Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Onnea plussanneille!

Theran: hyvä, että sait miehen kellistettyä vaikkakin "pientä häiriötekijää" menossa mukana :) pidän teille peukkuja, kyllä tuolla suorituksella pitää jo palkinto saada!

Oudsi: olen nyt kaksi kiertoa käyttänyt sofin ovistestejä ja ainakin minulla toimineet hyvin. Molemmissa kierroissa plussakin löytynyt (kontrolliviivaa vahvempi viiva ilmestynyt).

Wolt: toivotaan, että täti ymmärtää pysyä poissa ;)
 
Calizo..mäkään en tällä puh nää mitään :(

Theran. Ompa jännä!? Mulla digiim taas tuli pysyvä hymis vaikka liuska ei ollu edes mikään super tumma. Mutta mitä testejä noi on? Jotain tosi herkkiä? Digin herkkyys on muistaakseni 40..ja mulla oli rinnalla käytössä RFSU ovistestit..
 
mamma2012 sitä mä tänään ajattelin jälkeenpäin että tää käy jo työstä.. et kai me joku palkinto saadaan? :D Taidetaan ottaa lomaa ens kierto.. käy samanlailla kuin Catharinille..nyt sanon että lomaa ja kohta taas ovistikkuja tilaamassa. :D
 
  • Tykkää
Reactions: mamma2012
Kiitos Pauline12, jos vielä viikon päästä viiva on paikallaan eikä menkkoja kuulu, niin alan ehkä luottaa tulokseen. Esikoisesta tein tasan yhden testin, positiivisen, ja sitten vaan odoteltiin luottavaisesti ekaa neuvolaa :)
Nyt kun on kokemus siitä kohdunulkoisesta, pelko on suuri ennen 100% varmuutta. Juurikin tuon kohdunulkoisen vuoksi tämä ultrataan viikolla 7, että on tyyppi oikeassa paikassa. (Edellinen eksyi munatorveen)
Kaikki sormet ja vapaat nyt sitten ristiin ja pystyyn!
 
Kiitos Pauline12, jos vielä viikon päästä viiva on paikallaan eikä menkkoja kuulu, niin alan ehkä luottaa tulokseen. Esikoisesta tein tasan yhden testin, positiivisen, ja sitten vaan odoteltiin luottavaisesti ekaa neuvolaa :)
Nyt kun on kokemus siitä kohdunulkoisesta, pelko on suuri ennen 100% varmuutta. Juurikin tuon kohdunulkoisen vuoksi tämä ultrataan viikolla 7, että on tyyppi oikeassa paikassa. (Edellinen eksyi munatorveen)
Kaikki sormet ja vapaat nyt sitten ristiin ja pystyyn!
Pidetään peukkuja! :wave:
 
Theran jeee, mahtava homma että sait kaikesta huolimatta simpat haltuun ;) Minun mies on kerran kieltäytyny minun lähentely-yrityksistä ja mie suutuin niin kovasti ettei oo varmaan sen jäläkeen uskaltanu :D Kuulostaapa kauhealta.. :p

Callizo ihanko siinä jotaki näkyis..? Miekään en tässä tietsikalla niin hyvin nää. Huomena uus testi vai mitä? :)

Mies lähti iltaa istuun kaverinsa luo ja mie aattelin että tsättäilen koko yön interwebsissä, mutta ihime että oon vielä pystyssä, väsyttää niin vietävästi.

ON aloinpa ihimettelleen sitäki ko mulla on tässä parissa päivässä tissit tyhyjentyny ihan tyystin, siitäki huolimatta että vauveli on imutellu tosi tiuhaan muutaman päivän. Onnessani mietin voisko se viitata johonki ovikseen taikka menkkoihin, jos se ovis olis kuitenki livahtanu minun seulasta. Ne on nyt ihan tyhyjät luttanat joissa verisuonet pullottaa ko raivohullulla päässä.

Hyi alakaa päätä särkemmään tämmönen yöllä miettiminen... Hyvvää yötä kaikille ja ihania plussaunia :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Theran
Pupelaattori. Mulla kävi noin ennen ekoja kk. Maito "väheni " ja lapsi reagoi selkeesti olemalla janoinen ja nälkäinen ihan eritavalla. Roikku rinnassa ihan hulluna mutta söi ruokaa isoja annoksia ja kärtti juotavaa mitä ei yleensä juuri tehny jos kävi samaa tahtia tissillä. Normaalisti mikään juoma ei kelvannut ja ruokaa meni eteeni aamuisin ihan minimääriä. Jospa ne nyt alkais piakoin!
Muiks. Mulla se tosiaan liitty sekä ovikseen ettö menkkoihin. Sit ku plusaasin, siis pari ov ennen testiä rinnat alko vaan vuotaa vähä väliä omia aikojaan. Olinki varma että negaa tulee. Sitten sitä plussasta viikko kaks nii hanat meni kiinni eikä oo auennu.. vielä toi jaksaa kuitenki tissillä käydä mutta ei saa paljoakaan.

Theran. Noooo..sama se, tarkotus pyhittää keinot :D
 
Viimeksi muokattu:
Mun ilme oli niin kireä että ei se uskaltanut myös sanoa että en mä nyt oikein ehdi. Siinä vaiheessa kun se tajusi mikä päivä tänään on :D Vetelen kanssa välillä ihme asioista herneen palkoja nenuun mut tuo mun mies on niin tottunut ja osaa käsitellä mua. :D
 
Hirrrrmu paljon uutta tekstiä, ihanaa että olette niin aktiivisia! Tulisin kyllä varmasti hulluksi ilman teitä, pitäähän meidän kusitikkuhörhöjen pitää yhtä ;) <3

Huomenna uusi testi päivä. Vielä ei ainakaan vuoda eikä ole oirettakaan menkkojen suuntaan. Eikä kyllä raskaudenkaan :D
Tissit edelleen ihan mitäänsanomattoman normaalit. Tahmeaa valkkaria holisi illalla housuun :| Ei mitään oiretta mistään. Great kun keho taas toimii, not! :D
 
  • Tykkää
Reactions: Theran
Theran, mäkin katoin just äsken tuota. Tai siellä oli jotain muutakin uutta clearbluelta ;)

Minkähän merkkisiä nuo raskauskeijun liuskatestit on? Kun niissä ei lue yhtään mtn nimestä tms. Ne vaan on jotain one steppejä 0_o
 
Noi herkät on ollut one step tai promatris. promatris aavistuksen parempi mut niihinkin mulla tuli jotain viivaa.. ajattelin nyt vielä kokeilla noi mammaksi liuskat.. :p

muoks. Mä niin haluan tuon hedelmällisyysmonitorin. :D En taida raaskia maksaa noin paljon vaikka haluisinkin. :D
 
Viimeksi muokattu:
Katoitko sä sitä hedelmällisyysmonitoria? Jos raaskisin niin tahtoisin kokeilla tuollaisenkin. :D Tulee siltikin halvemmaksi ostaa ihan perusdigi ja missä se hauskuus sitten testaa noita kaikkia r-testejä mitä on markkinoilla. :p
 

Yhteistyössä