

Mul on varmaan joku masennus. :(
 
Nyt se sitten alkoi eli punaista tuli aamun vessareisulla, mutta en tiedä onko mieliala tämä :) vai tämä :'( Olishan se ollut kiva saada syysvauva, mutta toisaalta kyllä tämä EPÄTIETOISUUDEN voittaa ja PCOn :) Viikonloppuja kaikille :wave: Pakenee paikalta villasukkien ja särkylääkkeen avulla :LOL:
 
akujalmari :hug:

jojo kyllä se tästä vielä iloksi muuttuu. Sitä tässä koitetaan hokea ja toisaalta uskon siihen. Mulla on kanssa töiden takia paineita. Vielä olisi muutama kuukausi nykyisessä paikassa ja sitten taas oon työttömänä ja alkaa se ikuinen stressi töiden hausta, mutta saanpahan silloin edes liitosta rahaa, toisin kuin aikaisemmin kun olen ollut työttömänä.
Toivottavasti teillä alkaa porukka paranemaan niin helpottaa siltä osin edes hieman arki.
Mä vähän luulen että moni joutuu tavallaan yksin kuumeilemaan, vaikka olisikin kertonut läheisille. On se vaan niin valtava tunne kun toivoo vauvaa niin että melkeen itkettää ajatuskin. Eilen halusin kyhnistellä miehen kainalossa sohvalla ja katsoa laatuleffaa -Predatoria, se vaan on niin klassikko- mies oli ihmeissään ja kysyi olenko raskaana kun haluan tuolla tavoin kyhnätä. Vastasin että en ole mutta haluan joskus olla että tulee nyt vaan lähemmäs siinä sohvalla. Oli mukavaa vaihteeksi olla vain lähekkäin. Tänä aamuna tympi kun nukahdin sohvalle illalla eikä tullut sitten heiluteltua peittoja vaikka eilen olisi oviksen puolesta varmaan ollut aika otollinen ajankohta. :( Mies arveli että aamulla saattaa olla kurkku kipeä, kun sillä on flunssa tehnyt tuloaan niin sehän se kruunaa viikonlopun jos mies nyt sairastuu niin taitaa jäädä peittojen heiluttelut viikonlopultakin...
 
akujalmari :hug: :hug: , kivaa kuitenkin ettei menkat antanut enempää itseensä odotella!! Ehkä ens kierrossa sit tärppää!

jojo369, ihan selvästi sulla kyllä masentaa tää kylmä ja lapset kipeenä ja ilmat hirveitä ja ei tuu ees plussaa! Voimia :hug: . Kyllä meillä jokaisella välillä varmaan on samoja mietteitä. Tuu sitten tänne vaan purkamaan jos se helpottaaa :hug: .

marleena eipä mullakaan oo ketään ystävää kenelle oisin kuumeiluista jutellut... Mulle tää palsta on kanssa siks tosi hyvä ettei tarvii ihan ittekseen näitä juttuja miettii. Vaikka kyllä mä oon näitä tolle miehellekin jonkun verran höpissy. Onneks meillä kuitenkin molemmat kuumeilee. Toi miesten kuumeilu vaan on aika pientä meidän naisten rinnalla :)
 


Ensimmäistä kuumeilee


kiukkutäti.....................kp10/30-35................yk
Lumo...........................kp12/28-35...............yk5
kiharapää.....................kp15/30-35...............yk16
Liisa75.........................kp15/28.....................yk3
Arcatha.......................kp16/28.....................yk15
drakonia......................kp20/30-32................yk4
yöperhonen.................kp21/28.....................yk12
Lillet............................kp22/30-35................yk2
tch..............................kp27/30-31................yk4
Jeju81........................kp29/?........................yk2
Piglet..........................kp34/27-29................yk12
Rosmariini-74.............kp52/29-34.................yk4



Toista toivovat


marleena-84..............kp16/28.....................yk6
Selis..........................kp24/30......................yk10
mama1988...............kp28/28......................yk3
Minttu-Emilia.............kp44/32.......................yk1
Juizzi-77...................kp51/30......................yk1
Vilinäiti......................kp104/43.....................yk



Kolmatta kaipailee


jojo369....................kp3/33.........................yk7
Emmama.................kp25/28-33..................yk6



Mukana Myös


hyrskylän muori
largelady
tii-tikkä
Hope73
Bianca72
lilo
pisita
nasunen-82
syttis
tikruliini
akujalmari
sokeripulla
Piijuska-78
Allunmamma
papaijaa81
nallekarhu
touhu tenava
Härveli


Plussanneet


shaken
Iloinen
Sinderella
nelosenkaipuu
äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGuppen

 
Oho, ompa ollu hiljaista päivällä.

