Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Täällä testit (sofi, pc) samaa olematonta tai korkeintaan viivanpaikkaa ja nyt dpo 11-13 :(
Kiinnittymiskivuista tai siis oletetuista ollu rusehtavaa tuhrua ja ponnistaessa tullu punaistakin. Nyt vaan oottelen menkkoja ja lopetan testien tiirailun. Nyt kp31.
Harmittaa kun ehdin jo innostua kun viime la tuli niin selkeitä raskausoireita ja sain sillä rfsulla haaleen viivan. Muut oli kyllä negoja. No juu, alkais ees menkat kunnolla.
Tsempit muille! :)
 
Cisu Oon tietty testannut, mutten oo ehtinyt vielä tuoda kuvaa näytille :D

mutta tässä on!

En tiedä näkyykö mitään, kun ei ole yhtään muokattu ja on aika valoisa. Valot meinaa syödä kaikki viivat testeistä.
Näkyykö?
Luonnossa minänäin kyllä!



Oma kantani on, että olen raskautunut, mutta kestosta ei tiedä. Nyt juuri esimerkiksi on selvää menkkajomotusta ja muutenkin olo, että vuoto saattaa alkaa hetkenä minä hyvänsä. Aamulla jo luulin, että menkat alkoi kun jotain holahti, muttei alkanut. Huomenna olisi oikeastaan menkkojen alkamispäivä, sillä minun luteaalivaihe on yleensä 10-11päivää.

Aikalailla jännittää, sillä olishan se hienoa, jos olisin tullut suoraan toisesta tuoresiirrosta raskaaksi, kun tosiaan ekasta syntyi esikoinen.
 
Viimeksi muokattu:
Mimmi. Periaatteessa luteaali riippuu keltarauhasesta
Mikäli irronnut munasolu on huono tai "raaka" muodostuu heikko keltarauhanen. Mutta yleensä tässä on mukana mm
Tiputelua ennen menkkoja. Ja esim 11 pv lueaali on ihan normaali ja riittävä raskautumiseen. Eli luulen ettei sulla oo mitään ongelmaa, ehkäpä se on vain sattuma. Ja sitähän sanotaam että joka naisella on vuodessa kierto tai pari missä ei tuu kunnon ovista. Vanhemmiten enemmän.
 
Viimeksi muokattu:
Tammityttö mulla oli syksyllä yks ovuloimaton kierto ja pari kiertoa sitten keltarauhaskoe just normaalin alarajalla (25), väestöliitolla käyny ja sovittiin et kun mitään vikaa ei ole että kesällä sitten alotetaan inssit jos mitään ei tapahdu sitä ennen.. Turhauttaa vaan kun ennen ei mitään tämmöstä häikkää ollu..

RiiMini näkyy ja on selvästi vahvistunu :)
 
  • Tykkää
Reactions: RiiMini
Riimini teehän digi! Eiköhän toi oo sitä ihteään! Toivotaan että on tarrannu kunnolla kiinni :)!!

Pisamapeikko. Toivottavasti olisi sitä mitä pitää :)!

On: omat olot on normaalit. Lämmöt laski ja nyt päivälläkin vain 36,4. Dpo on joku 5-6. No menkkoja ootellessa. Kaikki ne kipuilut ja "suonenvedot" puuttuu mitä on ollu plussakierroissa viimestää tässä vaiheessa . Tosin en mä nyt tältä kierrokselta mitän toivonutkaan.
 
Tammityttö mulla on digi oottelemassa kyllä laatikossa ollut jo monta kuukautta, mut oon pantannut sitä :D
Jospa se olis nyt vapaat vedet sen Pregnylin suhteen..
Ehkä huomenna teen ystävänpäivän kunniaksi sen digin, jos en tänään jo niin intoonnu :D
 
Jee :)! Olikos se niin että pregnylin varoaika oli 10pv .. mut muistelen että moni on tikuttanut sen jo aikaisemmin pois :) etenkään jos ei tee mitää superherkkiä testejä.
Muoks joo hcg puoliintumisaika on 22-23h eli jos ajatellaan että henkilö ottaa yhden 5000 annoksen niin
Päivä 1 5000
Päivä 2 2500
Päivä 3 1250
Päivä 4 625
Päivä 5 312
Päivä 6 150
Päivä 7 75
Päivä 8 37
Päivä 9 18
Päivä 10 liki nolla.

Mutta tosiasiasA poistumimen ottaa varmaan isompia harppauksia.. kai.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: RiiMini
Tammityttö. Tuolla kysy lapsettomuusklinikalta-palstalla lääkäri on vastannut että pregnylin puoliintumisaika on henkilökohtainen ja että viikossa poistuisi eikä näy enää verikokeessa !! Haen kohta linkin siihen.. Ja siis kyllä tuo vahvistuu kokoajan..
Apua!! Ja kiitos sinulle tuosta laskennasta!

Minä piikitin dpo 0 1500yks ja dpo 3 1200 yksikköä mut ne pitäis silti olla jo pois..

http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/kysy-lapsettomuudesta-ja-odotusajasta/2437639-pregnylin-nakyminen-verikokeessa/
 
Viimeksi muokattu:
Kp ei hajuakaan ja ovistesti nega. Teoriassa saattaa olla kp8, en mä enää tiedä ku vuotaa miten sattuu. Perjantaina alko vuoto, koko sen ajan ollu tosi vähästä, vikat kolme päivää tullu enää vain pari tippaa per päivä aina jossain välis päivää pyyhkiessä. kirkasta verta. Ehkä tosin johtuu siitä että viime kierto jäi lyhyeksi, ehkei vaan ole niin paljoa limakalvoa siellä joka menkkoina poistus.

Ota tästäkin nyt selkoa niin. Miksen voi saada oikein toimivaa kehoa.
 
Mitenhän mä laaskisin ton kp1 kun eilen illalla alkoi klo 19 vuotaa ettei siteeseen juuri vielä tullu mutta pyyhkiessä kyllä. Yöllä sit yltyi kunnon vuodoksi. Onko tää vai eilinen kp1.. clomit pitäis alottaa kp 3.. mutta tuskin niin tarkkaa on.
 
Eikös "sääntö" ole että klo 18 jälkeen alkanu vuoto ajatellaan niin, että se seuraava on sit vasta kp 1? Muistelisin.

Tadaa! Tälläkin Kp1 . Yllätys. Lueaali oöi taas ruhtinaallisesti 6-7pv :( . Jos jotain positiivista pitää hakea niin vuoto alkoi suoraan lorista eikä kerrankaan tuhruttanut
Vau. Lämmöt taas 36,6 aamulla edelleen. Ne.laskee jostain syystä vasta muutaman pv jälkeen kun oikeasti olis "normaali lueaali aika ohi ". Mistähän sekin johtuu
 

Yhteistyössä