Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

Täältä löytyy kuvia minun haamutesteistä! My Countdown - jauhita | Countdown to Pregnancy
Toi sivusto on siitä hyvä, että siellä kuvia pystyy katsomaan eri muokkauksilla.

Tässä nyt on yksi otos, en tiedä näkyykö viiva kuinka hyvin kun on vielä niin hentonen ilman muokkauksia:


Tässä toinen, näkyyköhän siinäkään mitään tietokoneen ruudulta katseltuna:


Viiva on kuitenkin eilisestä vahvistunut, eikä voi olettaakkaan kovasti vahvempaa viivaa DPO9... :) Toivotaan että vahvistuisi!!
 
  • Tykkää
Reactions: *mur-mur*
Minäpäs listaan vielä kaikki testit tähän.

12.12, kp47
Alice ja David

Saman päivän illalla Pregcheck

Seuraavana aamuna Pregcheck, kp48

Alicella edellistä vahvempi viiva 15.12, kp50

Eilen piti vielä tehdä Digitesti, jonka tulos tässä:

Kun näyttö ei enää näyttänyt tulosta(tylsää ettei tulos säily kuin vuorokauden), purin testin ja kuvasin viivat, kun monet niitäkin kyselee, miltä ne näyttää jos plussaa:


Jännä nähdä kuinka pitkällä sitä todella nyt ollaan, 8.1 on neuvola ja ultraus <3
Eiköhän tämä himotestaaja nyt lopeta testien teon ;)

Plussia kaikille <3
 
Viimeksi muokattu:
Minulla ei ole tietoa dpo:sta kun en edes tikuttanut ovista,vaan menin ihan tuntemuksilla ja napukan muutoksen tunsin todella selkeästi jo muutama päivä vuodon loppumisen jälkeen. Se tässä on erikoista kun viime kierto oli myöhässä ja vuoto kesti vain vajaa 2 päivää ja ovulaatiotuntemukset tuli aika pian sen jälkeen ja nyt on VASTA 3+0 ja tuntemusten takia tein aamulla testin (viimeinen oli kaapissa) ja tämä haamu tuli aika pian ja vahvistui hiukan kun testi kuivui ja näyttää vaaleanpunaiselta "heijastuviivalta" eli todella varhainen haamu. Jos en malta odottaa niin huomenna aamulla uusi testi ja tietenkin aattona jos huominen antaa samaa tulosta. Maailman paras joululahja jos edes hiukan tummuisi:heart:
Ainakaan ei ole pupuilusta ollut kiinni tässä kierrossa, kun mies ei ole antanut pahemmin rauhaa edes joulusiivoukselle...
 
Omaa napaa... Eilen varmistui hcg:n laskeva arvo verikokeissa ja vuoto alkoi tänään. Pikkuinen ei jaksanut pitää kiinni. :,( Pahalta tuntuu, vaikka ihan alussa vasta oltiin. :( Tsemppiä muille vauvakuumeilijoille!
 
Miwwi, saa kysyä :D Mulla on sellanen tilanne ollut, että tää oli eka kierto viime synnytyksen jälkeen, imetys pitää minulla kuukautiset pitkään pois, nytkin 1,6v. Ovistuntemuksia oli viikon välein, joten en osaa sanoa, milloin se oikeasti tapahtui, ovistestit tummui jo kp16, mutta tuskin siitä vielä tärppäsi, tuntemuksia oli myöhemminkin. Tosin aiemminkin raskaustestit näyttäneet haaleaa viivaa vaikka oikeasti jo rv5 ollut silloin, joten mulla voi hcg nousta hitaasti. No, ultrassa selviää :)

Tarulla siellä haamu kurkkii :heart:

Lilypie suuren suuri pahoitteluni :( :hug: Pahalta se tuntuu aina vaikka ois miten alussa, itsellä oli ennen kuopusta tosi varhain km, kerkesin haamuja saada ja vuoto alkoi muutaman päivän päästä ja se tuntui kans kauheelta, ei voi edes kuvitella kuinka kamalaa se on jos ehtii jo isommille viikoille :(
 
Pakko laittaa tämä tännekin..

KP14/n.29 ja viimeisestä oviksesta saakka jomotellut oikealla alavatsalla. Menkatkin oli siis välissä.



Onko kellään reagoinut r-testi ovikseen? Mulla pitäis laskujen mukaan ovis olla huomenna. En ole varma tuliko tuo haamu edes testiajalla kun en jäänyt odottelemaan koko testiajaksi, joten ei se välttämättä edes kovin luotettava tulos ole. Apteekin omalla siis testattu.
 
miss_piggy
pienestä kii: Mulla ei kyllä oo r-testi reagoinu ovikseen. Koita tehdä uusi raskaustesti, jos sulla onki kyytiläinen matkassa :) Kyllähän joillakin tulee menkat alkuraskaudesta ihan normaalisti vaikka olis plussannutkin. Selvä toinen viivahan tuossa ainakin näkyy.
 
Alkuperäinen kirjoittaja pienestä kii;27749762:
Pakko laittaa tämä tännekin..

KP14/n.29 ja viimeisestä oviksesta saakka jomotellut oikealla alavatsalla. Menkatkin oli siis välissä.



Onko kellään reagoinut r-testi ovikseen? Mulla pitäis laskujen mukaan ovis olla huomenna. En ole varma tuliko tuo haamu edes testiajalla kun en jäänyt odottelemaan koko testiajaksi, joten ei se välttämättä edes kovin luotettava tulos ole. Apteekin omalla siis testattu.
mulla yhdessä raskaudessa tai siis just ennen ,raskaustesti reagoi ovikseen todistetusti. Mun kierto oli tasan 28 päivää ja hötähousuna testasin kp 22/28 ja sainkin vahvan plussan. Olin ihmeissäni,kun päivätkin niin pienet. Innoissani testasin seuraavana päivänä mutta tyyli puhtaan negan! Seuraavatkin testit negaa ja olin aivan ihmeissäni. Pidin pari päivää testivapaata kunnes olo oli hyvin raskautunut ja menkatkin reippaasti myöhässä ja plussasin uusiksi kp 36/28. Joka oli oikea raskaus. Myöhemmin la: ta siirreettiin eteenpäin sen 8 päivää. Eli mulla olikin ovis tosiaan vasta silloin kp 22...
 
Joko jo?
Laitan kyselyä nyt tännekkin, kun en oikein tiedä mistä saisi jotain vastauksia. :ashamed:Onkohan mulla aihetta jo hieman iloita? Menkat on reilu viikon myöhässä. Tein yks ilta rfsu:n testin johon ilmestyi puolen tunnin aikana "selkeä" plussa. Tästä rohkaistuneena kävin ostamassa clearblue plussan johon ilmestyi haamu testiajan sisällä. Noh, tein vielä seuraavana aamuna apteekin oman testin mikä oli nega, mutta ilmestyi sitten niin sanottu roskishaamu. Tänään aamulla tein ihan uteliaisuuttani ovistestin johon pärähti heti vahva plussa. Nyt sitten jännään et alkaako ne menkat vai voinko jo hieman iloita. Mielipiteitä?
 
Heilanga Ikävä kyllä nuo sinun viivat on ollut juuri niissä huono maineisissa testeissä eikä testiajalla.. ja jos apteekin oma nega ja viikon jo kuukautiset myöhässä niin pitäisi kyllä näkyä jo. Taitaa jokin muu nyt pitkittää kiertoa :( Kaikkiin noihin mainitsemisiisi testeihin usein tulee roskishaamu testiajan jälkeen ja väärää viivaa TESTIAJALLA..
Haamuilijoitten viivoilletoivon vahvistumista! Ja selkeetä plussaakin joillain :)
Lilypie Hurjan iso lohdutus :hug: :(

Hyvää Joulua tällekkin palstalle,joitain tuttuja nimiä täällä vielä on ainakin. Ja plussatuulia kaikille! :)

*piuu 11+6*
 
Sain eilen aamulla jo ensimmäisen Joululahjani, joka sai hymyn huulille koko päiväksi ja iloisen mielen

Aijaa.com - 24.12.2012. rv5+2

taidan lopettaa testaukset tähän, tuo digi oli viimeinen testi enkä taida enempiä ostaa. r-hormoni näyttää nousevan kivasti. Ja vaikkei mulla kauheesti oireita olekkaan on jotenkin rauhallinen fiilis. 7.1 on varhaisultra varattuna =)

plussatuulia puhkuu ja puhisee ÄssÄ rv 5+3
 
miss_piggy
Heilanga: Paljonko sulla on yritystä takana? Jos on jo vuoden verran, niin suosittelen hakeutumaan tarkempiin tutkimuksiin.
Täällä alkanut yritys 02/12 ja pco löytyi 07/12, käytössä oli terolutit ja lääkärillä siis kävin jo viime heinäkuussa, silti ei ole tärpännyt. Odottelenkin tässä tammikuuta, että saan ottaa uudelleen yhteyttä tuohon lääkäriin (koska sovimme niin kesällä jos ei oo tärpännyt) ja hakeudun jatkohoitoihin.

Eli kyllä tässä moni muukin tuntee itsensä välillä paskaksi kun nyt jo menossa yk 8, ja ovista on hankala bongata, ja aina vaan tulee niitä negoja. Ja vielä kun tietää että pco:n kanssa on hankala raskautua luomuna.

Osta ClearBluen digitesti, sehän sen totuuden näyttää varmimmin, ei tuu mitään roskishaamuja.
 
Yritystä on takana jo reilu vuoden. Itselläni on kilpirauhasen vajaa toiminta ja ne pirun rakkulat. Sain terolutin reseptin kesällä, mutta en ole hakenut sitä kun luin että se pitää kuukautiset säännöllisinä eikä mulla niiden kanssa hirveästi ole ongelmia. Oviksenkin olen pongannut. Täytyy varmaan mennä lääkäriin uudelleen. Mä olen vaan niin väsynyt katsomaan vierestä kaikkia onnellisia odottajia. Inhottaa oikein kun toiset vaan "tupsahtaa" raskaiksi. :/ sitten kun vihdoin itse saa edes jotain haamuja aikaseks, ne onkin sit just niillä huonoilla testeillä. Netistä kun itse lukee niin juu kyllä haamukin on plussa. Sitten kun itse kysyy niin ei se ole. Älä sinä unta näe että sun kohdalla se sitä tarkoittaa. Tästä oppineensa en enää kysele. Toivottavasti toisia edes onnistaa. Plussa tuulia kaikille....vai miten se nyt meni.
 
miss_piggy
Heilanga: Kyllä minusta kaikenlaiset haamut voi olla jo plussia, en tajua että miten ei vois olla. Eikö nimenomaan se, että saa kaks jonkunlaista viivaa näkyviin merkkaa jo sitä että olis raskaana :O
Ite en voi sanoa että mikä on huono testi ja mikä ei kun en oo koskaan saanu minkäänlaisia haamuja aikaseks.

nnennis: Ei kannata vielä testata, vaikka oliski kiinnittymisvuotoa, niin tuskin testi näyttää vielä plussaa :) Oottele vaikka viikonloppuun ja testaile sitte.
 

Yhteistyössä