Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
20150104 111742~2~2

Päiväpissasta tehty ja piirtyi heti.. eli 10.00 jälkeen tehty, niinkuin kuuluiskin..

Joo tiiän että lh nousee loppukierrosta, siksi kysynkin jos jollain ois kokemusta miten vahvaksi voi tulla..

Raskaana en oo, syyt yllä olevissa viesteissä..

Voihan olla että nyt vasta tulee ovis+ ja toi kp22 ei vielä oollutkaan. Nyt kp30..

Pari r-testiä tulee ma tai ti.. voisha sitä sit testata.

Edelleen nippailee ja rinnat on arat. Vetinen ja samea vv..
 
Viimeksi muokattu:
-taustalta huutelee- Pisamapeikko jos nyt kuitenkin ois raskaudesta kyse??? Itellä myös nousee lh loppukierrosta mut ei noin vahvaksi koskaan tullut testiin ja eilen tuli mulla rv 6 täyteen ja lämmöt 35,9. Mulla ei ainakaa noi lämmöt nouse ja muutenkin olen ollut ku saunassa alusta asti.
 
Mielenkiintonen tilanne sulla pisamapeikko! Laitahan sitten taas testikuvia tiirailtavaksi kunhan pääset testailemaan :)

Täällä ei oo testikuvia näyteltäväksi kun en ovulaatio testeihin onnistunut saamaan, mutta fiiliksistä päätellen ovis on ollut tässä kierrossa tosi aikaisin luultavasti nyt kp9-14 välillä, en siis todellakaan tarkkaa päivää osaa sanoa. Tänään tuli sitten kp14 aivan vaaleanpunaista limaa, jota ei ikinä aikaisemmin ole tullut! Nyt sitten jännitetään, josko tämä olisi ollut ovisvuoto tai kiinnittymisvuoto, jos olisikin sattunut ovulaatio olemaan jo kp9.
 
Jomppe75 :(

Samhe minulla oli eilen ja toissapäivänä rusehtavaa/vaaleanpunaista vuotoa ja tänään tai viimeistään huomenna uskon oviksen tapahtuvan. Jostain googlettelin vuotoja ovista ennen ja ymmärsin, että niin saattaa olla ja että oviksen aikaan se verensekainen vuoto on oikein hyvä merkki.
Eli varoiksi nyt sitten lempeä peliin, jos sattuisi olemaan se ovis nyt.

Täällä siis meinaan, että tänään on ovis, sillä kivut ja jomotukset on ihan sellaiset eikä aamulla ollut vielä lämpö noussut. Eli se ei varmaankaan ole vielä ohi.
Olen ihan innoissani, sillä tämä on kolmas clomikierto (2tab kp3-7) ja ensimmäinen, jossa jotain tapahtuu.

Ja kuvaa en saanut lisättyä, kun oli liian suuri :/ En jaksa kyllä sitä nyt pienentää, joten ehkä vaan lataan aijaahan :D

 
Viimeksi muokattu:
Pisamapeikko Niin minustakin näyttää ihan samalta meidän testit! Nyt sit vaan lempeä kehiin sielläkin :D Meillä saatiin esikoinen 2h nukutuksen jälkeen siksi aikaa päikkäreille, että kerittiin hetki lempimään.
Oli se vaan aika karmeeta, kun munasarjat on kosketusarat tuosta vatsanpuolelta, niin eihän se mitään herkkua ollut :D Mut niin me siitä suoriuduttiin. Miestä ei kuulemma sattunut :p
Minä aiemmin ovuloin aina vasta kp 20 jälkeen, eli siinä mielessä se on kyllä aivan mahdollista!
Tsemppiä !
 
Nyt on sitten tämän kierron mahdolliset tärppitalletukset tehty ja sit alkaa piinailu että osuiko ajoitus kohdalleen ja ennenkaikkea tuleeko tulosta.... Miten tässä taas osaa olla stressaamatta?!

Mites muuten meni tuon greippimehun litkimisen kanssa? Oon nyt alkukierron sitä juonut, oliko että piti lopettaa ovulaation?
 
Mitä h**v*ttiä mun kropassa tapahtuu!! Onko kukaan testannu pc:llä loppukierrosta..
Mä testasin viime kierrossa ekaa kertaa eläissäni kp26 (kp27-32) huvikseni, kun oli olevinaan kaikki mahdolliset raskausoireet ja mulla piirtyi heti testiin vahvat viivat. Ei kylläkään noin vahvat. Viivat näkyi vielä monta päivää sen jälkeen vahvoina kunnes hiipui kokonaan. Kierto venyi 37:ään. En sitten tiedä oliko kemiallinen, kun kaikki oireetkin hävisi vuodon alettua vai oliko tosiaan ovis ollut vasta kp23.

Nyt kun yritän tikuttaa ovista tässä uudessa kierrossa niin viivat ei ole olleet yhtä tummat ollenkaan. Edelliselle sivulle laitoinkin kuvaa niistä testeistä, tämän päivän testiä en olekaan vielä tehnyt..
 
Minulla oireet hiipuu ja hellittää ja uskon, että tänään olisi ovis tapahtunut. Saa nähdä. Mietin, että millä ihmeellä tässä hillitsee itsensä, ettei ihan mene sekaisin loppukierron aikana. Jotenkin pitäisi varmaan unohtaa koko juttu. Kun tästä pääsisi viikonkin eteenpäin, niin hyvä olisi.
Täytyyköhän ottaa ja kyläillä oikein ahkerasti tällä viikolla, niin ei ole niin paljoa sitten kotona oleskelua ja odottelua.

Kuinka moni täällä tutkii lämpöjä, limoja ja kohdunnapukkaa testauksen lisäksi?
 
Riimini kiva kun on kohtalotoveri! Luin myös kokemuksia ovisvuodosta ja kiinnittymisvuodosta. Epäilen että ovis ois voinut olla jo aikaisemmin kun edellinen kiertokin oli vain 22pv joten ovis ois voinut olla jo kp8 niinkuin oli limatkin ja tää vois olla kiinnittymisvuoto. Varma en kuitenkaan ole ja lempeilyä aijotaan jatkaa aina kuukautisiin tai plussatestiin asti, eipä mene ainakaan ovis ohi, on/oli se milloin tahansa :)
 
  • Tykkää
Reactions: RiiMini
Aamulämmöistä minulla on kuumemittari puhelimen vieressä tai siinä heti saamaksella muuten ja kun kello herättää nappaan mittarin suuhun kielen alle. Siitä on helpoin mitata aamulla ja voi vaikka torkun verran torkahtaa. Ja siitä sit suoraan lukema ja kellonaika ylös.
On ollut hyvä systeemi. :)

Kohdunnapukkaa olen oppinut tutkimaan vasta viimeaikoina ja huomasinkin sitten, että siitä kyllä huomaa erot. Tai limoista.
Googlailin ja törmäilin aika hyviin sivuihin noista limoista, jos haluaa sitä menetelmää käyttää.
Googlettelemalla kuvia mucus ovulation, cervix ovulation, löytyy aika hyvin matskua, jos kestää katsoa. :D
Sieltä löytyi jopa kuvat munasolun irtoamisesta, kun joku oli päässyt tähystyksessä sellaisen ihmeen kuvaamaan. Oli oikeastaan ihan kiva nähdä, että millanen se munasarja, follikkeli ja munasolu sitten ovat.
Suosittelen kyllä kaikille sitä tutkimista, vaikka alkuun monesta varmaan tuntuu aika ällöltä? Tai en minä tiedä tuntuuko, mut..

Nää on kauheen mielenkiintoisia juttuja, etenkin jos ei mene homma överiksi tai tule ahdistusta. Meillä tämä toisen yritys on vasta alussa sinänsä, että vasta reilu 10kk sitten alkoi menkat synnytyksen jälkeen ja sen jälkeen on sitten toivottu ja yritetty ja tässä vaiheessa sitä on vielä kovin innokas ja optimistinen..

Mut joo, nyt nukkumaan ja odottelemaan mitä se mittari näyttää huomenna :D
 
Mä en ole koskaan mittaillut lämpöjä. Puhelimessa on "period tracker"-sovellus.
YrittäjäJ :hug:

Etsiville tiedoksi siis edellisestä reissustani: Lidlissä ei ole raskaustestejä myytävänä. Ramppasin sitten parin kaupan kautta citymarkettiin josta ostin rfsu:n ja PregChekin -> Molemmat puhtaita negoja, joten se siitä haamusta siinä Davidin testissä.
Heitin testit suutuspäissäni uuniin ja meinasin samassa rytäkässä tehdä jo kansalaisaloitteen Davidin testien kieltämisestä. Hel**tti sentään miten ottaakin oma tyhmyys päähän.

Ovulaatiokin ilmeisesti jätti minut väliin, en saanut testeihin kertaakaan vahvaa viivaa ja nyt en saa viivaa ollenkaan.

Maanantai :mad:
 
Anteeksi, mutta tulin välihuikkimaan tänne teidän pinoon tuolta "Ruotuun ja raskaaksi" -pinosta! :wave: Nyt kun vuosi on vaihtunut niin monella on varmasti ajatuksena terveellisempien ruokailutapojen aloittaminen, kunnon kohottaminen, painon pudottaminen tai ylipäätään painon tarkkailu jos sitä pudotettavaa ei ole paljon. :) Toivotan siis lämpimästi kaikki tervetulleeksi tuonne meidän tsemppiryhmään mikäli joku näistä asioista pyörii mielessäsi! :wave:

Hirveesti plussatuulia testeihin teille kaikille! ++++++++ :whistle: :)
 
Heippa taas! Uutta kiertoa ja uutta piinaa...ovis la tai su, kahtena päivänä oli jomotusta ja mies joutui heti hommiin. Kp 16 siis menossa, jakakaas parhaat vinkit miten olla höyryämättä ja hermoilematta näitä 12 päivää ennenku pääsee testailee..,
 

Yhteistyössä