Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
nelHM: jos oot pieniin päin :heart: tai sitte sulla on vaan super ovis :D



muoks. Omanapa: kp20/28 ja dpo7 ja alavatsaa nipistelee, rintoja vihloo sivuilta ja hiukka etova olo :x ens viikolla meinaan testailla ekan kerran dpo10 jos joudan/muistan, sinä päivänä tosi paljon menoa :D
 
Viimeksi muokattu:
Kyllä mulla oli niin ovisolot.. tosin niiku kirjotin nii jomotus oli alamahalla, ei sivuilla. Ja alamahaa jomotellu jo pari päivää. Mä testasin tänää iha huvikseni, odotin että viiva haalistunut niiku normisti jo seuraavana päivänä ovisplussasta.. mut kyllähän tuo on jo tosi vahva ovis+. Viiva ilmesty ovistikkuun heti. Ku aiemmin kestänyt hetken että tuo davidin ovistesti alkaa vahvistua. Oonhan mä kirjannu viiko sit tiistailta ja keskiviikolta ovisoloja ja ne haamut r testeissä.. jos se sillo ois muka ollu ni vois olla dpo8-10 nyt.. mut jotenki nuo olot oli nii ovismaiset että ajattelin kyllä että ovis ois nyt. No outoooli se toissapäivänen (kös se oli) kun tuli vaaleanpunaista/haaleeta verta liman seassa.. ei hitto. Ei pysty luottaa mihinkään testeihin enää ku näyttäävät mitä sattuu. Nyt ei ole ku 3 ovistestiä.. teen huomenna yhden ja oletan viivan haalistuneen ja tää oli vaan superovis ja ois sit niiku ohi. Mut jos on edelleen plussaa nii sit tarvii jo lähtee jonku testin ostoon :O
 
Moi Niisku-Rouva aikoihin!! No en tiiä.. uskomatonta ja ihsn ajatulset sekaisin. En minäkään kyllä oviksen aikaan ole minkään maan tikkuun tollasta saanu.. raskaudessa ollut noin selvä viiva.. ei muulloin. Silti en vaan usko! Joku virheellinen pakko olla! Ne oli suht lähekkäin nuo tikut. . Voiko se viiva hypätä siitä tuohon r testiin? On ne aiemminki edllisissä kierroissa ollu lähekkäin kun samalla testipaketin päällä niitä pidän ja ei ole kyllä viivat hyppiny tikusta toiseen :D
 
On tää lasten tekeminen ja saaminen ihme tiedettä ja välillä kaikkea ei vaan pysty selittämään! Odotan innolla seuraavaa r-testin tekemistäsi, harmi kun on näitä pyhiä tässä nyt sotkemassa !

Ja niin se mun olematon ovisplussa tuotti kuin tuottikin kunnon odotuksen. Elikkä rv 13+2 tai 13+6 eikä seuloissa ollut mitään poikkeavaa :) kauheesti ei silti olla kerrottu asiasta mutta ei tätä masua enää piilotella ja mitkään vaatteet ei men päälle.

Plussatuulia kaikille!!!!:flower:
 
nelHM Tervepä terve! :) Melkoisen komia viiva sulla kyllä on tuossa r-testissäkin! Millon teit edellisen r-testin? Oisko viiva voinut vahvistua noin paljon siitä? Tuosta testien kosketuksesta...niin mun käsittääkseni niiden täytyy olla ihan vieri vieressä, kylki kyljessä, jotta ovistestin viiva "tarttuisi" raskaustestiin. Kumpa tuo nyt olisi sulla sitä ihteään! Kaikki peukut ja varpaat pystyssä! :heart:
 
Niisku-Rouva Ihana kuulla että kaikki on hyvin ja odotus onnistunut tähän asti. Toivon ihanaa loppu odotusta!

MiNalo Sullakin on odotus loppusuoralla! Voi ihanaa! Etkös elokuisissa ole?

Mua nyt jännittää huominen ovistesti. Epäilen kyllä että se on haaleempi ja tänään oli se huippu ja r testi vain sekoilee. Mut nyt kuivana se viiva on entistä vahvempi :O. Mä en todellakaan ole koskaan ilman raskautta saanut tuollaisia plussi r testeihin.. kaveri joka näitä tikkuja mun kaa tulkkaa on ollu iha varma että olen raskaana. Ja jos en ole niin meni luotto siltäkin jokaikiseen raskaustestiin. Itse en enää tiedä mitä ajatella. . Huoh. Mut kiitos siitä että saa täällä näitä ffiilareita jakaa, hulluksihan sitä tulis muuten.
 
nelHM Jep! Elokuisissahan minä. Tänään menossa rv 32+4. Ajatella miten nopeesti aika kuluu! Vastahan minä täällä pähkäilin viivojeni kanssa! :D Meidän vauva tulee syntymään heinäkuun aikana mitä luultavimmin rv:lla 35-38 joten ei mee enää kauaa! :)
 
Niin enkä kyllä usko et r-testi vois tolleen reagoida mihinkään muuhun ku raskaushormooniin. Ja jos on viallinen testi niin ei muuta kuin reklamaatiota menemään! Eikö sulla ole nyt mitään muuta testiä millä testata? Tai toista taavettia? :)
 
Ei ole mitää r testejä. Huomenna haen pc liuskoja jos vielä ovistesti plussalla. Ei ole tullu verikokeet mieleenkään koska mö en oikein usko enkä innostu noista haamuista.. tollasta viivaa minkä tänään sain voisin jo alkaa uskomaan mut sit mietityttää että oliko todella se alkukierron olotila muka ovis. Vaikea uskoa. Mut sehän selvii oikeestaan huomenna jos tuo ovistesti edelleen ölussaa paukuttaa.
 
nelHM mulla on perussairautena diabetes ja sen takia vauva kasvaa tosi isona massussa. Joten siksi aikaisempi synnytys. Ja mulle tullaan tekee sektio..juurikin tuon vauvan koon takia. Saas nyt nähä millon tapahtuu kun tässä meinaa toksemiaakin pukata. Esikoinen syntyi pahan toksemian takia juurikin päivälleen näillä rv:illa eli 32+4.
 
Ite pääsen piinailemaan tänään dpo 0 eli ovis :) toissa päivänä ja eilen tuli limoja ja tänään kovat halut, kauheet nippailut ja öklö olo eli ovis. Talketukset tehty viime lauantaina ja tänään toivottavasti riittää tärppiin :)
 
Me ollaan reissun päällä nyt.. tää on sellanen tuppukylä että niitä kaupan testejä ei saa ku cm:stä.. pc ja rfsu siis. Ärrällä en ole koskaa kattonu onko edes. Apteekki on jo kiinni ku palataan. Eli jää huomiselle. Kiva kun on kanssajännittäjiä :D

Mussukalle onnea oviksesta =)

MiNalo Toivon onnea matkaan loppumetreille <3
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: MiNalo
nelHM kyllä toi r-testi vaan taitaa plussaa näyttää. Mulla antoi tossa kesken menneessä raskaudessa raskaustesti haaleaa viivaa, joka ei koskaan alkanut vahvistumaan. Ovistesti sitten taas pysyi super tummana niin kauan kun r-hormonia oli. R-testi näytti samaa haaleaa viivaa vielä keskenmenon jälkeenkin. Ovistesti alkoi haalistua vasta siinä vaiheessa. Testeissäkin varmasti eroja, ettei kaikki r-testit näytä ovista ja toisinpäin. RFSUn testit näytti molemmat. Mä väitän että sulla oli ovis jo aiemmin.
 
Sunflower11
Vaikuttaa siltä että plussa ois. Miusta liian vahva viiva pelkäksi ovisplussaksi.

itelläni on ollut "menkat" kun olin raskaana. Viikko sen vuodon jälkeen tein pos. Raskaustestin.
 
nalHM, johan meni jännäks! Hitto jaksa sun testei ootella huomiseen, kun pystys virtuaalisesti lähettää omistaan heti sulle!

Mul ehkä haamuilee tai sit ei, tai en tiiä. Mammaksi njotain testei nyt tehny, ja aamul oli niin kun väriäkin testis , mut oikein kuvaan taas saanu sitä vangittua ja kuivas, musta ole mitään. Mut kun mieskin katto testi ajal, et onhan siin vissii joku viiva...mut ehkä sekin toivoo niin paljon sit toista viivaa, et nähdään yhdessä viivoja joka paikas :LOL:

Testiajalla:

Kuiva:
 
Myrtti kyllä tossa joku hailura molemmissa näkyy. Noi taitaa olla wondfon 10mlU liuskoja? Mä sain kerran oviksen aikaan selvästi näkyvät mut tosi hennot haamut noilla, muuten ne ei ole antanu kyl mitää.. Muistaakseni ainakaan. TToivotaan vahvistumista!
 

Yhteistyössä