Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Halaukset muillekin uuteen kiertoon joutuneille <3

Sain vastauksen verikokeesta, ja hyvä uutinen on, että progesteronitaso oli ok, ja ovulaatio todistettavasti tapahtui vaikka itse vähän epäilin kun oli niin heikot oireet. Kävin uudestaan verikokeessa kp2, jossa pyritään selvittämään onko alkukierron hormonitasoissa jotain hämärää, ja miksi kohdun limakalvo rappeutuu liian aikaisin. Sain kuitenkin tähän kiertoon progesteronitabletit kiertopäiviksi 14-26, eli kokeillaan josko ratkeaisi jo sillä.
 
Ihan vaa huutelen :) ei se tero annos välttämättä oo liian pieni. Itselläni on hoidoissa ollu teroa, primoluttia ja esim lugea hevosannos mut silti vuoto alkaa vain joskus silleen et tulee eka muutama suttu edellisenä pv ja sit vuoto seuraavana. Sekin on ihan normaalia ja ok Monta päivää kestävä tiputtelu taas ei oo :) Tsemppiä!
 
  • Tykkää
Reactions: empuska ja Välli
Pahoittelut wolt. :(
Onnea plussanneille ja vahvistumisia viivoille. :)

On: eilen kp8 tuli ovislimaa ihan selvää ovislimaa. Siitä lähtien kun kun lopetin pillerit 07/2015 niin ei ole kertaakaan tullut ovislimaa. Mutta voiko olla edes mahdollista että tuo lima liitty mitenkään ovikseen? tänään vasta kp9 että eikös se nyt olisi liian aikaista ovikselle? tänään tuli hieman ruskeaa tuhrua paperiin. en ole edes vielä aloittanut oviksen tikauttamiset tälle kiertoa kun ovis plussan olen yleensä saanut kp16-18.
En tiedä mä oon kyllä nyt niin pihalla tän mun kehon kanssa että..
Sain sitten vielä hiivankin tänään.. olis pitänyt arvata sekin..stressi + liikaa makeaa. (n)

kismett- kp9/30-34
 
Nippeli laita aijaan kautta :)! Noi linkit ei näy tosiaan esim mun puh.

Hei tässä tämä selvennys miks mä EN tykkää PCn ovistikuista. Katsokaa. Sama näyte. Ovista ei ole todellakaan nyt, kn on kova ja kiinni, ei mitään limoja tms. Kp12. Mulla ovis yleensä kp20 tienoilla.
En tiedä saatteko idean, mut siis mä en tykkää että tikku näyttää tolle jos ovista ei oo mailla eikä halmeillakaan. Toinen tikku rfsu joka tumma aina vasta oikeaan aikaan.
http://aijaa.com/MXUrLe

Muoks. Ja taas PC r.testit on tosi hyviä kun taas rfsun ei. En tiedä sit onko mussa vikaa että PC lienee liian "herkkä" mun Lh pitoisuudelle :ROFLMAO:
.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Välli

Yhteistyössä