Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

Minäkin olen aina ennen malttanut odottaa että menkat ois myöhässä tai jos ollut vahvoja oireita niin edes siihen vuodon aloitus päivään. Ikinä en oo ollut näin hätänen. Mutta oireita oli ja varsinkin kun kävi lukemassa piinailijoiden oireita, niin tajus itekin. Lähinnä olin vähän huolissani kun pissa alko haisemaan oudolle ja hiki alko haisemaan pahalle ja kainalot oli kokoajan märät, samoin pulssi oli tavallista korkeammalla+ perinteiset rinnat kipeet, nippailut ym oireet. Mietin jo että ei kai mulla joku sairaus (sokeritauti tai vastaava). Joten halusin ensin poissulkea raskauden mahdollisuuden. No sehän ei käynytkään noin vaan vaan on pitänyt testailla monta kertaa päivässä (tänään onneks vaan yhdellä testillä selvitty). Minä tein ekana ovistestin (kun luin täältä että se voi näyttää raskauden), kun se näytti positiivistä niin siitä se dippailu sit alko :D
 
mamuska Mitä me tälle voidaan, että viitsitään testata jo "liian" aikaisin ;) Tää on ihan hauskaa puuhaa, mä en stressaa yhtään :D ( :headwall: ) Mulla kanssa on tullu ihme oireita, vessassa saa ravata useemmin, tissit vähän arat, lämpöö melkeen 37.. katsotaan koska maltan testata seuraavan kerran.. joko jo huomenna... :D
 
Viimeksi muokattu:
Oi oi ihunat..siitä aikaiseen dippailusta..

Täälläpä yx hätäpöksyinen joka parhaillaan aloitellut dippailut JO dpo4..
..juu-uuh:whistle::saint:..:D


..eikä siinä mitään jos pää kestää sen pettymyksen, mikä siitä saattaa tulla: ensin testit haamuttelee mutta sitten kuitenhin kierron lopuksi blanco ja vuoto alkaakin..


Puuuuuh++++++++täältä jokaikisen testiin
 
Viimeksi muokattu:
Mullakin lämmöt ollut 37, oon oottanut että oon kipeeks tulossa. "pahin" oire ollut toi kauhea turvotus, ilmaa mahassa, mikä kivistää, puristaa, kiristää, pingottaa, vaan kun ilma ei meinaa löytää ulospääsyä. Toivottavasti pikkuinen pysyy yhtä tiukasti mukana :D
 
mamuska7 - toivotaan kovasti, jotta pikkinen pesänrakentaja tarraa lujaa ja kasvaa..kasvaa sen 9kk:heart:

Siun masussais on tärpistä johtuvaa turvotusta, joka ei haittaa olleskaan:heart:
..miulla taas ilmat t u l e e ulos..ja arvatkaa vaan:x..huh huh..:LOL:..onneksi miun mies on hjyymöri miehiä, naureskelee vain kun mie paukuttelen:D(leivoin pullaa ja se tuoreeltaan minnuun turvottaa hitsisti!:whistle:)
 
Viimeksi muokattu:
Täälä kanssa kauheeta turvotusta mahassa... Oliskohan raskausoire, nimittäin samoja oireita olen bongannut edellisissäkin raskauksissa.. Tein tänään taas yhden testin ja ei minkäänlaista viivanpaikkaa... Huohh... pitäisikö odottaa muutama päivä.. :headwall:
 
Viimeksi muokattu:
Miwwi ja Mamuska millä päivillä te meette nyt? Milloin teillä nous lämpö? Minä hehkuin ku kekäle koko dbo 5 päivän (36,9). Luultavasti kiinnittymishommia, mutta seuraavana päivänä oli asteen laskenu lämmöt. Mullakin on turvonnu olo ja ilmavaivoja ollu ihan oviksesta asti. Nyt eilen iski aivan järjetön syömishimo ja aamulla heti olin olevinani niin nälkiintyny. Ei kyllä tarvis alkaa syömään noin kovasti..
Ihanaa ku meitä höperöitä täällä riittää. Dippailu on kivaa ja jännää :D mutta valitettavan kallista :snotty: On tää kyllä niin kutkuttavan jännittävää aikaa :heart:
 
Miwwi ja Mamuska millä päivillä te meette nyt? Milloin teillä nous lämpö? Minä hehkuin ku kekäle koko dbo 5 päivän (36,9). Luultavasti kiinnittymishommia, mutta seuraavana päivänä oli asteen laskenu lämmöt. Mullakin on turvonnu olo ja ilmavaivoja ollu ihan oviksesta asti. Nyt eilen iski aivan järjetön syömishimo ja aamulla heti olin olevinani niin nälkiintyny. Ei kyllä tarvis alkaa syömään noin kovasti..
Ihanaa ku meitä höperöitä täällä riittää. Dippailu on kivaa ja jännää :D mutta valitettavan kallista :snotty: On tää kyllä niin kutkuttavan jännittävää aikaa :heart:
Lämmöthän nousevat jos ovulaatio tapahtunut - ei raskauden takia.
..tosin..itselläni(kuin myöskin monella muullahin kuumeilijalla)lämmöt ovat dipanneet vielä pikkasen lisää ylös kun kiinnittyminen tapahtunut.=)

Kovasti Plop Plop++++++sinne laitan tulemaan:heart::wave:
 
Viimeksi muokattu:
Mulla posket hehku dpo5-6, välillä palelti kovasti ja välillä kauhee hiki (vaihdevuosiakin jo mietin). Mulla nyt dpo13/kp27/28-32 ja ainakin aamulämmöt edelleen 37.
MiwwiMikä oli testin herkkyys? Jos mahdollista niin testaa 10-12,5 herkällä testillä tai sit odottelet pari päivää (jos maltat). Peukutuksia!!!!
Itse jätin just soittopyynnön tk:n hoitajalle, pyydän verikokeeseen lähetteen.

Viides villahousu Lupaavalta kuulostaa....joko tänään testasit? :D Plussapeukutuksia kovasti peukuttelen teille molemmille <3

Mulla outo juttu, paino tippuu kokoajan. Olin vuoden alussa sillä superdietillä. Tarkotus oli pudottaa 5kg, dieetti olisi kestänyt 6 vkoa, mutta jaksoin neljä vkoa noudattaa kirjaimellisesti. Dieetti loppu siis jo maaliskuun alussa. Paino pysyi hyvin siinä mihin tippui ja olin tyytyväinen. Nyt viimeisen kahden viikon aikana (varsinkin viimeisen viikon aikana) paino tippuu, joka aamu on lähtenyt 100-300g????!!!??? Sieltä helmikuusta on yhteensä tippunut 10 kg, mikä tietty hyvä jos tää raskaus tässä etenee. Mutta tuo on outoo että se edelleen jatkaa tuolla tahdilla tippumista.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: *mur-mur*
Mulla posket hehku dpo5-6, välillä palelti kovasti ja välillä kauhee hiki (vaihdevuosiakin jo mietin). Mulla nyt dpo13/kp27/28-32 ja ainakin aamulämmöt edelleen 37.
MiwwiMikä oli testin herkkyys? Jos mahdollista niin testaa 10-12,5 herkällä testillä tai sit odottelet pari päivää (jos maltat). Peukutuksia!!!!
Itse jätin just soittopyynnön tk:n hoitajalle, pyydän verikokeeseen lähetteen.

