Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Tammityttö tuo on kyllä aivan liian lyhyt luteaalivaihe sinulla! Onko siihen mitään tukea ollut käytössä? Kurja tilanne, kun ei tuossa ajassa ehdi kyllä raskaus alkaa.
Eikös teilläkin lapsettomuustaustaa? Onko hoidot vaihtoehto ?

Pisamapeikko niitähän määrätään ainakin kp 3-7 tai 5-9 tai se 4-8 on joskus tullut myös vastaan, eli ei se varmaan haittaa jos tavallaan puolella vuorokaudella "myöhästyy" siitä kp 3. Eli laskisin tänään kp 1.
Tsemppiä uuteen kiertoon sinullekin !
 
Riimini! Ihanaa. Onnea ja tarrasukkia! !


Ja jep luteaali on liian lyhyt. Ne kerrat kun olen ikinä saanu tummaa viivaa tikkuun on menkat alkanu n.7pv siitä. Syynä on mun huonot munasolut. Hoidoissahan me ollana oltu joista kaksi lasta. Olen ollut useamman kertaa luomunakin raskaana mutta mä kannan geenivirhettä jonka takia olemme menettäneet pikkuiset matkan varrella :(. Periaatteessa en haluaisi edes luomuna raskautua kosla tiedän riskit mutta silti sitä toivoo että kerran kävisi onni myötä ja alkanut raskaus olisi terve.
 
  • Tykkää
Reactions: RiiMini
Tammityttö tosi inhottavaa :( . Ite kärsin jumalattoman kipeistä ja järkyttävän runsaista menkoista ku oli kuparikierukka (paksuin sidekkään ei pitänyt..piti vaihtaa 1-2h välein. Nyt jostain syystä mulla on noi muuttunu erilaiseksi mitä ollu ennen kierukkaa. Aina on ollu kipuja ja suht runsasta ja 7pv kestävää. Nyt on parina kiertona tullu ilman kipuja ja tosi niukasti. Oon kyl tästä niin onnellinen =) . Toivottavasti sullakin helpottaisi :)
 
onnea plussanneille!
Cisu nään kyllä häivähdyksen toisesta viivasta, toivottavasti vahvistuu :)

Täällä kp 25 ja dpo 13. Ei minkäänlaisia oireita menkkojen alkamisesta vaikka yleensä viikkoa ennen alkaa rintojen jomotus ja vatsanväänteet, joen pakko oli testata. Ovistestiinkin ilmestyi yllättävän vahva toinen viiva, luonnossa testi viivan reuna on kontrolliviivaa vahvempi.

rtesti
avattu

Kuvanlaatu on taas mitä on, sori! :/
 
  • Tykkää
Reactions: RiiMini
riimini onnea!! :heart:

pisamapeikko :hug:

cisun ja pipun testeissä haamulaiset! Vahvistumisia! :wave:

Käytiim tänään pyörimässä kaupoilla ja hennesissä eksyin vauva osastolle. Ja miten ihania ja PIENIÄ ne vaatteet onkaan!! Mies hätääntyi ja veti mua väkisin pois sieltä. Mutta saimpas ostettua pienen pienet tyttöjen sukat...kaverin vauvalle, eilen saivat tietää että prinsessa tulossa kesällä. :saint:

Ihanaa ystävänpäivää kaikille!! :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Cisu
Pipun testissä nään viivasta, vahvistumista sille!!:)
Osaisko joku kertoa mistä moinen tai onko kokemusta vastaavasta tilanteesta mutta mähän oon raskaustestejä tehny jo monet alkaen dpo8 ja saanu eri merkeillä jos jonkunlaista viivanpaikkaa tai sellasta. Oletetusta kiinnittymisestä olen tuhrunnut ja eilen toissapvänä niukka vuoto alko muuttuu veriseksi. Eilen illalla runsastu (tosin niukat normimenkkoihin verrattuna) ja tänään olis kp1. Silti mun "raskausoireet" jatkuu ja sen takia testasinkin tänään päivälirusta pois viimeisenkin raskaustestin ja ylläripylläri sain "vahvimman" viivan kun koko aikana?!!! Mä en nyt oikein tiedä mitä ajatella? Oikeen kohtalon ivaa kun olen negapettymysten yli päässy ja uuteen kiertoon ni sit tulee tollanen viiva!!!
 
Heidi, kyllä se sille näyttäs :)!

Pisamapeikko. Mulle taas kuppi on ainoa mikä toimii. Kaikesta muusta menee läpi minuuttissa. Nyt saan tyhjätä tota tunnin kahden välein ja ihan täys :(. Mikähän tekee nää tappomenkat? Nää on alkanu lasten jälkeen.. Eikö sulla auttanu edes clomit? Mulla ne aikoinaan taas ohensi liikaa Limistä mut silloin mulla oli muutenki ohut ja niukat menkat.
 
Viimeksi muokattu:
Mä oon kans vannoutunut kupin käyttäjä. Siteet ei auta hetkeäkään ja tamponi ei kestä tuntiakaan. Kuppi ja side yhdessä on ainoat, jotka toimii.
Oon nyt käyttänyt noin 7 vuotta sitä kuppia enkä pois vaihtaisi. Siis oon ostanut välillä uuden kupin, mut siis kuitenkin...
Menkkojen aikainen elämä helpottui valtavasti sen myötä. Kun sen kupin kerran pistää kyytiin, niin se on siellä aina tyhjättävizsä eikä aiheuta terveysriskejä.
Suosittelen kaikille! Alkuhankaluuksiwn jälkeen tosi kätevä!
 
Mä oon tänään käyttänyt 3 kuopuksen libero8 vaippaa joista yhestä holahti yli.. ei tulis mieleen laittaa kuppia näihin holahduksiin vaikka hiivan takii muuten kokeilisin..
En tiiä miks tällaset, ei oo aina ollu. Mutta onneks tää pahin on vaan 2-3pvää ja sit yleensä loppuu ilman pidempiä tuhruja. 4pvää yleensä menkat.
 
Auts :(! Kuulostaa hurjalle. Onko sulla todetu mitään myoomia tms selittävää..? Jostainhan ne kai kertoo, hormonijuttuja tms. Mulla tosin lugen jälkeen oli rajuja vuotoja kun niitä on käyttänyt sen kaks viikkoa. Mut nyt ei oo ollu mitää käytös. Menen tiistaina (lapsettomuus )gynelle ja kysyn vähän tätä.
 
Heidih hyvältä näyttää! :) ite tikutin tommosta 2 päivää ja kolmas olikin sitte viel tummempi.

Ei oo oikeestaan ollu mitään oireilua enkä ole hirveesti kerinny tunnustelemaan oloja. Lomaa vietellään mökillä eikä onneks oo mitään testejä tääl mukana. Menkat pitäis alkaa ku täältä kotiudutaan. Vähän jänskää alkaako :D

Niin ja onnea rimini plussasta! :)
 
  • Tykkää
Reactions: RiiMini

Yhteistyössä