Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Digi näyttää edelleen samaa kuin viikko sitten: Raskaana 2-3. Nyt rv 5+2 (oviksen mukaan 5+0/1). Ylimpänä Raskaana 1-2 (dpo13), keskellä Raskaana 2-3 (dpo15) ja alimpana Raskaana 2-3 (dpo22). Onhan tuo tummunut viikon takaiseen verrattuna, mutta miksei se tulos voisi olla jo 3+???

IMG 0330

Tässä vielä toinen kuva: ylin ja keskimmäinen testi ovat samat kuin edellisessä ja alin testi on toissapäivältä (dpo20), silloinkin tulos Raskaana 2-3.

IMG 0324

Raskaana-tekstin tuleminen näytölle vie ikuisuuden ja tämän jälkeen kestää vielä tuhottoman kauan, että nuo viikot tulee näkyville. Miten se tuloksen miettiminen voi kestää niin kauan?
 
Viimeksi muokattu:
Kattokaa kuin huijasin teit, mulla mitää ovistestit loppunu ku löysin tuon Davidin ovistestin :D Ja se näytti tältä:



Eli lh-hormoni laskenu hyvin vaikka tuskin voi täysin vertailla kahden erimerkin viivoja. :) Tänään kyl pitää viekl varmistella, varmuuden vuoksi, vaikka alavatsa edelleen arkana eilisistä kipuiluista. Piinailu alkakoon! :)

tätimoonika: Meinasitko vielä digiä uittaa? Toivottavasti pärähtäis 3+ ruutuun. Mä oon uskaltautunut testaamaan vasta 5+3 tuolla digillä ja siinä on kestänyt tsiljoona vuotta että se teksti 3+ on tullut eli mullakin varmaan ollut ihan siinä rajoilla onko kumpi tulos... Tsemii :heart:
 
sohvi ja tilha isot :heart: :heart: teille!

Kiva kun äitivanhus avauduit meille! Ja toivotaan että masukki jaksaa matkassa mukana! :heart:

Nyt on neuvolaan soitettu ja kerroin pitkän tarinani tädille. Ei sanonut juutaeikäjaata, kun kerroin kemiallisen epäilystäni. Laittoi lähetteen labraan pissanäytettä varten. En tiedä onko siitä mitään iloa kenellekkään, kun tämän aamuinen testikin näytti tältä:



Sanoinkin terkalle, että olen kyllä testaillut ahkerasti ja tyhjiä tulee. Halusi kuitenkin, että käyn pissimässä heille purkkiin ja jos se on nega eikä menkkoja kuulu, niin saan ajan neuvola lääkärille. Edellisistä menkoista kun on jo 8vkoa aikaa...huoh.
Menen varmaankin maanantaina käymään labrassa ja seuraavana päivänä saa tuloksen. Mitenköhän mä vaan saan pidäteltyä aamupissan sinne?! Ku se on aina aamun ensimmäinen toimenpide kovan hädän takia. : / Pitää varmaan laittaa herätys kello soimaan joskus aamuyöst ja käydä sit pissillä, kun sanoi että väh. 4h pitää olla rakossa.

Turhautunut, Unnaunna
 
Unnaunna meillä ainakin voi käydä labrasta hakemassa tyhjän purkin ja seuraavana aamuna toimittaa sen näytteen sinne :) ei tarvii jalat ristissä olla koko aamua. Ite kävin eilen antaa näytteen (negahan se on kun kp 8 menossa), ja sanottiin et kello soimaan aamuyöstä ja vessan sit 4h päästä labrassa uudestaan purkkiin..
 
Ainiin joo, pitäisköhän mun napata töistä yks pissi purkki ja kiikuttaa se sit suoraan labraan. Kiitti mimmi92 vinkistä! Mul on oikeesti niin surkee pidätyskyky, et sillon ku se hätä iskee, ni vessaan on päästävä minuuteissa! :D
 
Ompas tänne tullu hirveesti uusia! Ketkä kaikki vanhoista plussanneita? :) Täällä on menossa KP11/30 Käytössä on kaikki mahollinen: Geleet, greippimehu, vitamiinit ja foolihapot. Geleitä alotin syömään jo KP1 ja oon syönyt 1tbl aamuisin. Aattelin muutama päivä ennen ovista ja oviksen jälkeen tupalata annoksen :)

Ovis oletettavasti tulossa KP17. En tiedä onko greippimehusta vai mistä, mutta vetistä vuotoa on jo nyt alkanut tuleen vaikka yleensä on kuivaa kun aavikolla :D
 
Viimeksi muokattu:
eläinystävä, en tiedä lasketaanko minua vanhaksi kun olen maksimissaan muutaman kuukauden ikäinen tällä palstalla, mutta täällä eletään ilmeisesti (epäuskoisena) rv 5+4, varhaisultra 13 pvä kuluttua, jos sitten on kaikki hyvin niin ehkä uskon todeksi.
 
