Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

Tuossa kuvassa siis Violan sivustolta R-testin kuva - ei carolina:n kuva omista dippauksistaan..:)
..mutta siitä näkee sen testiviivan paikan oikian sijainnin hyvin.

Kylläpäs minä huonosti itseäni ilmaisin äsken. Mutta joo,kyllä siis tajusin ettei tuossa ole carolinan testikuva! Vertasin juurikin tuota kuvaa vain niihin carolinan laittamiin kuviin ja totestin, että samassa kohtaa vasemmassa reunassa näyttäisi viiva olevan. Ei siellä oikealla kuten carolina itse ensin epäili.
 
Kylläpäs minä huonosti itseäni ilmaisin äsken. Mutta joo,kyllä siis tajusin ettei tuossa ole carolinan testikuva! Vertasin juurikin tuota kuvaa vain niihin carolinan laittamiin kuviin ja totestin, että samassa kohtaa vasemmassa reunassa näyttäisi viiva olevan. Ei siellä oikealla kuten carolina itse ensin epäili.
Arvasin kyllä, että sie tajusit ja ymmärsin kirjoituksesi oikein:)..laitoin tuon vain vielä ihan, ettei tule epäselvyyttä.
 
  • Tykkää
Reactions: MiNalo
miss_piggy
Analysoikaas tätä kuvaa...
Eli nyt on vissiin dpo 11 tai 12..riippuu millä tyylillä sen laskee..En tiä onko tuo joku viivanpaikka vai voisko sieltä joku haamu tulla tässä muutaman päivän sisällä...Menkat ei oo alkaneet vieläkään keskenmenon jälkeen ja eilen oli olevinaan hirveitä nippailuja mahassa, luulin jo että vuoto alkaa mutta ei...Ovis oli pe 5.4 joka siis oli kp 41 lääkkeellisestä tyhjennyksestä.
Tosiaan oireina on ollu parina päivänä limavuoto, välillä on vähän "närästävää" tunnetta, ja mahassa on juilintoja ja kuplimisia ollu useana päivänä.
Toivon vaan varmaan ite sitä raskautta niin kovasti että kuvittelen näkeväni kaikenlaista, mutta tollanen ihme juttu tohon ilmestyi noin 5-10 minuutin kuluttua testin tekemisestä.
Täytyy joka tapauksessa tää viikko vielä tikutella ellei menkkoja näy.



En tiä onko nuo viivat liian kaukanaki toisistaan, tuo on joku one stepin testi. Ei kuitenkaan sofi... No tuskin tässä raskaana ollaan, mutta joku viiva siihen tuli :D
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
  • Tykkää
Reactions: Pippuri85*
Minustaki miss_piggy testissä on haamu :wave:

Katoin kans testiä tarkemmin niin se on vissiin siinä muovin vieressä, mutta väriä minun silmään on, toivottavasti siellä ois salamatkustaja :heart:
 
Viimeksi muokattu:
miss_piggy Onko tuo viivanen siinä kohtaa, missä muovi päättyy? Minusta se näyttäisi sellaiselta värikertymältä, joka siihen kohtaan joskus liuskatesteissä tulee. On siis mielestäni liian kaukana kontrolliviivasta..Mutta kun katsoo tuosta merkitsemästäsi viivasta hieman oikealle, siihen oikeaan testiviivan kohtaan, niin siinäkin näkyy ohut haalea viiva! :) Väriä en kyllä oikein erota, mutta tulkoon sitä lähipäivinä!! :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: mamuska7
miss_piggy
Siis ei oo ihan siinä muovissa kiinni, vaan se muovin raja on vasemmalla jonkun matkan päässä... Ihmettelin itekki vähän että onkohan tuo nyt mikä viiva sitte kyseessä :D Eli se muovin pää on se kohta missä näkyy vasemmalla sellanen kirkkaan valkonen siitä viivasta katottuna.
Saa nähä miten käy:LOL:
Valkkaria tuli äsken vessassa ihan mukavasti ja koko aika on sellanen närästyksen esiäidin tunne tuolla rintalastassa.
 
^^ Ahaa! Jos se muovi kerran päättyy siihen valkoiseen kohtaan niin silloin tuo haamuinen saattaisi olla oikealla paikalla. Mulla ei ole omakohtaista kokemusta noista testeistä niin siks en varmaks osaa sanoa..Mutta ainakin sun oireet kuulostaa todella lupaavilta! :)
 
miss_biggy: Mä oon kanssa joskus testannut noilla testeillä ja kaikkiin sain haalean viivanpaikan, vaikken raskaana ollutkaan, MUTTA mun silmiin sun testissä on kyllä väriä!!!! Eli sanoisin haaleaksi haamuksi tuota enemmän, kun viivanpaikaksi. testaa siis ihmeessä huomenna uusiksi:popcorn:
 
Ei oo tuo viiva oikeessa kohassa, tuo on tuolle testille tyypillinen ilmiö siellä vasemmassa reunassa, tulee mulle ainakin varmaan joka testiin. Oikea kohta on siellä varmaan vajaan sentin oikeammalla ja ainakin tuossa kuvassa näkyis joku viivanpaikan tyylinen siinä.. Toivotaan, että väriäkin tulee!
 
Täällä todella hätähousu....nyt voisitte toppuutella minua. Kierto siis 22/28 dpo8.
Eilen tuli kirkas venyvä limavuoto esiintymää jossa oli kirkasta verta mukana. Tänään kävin papakokeessa ja hoitaja sanoi että esiintymä voisi hyvinkinkin olla kiinnittymisestä. Meinasi ettei ois uskaltanut papaa ottaa, voi aiheuttaa keskenmenon, mutta päätin että kyllä se nyt otetaan. Koska enhän todellakaan tiedä onko tärpännyt. Kävin sit ostamassa sekä ovis että raskaustestejä ja nyt mietin joko dippaisin tänään....eikös se ovistesti vois jo näyttää? Raskaustesti ei varmaan vielä? Mutta kun tahtois tietää. Tiedän että kun nega tulee niin se on taas pettymys. Miksi pitää itteään näin kiusata?!?!?!?!
 
On tää vaan koukuttava ketju, kiitos teille monen päiväni pelastamisesta :) Tunnustaudun itsekin himotestaajaksi ja testit viuhuu jo usein dpo8 alkaen, olen vaan tod laiska kirjoittelija.

Ajattelin kysyä teidän asiantuntijoiden mielipidettä. Mitä mieltä olette Perhoset.fi:n raskaustesteistä? Ovat aika halpoja ja helppoja tilata kerralla isompi satsi. Prismassa kehtaan ostaa yleensä käyttämiäni PregCheckkejä vaan kaks pakkausta kerralla ja nekin jemmaan muiden tavaroiden alle kärryyn ettei vaan tutut näkisi... :D Ei pitäisi enää tällä iällä moisen häiritä mutta minkäs teet... :) Eikä 4 kpl mihinkään riitä! Pregcheck on kyllä mielestäni tosi laadukas, niitä ei taida kovin halvalla löytyä netistä? CB digiä olen myös kokeillut mutta ei pussi kestä, ovat sen verta arvokkaita. Kiitos teille vastauksista!
 
Kiitos Sunflower11 vastauksesta, Raskauskeijulta olenkin joskus tilannut. Olin kyllä todella tyytyväinen palveluun, tuli nopeasti postilaatikkoon. Tilasin kylläkin heidän halvempia liuskatestejä eivätkä olleet laadultaan yhtä hyviä kuin Pregcheck. Nyt sitten mietin et mikähän perhoset.fi:n testien laatu.
 
Viimeksi muokattu:
miss_piggy
Niin juu, mustaki on oudossa kohtaa tuo viiva tossa mun testissä, siksi täällä kyselinki..
Eli tiedän missä kohtaa sen normaalisti tulis olla, oonhan tehny plussa-testejä tänä vuonna jo ennen keskenmenoa :)
Mutta ei tuo nyt tainnu mitään tarkottaa tuo viiva...on kyllä niin menkkaolot ja ruskeaa tuhrua että terve.
 

Yhteistyössä