Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Mä oon näkeväni myös vähän väriä tuossa cristalin testissä! Toivotaan parasta!!:wave:

Täällä testailtu aamusta taas nega! Prkl!!
Kp 24 ja mites se dpo nyt sit taas laskettiinkaan: en oo tikuttanu ovista, mutta to 25.12 ja pe 26.12 oli ihan selkeet juilinnat vasemmalla muniksessa ja halut myös sen mukaiset :D...eli mikä päivä lasketaan dpo1:ksi?
 
Cristal3 samanlaisen viivan minäkin aluksi sain samaan testiin nyt plussattuani, parin päivän päästä oli jo ihan selvä plussa :) Itse en ole ikinä saanut tuohon merkkiin mitään viivanpaikkoja jos en ole ollut raskaana. Peukkuja!
 
Kyllä munkin mielestä tuossa Cristal3 testissä näkyy ihan värillinen viiva! Viivan vahvistumisia :heart: Eikös sulla tullu sitä mahdollista kiinnittymisvuotoa vai muistanko väärin? :) Mikä kp/dpo sulla se alkoi ja kauanko loppujenlopuksi kesti? :)
 
Tulenpa minäkin nyt jännäämään tänne teidän kanssa... Mulla nyt menossa kp 24/27 ja dpo 6. Ovis tuli tosi myöhään, olin jo aika varma ettei sitä tulekaan..

Oon tikuttanut ovistesteillä oviksen jälkeenkin, ja ovistestin viiva alkoi vahvistua vähän eilen, osaako joku sanoa miten normaalisti ovistestit käyttäytyy loppukierrosta? Sit hätäsenä tietysti tein r-testinkin tänään aamulla, ja oikein hyvällä mielikuvituksella siinä näkyy kaikkien haamujen esi-isien serkkujen kissan haamulainen jota todennäköisesti ei kukaan muu näe kun minä... Hohhoijaa että pitikin olla malttamaton.

Eilisen päivää välillä viilteli alavatsaa, ja tänään sattuu alaselkään. Kahtena iltana nukkumaanmennessä on ollut tosi kylmä, mutta aika pian nukahtamisen jälkeen oon herännyt ihan hikisenä, flunssa kenties tulossa?

Cristal3, peukkuja viivan vahvistumiselle! =)
 
Samhe: Muistat aivan oikein :) Mulla alkoi se kp20 ja kesti kp23.. eilen aamulla vielä ruskean vaaleanpunaista limaa. Tänään ei ole toistaiseksi tullut mitään edes pyyhkiessä.. :) nyt siis kp24/28.

Napanyytti: mullakaan ei ole kokemusta viivanpaikoista tuolla testillä. Eilen tein samanlaisen testin ja oli puhdas nega!

Naamiolammas: Maltti on valttia ja sitä ei yleensä näissä asioissa ole ;) mulla näyttänyt ovistesti plussaa kaikista kolmesta lapsesta loppukierrossa.. ovis testit reagoi hcg hormooniin.. :) plussa tuulia.. testasin noihin aikoihin itse pc:n ovistestillä ja viiva oli tosi vahva ja lehahti ihan punaiseksi ne testit kun väri alkoi leviämään.. olin ihmeissään miten ne reagoi niin :)
 
Cristal3 hyvä kun laitoit toisenkin kuvan :) tuossa tosiaan näkyy että viiva on tasapaksu eikä vaan ohut kertymä mitä testi tosiaan joskus antoi... Jään innolla odottelemaan sun myöhempiä testejä ja pidän peukkuja ja varpaita pystyssä plussan puolesta!
 
Hei kaikki!
Sattuipas, että tätä aihetta just täällä keskustelussa käydään. Nimittäin olen tehnyt kp 11-18 ovul.testejä ja mielestäni bongasin ovulaation joko kp 12 tai 13. Tämän jälkeen tulosviiva haaleni, kunnes nyt kp 20 tai siis dpo...jotakin, alkaen taas alkoi vahvistumaan. Tänään aamupäivällä ovistestin tulosviiva oli jo näin punainen kuten kuvassa näkyy, nyt kp 24. Kuukautismaista polttelua on ollut jo kp 18 lähtien ja pari päivää sitten olin varma, että kuukautiset alkavat, mutta ei vieläkään. Polttelun tunne jatkuu edelleen. Ihmettelen, että voiko lh nousta todellakin näin korkealle loppukierrosta vai ovuloisinko uudestaan....? Ovuloinnin tunnen ja mielestäni se on erilaista kipua. Onko jollain kokemusta tällaisesta? Raskaustestin tein eilen, mutta siihen en saanut kuin tihrustamalla viivanpaikan...
 
Jo on kummallisia toimintoja meidän kehoissa, kun nyt monella on myöhäisiä oviksia. Minun kohdalla on kyse oikeastaan aikaisesta oviksesta kun en muista 10 vuoteen ovuloineeni näin aikaisin, siis ennen kp 20!

Mutta siis bumbelbee kuulostaa kyllä lupaavalta tuo sinun tilanne! Huomenna uutta testiä vaan, niinkuin kunnon himotestaajat tekee :D Ja tsemppiä!