Samanlainen viivanpaikka tuli tänäänkin. Nyt aion taputella järkee päähän ja odotella joulukuun puolelle ton jäljelle jääneen testin kanssa. Mistähän sitä järkee sais tähän asiaan. Oon nyt niiden ekojen menkkojen jälkeen pitänyt pään kylmänä tän kuumeilun kanssa (ihan vaan paristi testannu, varmuuden vuoksi :p ) ja 4kk onkin mennyt ihan hillitysti ja järki päässä mut nyt karkaa taas mopo :D Ens kiertoon aion kyllä sit vähän jo varustautua vippaskonstein. Kahta edellistä raskautta edeltäneissä kierroissa on ollut greippimehut ja baby disperiinit käytössä ja ilmeisesti niillä on jotain vaikutusta ollut kun tärpit on tulleet.
 
Fasaani, minähän en ole koskaan saanut pc-tikkuihin viivanpaikkoja tai mitään muuta kuin tässä raskaudessa. Sain jonkunmoiset viivanpaikat dpo8 ja 9 ja luulin ettei merkkaa mitään (kun aikaisemmissa raskauksissa olen saanut selvät haamulaiset noilla dpoilla). Mutta sitten kun testasin dpo12 uudestaan, tuli jo väriäkin. Mikä dpo sulla on?
 
sohvi35
katso liitettä 19791

Kyllä on hienoa saada tikkuihin kunnon väri. Nää alkaa olee vikoja testejä. Mies sanoi jo semi ärtyneenä "voitko jo lopettaa noihin tikkuihin kusemisen, tossa ei oo enää mitään järkeä ku raskaana oot". Joo, ei olekaan mutta tää on mun vika kerta kun tikkuihin pissin, enää tämän jälkeen ei vauvoja tule. Joten otan kaiken ilon irti tästä neuroosista. Eli pc:n testi iltapissistä, vahvistunu viikon takaisesta huiiiimasti :)
 
Mä en itseasiassa tiedä, kun kierto on ollut tosi epäsäännöllinen enkä oo ees nyt huomannut ovista mutta kylvetty on kyllä että ei se ainakaan ohi oo mennyt :D Mutta siis oletan että menkat pitäis alkaa ensviikolla jos alkaa, toivon ettei alkais. Eiks oo hyvällä pohjalla tää mun homma! Mä oon tolla predictorilla tehnyt kyllä kans ihan tyylipuhtaita negoja aiemmin, nyt vaan en oo varma että oliko noissa yhtään väriä vai ei. Mitenhän sitä malttais odottaa ensviikkoon. Tuntuu että ajatukset harhailee kokoajan vaan tänne vaikka oon koittanu tehdä kaikkee muuta.

Sohvilla on komea plussa! Miehet ei ymmärrä sitä tikkuunpissimisen jännitystä ollenkaan :D Omakin tuossa vaan pudisteli päätään että etkö sä nyt vaan vois malttaa odottaa rauhassa viikkoa ja testaa vasta sitten. Muttakun! Ei oo niin helppoo :D
 
Onnea kaikille plussanneille!

Laitanpa viimeisen päivityksen tähän mun raskauteen liittyen jos joku siellä miettii mitä tänään selvisi. Eli menin aamulla jälleen ultrattavaksi -> kohdussa sama löydös kuin viimeksi, pelkkä tyhjä sikiöpussi. Se oli hiukan muka kasvanutkin..mutta kyseessä oli kyllä eri lääkäri kuin maanantaina. Hcg katsottiin myös päivystyksenä..tulos 6973. Eli reilulla 600:lla noussut 3 vuorokaudessa. Ei siis tarpeeksi läheskään. Mutta tänään iltapäivällä alkoi vihdoin ja viimein verinen vuoto, joka näillä näkymin vaikuttaisi lisääntyvän koko ajan. Eli huh, huokaisen helpotuksesta, koska ehkä en joudukaan lääkkeitä napsimaan! Ja toisaalta on ihanaa, että tämä valtava viime viikkojen epätietoisuus on nyt ohi. Ainahan sitä jää miettimään keskenmenojen kohdalla, että mitä jos....Nyt tämäkin pieni sammunut liekki tuikkii tähtenä jossain tuolla taivaissa. :heart:
 

Yhteistyössä