:attn:

Mä veikkaan että tiistaina alkaa menkat. Aamulla särki päätä siihen malliin että täti tulossa kolmen päivän päästä. Se on mulla yleensä aika selvä merkki. Jos nyt ei tuu tärppii niin kerkeempähän pari kiloo taas tiputtaa lisää :D . Mä oon nyt yrittänyt tällä asenteella itteeni tsempata :flower: .
 
Selis kaikki varmaan viettää rauhallista viikonloppua... Jotenkin mä oon saanut sen käsityksen että koko palsta muuttuu hiljaisemmaksi viikonloppuisin. Meillä ukko on taas iltavuorossa ja mua ei oikeen huvita enää puuhastella niin roikun koneella. Nakkasin neidinkin punkkaan hetki sitten niin sai istahtaa koneelle lähes hyvällä omalla tunnolla. Jos oisin ihana ja huomaavainen vaimo niin menisin kohta tekemään tulet saunaan ja tyjentäisin sängyn päälisen neidin pienistä vaatteista joita oon pessy... En vaan tiiä et oonko niin ihana ja huomaavainen. :eek: No ainakin mä sen sängyn päälisen raivaan...se nyt on joka tapauksessa pakko tehdä tänään. Mietin jaksasinko olla sosiaalinen ja soittaa vielä äidilleni kuulumisia kun ei olla kauheesti juteltu viime päivinä. Piskit koittaa komentaa mua antamaan ruokaa kun kupissa on herkkuja, kummasti ovat unohtaneet jo päivällä syömänsä herkut ja nappulat... Yksi hyvä vaihtoehto olisi tietty se että menisin olkkarin lattialle istumaan ja kyhnyttämään piskejä ja kattomaan telkkaria...Tai sit vaan istun koneella ja mietin mitä kaikkea voisin tehdä silti tekemättä mitään... Hohhoijaa on vähän laiskan letkeä fiilis.
 
marleena, juu ainahan täällä viikonloppusin on hiljasta. Mulla vaan on aina käytännössä kone auki ja pyörähtelen täällä pisin päivää.
Musta voit ihan hyvin olla koneellakin välillä, meet sitten hetken päästä kattoo niitä vaatteita. Meidän koiruus kanssa kytisteli äskön haleja ja rapsutuksia, olin niin julma että kudoin sukkaa enkä rapsutellut. Raukka vaan on näillä pakkasilla ihan hirmu vilunen.

 
Heipä hei pitkästä aikaa!
Olen ottanut etäisyyttä koko vauva-asiaan ja yrittänyt keskittyä laihdutusjuttuihin. Nyt ajattelin tulla juhlallisesti ilmoittamaan, että miinus kaksi kiloa on muuttunut miinus kolmeksi :LOL: Tämän verran olen edistynyt. Päätin, etten kirjoita mitään ennen kuin edistystä on tullut. Mutta huomasinkin, että olette kiloseurannan jättäneet pois. Vauvaa ei ole kuulut ja olen nyt yrittänyt ajatella asian niin, että vauva tulee kun on tullakseen jos tulee. Ja helpommin tulee, jos olen laihempi. Eli ainoa asia, jolla voin raskautumiseen konkreettisesti vaikuttaa on laihdutus. No tietysti se oikea-aikainen seksikin on aika tärkeä asia :) Kovasti on siis laihdutusuhoa päällä. Tästä kierrosta ei ole suuria toiveita, koska sairasteltiin koko oviksen aika. Ensi kierrossa pyritään aktiivisempaan toimintaan. Ja kuukauden päästä olen toivottavasti jo miinus viidessä.

Onnea kaikille niin raskautumiseen kuin laihdutukseenkin.
 
Emmama, hienot pudotukset :flower: . Mä en oo nyt laittanut niitä pudotuksia kun tuntui ettei juuri ilmoteltu niistä, mutta toivokaa toki niin lisäillään ne takasin! Mullahan nyt on lähtenyt -5kg/15kg ja oon kanssa miettinyt laihduttamista enempi kuin tätä vauvakuumetta ;)
 
Liisa75
akujalmari Onnea seuraavaan kiertoon. Helpottavaa, että kroppa kuitenkin toimii.

Grynna Onnea! Ihanaa! Me tullaan perässä :)

Painonpudotustuuletukset Selikselle ja Emmamalle ja oliko muita pudottajia! Mun puolesta voidaan jatkaa painojen pitämistä mukana listalla. Mun lukema on edelleen -2/30 kg. Eli heikosti menee sillä rintamalla, mutta periksi ei ole tosiaan annettu. Viime viikolla en jaksanut ajatella muuta kuin sitä koko viikon täälläkin hehkuttamaani työhaastattelua, joten tuli syötyä miten saattuu. Nuhan takia taas en päässyt lenkille. (Hirvee räkis jo viikon, koska tää edes vähenis!) Mutta nyt tsemppaan taas. Uskaltauduin eilen vaa'alle ja paino oli sentään pysynyt samassa, mikä antoi vähän toivoa.

Työhaastattelu oli tosiaan perjantaina ja nyt sitten vaan odotan, mitä herrat päättää. Ei mennyt ihan putkeen. Kouluarvosanana antaisin istelleni ehkä seiskan. Kysyivät ihan eri asioita, kuin mihin olin valmistautunut vastaamaan.

Harjoittelen oviksen testaamista. Eilen tuli jo haalea viiva. Jospa tänään vahvistuis.

Hyvää sunnuntaita kaikille!
 
Mä otan nyt itseäni niskasta kiinni ja yritän tiputtaa kaksi kiloa tammikuun aikana!! Kova homma edessä. Pistetäänkö tänne semmoinen laihdutus -pino, ilman mitään vauvakuume -juttuja??? Siis semmoinen, ku toi päiväpino, jossa kp:t, mutta vaan versiona nimi/pudonneet kilot/tavoite!!!
Mä voisin vaikka päivitellä sitä, kun joku haluais ilmoittaa tuloksia. Ihan koska vaan siis. Punnituspäivissä on mun mielestäni kauheen vaikee pysyä.
 
Painopino 18.1.2009

Nimi.............pudonneet kilot/tavoite....nykyinen paino

jojo369........... -18kg/ 45kg.... 102,0 kg
Liisa75............ -2kg/ 30kg
Selis................ -5kg/ 15kg.... 84,8 kg

Tommoinen ihan simppeli lista vois meitä seurata. Oman nykyisen painon voi ilmoittaa, jos vaan haluaa. Mä haluan. En häpeä sitä, koska itse oon sen aiheuttanut ja itsepähän siitä vastaan!
 
jojo, juu mulle tuo ainakin sopii hyvin. Mulle voi painoksi merkata 84.8kg.

Liisa, hienoa kuitenkin ettei paino ole sairastelusta huolimatta noussut, mulla monesti aina silloin nousee kun tulee syöty vähän huonosti!
 


Ensimmäistä kuumeilee


kiukkutäti.....................kp11/30-35................yk
Lumo...........................kp13/28-35...............yk5
kiharapää.....................kp16/30-35...............yk16
Liisa75.........................kp16/28.....................yk3
Arcatha.......................kp17/28.....................yk15
drakonia......................kp21/30-32................yk4
yöperhonen.................kp22/28.....................yk12
Lillet............................kp23/30-35................yk2
tch..............................kp28/30-31................yk4
Jeju81........................kp30/?........................yk2
Piglet..........................kp35/27-29................yk12
Rosmariini-74.............kp53/29-34.................yk4



Toista toivovat


marleena-84..............kp17/28.....................yk6
Selis..........................kp25/30......................yk10
mama1988...............kp29/28......................yk3
Minttu-Emilia.............kp45/32.......................yk1
Juizzi-77...................kp52/30......................yk1
Vilinäiti......................kp105/43.....................yk



Kolmatta kaipailee


jojo369....................kp4/33.........................yk7
Emmama.................kp26/28-33..................yk6



Mukana Myös


hyrskylän muori
largelady
tii-tikkä
Hope73
Bianca72
lilo
pisita
nasunen-82
syttis
tikruliini
akujalmari
sokeripulla
Piijuska-78
Allunmamma
papaijaa81
nallekarhu
touhu tenava
Härveli


Plussanneet


shaken
Iloinen
Sinderella
nelosenkaipuu
äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGuppen


 
tch
huh mikä nettipimento ollu!! ei ole netti toiminu ku perjantaina viimeks, meinas tulla vieroitusoireita!!

ON: eipä ole mitään oireita ollu, muutaku normi menkka oireet... tädin pitäis tulla noin 3päivän päästä ja tuntemuksista päätellen niin ne tuleeki!!
 
