Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

N39htz - Image - Aijaa.com

cGsxPI - Image - Aijaa.com

Tässä tämän aamuinen violan testi. alussa hiukan värikertymään ja pieni monttu ja sitten lähellä kontrollia näkyisi (?) punertava viiva. Avasin testin kun en saanut sen muovisuojan läpi kuvaa ja muutenkin ihme muovikuori noissa testeissä...
Näettekö te tuota ja olisiko se nyt sitten haamu jo? Pitäisi kyllä saada jo vahvempaa viivaa... Odotan postissa lisää testejä ja toivottavasti tulisi tänään. Olo on kyllä aika varma ja eilen alkoi sitten migreenimäinen päänsärky ja paha olo, tänään jatkunut paha olo ja pientä pään särkyä ja sellainen todella "nuutunut" olo. Oireena mieskin sanoi kun kävin sen työpaikalla, että minun oli pakko saada tänään tuorekurkkua herbamat-yrttisuolalla :O

muoks. Tuo värikertymä on testin papereiden mukaan se viiva, mutta miski tuossa on sitten 2 viivaa????? Nyt en ymmärrä ja molemmat näkyy kyllä, onko tuo nyt positiivinen vai mikä toi sitten on??????:O
 
Viimeksi muokattu:
Hei rakkaat himotestaajat! Nyt olisin kommenteistanne enemmän kuin kiitollinen! Mulla siis se tilanne, että viime kuukautiset alkoi (tuhruvuoto)19.3, kunnon vuoto pari päivää myöhemmin. Oviksen limat ja kivut bongasin 3-4.4. Eilen ja toissapäivänä menin testailemaan Davidin herkillä liuskilla negaa. Tänään testasin apteekin omalla negan. Kaikki testit tehty päiväpissasta, parin tunnin pidätyksellä. Nyt sitten meni totaallisesti hermot kun oireita ois vaikka kuinka; väsyttää, huimaa, närästää(viime raskaudessa sama oire ennen plussaa) Äskön testasin vielä kaksi Davidin herkkää testiä... Kuvia niistä ja ne on tehty samasta pissasta.

Tuossa puikossa olen näkevinäni haamun tai viivanpaikan? Se oli siinä n.2min ja hävisi. Tuon puikkotestin kun tein niin menin hölmönä pyyhkimään sormella tuota näyttöä ja se olikin pehmeä :ashamed: Siinä oli joku karva edessä ja tyhmänä sitten sorkin sitä, voiko se aiheuttaa tuon haamuplussan? Auttakaa hullua pliis!! Olin päivällä jo varma, että peli on menetetty, mutta nyt sitten tämä haamu.... Ja miksi toisessa ei ole mitään???:kieh:







Tässä siis haamu oli jo hävinnyt ja avasin testin. Punaista näkyi vielä reunoilla kuitenkin...?



Oon ihan hukassa vaikka mulla on jo kaksi lasta... Molemmat on saaneet alkunsa juuri silloin kun yritys on ollut jäissä eikä kierrosta ole ollut hajuakaan. Plussan olen tehnyt vasta silloin kun kuukautiset on ollu jo päiviä myöhässä. Ja aina on tullut vahva plussa heti.
 
Viimeksi muokattu:
carolina30+: kävinkin jo tuolla toisessa ketjussa kyselemässä kuulumisiasi! Näen kyllä punaista viivaa molemmissa kuvissa!! Mitkäs päivät sulla oli menossa??

Judiet: selvä plussa!

Tässä omani tältä aamulta, kp29/30 ja dpo12 tai 13.

[/URL][/IMG]

Tuli heti näkyviin, ei mikään roskishaamu!! Jee!!
 
  • Tykkää
Reactions: tinker_ ja Ilyana
carolina tuossa ylemmässä kuvassa nään selvästi valkoisena hohtavan viivanpaikan ja sen molemmin puolin hieman punertavaa. Valitettavasti en erota ainakaan noista kuvista mitään tarkkarajaista punaviivaa..Mut jos se näkyy luonnossa niin hyvä niin! :)
 
carolina Nyt mä tajusin et missä se ohut punaviiva näkyy! :D Mut mun mielestä se on liian lähellä kontrolliviivaa..Oon nimittäin joskus plussatestin tuolla violalla tehnyt ja se oli kauempana kontrollista. Tuon kyseisen ohuen punaisen viivan vasemmalla puolen näkyy valkoisena se viivanpaikka.
 
tinker kyllä tuossa selkee viiva on.. Toivottavasti vahvistuu!! :heart:
Davidiin ei tuu viivat herkästi. Apteekin omaan, ja PregCheck testeihin tulee ensimmäisenä. Kokemusta on, sillä davidiin sain vasta haamun kun muissa oli jo melkein tasavahvat viivat..
 
Viimeksi muokattu:
Ihana kuulla muidenkin mielipiteitä kun yksin miettiessä tulee hulluksi!!:DMillonkahan uskaltaisi tehdä vaikka clearbluen digitestin, ei raaskis niin kallista joka päivä tehdä.. Jos malttais vaikka ylihuomiseen ja tekisi aamusta, luulisi sitten näkyvän jo?
 
Kyllä aamusta jo näkyy varmasti, mutta jos haluat ottaa varman päälle niin odota ylihuomiseen. Minulla oli juuri silmin nähtävä haamunen ja digiin tuli heti "raskaana 1-2". Kunhan teet aamupissasta sen, niin on sitä hormoonia reilusti pissassa.. Tuuhhan sitten kertomaan mitä se näyttää.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: tinker_
Toki sekin vois olla, mut nää ovisoireet kyl limoineen on aika reippahat...
Vaikka toki oli silloin kp 15 aikoihinkin, kun lämpöjen mukaan epäilin ovista.
Mut pakko kyllä testata seuraavassa kierrossa (jos tää ei plussaa tuo) oletetun oviksen aikaan mitä r-testi näyttää. Kun tosiaan mahdollista sekin, et näyttää oviksen.
Kyllä se R-testi LH-huipun/kohoamisen aikaan reagoi, testattu on muutamanhin kerran.=)

..siksi en sitä kuitenkaan heti epäilyt kun tuo O-testiviivanen ei ollut tasavahva kontrolviivasen kera..
 
N39htz - Image - Aijaa.com

cGsxPI - Image - Aijaa.com

Tässä tämän aamuinen violan testi. alussa hiukan värikertymään ja pieni monttu ja sitten lähellä kontrollia näkyisi (?) punertava viiva. Avasin testin kun en saanut sen muovisuojan läpi kuvaa ja muutenkin ihme muovikuori noissa testeissä...
Näettekö te tuota ja olisiko se nyt sitten haamu jo? Pitäisi kyllä saada jo vahvempaa viivaa... Odotan postissa lisää testejä ja toivottavasti tulisi tänään. Olo on kyllä aika varma ja eilen alkoi sitten migreenimäinen päänsärky ja paha olo, tänään jatkunut paha olo ja pientä pään särkyä ja sellainen todella "nuutunut" olo. Oireena mieskin sanoi kun kävin sen työpaikalla, että minun oli pakko saada tänään tuorekurkkua herbamat-yrttisuolalla :O

muoks. Tuo värikertymä on testin papereiden mukaan se viiva, mutta miski tuossa on sitten 2 viivaa????? Nyt en ymmärrä ja molemmat näkyy kyllä, onko tuo nyt positiivinen vai mikä toi sitten on??????:O
Kattelin tuota Violan testiä..ja miusta se testiviivanen tulee siihen vasemmalle(kuvassa alas)aikas reunaan..olisiko se testiviivanen se reunimmainen punertava..väri ei vain ole kunnolla siihen jäänyt jostahin kumman syystä:confused:
 
Täällä taustailtu tovi ja nyt pitää tulla myös tänne haamuviivaa??? näyttämään. Viime kierrossa tuli selviä negoja, mutta tässä näkyy selvästi punertava viiva.
Vahvistuukohan huomiseksi aamuksi, vai teenkö uuden testin vasta keskiviikkona?

Kierukka poistettu 2/2013. Ensimmäinen kp oli 37. Nyt kp31 nyt menossa. Ennestään minulla kaksi lasta, koululaisia jo.

Testi kp31 - Image - Aijaa.com
Selkeä PLUSSA:heart::)
 
Hei rakkaat himotestaajat! Nyt olisin kommenteistanne enemmän kuin kiitollinen! Mulla siis se tilanne, että viime kuukautiset alkoi (tuhruvuoto)19.3, kunnon vuoto pari päivää myöhemmin. Oviksen limat ja kivut bongasin 3-4.4. Eilen ja toissapäivänä menin testailemaan Davidin herkillä liuskilla negaa. Tänään testasin apteekin omalla negan. Kaikki testit tehty päiväpissasta, parin tunnin pidätyksellä. Nyt sitten meni totaallisesti hermot kun oireita ois vaikka kuinka; väsyttää, huimaa, närästää(viime raskaudessa sama oire ennen plussaa) Äskön testasin vielä kaksi Davidin herkkää testiä... Kuvia niistä ja ne on tehty samasta pissasta.

Tuossa puikossa olen näkevinäni haamun tai viivanpaikan? Se oli siinä n.2min ja hävisi. Tuon puikkotestin kun tein niin menin hölmönä pyyhkimään sormella tuota näyttöä ja se olikin pehmeä :ashamed: Siinä oli joku karva edessä ja tyhmänä sitten sorkin sitä, voiko se aiheuttaa tuon haamuplussan? Auttakaa hullua pliis!! Olin päivällä jo varma, että peli on menetetty, mutta nyt sitten tämä haamu.... Ja miksi toisessa ei ole mitään???:kieh:







Tässä siis haamu oli jo hävinnyt ja avasin testin. Punaista näkyi vielä reunoilla kuitenkin...?



Oon ihan hukassa vaikka mulla on jo kaksi lasta... Molemmat on saaneet alkunsa juuri silloin kun yritys on ollut jäissä eikä kierrosta ole ollut hajuakaan. Plussan olen tehnyt vasta silloin kun kuukautiset on ollu jo päiviä myöhässä. Ja aina on tullut vahva plussa heti.
Siulla ehkä tänään dpo11..ja kyllä miekin tuossa David puikossa(taitaa olla herkyyttä 10mIU/ml tai 20mIU/ml?)punaviivasen näen.:)
..ja David liuskassahin(nyt kun vielä tarkemmin tiirasin)..näyttäisi testiviivasen kohdila näkyvä j o t a h i n..olispa:rolleyes:
Viivaselle vahvistumisia ja punaväriä:heart:

Ps. Miullehin on käynyt noin dippailessa tuolla David puikolla että se viiva näkyi punertavana hetken(n. 1min) ja sitten katosi..tuli plussa sitten seuraavana päivänä.
 
Viimeksi muokattu:
Kattelin tuota Violan testiä..ja miusta se testiviivanen tulee siihen vasemmalle(kuvassa alas)aikas reunaan..olisiko se testiviivanen se reunimmainen punertava..väri ei vain ole kunnolla siihen jäänyt jostahin kumman syystä:confused:
Heii! Tässä on pointtia mur-murilla! :) Näyttäisi kyllä siltä et sulla carolina on ohut punaviivanen tuossa oikeassa kohdassa vasemmassa reunassa..! :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: carolina30+
Heii! Tässä on pointtia mur-murilla! :) Näyttäisi kyllä siltä et sulla carolina on ohut punaviivanen tuossa oikeassa kohdassa vasemmassa reunassa..! :heart:
Tuossa kuvassa siis Violan sivustolta R-testin kuva - ei carolina30+:san ottama kuva omista dippauksistaan..:)
..mutta siitä näkee sen testiviivan paikan oikian sijainnin hyvin.

 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: carolina30+

Yhteistyössä