Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

Pakko oli tulla laittamaan vielä yksi kuva. Eli siis ylempänä jo aikaisemminkin esittelemäni testi dpo12 (iltasella tehty), alempi dpo13 (aamupissasta). Näettehän tekin selkeän vahvistumisen? Tässä kuvassa viivat toki ehtineet jo vähän kuivahtaa (etenkin tuo dpo12) mutta kuitenkin eroa vahvuudessa on..

 
  • Tykkää
Reactions: Ilyana ja *mur-mur*
Markke Mä testasin tässä kierrossa dpo10 apteekin omalla täydellisen negan. Nyt sitten dpo 12 Pregchekin liuskatestillä haamu ja dpo 13 edellisestä vahvistunut haamu :) Apteekin oma ei tosiaan ole herkimmästä päästä, joten ei varmaan noin pian näytä kovinkaan herkästi plussaa.. En tiedä. Kokeile jotain muuta testiä?
 
No onpa kyllä sitten huonoja testejä, varsinkin kun niin herkkiä muka ovat :( Ostin cb:n digitestinkin, mutta taidan sen jättää vielä myöhäisemmäksi. Mulla kun oli (tai siis ainakin oletan sen olleen) kiinnittymisvuoto torstaina illalla, joten onko siis vielä liian aikaista ylipäänsä testejä tehdä?
 
Moi kaikki himotestaajat! :)

Oon tullut hieman taikauskoiseksi testaamisen suhteen kun mulla on niiiin usein tullut Täti Punainen vierailulle juuri testaamisen jälkeen. Nyt on menossa kp 28, eikä tädin tulosta mitään ennakkomerkkejä (yleensä pienet vatsakouristelut alkavat jopa viikkoa ennen tädin tuloa). Todellinen yllätysvieras täti onkin kun kiertopäivät heittelevät 25 ja 33 päivän välillä... :mad: Keskiarvo on kuitenkin 28. Huomenna aamulla teen testin jos ei oo punaista näkyvissä ennen sitä. Ja tiedoksi kaikille tädeille: testin tekeminen EI ole kutsu kylään!

Mulla on pregcheck-merkkisiä liuskoja ja en ainakaan pikavilkaisulla nähnyt herkkyydestä muuta mainintaa kuin "herkkä". Valmistajat taitavat pitää kuluttajia tyhminä!
 
Heissan. Tämä neiti lopettaa testailut tällä "ikuisuus" kierrolla tähän. Tänään david testissä ei näkynyt enää mitään. Tein digin
. Ei raskaana vastaus töllötti ruudussa. Tulossa siis pirun kivuliaat ja runsaat vuodot. Höh. Positiivisia asioita jos tästä nyt haluaa hakea niin on se, että huomenna voi rauhassa ottaa skumppaa uuden vuoden kunniaksi. :) Tästä palstasta on oikeasti ihan hirveästi hyötyä. Huomaa ettei ole ainoa joka yrittää sitä plussaa bongata. Kiitos teille ja Hyvää Uutta Vuotta kaikille, tuokoon se paljon plussia tullessaan.
 
Heips, pakko tulla näyttään tänne ku monen kuukauden innokkaan testaamisen jälkeen vihdoin sain edes roskishaamun.. Dpo n.12, parin tunnin pidätyksestä, illalla ja haamunkin kävin kurkkaamassa vasta nyt useamman tunnin jälkeen (Ei näkynyt parin ensi minuutin aikana siis) eli kaikki mahdolliset virhemahdollisuuden tekijät siis :D

Siis suuri kysymys
Näettekö TE, MITÄÄN???
[/URL][/IMG]
 
Heippa pitkästä aikaa :) Tää on nyt kolmas kiero mitä seuraan ihan tosi tiiviisti, ja oviksen pongaan kivuista tai ainakin luulen niin :D sopivaan ajankohtaan ne kivut yleensä tulee kiertoon nähden, no nyt viimeset 2 kiertoa on ollu 29 päivää.. sitten lähdettiin tähän kiertoon... oviksen olin bongaavinani 15 pvä.. 27 tai 28 pvä ihan jäykky vihlaseva / repäsevä kipu vasemmalla puolella oletin kumminkin kiertopäivien mukaan menkkojen alkavan 27 pvä, mutta ei ole kuulunut nyt olisi siis kp 33/29 taitais olla aika hakee testi :)

MUOKS!! No nyt taitaa kurvata täti kylään :/ kumminkin
 
Viimeksi muokattu:
Pakko oli tulla laittamaan vielä yksi kuva. Eli siis ylempänä jo aikaisemminkin esittelemäni testi dpo12 (iltasella tehty), alempi dpo13 (aamupissasta). Näettehän tekin selkeän vahvistumisen? Tässä kuvassa viivat toki ehtineet jo vähän kuivahtaa (etenkin tuo dpo12) mutta kuitenkin eroa vahvuudessa on..

Minulla oli yhtä vahvat viivat kun viimeksi testailin ja tuosta alkoi haalistua, kunnes alkoi vuoto. TÄMÄN LAINASIN SIKSI ETTÄ TESTIT MIES HEITTI POIS ETTEN KOKOAIKAA NIITÄ TUIJOTA:kieh: Minulla oli kylläkin vuodosta 3+0 kun tein ensimmäisen ja tuollaiset sain 3+1 aamulla ja illalla... Nyt kuitenkin taas kp5 eli kemiallinen, oviksesta 4+4, mutta vuodosta 3+5, eli mikään ei ole varmaa ja kuitenkin minulla taustakin erillainen. Suan: Sinulla kuitenkin hyvät viivat ja on pientä tummumista. Toivon että vahvistuu tuosta ja kaikki menee hyvin Anteeksi kuviesi lainaaminen ja tekstini. Ei tarkoita että sinulle kävisi kuten minulle. Minulle tämä alkaa olemaan vaan liian tuttua että haamu ja vuoto...
 
Moikka! Mä tänään tein PC:n puikkotestillä kirkkaan punaisen plussan ja digitestillä tässä illalla vielä vahvistin tuloksen, että raskaana ollaan :) Nyt viikkoja pitäisi olla 4+2 :)

carolina30+ Ei se mitään vaikka lainasit kuvaa :) Sehän aikaisin testaamisessa aina on se riski, että antaa aihetta ehkä iloitsemiseen, raskaus saattaa yrittää alkaa ja viivat testissä näkyy hailakkana, mutta sitten ei onnistukaan ja pettymys on suuri :/ Toivottavasti sulle ei näitä pettymyksiä tule enempää :)
 
itse sain eilen dpo 10 haamujen haamun, tein vielä sitten päiväpissasta uudestaan niin tuli 5min sisällä hento vaaleanpunainen haamu jota ei tarvinu tiirata :D
Tänään sitten tein aamupissasta, rakko oli ihan sairaaaaaaaaaan täynnä, en käynyt koko iltana eilen pissalla ja menin nukkuun. 5min sisällä ei tullut mitään mutta oisko menny 6-7min niin tuli taas sellanen vpun haamujen haamu.

Testaan huomenna vielä kun eilen tuli vedettyä vettä 1½L illan aikana
 

Yhteistyössä