haamuilua vai pelkkä viivanpaikka??

mä ainakin menetin viimekuussa hermoni liuskatestejen viivanpaikkoihin..ne oli kotitesti.fi tilattuja ja jokaseen sain sellasen. Mutta on toi sun viivas kuitenkin hieman tummempi,kun oot siitä kuvankin saanu! Toivotaan,että haamu!! Tsemppiä :heart:
 
Täytyypä kysästä mieheltä mistä se tommosia on oikeen löytäny! Laitan sen ite pissaamaan siihen illalla :LOL: katotaan onko kumpikaan meijän perheessä tiineenä :p

kovasti tietysti haamutoiveita täällä vielä elättelen :) Passitan tätin johonki muuhun osotteeseen...
 
Musta noi näyttää haamuilta. =)
Ei mulla oo ikinää mitää viivanpaikkaa ees näkyny. Monenlaisia testejä tehneenä, ei mammaksi.fi liuskoissa saatika apteekin omissa.

Tee huomenna tai parin päivän päästä uusiks.
Toivotaan, että vahvistuu! :hug:
 
No niin naiset, tein toisen testin vedellä kun en jaksanu sitä äijää odotella :D Ei tullu kyseiseen liuskaan jälkeäkään haamuista tai viivanpaikoista. Ei muutakun odottelua!!! On kyllä ihanaa kun täällä ollaan aina hengessä mukana :heart: kiitos kiitos kiitos :)
 
minulla on vielä hailakampi haamu, ikinä siitä ei olisi edes kuvaa saanut. Testi oli kyllä eri, clearblue. Sillä voisit testailla, mainostetaan, että jo 4 päivää ennen oletettua kuukautisten alkamispäivää. Suosittelen sitä ei-digitaalista clearblueta.
Itse negailin sen haamuni jälkeen vielä puolitoista viikkoa, ennen kuin nuo sinunkin käyttämäsi liuskat osoittivat selkeää plussaa :)
Plussaonnea sinne! Tulehan kertomaan sitten tuloksia!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja viipsu-v:
No niin naiset, tein toisen testin vedellä kun en jaksanu sitä äijää odotella :D Ei tullu kyseiseen liuskaan jälkeäkään haamuista tai viivanpaikoista. Ei muutakun odottelua!!! On kyllä ihanaa kun täällä ollaan aina hengessä mukana :heart: kiitos kiitos kiitos :)
..mutta virtsa on phltaan erilainen kuin vesi.. Että sekin voi vaikuttaa.

Toivotaan, että tulos on toivomasi.. mutta - mä itte viimeks tuskailin samojen testien kanssa. Ja ystäväni silloin toppuutteli, että noi testit on paskoja :ashamed:

..mutta sun kierto on jo nii pitkällä, että aivan hyvin voit testata vaikka heti aamusta taikka vaikka illastakin jo, kunhan ostat "oikean" testin :saint: Suosittelen apteekin omaa :p
 
Mä mietin tota kans että vesi on vesi ja pisu on pisu, mutta tulin siihen tulokseen että kyllä se viivanpaikka näkyis kunhan vaan kostuu. Testiviiva tuli kyllä vedelläkin ihan normaalisti punaseks.
Täytyy nyt yrittää rauhottua täällä ja odottaa muutama päivä jos sitten vaikka se clearblue tai apteekin oma :)

temple Onneks olkoon sulle plussasta :) Muistatko yhtään minä kiertopäivänä sait sit sen kunnon plussan?
 
kiertoni on siis normaalisti 30 vrk, haamujen haamun sain kp 28, ja plussan vasta kp42! Mistä lie johtunut, mutta ei kyllä minun kohdallani pitänyt paikkaansa tuo "testaa jo samana päivänä, kun kuukautiset ovat myöhässä tai pitäisi alkaa". Ovis kyllä ollut ihan ajallaan, mutta ei kai vain hormonia sitten ollut vielä tarpeeksi alkuvaiheessa.
Ja siis sen kp28 haamun jälkeen sain muilla testeillä ihan puhtaita negoja tuohon plussaan asti, paitsi toisella clearbluen ei-digillä, johon tuli se samainen haamujen haamujen haamu n. viikko sen ekan jälkeen.
 
no mulla ei vielä tänää näkynyt mtn viivanpaikkaa edes :ashamed: tuollaisella liuska testillä..
Ovistestin tein myös ja aikaisemmn tässä kierrossa ovistesti näytti haaleaa testiviivaa.. mutta ei missään vaiheessa käynyt yhtä voimakkaana.. :S sitten oli aikaa välissä ja testasin uudestaan ovis testillä.. tuli aikas punainenkin viiva, mutta ei niin voimakas kuin control viiva.. mä sekoon!!
 
noi ovis testit on kyllä kans ihmeellisiä, yllättäen mä oon polttanu pinnani niittenkin kanssa :LOL: En saanu koskaan niihin ohjeiden mukasta plussaa! helpompi on mulle ainaki heilutella peittoo tasaseen tahtiin ja se pitää mielenki virkeenä toisin kun noi ovistestit :)
 

Yhteistyössä