Väkisin tässä nyt toiveet nousee ja kova homma on pitää itsensä kurissa, ettei ihan villiinny. Suunnitelma on keksiä paljon tekemistä jokapäivälle, ettei ehdi liikaa miettiä. Tästä kun pääsisi vaikka sen viikonkin eteenpäin, niin helpotta..

Toivottavasti pisamapeikko tulee selvyys tilanteeseen progekokeesta ja pääset sitten piinailemaan :)

Cristal3 kyllä tuossa näkyy selvää viivasta! Toivottavasti se vahvistuu! Tsemppiä!
 
Kyl mäki sanosin plussaks ton cristal3 ei ku uutta testiä kehiin :D

Täällä tylsä oottelu kausi taas.. pläääh!! Kp7 tänään.. en ees jotenki innostu oviksen pongailusta et saas nähä jaksanko tikuttaa ku kp12 tai 13 vai jaksanko olleskaa :D
 
Kyllä on jännät paikat! Kuukautiseni ovat nyt 1-2 päivää myöhässä eikä edes mitään tiputteluvuotoa ole, niinkuin yleensä on pari päivää ennen menkkoja. Tietysti ei ole raskaustestiä ja kellokin on noin paljon, ettei apteekkiin enää ehdi, käytin Clearblue-ovistestiä, kun olen lukenut että sitäkin jotkut ovat käyttäneet raskaustestiä. Noh, hymynaama pätkähti sitten ruutuun. Täytyy jotenkin malttaa huomiseen että pääsen ostamaan oikean raskaustestin. Oletteko käyttäneet ko. testiä raskaustestinä?
 
Ihanaa Miukuliisa! :heart: Toivotaan että r-testi näyttää samaa kans!

Mulla on ollut kokopäivän ihan omituinen olo, paleltaa ja on kuuma, selkään sattuu kokoajan enemmän ja välillä juilii alavatsassa. Iltaa kohden tullut päänsärkyäkin mukaan. Mietin että flunssaa varmaan pukkaa, joskin outoa sellasta kun ei nenä ees vuoda, muutaman kerran oon aivastanut. Hätäpäissäni sit kuitenkin tein nyt illalla r-testin, ja kyllä siihen vaan haamuviiva tuli ihan testiajan puitteissa. Tosi tosi hailakka, niin hailakka että en saa hanttipuhelimen kameralla sitä kuvaan näkyviin, mut siellä se on.. Nyt on vielä kauheempi hätä päällä ja harmittaa että piti testailla jos se onkin kemiallinen tai menee justkohta kesken tai IHANMITÄVAAN voi tapahtua!! Aaargh. Tai ehkä mulla on vaan viivoja silmissä?
 
Äääh.. täällä yks piinailee ovulaation kanssa. Ostin apteekin ovulaatiotestin ja oon nyt tikutellut viime perjantaista. Sunnuntaina oli se ovisviiva paaaljon vahvempi kuin se se...no se mistä se katsotaan :D mutta se oli niin hailakka että päättelin testin menneen pieleen. No, tänään pitäis olla ovulaatio ajallisesti, muissa kierroissa ollut täsmälleen kp13-14 ja nyt kp14 eikä mitään. :( Mahtokohan mulla tulla niinkin alussa se ovis etten vielä edes tikutellut? Jos tuli niin taitaa olla turha taaskaan odottaa kahta viivaa raskaustestiin :( Uutta kiertoa vaan odottelemaan. Harmittaa vaan kun nyt kerrankin ois mies ollut kotona, ja oltais voitu hyödyntää ovulaatio.
 
Hei! Tarvitsisin hieman apua raskaustestin tulkinnassa. Sen verran alkuun, että kuukautiseni ovat todella epäsäännölliset olleet jo pitkään. Kesän jälkeen tuli 3-4 menkat ihan ajoissa, mutta nyt taas joulukuussa oli kolmisen viikkoa myöhässä. Kuukautiset alkoivat pienellä tiputtelulla, ainakin 5-7 päivää tuli todella pieniä määriä mutta sen jälkeen alkoi tulla normaalisti vielä lisäksi noin 5 päivää. Eli periaatteessa kahden viikon kuukautiset, vuoto loppui 2.1.
Tein varmuuden vuoksi kaupan Pregcheck raskaustestin 5.1. ja ikinä aiemmin samaisiin testeihin ei ole tullut testiviivan paikalle edes pientä häivähdystä, aina ollut pelkästään valkoinen. Nyt tuli tällainen testiajan sisällä, en tiedä erotatteko te mutta miehen kanssa kyllä erotettiin jotain punertavaa:
katso liitettä 19815
Annoin olla pöydällä vielä noin tunnin ja kuivuessaan vähän vahvistui, mutta en hoksannut ottaa kuvaa :| Seuraavana aamuna tein uuden samanlaisen testin, joka näytti negatiivista. Olen hieman hämillään, koska tosiaan aiemmin kyseiset testit eivät ole häivähdystäkään koskaan testialueella näyttäneet.

