Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

miranenn:flower::heart::flower: Sinua saa varmaan jo onnitella? Ihana, että edes joku meistä saa varmuuden asialle :D Minä kävin ostamassa saman testin millä sain to haamun. Nyt jos HCG noussut niin pitäis kaiken jären mukaan ulla vahvempi viiva...katotaan miten käy...vielä pitää pari tuntia odotella
 
  • Tykkää
Reactions: miranenn
miranenn Mikä kp tai dpo sulla menossa? Mietin vaan että mitähän toi digi mulle näyttää (samalla mietin ajattaako tänään vielä apteekkiin :D Toisaalta pelkään että jos se näyttääkin ei raskaana. Mikähän niissä testeissä herkkyys?
 
Miwwi saadaan jännätä yhdessä kun melkein samat dpo:t :D Testasin tänään aamulla wondfon liuskatestin ja tosi hailakan viivan sain, kun kunnolla käänteli ja väänteli. Luultavasti viivanpaikka. Liian aikasta testata vieläkin, nyt oottelen suosiolla loppuviikkoon jos vaan mitenkään pystyn. Kaapissa odottaa vielä yks tollanen liuska ja CB:n digi, jonka teen sitten vasta la kun menkkojen pitäis alkaa :)
 
Oli pakko nyt laittaa kuvaakin tän aamusesta testistä. Vieressä ovistesti auttamassa viivan hahmottamista. Tosiaan otettu testiajan ulkopuolella, mutta kyllä siinä viivanpaikka oli jo testiajalla. En tiedä näkeekö kukaan mitään? :D

 
Viimeksi muokattu:
Mun testissä ei nää pienintäkään viivanpaikkaa tai haamun haamua :( Mutta eihän dpo oo kun 8, eli eihän tässä vielä mitään hätää oo :D mä oon vaan hätähousu :D

muoks. tässä mä kyttään vaan mun testiä ja ihanku näkisinkin siinä jotain viivanpaikkaa :D tai sitten oon liian kauan tuijottanut, että kuvittelen vaan :D mutta niin kävi viime raskaudessakin, kun tarkastelin testiä vaikka se "aika" kun testiä sais tarkastella meni umpeen niin näin pientä viivanpaikkaa niin sitten se olikin plussa :D
 
Viimeksi muokattu:
Tässä tämän aamun testit, vihreät on ovistestejä ja siniset raskaustestejä. Keskimmäiset on ne ns. aamun ekat (otettu tosin klo 4 aikaan :D ) Tuo reunimmainen raskaustesti näytti viivanpaikkaa siis aivan läpinäkyvää, ei väriä. Mutta mun mielestä tossa keskimmäisessä saattais olla pikkasen jotain väriä. :D Osaisko joku sanoa näistä mitään tai muokata tms? Näkeekö kukaan mitään vai olenko mä vaan totaalisen luulosairas? :D

Niin juu ja nyt siis kp34/27-30

2HdvYT - Image - Aijaa.com
 
jenniii90 Kyllä siellä selvästi jotain on ja mä sanoisin että haamu!!!! Nyt kovia ja vahvoja plussa puhalluksia:heart::heart::heart:

MiwwiLiityhän sinäkin vaan plussanneisiin suosiolla. Minunkin eka testi näytti ensin että ois nega. Mutta kun sinnikkäästi vaan sitä tuijottelin vähäväliä eri valossa (loisteputki, hehkulamppu, luonnonvalo), niin aloin nähdä jotain :D sit pitikin tehdä uusi testi ja siinäkin näin jotain, liekkö ollut se paljon puhuttu viivanpaikka, joka sit alko muuttua haamuksi. Eli oikein kovasti sulekin vahvistumisviivoja toivottelen :heart::heart::heart:
 
Viimeksi muokattu:
Iippari Mä erotan tosta keskellä olevasta testistä jotain, kun taas katsoo vähän kauempaa läppärin ruudulta!!!! Nyt peukutuksia että sinullakin alkaa viiva vahvistumaan ja pikkuinen tarrautuu kunnolla mukaan :heart:
 