Viides villahousu Kuaavalta kuulostaa....joko tänään testasit? :D Plussapeukutuksia kovasti peukuttelen teille molemmille <3

Mulla outo juttu, paino tippuu kokoajan. Olin vuoden alussa sillä superdietillä. Tarkotus oli pudottaa 5kg, dieetti olisi kestänyt 6 vkoa, mutta jaksoin neljä vkoa noudattaa kirjaimellisesti. Dieetti loppu siis jo maaliskuun alussa. Paino pysyi hyvin siinä mihin tippui ja olin tyytyväinen. Nyt viimeisen kahden viikon aikana (varsinkin viimeisen viikon aikana) paino tippuu, joka aamu on lähtenyt 100-300g????!!!??? Sieltä helmikuusta on yhteensä tippunut 10 kg, mikä tietty hyvä jos tää raskaus tässä etenee. Mutta tuo on outoo että se edelleen jatkaa tuolla tahdilla tippumista.
Voi että, itse olisin enempi kuin onnessani jos painoa lähtisi päivässä tuon 100-300g!!!?;)
..johtuisko siulla painon tippuminen hieman jännitysestähin..oletko muistanut syödä?
Dippailetko mamuska tälle päivää?=)
 
Viimeksi muokattu:
*mur-mur* joo ehkä se on ainain tän vika viikon ollutt oi jännitys. Mulla ei ole oikein ruokahalua. Mutta se voi johtua siitä että tuolla dieetilä opin syömään järkevän kokoisia ruoka-annoksia ja mahalaukku varmasti pienenty. En jaksa enää syödä kerralla paljoa. Pyrin kuitenkin jotain syömään edelleen säännöllisesti, syön siis 3h:n välein. Voihan tietty olla että aineenvaihduntani heräsi ja lähti toimimaan oikein ja tää jännitys nyt niin keho polttaa rasvaa tehokkaammin. Dieetin aikaan kuntoilin 5*vkossa, nykyään 2-4*vkossa+päivittäiset kävelyt koiran kanssa.
Joo dipattu on kuuden aikaan aamulla sfru testillä eli herkkyys 25 ja tulihan siihen selkeä viiva, ei tarvinnut enää tihrata ja paljon nopeampaa ilmesty esiin. Eli kyllä siellä nyt varmaan jokin kyytiläinen on, eri juttu lähteekö kehittymään. Sain verikokeeseen lähetteen torstaille. Hoitajan mielestä oikeastaan turha nyt ottaa kun menkkojen pitäis alkaa vasa huomenna ja nyt kuitenkin tiedetään että raskaus on alkanut. Katsotaan mitä se arvo näyttää viikon päästä siitä kun olen saanut ekan viivan testiin. Sit ensi viikolle uusinta koetta, niin nähdään miten lähtee arvo nousemaan.
 
mamuska - mikäli dippasit sen RFSU:n testin(punainen liuska)sen herkkyys on 50mIU/ml..ei siis herkkä olleskaan.

Hienoa, että viivanen näkyi kunnolla jo.:heart:

Onko siun pakko käydä siellä HCG määrityksessä juuri torstaina?=)
..voisitko ajatella, että kävisit ensi viikolla..odottaisin vielä muutaman päivän sillä tapaa, että kierto reilusti myöhässä.
..ymmärrä tietenhin, että sitä haluaa tietää mikä HCG arvo on..siihenkin vain täytyisi pyytää 2-3 lähettettä, että voisi seurata, nouseeko arvo..muutenhan siitä yhden kerran määrityksestä ei oikein ole mitään sen kummmpaa hyötyä..ja siullahan jo testitkin selvästi näyttävät, että raskaana olet.:heart:


((muoks))..huonostippa viestisi luin:whistle:..sinähän olitkin kirjoitellut, että viikon päästä sitten tarvittaessa uusi lähete.:)

Itse olen saanut TK:sta kerralla pariinkin kertaan lähetteen ja voinut käydä silloin kun miulle sopinut.
 
