Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
One Step dpo 10 (aamu)

Tulin tänne kyselemään teidän viisaampien mielipidettä, kun en itse enää osaa sanoa juuta enkä jaata. Näettekö te tuossa tikussa jotain? Kyseessä on Raskauskeijusta tilattu One Step, aamupissa ja dpo 10. Onkohan tuo se kuuluisa viivanpaikka? Nyt on vielä kovin aikaista kuitenkin... Mieskin tuon viivan kyllä näki, ja tuli joko testiajalla tai heti sen jälkeen (en katsonut kellosta kun ensin näytti että negaa pukkaa). Vaikka kuinka pyörittelen en osaa varmaksi sanoa onko siinä väriä vai ei.

Muoks. Enhän mä nyt hätäpäissäni osannut linkittää tuota kuvaa... Toivottavasti nyt näkyy.
 
Viimeksi muokattu:
Oon niin tyhmä tyhmä tyhmä... :(
Jokunen sivu sitten laitoin kuvan selvästä haaleasta haamusta. Olo on outo ja ällöttää mm kahvi, niin olin jo ihan varma tärpistä. 5 v yrittämisen ja parin vuoden hoidoissa käynnin jälkeen ensimmäinen plussa... No, tämän päivän saldo tämä
http://aijaa.com/suwJar

Ainoa minkä keksin on että pregnyl näkyi vielä noin myöhään, vaikka aikaisemmin se on hävinnyt tosi nopeasti. Oli siis 10 ja 11 päivää pistämisestä kun antoi ihan näkyvät viivat... Itkuhan tässä tuli :(
 
Viimeksi muokattu:
Theran mun ovistesti näytti just tuolta dpo 8 ja 9! ;)

Enkeli :heart: Ihan just oikein!

Lukka kyllä on hienot viivat, ihan näyttää sellasilta ku pitääki! :)

Minma aika samalta näyttää kuin minun testi dpo10. Onnittelut! :heart:

Wolt huomenna tai ylihuomenna ehkä plussa? Luulisin niin. Tsemppiä! :)

riepuliini :hug: katsoin ne edelliset kuvat ja niissä tosiaan viiva näkyi selvästi. Oliko tämä ainoa testi jonka teit, ettei ole viallinen? Ja monesko dpo nyt olis menossa?

Nyyttitervetullut käytin cerazetteja melkein vuoden ja kun lopetin, kierto palautui normaaliksi heti. En tiedä, mutta luulen, että mun oma hormonitoiminta on aika voimakas, nuo pillerit ainakaan ei mulle sopineet ollenkaan. Koko ajan tiputtelua, mielialan muutoksia, rinnat kipeät jne. Normaali kierto oli siis heti kun pillerit lopetin ja tuli tyhjennysvuoto. Ensimmäiset ovistuntemukset tuli pillereiden jälkeen kolmannessa kierrossa (tällöin vasta tikutinkin ovista) ja siitä sitten raskauduin. Voi olla, että ovuloin jo aiemmin enkä vaan tuntenut sitä, mutta oli niin tai näin, ainakin kierto ollut koko ajan pillereiden jälkeen 27pv.
 
Viimeksi muokattu:
Geesa, cerazettet oli kyllä ihan kamalat! Silloin söin itsekin niitä kun alettiin yrittämään. Menkkoja ei tullut pillereiden aikaan ollenkaan, tiputteli jatkuvasti vaan, seksihalut oli nollassa ja kiertokin meni ihan perseelleen lopettamisen jälkeen -.-
 
Minä oon syöny melkein 13 vuotta Melianea. Ne kyllä olivat ok ja tyhjennysvuoto tuli kellontarkasti. Nyt kai täytyy vaan olla kärsivällinen ja odotella, josko menkat joskus alkaisi. Vois tietty rimpauttaa terveyskeskukseen ja kysellä, missä vaiheessa kannattaa harkita esim niitä Teroluteja. Vuositolkulla ei huvittaisi tätä vauvahaavetta lykkäillä, kun ikää on 31. Oon aina ollu maailman huonoin tulkitsemaan oman kehon merkkejä. Että täytyy vissiin ostaa kaappi täyteen ovistikkuja ja alkaa testaileen.
 
Oon niin tyhmä tyhmä tyhmä... :(
Jokunen sivu sitten laitoin kuvan selvästä haaleasta haamusta. Olo on outo ja ällöttää mm kahvi, niin olin jo ihan varma tärpistä. 5 v yrittämisen ja parin vuoden hoidoissa käynnin jälkeen ensimmäinen plussa... No, tämän päivän saldo tämä
image

Ainoa minkä keksin on että pregnyl näkyi vielä noin myöhään, vaikka aikaisemmin se on hävinnyt tosi nopeasti. Oli siis 10 ja 11 päivää pistämisestä kun antoi ihan näkyvät viivat... Itkuhan tässä tuli :(
Voi ei... :hug: Olen niin pahoillani sun puolesta.. :(
 
nyyttitervetullut millainen kierto sulla oli ennen kuin aloitit pillerit? Voihan myös olla, että pillerit ei ole sotkeneet sun kiertoa vaan se on normaalistikin epäsäännölinen/kierrossa jotain häikkää ja nyt kun pillerit lopetit on tilanne kehossa vielä sekaisempi. Kyllä lääkäriin kannattaa mennä hetimiten, jos vuoto ei ala juurikin siksi, ettei siihen tärppiin sitten mene tuhottomasti aikaa kun näissä hommissa "aika on rahaakin arvokkaampaa". Oon joskus muinoin itse syönyt myös yhdistelmäpillereitä ja käyttänyt rengasta. Myös noiden jälkeen kierto on palautunut heti normaaliksi.
 
Tein sillon parin päivän aikana monia, ja kaikkiin tuli jotain


Noi on kuitenkin pregcheckejä joihin luotan...

Nyt oon vaikka kuinka monta aivan täysin negaa tehnyt, eli pakko se on vaan uskoa :(

Olisko nyt dpo 11 (pp 9)
 
Viimeksi muokattu:
Riepuliini: ei löydy sanoja, joten :hug:

Wolt: plussaa pukkaa ihan lähipäivinä!

Enkeli30: ihan huippua!

Lukka: hienosti on vahvistunut :heart: Minullekin kelpaisi munarikas pääsiäinen, mutta matkustan esikoisen kanssa tänään lomalle Suomeen reiluksi viikoksi, joten haaveiluiksi jää. Jännitän vain seuraavan ovulaation ajankohtaa ettei vaan osuisi loman aikana kun mies eri maassa :O

Theran ja Geesa: olette kyllä totisesti himotestaajia, upeaa ladyt :LOL:

).( näin nopeasti sen tunteet heittelee, - uusia ovistestejä tilattu ja mieli jo malttamaton! Suomessa lomaillessani käyn omalla gynellä myös tarkastuksessa ja katsomassa ettei vain alakerrassa ole mitään syytä miksi tärppi ei onnistu.

Ihanaa ja plussaista pääsiäistä kaikille :wave:
 
Riepuliini :hug: kurja juttu :(!!

Mamma, hyvä asenne :)!!

Ja joo, mä perustelin itsellenikin tän "harrastuksen " sillä että Pc testipaketin hinnalla tulis kuitenkin ostettua suklaata joten.. :D. Nyt ihan toimeton olo kun ei ainakaan toistaiseksi voi testata enää

Btw. Siihen sylkiovisestiin en saanu koskaan siyä oikeaa saniaista. Nyt vaikka olen (olevinaan )raskaana niin edelleenkään siihe ei tuu mitään . Romukoppaan joutaa mokoma laite !!
 
  • Tykkää
Reactions: mamma2012
Ovista testailtu (kun ei muutakaan tekemistä oo).. :/ kp 34/28 km jälkeistä aikaa. Kroppa on sekasin ja niin on muukin akka..
ooot
Tutkiskelin tuossa asiaa ja ilmeisesti ovis mulla myöhänen 19-20 kpllä vasta.. Ei sit vissiin ihme ettei oo tärppiny..
Kaikille pääsiäisen mukaisesti munat ja pupuilut päiväohjelmaan ;) . Ja jollei muuta ni on meillä aina mämmi.
 
Ok, kiitokset kommentoijille! :) Toinen digi jäljellä, kokeilen sitä varmaan parin viikon päästä jos ei mitään ihmeellistä satu ennen sitä. Ja taispa noita PregCheckejäkin jäädä, en taida malttaa olla testaamatta ehkä tuossa sunnuntaina voi voi voi :D

Enkeli30, mä luottaisin tuohon parempaan vaihtoehtoon, näkyyhän se selkeästi :heart:

Theran, aijaijai kyllä jänskättää sun puolesta! :) Olispa hieno homma saada sut mukaan joulukuisiin!

Nyytikkii, mikäs tilanne siellä?

Geesa, sullahan onkin mojova ovis, onnea! :LOL:

Minma ja Liljah, mäkin luokittelisin nuo haaleiksi plussauksiksi, onnea molemmille! :heart:

mamma2012, hyvältä kuulostaa, kovasti tärppionnea ensi kierrolle :hug:

riepuliini, eikä!! :( :hug: Pitkäperjantai voi olla musta mutta sitten alkaa helpottaa!

Tammityttö, kohta voit kuunnella kotidopplerilla sydänääniä :heart:

Juu, munat ja tiput ja pupuilut hommiin vain kaikille ja syntyvyys nousuun ens joululle :p
 
Viimeksi muokattu:
bulbasaur joo tuolla aikaisemmissa viesteissä on testeistä kuvia (anteeksi en jaksa nyt kaivaa niitä :D)

Liljah mun mielestä näyttää ihan plussalta!!



Mulla menkat nyt neljättä päivää kadoksissa, aamulla tein taas testin (tosin olin käynyt yöllä vessassa..)

WP 20150403 006

WP 20150403 008

Noh edelleen tällee livenä jotain pientä näkyy, taidanpa minäkin yhtyä siihen mielipiteeseen että nämä onestepit näyttää viivanpaikkoja. Ja kyllähän näillä päivillä pitäisi jo näkyä kunnolla. Ärsyttävää.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä