Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Huokaus, täällä on jo menny ihan toivo tän kierron suhteen. Vaikka oli se menny jo ennen aiemmin, ku ei mies ollu "saatavilla" kuin kierron oletettuun puoliväliin (kp13) asti.
Välillä ovistestiin tulee yhä väriä, mut pääasiassa selvää negaa paukkaa. Uteliaisuuttani tein maanantaina raskaustestinki (rfsu:n) ja negahan se oli.
Nyt on menossa kp 24. Menkkakivuista ei tietookaan, vaikka koko viime viikon vaivas hirveet menkkamaiset juilinnat. Yhä aikamoinen limailu tosin jatkuu, heh.
Saa nähä miten pitkälle tää kiert venyy. Vähän raskasta, kun haluisi jo alottaa taas yrittämisen uusiksi, menkat vois jo tulla ja mennä nopee pois alta x) Pääsis taas aheraa tikkujen kanssa...
 
No niin, aiemmin kirjoittelin Clearbluen digitaalisen ovistestin käytöstä raskaustestinä. Eilen illalla testailin kun ei ollut raskaustestiä saatavilla, ja hymynaama oli tuloksena. Testasin aamulla vielä toisen kerran ja taas hymynaama! Sain ostettua myöhemmin tänään raskaustestejä ja kun sellaisen tein, tuli nopeasti selkeä plussa siihenkin. Eli kyllä sanoisin että ovistestikin toimii raskaustestinä! :heart: :)

Se minkä tein eri tavalla tässä kierrossa, oli se että en juonut greippimehua, join omenasiiderietikkaa (pari rkl/vesilasi), otin ovikseen asti lasten aspiriinin ja söin oviksen jälkeen miedolla annostuksella tyroksiinia lievään kilpirauhasen vajaatoimintaan (sain lääkityksen vasta silloin.) Tiedä sitten, oliko näistä mistään apua!
 
Aaahhh.. Menossa vasta dpo 4 ja aivan täysin turhaa touhua se testaaminen tässä vaiheessa.. eli vielä vaan pitää odottaa. Oireitakaan ei ole ja lämpö on laskenut jo pari päivää. Tänään oli jo aika alhaalla, joten toivottavasti tulossa on kiinnittymisdippi vaan eikä mitään muuta.

Viikonlopun yli kun tästä päästään, niin voi alkaa jo testejä tekemään.. Ellei tietysti vertailun vuoksi sitten jo viikonloppuna tee - niinkuin kunnon himotestaajan kuuluu :D

Miukuliisalle kovasti onnea !
 
RiiMini, minä aloitin testaamisen dpo 5, kunnon haamuttelu alkoi dpo 7... Toki tein jo ennen ovista vertailunegatestin, olenko siis oikea himotestaaja? :D Tänään dpo 8 ja hailuraa viivaa pukkaa... Harmittaa kun mulla ei ole semmoisa kameraa millä saisin ees etäisesti järkeviä kuvia noista haamuloisista teille tänne.. Tänään käytin haamuset jo kaverin luonakin näytillä, ja hän vahvisti sen, etten ole ainoa viivasilmä. Eli joko hälläkin on pahasti viivoja silmissä, tai sit siellä se haamu köllöttää.. Pelottaa ja jännittää ihan hirveesti ja on tosi epäuskoinen olo että voiko muka heti tärpätä.. Peittojakin heiluteltiin vasta oletettua ovista seuraavana päivänä, et Pisamapeikko ei sullakaan ihan mahdoton tilanne pitäis olla...

En kuitenkaan uskalla julistautua raskaaksi ennenkuin menkat on virallisesti myöhässä ja viiva vahvistuu...
 
  • Tykkää
Reactions: RiiMini
Neljänruusu. Pisamapeikko sanoiki sitä että yleensä lämmöt aina nousee oviksen jälkeen . Mut jos sulla oli jo haamuillut niin voisihan se tärpistä kertoa :) Mulla lämmöt nousee aina vähä mut tärpissä ne nousi reilusti mun mittakaavassa eli 37 ja yli :) Peukut! !!
 