Viimeksi muokattu:
Siis häh herkkyys 50??? Mä luulin että se on se 25. Mulla on vielä yksi apteekin oma testi jäljellä, nyt en enää meinaa ostaa. Mutta se punainen liuskahan näytti jo viikonloppuna hailakan hailakkaa viivaa. miks noissa paketeissa ei sanota herkkyyttä?
Joo mulla ois rintojen varjoainetutkimus kahden viikon päästä, joten ennen kun sitä lähden perumaan, niin pitäis tietää miten tää HCG lähtee nousuun. Siksi siis jo tällä viikolla eka testi. Tosin mietittiin hoitajan kanssa että jos se tutkimus siirrettäis reilus eteenpäin, niin että kerkeis raskaus selvitä, että onko siellä kyytiläinen kasvamassa ja kehittymässä. Mutta vielä en lähde aikaa siirtämään, tiedä vaikka käy huonosti ja vuoto alkaakin. (Välllä nippailee menkkamaisesti mahasta, mutta mitään vuotoa ei näy)
 
Täälä mennään dpo 9 (vasta) :D

Mulla edellisissä raskauksissa, yleensä juuri kiinnittymisen aikoina on lämmöt noussu, mittasin joskus dpo 4-5 ja ei ollu yhtään lämpöö ja sitte taas dpo 7 mittasin ja oli jo 37 paikkeilla :D

Niin ja pc liskatestillä oon testaillu, mikä herkkyys se on? :)
 
Viimeksi muokattu:
mamuska - kovasti täällä kaikin raajoin peukutan, että pikkinen tarrais LUJAA kiinni!:kiss::heart:

Miwwi - kyllä ne lämmöt nousee jo oviksesta 1-3vrk:n päästä..dippi voi olla ylös ihan pienikin esim. 0.02C..ja mittailuhan pitäisi tehdä virallisesti sieltä vaginasta ja ihan heti herättyä..kainalo&kielen alta mittailut ei ole niin tarkkoja(itse aina vasemmasta kainalosta mittaan;))

Itselläni on peruslämpö 36.7C-36.8C..oviksesta sen 2-3vrk ja lämmöt dippaa 37.1C-37.2C..ja jos tärrpi käynyt, dpo7-8 tietämillä sitten dippaavat lisää tuonne 37.4C
..hieman ennen ovista(12-24h)lämpö tipahtaa ihan tuonne 36.3C ja siitä sitten nousee oviksen jälkeisiin lukemiin

..ja juuri kiinnittymisen jälkeen moni ihan tuntee sen kunnon lämpödipin ylös kuumotuksena ja sellaisina hikoilupuuskina, posket hohkaa:whistle:(toisia taasen palelee)
 
Viimeksi muokattu:
No voi ei. Ei mulla taida mitään kyytiläistä olla :'(
Eilen jo heräsin siihen tunteeseen että ei tuolla kohdussa mitään enää tapahdu. Sitä ennen tapahtu kaikki niin ohjekirjan mukasesti. Kiukutti ja itketti niin hitosti heti aamusta. Lämmöt on tosi alhaalla, 35-36. No tää oli vasta eka yrityskierros että ei sais näin masentua..
 
Viides villahousu Älä hätäile! :) Mikä dpo sulla on menossa? :) Kaikilla tosiaan, ei oo mitään lämpöä tai edes ollenkaan mitään raskausoireita niin aikaisin :)


Mulla on 3 raskautta takana(keskenmenoa) ja kaikki alkuraskaudet on ollut erilaisia, oireineen päivineen. :) Jos mä tosiaan oon raskaana niin mulla ei oo minkäänlaisia menkkatuntemuksia nytten, vaikka dpo on jo 9, vaikka viimeksi oli ovulaatiosta lähtien menkkamaisia jomotuksia.. :)
 
Mulla on nyt dbo 7. Ovis oli HYVIN selkeä ja siitä lähtien oli kaiken maailman oireita (kohtua vihlo ja juili välillä tosi kovaa, kuumeinen olo heti dbo 1 lähtien, aivastutti ja nenä ihan tukossa, paleli ja hikoilutti) siihen dbo 5 asti kun helotin ku kekäle. Sitten dbo 6 aamulla heräsin siihen että voi paska, ei enää mitään. Taisi loppua taival siihen :( En tiiä mitä tässä nyt tekis..
 

Yhteistyössä