Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
kiitos vappuvaavi :) Minä itkut tirautin tästä uutisesta :D niin kauhee pelko oli tämä, ikinä en oo näin kovasti pelänny :ashamed: huh nyt tämä ohi ja nautitaan ja ootellaan miten käy :) taidan kernaasti ootella yhet normimenkat väliin niin toipuu järkytyksestä.
 
Heippa kaikille! Pakko alkaa tännekin ketjuun postailemaan kun mä olen niin saakutan malttamaton!
Eka yrityskierto meneillään kp 25/29. En osaa tarkkaa päivää sanoo koska ovis oli, koska mulla ei mitään limoja oo havaittavissa eikä muutenkaan mitään kipuiluja tai muita tuntemuksia. Mä testailin prismasta ostetuilla Pregcheck testeillä ja olin ihan masentunu ku en saanu sitä kontrolliviivaa minään päivänä tummemmaks ku se testiviiva on. Muutamana peräkkäisenä siihen tuli sentään jotain viivaa, muina ei mitään. Olisko noi pari päivää voinu olla sit ovista vaikka se viiva ei kovin tumma olukaan? Pitänee seuraavaan kiertoon ostaa uus pakkaus ja testailla kierron puolivälissä se viikon verran ja laittaa ne tikut talteen nii voi verrata sit eri päivien tuloksia. voiko se olla mahdollista et se lh huippu ei oo nii korkee että se viiva olis kauheen tuma siinä?
Maanantaina pitäs alkaa menkat, mutta toivon todella että niitä ei tuu ollenkaan! Nyt on toista päivää alamaha kipee just niinku menkat olis alkamassa... voisko ollaki jotain muuta kipuilua ku ei niiden menkkojen pitäs vielä..... ja sit tissit on kans ollu pari päivää ihan super kipeet. Siis sellaset kosketusherkät. varsinki nännit on ihan tulessa. Urheiluliivit rokkaa!. Ni ja ihmeellinen nälkä ollu kans... toivossa on hyvä elää, mutta olen skeptinen että olis ekasta kierrosta jo napannu ku en sitä ovistakaan saanu tikkuun :(
 
Viimeksi muokattu:
mymosa
Hookoolle onnea hyvästä uutisesta :)

Täällä limat vaan lorisee, ihan valumalla valuu sticky-mäistä limaa.. munikseen jomottaa ja polttelee. Onneks pian on se gyne.. raskaana en oo eikä ovistestikään plussaa ole.
 
Mullinmalli ja Tanya näkyis hentoo munkin silmään!

Moonsihn3 ihan testi, onnea! jos sitä ite joskus saa jonkinmoisen kunnon haamun niin pitää varmaan ostaa tollanen digi kans :heart:

ujm:llä ohut selvä haamu / viivanpaikka myös, tuli mulle näkyviin kun ruutua käänsin, suoraan katsottuna puolestaan ei näkynyt vielä mun ruudulta. Mikä kp meneillään?

raskauskeijulle kyllä terkkuja, tilasin testit eilen ja ne tuli tänään!

ensimmäinen nega tehty, kuten dpo 6 nyt luonnollisesti on... olihan siinä viivanpaikka mut niitä sain viime kierronkin, niillä ei tee mitään.
 
  • Tykkää
Reactions: Tanya85
Minä(taas)vaan täällä dippauksieni kera..:whistle:
Tuollainen kuvatus ja tänään melko varmasti dpo7(oireiden&lämpöjen perusteella)
Näettekö mitään:confused:(muuta kuin yhden viivasen)
..testinä Vauvalan 25mIU/ml liuska.

Tämä tulkitsemisajalla ja hieman säädin kontrastia kun oli niin vaalea.

Pakkohan se tämä kierto kattoa loppuun ja ihmetellä taassiinsa noita **si liuskoja..:D

Miulla huomenna naisten gynellä käynti polyyppien vuoksi, eli ultraus vaginaalisesti..voisikohan dpo8(rv3+1)kohdussa näkyä mitään muutosta?..
THE BIOLOGY OF PRENATAL DEVELOPMENT

Tässä vielä kuvanen tulkitsemisajan jälkeen..

 
Viimeksi muokattu:
ujm
Ruusutarha: Meneillään on kp28, eli aiempien kiertojen mukaan tänään pitäisi menkat alkaa. Takana keskenmeno (joka muuten näkyi jo kp23 tikuissa) ja sen jälkeen tämä taitaa olla kolmas kierto. Keskenmenon jälkeen en ole bongannut ovista ollenkaan ja edellinen kierto venyikin 3 päivällä, eli ihan varmaksi en pysty sanomaan että nyt olisi se menkkojen alkamispäivä. Eli siis hirvittävän aikaisin en ole testaamassa, mutta voihan se olla että ovis on ollut montakin päivää myöhässä ja siksi vielä testi niin hailukka. Huomenna testiostoksille, jos lauantaina tekisi uuden testin :)
 
murmur Kännykällä kun suurentaa tuon kuvan ihan isoks niin ohut pinkki hento pilkistää. Mut iha tuosta sitä ei vielä erota.