Tänään kaksi apteekin omaa tein ja hätähousuna pissa oli ehtinyt olla rakossa vain vajaat pari tuntia.. en oikein tiedä näinkö mitään ja en viitsi edes tulkita testejä enää nyt kun testiaika on jo mennyt. Huomen aamulla alkaa kp 22/30-32. Tiedän, tiedän.. varhaista on että mitään kunnollista edes näkyisi, mutta minkä mahtaa kun on pakko testata ja stressata itseään ???? kolmosen kohdalla plussasin kuitenkin digillä kun hedelmöityksestä oli n. 1-2 Viikkoa aikaa. Samoilla oireilla, alavatsaa ja selkää jomottelee kuin menkkakivuissa ? nyt on lisäksi vain Kuumeinen olo ja lämpökin tosiaan koholla.. Silloin sain ekat haamut jo varhaisemmassa vaihteessa, tarkkaan en muista..

Toivotaan kaikille plussatuulia?
 
Viimeksi muokattu:
Flunssan ja kuumeen kourissa meni torkkuen yö..ja yöllinen vessareissu toi tädinki paikalle. Eli kp 1 ja yk 3 alkakoon! Oli siis täysi susi se sofi toissapäivänä!! Nyt se on todistettu siis. :mad: Kiva ku just eilen tuli postissa niitä läjäpäin lisää ja jos niihin ei voi luottaa!! :kieh:

Harmitus ei oo ihan maksimissaan. Nään ainakin, että kroppa toimii niiden menkattomien aikojen jälkeen. Teroilla tosin mennääm toistaiseksi. :D

Te jotka tikutatte ovista: mitkä on hyviä tikkuloita, mistä kannattaa tilata? Ja halvalla tietty? Onko kotitesti.fi millasia? Aattelin tänää tilata niitä läjän..saisin vahvistuksen, onko mun ovis tuntemukset paikkaansa pitäviä. Ja mikä tärkeintä, sais testata läpi kierron! :LOL: Muuten taas niin helkkarin tylsä jakso tulossa. :D

-Unnaunna
 
Unnaunna minä oon tilannut raskauskeijusta testejä. Siellä on nyt joku uudenvuoden alekin menossa ja voimassa vielä huomiseen http://www.raskauskeiju.fi/ovulaatiotestit-ja-raskaustesti
Mut usein kyllä olen ostanut ihan kauppareissulta testejä. PC:n ovistestit on olleet tähän mennessä parhaat ja selkeimmät ovistestit! Eli niitä kyllä suosittelen! Minulla on ollut jotain liuskaovistestejä (en muista merkkiä), mut ne ei ollenkaan olleet yhtä selviä kuin PC:t ja samalla kun PC antoi kunnon viivan, toinen vasta vähän tummui.

Neljänruusu? lämmöistä olikin jo puhe, että ne nousee oviksen jälkeen. Minulla iltalämpö oviksen jälkeen on jopa 37,3C ilman, että olen siis kipeä. Normaalilämpö alkukierrossa on 36,0-36,5C tienoilla. Eli se keltarauhanen sitä lämpöä pitää yllä, joten voi johtua siitä - tai olet kipeä - tai raskaana.
Minulla muuten viimeyöstä lähtien kans menkkamaista selkäkipua, jonka takia en sitten saanut oikein edes nukuttua, kun mikään asento ei onnistu. Ja minulla vasta dpo 5.

Naamiolammas
Hahaa! Olet ihan oikeaoppinen hätähousu himotestaaja :D Niin sitä pitää! Toivottavasti nyt sitten vahvistusta tapahtuu!!
Ja kiva kun sanoit tuon - minulla on tänään dpo 5, mut jotenkin pitäis yrittää pysyä erossa testeistä :D
 
  • Tykkää
Reactions: Naamiolammas
Anteeksi kun nyt tuijotan omaa napaa, mutta mistä lähtien pregcheck on alkanut jättämään viivanpaikkoja?? Testi huonontunut?? Joskus kolme vuotta sitten testi oli vielä laadukas, eikä jäänyt tuollaisia.. !! Kp 27/28 ja olen aika varma, että ei tullut vauvaa tässä kierrossa, mutta vois jättää nuo hailurat viivanpaikat näyttämättä ja johtamatta harhaan meitä toivovia :(
 

Yhteistyössä