Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Tältä päivältä. Jos ens viikolla digi ja sitte saa loppua. :D
dpo15

Theran huhuu!?!? :p

Nyytikki paha sanoa. Mulla tuli paljon vv ennen plussaa dpo 6-8, mutta se oli ihan valkoista, vähän kuin kermaa. Plussan jälkeen vv haisi pahalle, kunnes hoidin lactal balansilla. Joillakin kai yleisesti tulee runsas vv ennen kuukautisia. Ei kai se auta kuin ootella ja testailla. :)
 
Viimeksi muokattu:
Hmmh, kp5 (tai riippuu miten laskee, ehkä jo 6) menossa, menkat ohitse... Kunpa tästä kierrosta tulis ees normaalin mittanut. Eli yk7 täältä tullaan.

Saa nähä tosin, tuleeko tästä kierrosta nyt muutenkaan mitään. Mies on matkalla niin nähään vasta muutaman päivän päästä seuraavan kerran - ja näin lyhyillä kierroillahan ovis ny voi tulla alussakin. jos nyt ees ikinä on tapahtuakseen.
Tosin ovistikku ainakin nyt vielä negaa antaa. kp5
Nyt ei oo tullu greippimehuakaan vedeltyä... tosin pessimistiset on jo odotukset kaiken kaikkiaan. Muistan ku yritys alko ja haaveilin, että kai mä nyt edes jonkin plussan tapasen saan pääsiäiseen mennessä ees. Mut ei, ei ees sitä haamua oo koskaan tullu :D
 
PCO on... se oireilee mm. aknena ja lievänä ylipainona, jota nyt sit yritän karistaa. Ja kierrot... no. viime kierto oli ennätyslyhyt, 13 päivää. Pisin tais olla joku 38 päivää. Useimmat olleet n. 20vrk, välillä enemmän ja välillä vähemmän...

Että juu, hankalahan näillä lähtökohdilla on raskautua, vaikka nuori onkin. :/
 
zuhina :( Ovuloitko ja ootko saanut oviksen tikutettua? On kyllä kieltämättä lyhyt kierto. Mulla kyllä kaveri raskautui kaksi kertaa helposti vaikka kierrot mitä sattuu, että ei kai se aina sitä tarkoita, että epämääräisillä kierroilla olisi hankala raskautua ja kun kauan voi lapsen tulo ottaa vaikka kierto olis normaalimitoissa. :) Eikö sulle oo mitään hoitoa ehdotettu?

nozza sulla niin vähän vasta päiviä. Vielä kaikki on mahdollista. :)
 
Noh en oo vielä lähteny hoitoja ajattelemaan tarkemmin. Ei oo ihan niiden aika ehkä vielä... kai :p En tiiä.
Ainakaan semmosiin "virallisiin"hoitoihin en vielä jaksas (ja eihän tässä ees pääsis ku ei olla sitä vuotta yritetty), sitä oon miettinyt välillä että voiko ihan perus gynekäynnillä kysellä että miten sen kierron saa normalipituiseksi kestämään... vaan tiiä häntä. Ei kai ne niitäkään apuja noin vaan suo.
Ja en tosiaan ees tiiä ovuloinko. Se, että menkat tulee enemmän vähemmän säännöllisesti, puhuis ovuloinnin puolesta. Tikuilla en oo ku pari kertaa saanu mahdollista lh-huippua kii, mut ei sekään takaa että mitään oikeasti tapahtuu siellä sisuksissa... niin en tiiä.
 
zuhina niin en mä sillä, että hoitoja vielä tarvisitte, mutta luulisi, että saisit jonkun lääkkeen tuon kierron normalisoimiseen, ihan jo siksi, että onhan se rasittavaa, jos menkat on vähän väliä (silloin kun sulla lyhyt kierto). Tsemppiä ja plussatuulia! :whistle:+++++++
 
Paljon onnea kaikille plussanneille :heart: Täällä on jotenkin helpompaa olla todella oikeasti onnellinen toisen puolesta, koska tietää että kellään ei ole ollut tasan helppoa..

Itellä ovis testi hailentumaan päin, ei kyllä kovin vahvana käynytkään. Oliko niin että Sofi testit eivät ole kovin hyviä? Itse niitä hankin kun en 'noviisina' arvannut että voi olla näinkin päljon eroja testeissä mitä olen täällä jo huomannut.

Raskaustestin kävin kuitenkin kaupasta hakemassa, kun en malttanut postista niitä odottaa. Kp on jo 35/ 28, mutta negahan se oli.. :'( Olo alkaa kyllä olla todella kyllästynyt.. Samanlaisia vatsaoireita on kuin plussasta, mutta kai se on vain uskottava.. Vaan tätikö se nyt sitten oli jota kylään on vain odotteleminen? Ei oo ihan tää slangi viel selvää ;)
katso liitettä 19868
 

Yhteistyössä