Muoks. Vähän lisäystä. Testissä näkyi aluksi viiva alareunasta keskelle. Kuva aika huono, näkyi luonnossa paljon paremmin. Myöhemmin näkyi selkeämmin mutta kuten sanoin aiemmin, en hoksannut ottaa siitä kuvaa :( Toivottavasti tähän tulisi selkeyttä, kun alavatsakipujakin on ollut. Vauva olisi kovin toivottu :) Jos maltan odotella niin teen ensi viikolla uuden testin, taidan käydä apteekista hakemassa.
 
Viimeksi muokattu:
Hei,

Yksi kuumeilija ja melkoinen hätähousu liittyy joukkoonne, jos sen sallitte. ?

Eli tilanne on nyt se, että ovulaatio tapahtui ilmeisesti nyt joko 1.1 tai 4.1, varmuutta ei ole, koska en tiedä onko tuo 14 päivää edellisistä kuukautisista kuinka paikkaansapitävä, jos kierto on n. 30-32 päivää? Koitin tikutella ovista ja vahvimman viivan sain muistaakseni 3-4.1.

Tämä ovulaation tarkkailu on täysin vierasta hommaa minulle, kaikki kolme lasta jotka jo on, ovat vain saaneet alkunsa ilman että olen mitään oviksia metsästänyt. En siis tarkalleen ottaen tiedä edes millainen viiva ovistikkuun kuuluisi tulla? Tänään kuitenkin kun huvikseni vielä testasin, viiva oli haaleampi ainakin mielestäni kuin aiemmin testaamani. Mitä ovikseen tulee, en ole ikinä edes tiettävästi oireillut sen aikana mitenkään.

Nyt haluaisinkin kysellä, että kuinka suurella todennäköisyydellä alkio voisi kiinnittyä jo kolmen päivän päästä hedelmöittymisestä? Toki varmuutta ei siis ole, olenko ovuloinut vuodenvaihteessa vaiko vasta myöhemmin.

Nyt kuitenkin oireita jo havaitsen, samoja kuin kolmosen kohdalla. Jatkuva palelu, varsinkin näin iltaisin. Olen siis umpijäässä. Kuumeinen olo, kuin kipeäksi taas olisin tulossa. Alavatsaa ja alaselkää jomotteli eilen, tänään vain harvakseltaan. Samanmoinen olo kuin ennen oletettuja kuukautisia, joiden kuitenkin pitäisi alkaa vasta 17-19.1. Tänään tein yhden puikkoihin aamulla, haalea viiva, viivanpaikkako? Nyt tein toisen, pissa oli ollut rakossa vajaat neljä tuntia, haalea viiva taas, joskin selkeämmin havaittavissa. Okei, myönnän, testiajan ulkopuolella saattoi tulla, kun en ehtinyt testiä tuijottelemaan sen tehtyäni.

Jotenkin vaan niin muistuu tuo kolmosen himotestailu, useita, useita testejä tein, samojen oireiden perusteella, kunnes digiin ilmestyi viikot 1-2. Olin tuolloinkin oireillut jo hyvän aikaa. Ehkä tämä on vain toiveajattelua, tai sitten vaisto osuu taas oikeaan. ?

Takana on yksi kemiallinen raskaus tai hyvin varhainen keskenmeno. Vuoto alkoi yllättäen kuukauden päästä, eikä viivat vahvistuneet kuten kuuluisi muutenkaan.

Mites muut!?

T. Kuumeileva äippä. (Pahoittelut pitkästä sepustuksesta ja mahdollisesta kirjoitusvirheistä). ?
 
  • Tykkää
Reactions: RiiMini
Pidän Cristalille edelleen peukkuja. Oliko noissa testeissä sama herkkyys? Jos toinen onkin herkempi ja hormonia vielä niin vähän?

miimarin testi on kyllä aika outo...Mites siinä näkyy tota väriä vaan tollanen läntti? Oisko ollu maanantai kappale? Toivottavasti ei ja saisit jonkin ajan päästä selkeen haamulaisen ellei jopa selkeen plussan! :wave:

Mä oon ny kolmena aamuna testaillu. Ma ja eilen selkeet negat, tänään kai dpo 12 (kp 25) ja pitihän sitä tikkua taas aamulla uittaa. En ehtinyt tikkua aamun kiireissä kauaa tiirailemaan, huomasin vain, että on erilainen kuin noi kaks aiempaa. Ja iltapäivällä kun tulin töistä, pinkaisin heti vessaan katsomaan testiä ja siinä näkyy jotain! Viivanpaikka kait, mutta siinä on väriäkin mukana, varsinkin vasemman reunan pituudella. :O Hailurasta ei oikein meinannut saada kuvaa, mutta laitan teille nyt ihmeteltäväksi yhden kuvan:



Tilasin eilen lisää testejä, muutaman erittäin herkän one stepinkin. =) Tänään aamulla tuli jo kuittaus että laitettu postin matkaan. Mutta, mutta..testailut jatkukoon ahkerasti. Mä niiiiiin rakastan testailua! :LOL:

Ja vanha sanonta, niin kauan kun menkat ei oo alkanu, on toivoa. ;)

-Unnaunna
 
  • Tykkää
Reactions: Naamiolammas

Yhteistyössä