Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Haha :D tori.fissä oli noita monitoreja jossain vaiheessa myynnissä ;) ainaki jotain mallia.
Muoks .. ei vitsi! Toi on ihan parasta! ! " smart countdown..Rauhoittelee testin tekemisen ajan" :LOL: CB on todella hoksannu millä testejä myydään (meille ) hulluille :LOL:.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Theran
Theran. 50 e on ollu myynnissä ainaki pariin oteeseen. Ei kyl ole kaupaksi menny mitä mä kävin torissa kyttäämässä ovistestejä aikanaan..
Muoks joo edelleen on yks myynnissä plus pari myy digiraskaustestejään..
 
Viimeksi muokattu:
empuska.. ootko ajatellut kokeilla jollain muulla merkillä.. :whistle:

Tammityttö joo kun katoin sen video esittelyn siitä niin ajattelin että mitä ihmeellistä se testi tekee.. ja sitten siihen tulee jotain palkkeja.. what?? :O Siirryin sitten ihan viikkonäytöllisiin digeihin. :D Mut kai mä jossain vaiheessa oon niin hullu et kokeilen tuonkin. :D Vaikka epäilen että ei taida paljon rauhoittaa. :LOL:

muoks. sen monitorin tikutkin oli aika kalliita...
 
Viimeksi muokattu:
Joo mä ymmärsin et siinö on tosiaan ekstrana vaan ne palkit. Mutta mitä hittoa..sit jää pois se ihana vaihe ku kädet hioten tuijottaa sitä tiimalasia ja sit jos viimein saa toivotun tulokseen niin panikoi seuraavaksi tuliko se teksti liian hitaasti :LOL: booooring!!!
 
  • Tykkää
Reactions: Theran
Huomenta unikeot.
ei tätiä..maha kramppailu, huono olo ja tissi kipu jatkuu. Onkohan 2h pidätys riittävä testaukseen?

Mä niin teorisoin taas (ammatti vamma..liikaa gynen tekstejä..)... voiko olla et
a) ovis on tapahtunut mut menkat jää välistä
b)ovista ei oo tapahtunu mut lh piikki on käyny ja menkat jää välistä
Et ei vaan vuoda ja kierto jatkuu "normaalisti" et ovis aikaan x.
milloinkohan sitä ovista kannattaa sut ruveta tikuttaa?
(Tai ovis onki ollu tosi myöhään?).

Kohan pohdiskelen unettomuuden kourissa.....
ja kohta kuvia.
 
Viimeksi muokattu:
Mun mielestä noissa testeissä pitäs tulla jotain rauhoittavaa musaa, päivän juoruja ja säätiedot. Vaihtoehtoisesti tekstejä kuten " malta hetki, sun positiivinen tulos on ihan just valmis" tai "ole hyvä ja mene rauhassa keittämään kahvit, tässä nyt oikeesti kestää vielä " :D

Wolt.. mä en nyt anteeksi muista mut siis tikutitko sä ovulaation ja sait selkeästi plussan? Vai miten se meni? Kyllä LH piikki voi teoriassa tulla ja munasolu jäädä puhkeamatta mutta mun gynen mukaan hyvin harvoin. Yleisempä on väärin tulkittu plus joka ei olekaan ollut plussa tai sitten munasolu joka irtosi on ollu huono/raaka/viallinen. Jos munis ON puhjennut ja keltarauhanen muodostunut niin vaihtoehdot on raskaus tai menkat :)
2h voi riittää jos hormonia on riittävästi muodostumassa.
 
  • Tykkää
Reactions: kka, Theran ja Wolt
Ja jos nyt sulla on negaa tää keikka niin todennäköisesti ovista ei oo ollu. Menkat joko alkaa kun limis alkaa rapistua tai sitte se piikki on sekoittanu et ovis tuloo joskus jos tuleekaan. . Sitä ei varmaan kukaan tiedä millo. Ultra lienee ainoo keino selvittää tyhjentävästi missä mennään :)
 
  • Tykkää
Reactions: Wolt
Varmistustesti tehty apteekin omalla. Ei viivaa, haamua eikä viivanpaikkaa, nada! :) Huoh. Nyt voin keskittyy bongaa ens viikolla ovista. Noi liuskatestit on kyllä perseestä. Jos olis varaa niin testaisin vaan noilla kalliimmilla. Tai sit pitäis testaa myöhempään ja vaan kerran pari... ööö.. ei pysty.. :LOL:
 
Callizo näin jotain ihan haaleaa viivanhailuraa siellä :)

empuska toivotaan parasta!

).( täällä alkoikin sitten menkat.. etuajassa vieläpä, siis 28/30. Eipä tuo mikään yllätys ollutkaan, täällähän siis tämä oli vasta ensimmäinen ihan kunnonkunnon yritys :) vaikka yritys aloitettiinkin viime elokuussa, oli alussa probleemana se että mulla jäi kuukautiset pois juuri silloin kun aloitettiin yritys, luultavasti hirveän stressin (aloitin uuden työn) ja liikkumisenkin takia. Ne sitten käynnistettiin Teroluteilla ja joulukuussa sitten oli eka yritys kun bongasin ovulaation. Sitten ei ovulaatiota nää kuulunutkaan kunnes nyt kun aloitettiin Menopur huhtikuussa, joten siis periaatteessa yk2 :)

Joten ei muuta kun taas lääkettä napaan ja uutta yritystä muutaman viikon päästä! :)

Kesällä on ainakin aikaa panostaa tähän ihan täysillä kun on 2 kuukauden kesäloma - siispä ei stressin stressiä joten munasolujenkaan ei sitä tartte pelästyä.. :D ja mies matkustelee työnsä puolesta mutta voi kesälomansa ajoittaa oviksen aikaan sekä seuraavan kuukauden voin minä matkustaa sen perässä kun oviksen aika on :LOL:

Niin ja noihin testeihin en aio enää niin luottaa.. mutta tuskin pystyn silti olemaan tekemättä :D ihanteellistahan se olis jos pystyis testailemaan vasta kun menkat on jääneet pois mutta saatanhan mä jonkun testin ennenkin tehdä - sehän on osa tätä hommaa :D
 
Viimeksi muokattu:
Wolt Niitä kuvia odotellessa.. :p

Tammityttö osuit niin oikeaan tuossa testi asiassa. :D

Callizo En kyllä nyt näe.. :( Mutta jos siellä jotain on niin en tällä tietsikalla sitä välttämättä näe jos on niin hento viiva.

Sniff Hienoa kuulla! :) Onnea yritykseen! :)

IMNTulee morkkista... siinä vaiheessa kun tikku alkaa kastuu niin tekis kanssa mieli heittää roskikseen. :p

Mappe Pahoittelut :(

Callizo Puhelimella kun katoin niin ehkä joku aavistus jostain.. Toivottavasti olis matkustaja kyydissä eikä vaan viivanpaikoilla herjaisi. :flower:
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä