Häät: Minkä väriset sukkahousut mekon kanssa?

  • Viestiketjun aloittaja ei tyylitietoa
  • Ensimmäinen viesti
Jo keski-ikäinen tyylitypy
En meinaa, omituinen ajatus. Oletko sinä siis sitä mieltä, että kaikkien pitäisi näyttää ylemmän kuvan nuorelta mallivartaloiselta, ja jos eivät näytä, ei pitäisi pukeutua... jotenkin, niin, miten? Mutta juu, oletkin niitä naisia, joita kartan. Sen kertoo se, että olet kolmenkympin puolella mutta pidät itseäsi keski-ikäisenä :D

Minä en ole koskaan pitänyt mustista, ohuista sukkahousuista, en edes lapsena (muistan, mitä ajattelin tätien tyylitajusta jossain mummonserkunkummin hautajaisissa).
No nyt tulikin kattava analyysi persoonastani ;)

En nyt käy käsiksi siihen, mitä sinun persoonastasi kertoo tapa, jolla valitsit ja linkitit nuo kaksi kuvaa, ammattimallin ja jonkun poloisen taviksen, jonka otit keppihevoseksesi hyvän tyylin ristiretkelläsi. No, jatka valitsemallasi tiellä, ja mielenkiintoisia hautajaisia sinulle.
 
Jo keski-ikäinen tyylitypy
Phoebsi on 32v. ja Jo keski-ikäinen tyylitypy sanoo olevansa suurin piirtein samaa ikäluokkaa. Mä oon 35v. enkä todellakaa pidä itteäni keski-ikääsenä. Mun äiti on 54 ja hän on keski-ikäänen.
Mä olen myös 35, ja muistan sekä mustien että ihonväristen sukkahousujen valtakauden. Olen käyttänyt kumpiakin. Ja nykyään käytän monenvärisiä, tilanteesta ja asustuksesta riippuen. Sitä taisin ehdottaakin ensimmäisessä kommentissani.

Ja mitä ikääni tulee, niin tämän palstan mukaanhan olen ikäloppu :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jo keski-ikäinen tyylitypy;30220561:
Mä olen myös 35, ja muistan sekä mustien että ihonväristen sukkahousujen valtakauden. Olen käyttänyt kumpiakin. Ja nykyään käytän monenvärisiä, tilanteesta ja asustuksesta riippuen. Sitä taisin ehdottaakin ensimmäisessä kommentissani.

Ja mitä ikääni tulee, niin tämän palstan mukaanhan olen ikäloppu :D
Mä en ny puuttunu mitenkää sukkahousujen väriin eikä mua kiinnosta toisten käyttämien sukkahousujen väri. Eikä myöskää kiinnosta tuo sun selvitys sukkahousuista.

Palsta sanoo mitä sanoo, mutta mä en oo ikäloppu enkä keski-ikäänen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jo keski-ikäinen tyylitypy;30220525:
No nyt tulikin kattava analyysi persoonastani ;)

En nyt käy käsiksi siihen, mitä sinun persoonastasi kertoo tapa, jolla valitsit ja linkitit nuo kaksi kuvaa, ammattimallin ja jonkun poloisen taviksen, jonka otit keppihevoseksesi hyvän tyylin ristiretkelläsi. No, jatka valitsemallasi tiellä, ja mielenkiintoisia hautajaisia sinulle.
Ihan tiedoksesi, niin niissä kuvissa piti olla pääosassa sukkahousujen väri :)
 
Jo keski-ikäinen tyylitypy
Mä en ny puuttunu mitenkää sukkahousujen väriin eikä mua kiinnosta toisten käyttämien sukkahousujen väri. Eikä myöskää kiinnosta tuo sun selvitys sukkahousuista.

Palsta sanoo mitä sanoo, mutta mä en oo ikäloppu enkä keski-ikäänen.
Hyvä, itsehän sinä sen määrittelet.

Mä en tiedä, mikä mä olen. Olen lähisukuni vanhin nainen (viikatemies on vieraillut tiheästi) mutta mulla on suvun nuorin lapsi, eikä lapsiluku taida olla edes täysi vielä). Sen verran vakavia asiota tapahtunut, että suututtaa kun joku kertoo, miten jo lapsena hautajaisissa kauhisteli toisten tyylitajuttomuutta. Vaikka rehellistähän se vaan on.

Unohtakaa tämä sivupolku, ja takaisin asiaan. Mun mielestä mustan mekon kanssa voivat edelleen käydä monen väriset sukkahousut, ihan kokonaisuudesta riippuen.
 
Jo keski-ikäinen tyylitypy
Ihan tiedoksesi, niin niissä kuvissa piti olla pääosassa sukkahousujen väri :)
Okei, rauha :) Hakusanalla LBD saa aika isojakin kollaaseja, joissa ammattimallien ym. julkimoiden päällä on erilaisia mekkoja ja sukkiksia. Toisiin mekkoihin käyvät paremmin vaaleat, toisiin tummat. Ja totta kai kyse paikastakin, kesähäihin kevyempää ja pikkujouluihin tummempaa. En linkitä, olen liian vanha käyttämään tietotekniikkaa ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jo keski-ikäinen tyylitypy;30220622:
Okei, rauha :) Hakusanalla LBD saa aika isojakin kollaaseja, joissa ammattimallien ym. julkimoiden päällä on erilaisia mekkoja ja sukkiksia. Toisiin mekkoihin käyvät paremmin vaaleat, toisiin tummat. Ja totta kai kyse paikastakin, kesähäihin kevyempää ja pikkujouluihin tummempaa. En linkitä, olen liian vanha käyttämään tietotekniikkaa ;)
Mitä hakusanaa kuvittelit minun käyttäneen?
Ja edelleen, makuasioita nämä. Minä en pidä ohuista mustista sukkiksista minkään kanssa ja linkitin kuvat tukemaan selostustani, en kertomaan ainoaa totuutta joka maan päällä sukkahousuista on.
 

Yhteistyössä