Tässä tämän aamun testit, vihreät on ovistestejä ja siniset raskaustestejä. Keskimmäiset on ne ns. aamun ekat (otettu tosin klo 4 aikaan :D ) Tuo reunimmainen raskaustesti näytti viivanpaikkaa siis aivan läpinäkyvää, ei väriä. Mutta mun mielestä tossa keskimmäisessä saattais olla pikkasen jotain väriä. :D Osaisko joku sanoa näistä mitään tai muokata tms? Näkeekö kukaan mitään vai olenko mä vaan totaalisen luulosairas? :D

Niin juu ja nyt siis kp34/27-30

2HdvYT - Image - Aijaa.com
Minäkin näen ehkä tuossa toisessa R-testissä aaaaavistuksen viivasta.:heart:=)
..oletko bongannut ovista milloin?..siulla kierto jo täysi..t o s i n, testinä mitä ilmeisemmin Sofi One Step joka ei sitä vahvaa viivasta heti annakkaan.

Koskettivatko muuten O&R testi toisiaan?..silloin saattaa O-testiviivasesta siirtyä R-testiin väriä(kokemusta on miulla ja monella muullahin kuumeilijalla)
..ja kävi vielä mielessäni..onko siun kierto normisti tuon 27?..jos näin, saattaisi LH olla koholla ja antaa O-testiin viivasta - näin ollen myöskin R-testiin(sehän voi reagoida LH hormoniinkin)

Vaihtoehtona myöskin myöhäisempi ovulaatio..toivotaan:rolleyes:

Toivotaan, että kumminhin että se ihunampi asia kyseessä - Plussa:heart:

 
Viimeksi muokattu:
Elikkäs siis, noi on jotain ebaysta tilattuja One Step testejä, ei lukenut merkkiä.

Ja siis ovista bongasin niin, että kp15 oli sellainen 1 ennen tai 1 jälkeen ovisplussan, ja sen perusteella lähti haalistumaan, ja lopetin sitten testaamisen. Nyt on ollut kp:t lähempänä 30 ja ovis ollut aina kp18, tässäkin kierrossa oireet olivat enemmänkin silloin kp18 siksi oikeastaan järkytyin niistä mun ovistikutteluista.

Mä olen itse vähän sellainen peruspessimisti, ja kuvittelen, että ainut oikea raskausoire on positiivinen raskaustesti, mutta mun tekee kamalasti mieli jätskiä! Mä VIHAAN jätskiä! :D Ja toisekseen herään joka yö klo 4 pissalle, ja mulla on normaalisti sellainen seurapiirirakko, eli joudun oikeasti tehdä töitä, että muistaisin käydä pissalla yms. Nyt pissattaa kokoajan. Ja kauheesti tulee limaa.

Mutta ei sitten meinaan yhtäkään merkkiä menkoista, siis ei MITÄÄN. :( Mä olen aivan hukassa ja hajalla. Niin juu, ja viime raskaudessa myös muistaakseni sain dpo13 ekan haamun ja vissiin dpo 18 tuli oikein kunnollinen plussa ja vielä pregcheck testejä!
 
mamuska Sä oot vaan niin ihana :heart: Mä taidan vielä odotella sitä vahvempaa plussaa, ennenku uskallan siirtyä plussanneisiin, koska mulla kokemusta on siitä, että testi ei vahvistu. : / Mutta toivotaan, että se on haamu joka sieltä sitten tummuu :) Ja toivotaan myös, että perässä tullaan, mutta voi olla, että joudun sitten eri ryhmään kun mulla menisi tammikuun puolelle la :D


Iippari Sieläkin piinapäivät, toivotaan, että sieltä vahva plussa tulee :)
 
Elikkäs siis, noi on jotain ebaysta tilattuja One Step testejä, ei lukenut merkkiä.

Ja siis ovista bongasin niin, että kp15 oli sellainen 1 ennen tai 1 jälkeen ovisplussan, ja sen perusteella lähti haalistumaan, ja lopetin sitten testaamisen. Nyt on ollut kp:t lähempänä 30 ja ovis ollut aina kp18, tässäkin kierrossa oireet olivat enemmänkin silloin kp18 siksi oikeastaan järkytyin niistä mun ovistikutteluista.

Mä olen itse vähän sellainen peruspessimisti, ja kuvittelen, että ainut oikea raskausoire on positiivinen raskaustesti, mutta mun tekee kamalasti mieli jätskiä! Mä VIHAAN jätskiä! :D Ja toisekseen herään joka yö klo 4 pissalle, ja mulla on normaalisti sellainen seurapiirirakko, eli joudun oikeasti tehdä töitä, että muistaisin käydä pissalla yms. Nyt pissattaa kokoajan. Ja kauheesti tulee limaa.

Mutta ei sitten meinaan yhtäkään merkkiä menkoista, siis ei MITÄÄN. :( Mä olen aivan hukassa ja hajalla. Niin juu, ja viime raskaudessa myös muistaakseni sain dpo13 ekan haamun ja vissiin dpo 18 tuli oikein kunnollinen plussa ja vielä pregcheck testejä!
Ahaaaaaa, eli plussaan on hy-vin-kin suuri mahdollisuus kertomasi perusteella JA oirehien varsinkin.;)..peukuttelen d=)b:heart:
 
Hellurei kaikki himotestaajat!!
Nyt on pakko kysyä millä dbo:lla kannattaa aikaisintaan testailla? Mulla alkaa jo hajoamaan pää, tämä miettiminen on niin raastavaa! No, kyllä te tiedätte :D
Mulla on nyt dbo 6 menossa.
Mulla on BregCheck ovis- ja r-testiliuskoja. Milloin vois alkaa rapistelee??
 
Viides villahousu Kuten ehkä huomata saattaa niin mä oon hätähousujen hätähousu ollut nyt (ikinä ennen en oo ollut näin hätänen). Mutta nyt siis bongasin hyvin oviksen sekä tikkuun että oireilla ja oltiin jo touhuiltu miehen kanssa pari päivää ennakkoon ja sit ovispivänä joten oli jotenkin tunne että nyt jos koskaan tärpin ois hyvä käydä. Sit viikon päästä oviksesta tuli lima-pieni verivuoto (varmaan oli kiinnittymisvuoto), joten aloin testaamaan dpo9 (vai 8, apua en muista, mut se kyllä tässäkin ketjussa näkyy ja monessa muussakin ketjussa :whistle: ) Ja siis tuolloin sain näkyviin jotain mitä sai kyllä tiirailla vaikka minkä lampun alla. (Testin herkkyys oli 25) Viiva lähti kyllä heti vahvistumaan (joka päivä siitä lähtien oon testannut). (Kaksi testiä tein missä herkkyys 12,5, noissa muissa ollut/on herkkyys tuo 25).
Mutta jos aikaseen haluu alkaa testaamaan, niin kannattaa herkillä testeillä lähtee liikkeelle. Tosin tässähän se tyhmää, että vuotohan voi alkaa ihan ajallaa, jos kyseessä kemiallinen raskaus eli aikaseen testauksessa riskinä se suuri pettymys. Mutta mulle tärkee tieto että ainakin tärppi vielä käy.
Plussapeukutuksia sinulle :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos Mamuska vastauksesta! Minä ajattelin ensin että olisin kiltisti odottanut sinne dbo 12, mut nyt olen varma että oisin silloin jo ihan mielipuoli ku mietin tätä aamusta iltaan. Kaikki mahdolliset oireet ja oireetta olemiset. Olen aivan sata varma tärpistä, mutta koskaan en oo ollu näin mahdoton ja vauhko näitten testailuiden kanssa ja olen malttanu odottaa että menkat on reilusti myöhässä. Voi voi tätä mielenlaatua. Vanhuuden höperyys iskemässä |O
Pööhh, pitäiskö niitä herkkistestejä sitte kipasta, että pääsis touhuamaan niiden tikkujen kanssa tonne vessaan :whistle:
 

Yhteistyössä