Mymosan gynekuulumisis täällä venailen :D

Mulla on tosi runsaat menkat nyt. Vuotoa yleensä 2 päivää kunnolla jakp3-4 tuhruttaa vain. Nyt tosiaan kp4 ja iha tulee normisti vielä :O. Mietin että oiskohan ihan jees juttu raskautumisen suhteen? Vaikkakaan lyhyesta vuodosta koskaa haittaa ollu tässä asiassa. Sithän mä pölö testasin ne perhosen 10mlU ilmaset liuskat, tai siis yhden, että onko hyviä. Ja ne vaikuttavat kyl asiallisilta. Kontrolliviiva on tosi tumma, tausta vitivalkes eikä minkäänlaista viivanpaikkaa tule. Saatan jopa niitä tilata kun sen aika on. Samalla jos perhosen ovistestejä tilais kun ne näytti muutoin negaa paitsi oviksen aikaan räikyvää plussaa. Pc:n tikut antaa aina suht vahvan viivan ovistikkuun.. selkeenpäähän se ois ku tulis vaa kunnon viiva ku asian ytimessä ollaan :D

Plussatuulia ja mm. Mullinmallin päivä tikkua ootellessa... ;)
 
nelHM - juuri niin minäkin sen näin - SUURENTAMALLA kännyllä.:)
..ja hieman selvemmin näkyy kun katsoo kuvaa pikkasen alaviistosta.

Mulla täällä pinossa jossain kesältä 2012 dpo7 haamujen haamu kuvanen, niissä näkyi silloin saman tyylistä kuin nyt.
Testeinä silloin One Step ja Wondfo.

..mutta juu, huomenna uusi päivä..olisihan tämä t o d e l l a pylläri jos raskaana olisin NYT!
Raskautumistahan ei tuon vatsalaukunohitusleikkauksen jälkeen edes suositella heti kohta(vuoteen) miulla siitä aikaa 5kk..
 
Viimeksi muokattu:
mymosa
Gyneuutisia.. sain terot 2x pvässä viikon ajan, jonka jälkeen tuplaclomit ja kp 9-11 ultra.

Ja nyt koetan malttaa testailut siihen kunnes on ultra, sieltä varmaan sitten saa jonkinlaista vihjettä onko ovis ees tulossa.
 
  • Tykkää
Reactions: Kengumamma
katso liitettä 19549Siis kertokaa nyt mulle voiko kaikista raskaustesteistä saada haamua ihan muuten vaan? Oon testannu Mammaksilla, one stepillä (joku perhoset tai jtn), Pregcheck liuskalla ja puikoilla. Joo, oon ihan pimee.

Oon kyllä ihan varma, että huomenna alkaa menkat (27/28), mut ihmetyttää silti. Mammaksilla, onestepillä ja noilla pc-liuskoilla tuli testiajan puitteissa... puikoilla roskishaamut.

Menetän kyl uskoni noihin testeihin huomenna, enkä enää ikinä testaa muulla ku digillä. Tää on meiän eka yrityskerta ja kaiken järjen mukaan en ees ovuloi. Tai näin mä olettaisin.
 
Mullinmalli sanoin jo eilen et sul ois enemmän ku viivanpaikka! Ehdottomasti edelleen samaa mieltä! todella jännää et vahvistuuko vahvistumistaan =)

muoks. Niinulillakin näen selvän haamun, luulis että vahvistuu!
 
Viimeksi muokattu:
Mullinmalli ja niinulii tooosi selvältä näyttää! Jeiii!

Tanya ja ujm heikommin näkyy mutta kuitenki näkyy, toivottavasti vahvistuu :)

Mur-mur äkki vilkasulla en erottanu mitään mutta padilla selailen jolla huonosti muutenki näkyy kaikki...

Oma.
Mä oon nyt alkanu empimään alanko enää yrittämään vai en.. varmaan siis parempi etten. Onhan tässä jo monta joista nauttia ja nuorinkin vasta 10kk joten... mutta toisaalta taas kaipuu on suuri ? jos ei nyt niin viim 4v päästä kun ei enää nuoria olla :D taustailen kyllä ahkerasti ja pohdiskelen.
 
  • Tykkää
Reactions: Spukka ja Tanya85
Mullinmalli Ihanaa! Aamulla jo vahvempi taas!!

Niinuli Kyllä toi on jo hyvä viivanen. Onko perhosen erittäin herkkä 10mlU? Mä meen inaan menkkojen aikaa sen testasin koska en kestä enää paska viivanpaikka testejä ja ei siihe tulu yhtikäs mitään.. eli pelittäävät hyvin. Mut mä kyllä sain haamut mm. Pc:llä, davidin puikolla, perhosen one step 25mlU, apteq puikolla ja apteekin omakin jotai hyyvin hailuraa tais antaa. Että mulla meni usko kokonaan. Onhan se voinu olla mulla kemiallinenkin.. sulla kyllä hyvä tuo viivanen ja varmasti vahvistuu!
 

Yhteistyössä