Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Hei kanssapiinailijat!

Kertokaapa te ammattilaiset mitä näette tuossa raskaustestissä, vai näettekö mitään? :D
Mä voin vannoa, että viiva siinä on.. Se, et onko väriä niin en osaa sanoa, et taitaa vaan olla se kuuluisa viivanpaikka?

Kp26/24-28 menossa, dpo ei mtn hajua...


http://aijaa.com/YZ9ho0
 
Nippeli, nyt tosiaan näkyy! :love:

Maicy, mie en ainakaan omalla koneella nää viivaa :unsure: Tee lisää testejä, jookos? (y)

ON: Dpo2, ja mitäs tässä. Lämmöt koholla niinkun kuuluukin. Joku päivä vielä pitäs ootella ennenkun pääsee testailemaan :D
 
Nippeli tuohan on aivan selevä viiva :D

Mieki tykkäsin nuista rfsun uusista ovistikuista just sen takia ettei ne anna turhia ovishälyjä. Sillonko mulla alako kierrot niin se tuli tosi puskista se viiva ja hävis yhtä nopeasti mutta nyt tärppikierrosta se vahavistu pari päivää ennen mutta niin että seen kyllä tietää millon on plussa, ei tosiaan tarvinu arvuutella.
 
  • Tykkää
Reactions: Maicy
Maicy, ei näy mun koneella viivaa vielä.

Tänään nostaa päätään se himotestaaja minussa, mutta vielä oon saanu hillittyä itseni. Dpo9 ehkä menossa ja vähäisetkin toiveajatellut oireet on hävinny. Lämmöt koholla ja rinnat vähän ehkä turvoksissa.

Nippelin viivalle (y)
 
APUA! En saanutkaan hillittyä itseäni ja tein pregcheckin liuskatestin kun oli semmoinen kaapissa. Dpo edelleen se 9 ja parin tunnin pissaamattomuudella tossa testissä näkyy jotain!! En olo nuihin saanut ikinä ees viivanpaikkaa.

Miks ihmeessä ees testasin kun nyt putoaa niin korkealta jos onkin väärä hälytys? Pakko tilata lisää testejä. Hölmö minä.
 
Tadaa, ultrassa näkyi kaksi munasolua. Toinen reilu 21mm ja toinen vajaa 20mm. Oviksen pitäisi tapahtua parin kolmen päivän sisällä, limakalvot oli hyvät. Verikokeisiin menen vielä ensi vkolla niin katotaan onko siellä keltarauhashormonia että ovis on todella tapahtunut. Jos ei tapahdu niin saadaan lähete naisten polille suoraan ivf hoitoon. Kaksosriski on nyt olemassa mutta lääkärin sanoin jos ei maailmaa kaada niin ei muuta kun peitto heilumaan :") ja voihan se olla ettei toinen munasolu saatikka sitten kumpikaan ole edes priimaa. Voi että <3 Ensin yhdellä letrolla ei tapahtunut mitään ja nyt kahdella letrolla kaksi follia. Hassua.
 
Fittis mä en kuvassa nää viivaa :( Mitkä kiertopäivät sulla on? Kokkeile huomena uusiksi :)
 
fittis: Mää nään jonkun hailuran viivanalun siinä, varsinkin kaukaa näkee paremmin. Lisää vaan testiä kehiin!

Maicy sulle samat sanat, että jotain siellä olen näkevinäni.

nippeli0: Molemmissa sun testeissä viivat on kuitenkin, ehkä ei vaan ole kerennyt hormoni nousta tarpeeksi jos on ollut liian lyhyt väli. Tsemppiä!

empuska: Ihana ultratulos, ja vähintään saatte asiat nyt rullaamaan! :)

ON: Lämmöt nousi ihan kiitettävästi ja FF vahvisti mulle oviksen tapahtuneen! Nyt olis dpo 3. :D
 
  • Tykkää
Reactions: Piupula ja empuska
Tadaa, ultrassa näkyi kaksi munasolua. Toinen reilu 21mm ja toinen vajaa 20mm. Oviksen pitäisi tapahtua parin kolmen päivän sisällä, limakalvot oli hyvät. Verikokeisiin menen vielä ensi vkolla niin katotaan onko siellä keltarauhashormonia että ovis on todella tapahtunut. Jos ei tapahdu niin saadaan lähete naisten polille suoraan ivf hoitoon. Kaksosriski on nyt olemassa mutta lääkärin sanoin jos ei maailmaa kaada niin ei muuta kun peitto heilumaan :") ja voihan se olla ettei toinen munasolu saatikka sitten kumpikaan ole edes priimaa. Voi että <3 Ensin yhdellä letrolla ei tapahtunut mitään ja nyt kahdella letrolla kaksi follia. Hassua.
Pidän niin peukkuja että nyt tapahtuu. <3
 
  • Tykkää
Reactions: empuska

Yhteistyössä