Nyt meillä sairastui mieskin sitten ihan tosissaan. :( Ja mullakin tuntuu että saattaisi tulla TAAS flunssa. En millään kehtaisi olla töistä poissa kun vasta olin 3 päivää hoitamassa muksua, joten pitäkäähän peukkuja etten nyt sairastu minäkin kunnolla. Eilen sain vielä miehen heiluttelemaan peittoja, mutta nyt ei olisi enää toivoakaan että sitä saisi lämpenemään. Ovis oli kaiketi nyt loppuviikosta, veikkaisin perjantaita tai lauantaita (pitäs oikeesti alkaa vissiin tikuttelemaan niin tietäisi vähän paremmin). Mies on alkanut nyt puhumaan vauvasta ja kyselemään olenko raskaana, sillä oli kuulemma työkaverit sanoneet että meidän pitäisi tehdä se toinenkin muksu... Olen säästänyt miehen noilta ovis jutuilta kun yksi kierto meni ihan mönkään kun puhuin oviksesta niin miestä ei enää saanut lämpenemään peittojen heiluttelulle sen jälkeen... Ehdotin oviksen tikuttelua jos nyt ei tärppää niin mies siihen että ei aleta kun menee maku. Ihanaa että sekin osoittaa jotain kiinnostusta tähän vauvakuumeeseen kun vasta sen täällä haukuin kun se ei yhtään tunnu olevan kiinnostunut... Oon nyt kauheen toiveikkaana sairastelusta huolimatta tän kierron suhteen... Toivon että tuo miehen innostuminen olisi jonkinlainen enne. Lisäksi mulla on jomottanut alavatsaa nyt kolmatta päivää ihan kuin menkat olisi alkamassa ja jos tekee mitään äkkinäisempää niin juilasee aina kunnolla. Elättelen toiveita että siellä harhailisi pieni salamatkustaja etsimässä paikkaa johon tarrautua tiukasti kiinni. Ja vasta kun mä täällä manasin koko vauvakuumeen ja olin kauheella tappiomielialalla... :ashamed: Ei paranisi nyt elätellä näin kamalasti toiveita kun pettymys on taas kauhee jos tärppää.

Mulla loppuu pian tupakat ja olen vähän ajatellut että en enää ostaisi uutta askia kun tuo loppuu. Siitä paheesta kun pääsisin nyt eroon niin olisin niin iloinen... Saa nähdä kauanko päätös kestää, nyt sitä on kyllä hauduteltu jo jonkin aikaa... Auttaisi varmasti raskautumisessakin jos onnistuisi lopettamaan. Pelottaa että korvaan tupakan syömisellä ja napostelulla ja lihon sen takia sen sijaan kun pitäisi laihtua... :eek: En nyt ota kyllä paineita muutamasta uudesta ylimääräisestä kilosta jos vain onnistun pääsemään eroon tupakasta...viimeistään se on edessä sitten kun tärppää.
 
Tänään päivälläselkeitä tuntemuksia/nipistyksiä ihan alhaalla vatsassa ja kohdun seudulla... Kp 13... Ovis(ko)? :whistle:

Miten teillä tuntuu ovis vai tuntuuko ollenkaan? Mistä se nipistely edes johtuu? Onko se se munasolun irtoaminen vai liikkuminen? Hassuja Lumo miettii :snotty:
 


Ensimmäistä kuumeilee


kiukkutäti.....................kp12/30-35................yk
Lumo...........................kp14/28-35...............yk5
kiharapää.....................kp17/30-35...............yk16
Liisa75.........................kp17/28.....................yk3
Arcatha.......................kp18/28.....................yk15
drakonia......................kp22/30-32................yk4
yöperhonen.................kp23/28.....................yk12
Lillet............................kp24/30-35................yk2
tch..............................kp29/30-31................yk4
Jeju81........................kp31/?........................yk2
Piglet..........................kp36/27-29................yk12
Rosmariini-74.............kp54/29-34.................yk4


Toista toivovat


Selis..........................kp1/25.......................yk11
marleena-84..............kp18/28.....................yk6
mama1988...............kp30/28......................yk3
Minttu-Emilia.............kp46/32.......................yk1
Juizzi-77...................kp53/30......................yk1
Vilinäiti......................kp106/43.....................yk



Kolmatta kaipailee


jojo369....................kp5/33.........................yk7
Emmama.................kp27/28-33..................yk6



mukana myös


hyrskylän muori
largelady
tii-tikkä
Hope73
Bianca72
lilo
pisita
nasunen-82
syttis
tikruliini
akujalmari
sokeripulla
Piijuska-78
Allunmamma
papaijaa81
nallekarhu
touhu tenava
Härveli


Plussanneet


shaken
Iloinen
Sinderella
nelosenkaipuu
äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGuppen
 

Yhteistyössä