Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

neIHM, sulla kyllä antaa niin selkeää haamua että oksat pois! Ihme homma jos ei johdu hcg-noususta nuo!

Täällä puhuttiin digitesteistä. Googlella löytyy kaavio minkä pohjalta CB digitalin viivoja tulkitaan, ja ainakaan sen mukaan ei pitäisi tulla kuin yksi viiva negatestiin... :/

Mä muuten sain "raskaana 2-3" vielä rv5+2. Nyt sitten ultraan saakka jännätään onko kaikki kunnossa. En viitsinyt enää uuttakaan ostaa.
Avasin kyllä molemmat testit (rv4+3 ja rv5+2) ja viivat tummuvat kyllä. Molemmissa tuloksena siis sama "raskaana 2-3", tässä kuvat:

http://aijaa.com/TWB1ZL
 
Heippa! Olin jo aiemmin keväästä mukana jossain keskustelussa, mutta jäin taustailemaan, kun mitään ei tapahtunut tällä rintamalla. Mutta nyt hoitomme on aloitettu ja ensimmäinen inssi on takana! Meillä on syynä siis sosiaalinen lapsettomuus, koska olemme naispari. Tämä onkin nyt jännää, että miten inssit onnistuvat, kun onnistumisprossat ovat sen 10-15. Tänään on dpo 6 ja olo hyvin oireeton. Vähän vatsa juilii, mutta se juilii aina.

Mitä raskaustestiä suosittelisitte? Tällä hetkellä kotona on vain raskauskeiju.fi:n ilmaistestejä...
 
Heippa! Olin jo aiemmin keväästä mukana jossain keskustelussa, mutta jäin taustailemaan, kun mitään ei tapahtunut tällä rintamalla. Mutta nyt hoitomme on aloitettu ja ensimmäinen inssi on takana! Meillä on syynä siis sosiaalinen lapsettomuus, koska olemme naispari. Tämä onkin nyt jännää, että miten inssit onnistuvat, kun onnistumisprossat ovat sen 10-15. Tänään on dpo 6 ja olo hyvin oireeton. Vähän vatsa juilii, mutta se juilii aina.

Mitä raskaustestiä suosittelisitte? Tällä hetkellä kotona on vain raskauskeiju.fi:n ilmaistestejä...
Raskauskeijun "omat" ei ole tosiaan herkkiä. Hae pc (pregcheck) tai apteekin oma. Niistäkin pc antaa viivanpaikkaa ja luotettavimpana olen apteekin raskaustestiä pitänyt. Ne ei ole mua huijannut. Tsemppiä piinailuun!❤
 
neIHM, sulla kyllä antaa niin selkeää haamua että oksat pois! Ihme homma jos ei johdu hcg-noususta nuo!

Täällä puhuttiin digitesteistä. Googlella löytyy kaavio minkä pohjalta CB digitalin viivoja tulkitaan, ja ainakaan sen mukaan ei pitäisi tulla kuin yksi viiva negatestiin... :/

Mä muuten sain "raskaana 2-3" vielä rv5+2. Nyt sitten ultraan saakka jännätään onko kaikki kunnossa. En viitsinyt enää uuttakaan ostaa.
Avasin kyllä molemmat testit (rv4+3 ja rv5+2) ja viivat tummuvat kyllä. Molemmissa tuloksena siis sama "raskaana 2-3", tässä kuvat:

http://aijaa.com/TWB1ZL
Mulla on nyt 4+4rv ja digi oli tänään tämän näköinen http://aijaa.com/B3lwCr Raskaana 2-3
 
Toivotaan että plussia satelisi runsaasti :love: Ja pikkuiset pysyisivät kyydissä. :barefoot:

Mä yritän nyt että nämä olisi viimeisiä testauksia. Digin varmaan vielä teen viikonloppuna tai jälkeen mutta kuvotuksesta ja yökkäilystä päätellen siellä jotain kasvaa :love::sick:
Liuska dpo16 eli sunnuntaina http://aijaa.com/5vNu1H
Ja digi tänään dpo18 http://aijaa.com/7T4ffs

Apteekin omalla sain dpo10 selkeää viivanalkua ja dpo9 oli vielä vähän arpomista onko vai ei. Eikä nyt ihan päätähuimaava hintakaan sillä. Sitä suosittelen edelleen.(y)
 
Viivaset siellä näkyy selvästi. Mikä kp?

Tällästä täällä.
Noilla raskauskeijun herkillä voinee heittää vesilintua.
Pc näyttää jo aika selvää viivaa, mut tuo yksi. Kieroon katsomalla jotain, mutta kuvaan en saanut. Tuo yksi on ovistesti.




Kuvat siis osa otettu salamalla. Osa testiajan sisällä ja osa kuivenpana.
Näkyi jo ihan heti tuo pc viiva selvästi ulkona kun tulin hämärästä ulkovessasta ulos. En saanut ihan heti kuvattua, kum muksut lähistöllä. Olis kiinnittänyt liikaa huomioo. Ekat kuva 8min testin teosta.

Tänään dpo 10.
 
Viivaset siellä näkyy selvästi. Mikä kp?

Tällästä täällä.
Noilla raskauskeijun herkillä voinee heittää vesilintua.
Pc näyttää jo aika selvää viivaa, mut tuo yksi. Kieroon katsomalla jotain, mutta kuvaan en saanut. Tuo yksi on ovistesti.




Juu! Raskauskeijun herkillä voi tosiaan heittää vesilintua! Onnea ihan selvä plussa pc tikussa :love:
 
Juu! Raskauskeijun herkillä voi tosiaan heittää vesilintua! Onnea ihan selvä plussa pc tikussa :love:
Ihan mielenkiinnolla katson milloin nio raskauskeijun testit alkaa viivaa näyttämään, että kuvaankin saa tallennettua...
Joskus kokeilin 10 ja 25 herkkyys raskauskeijun testejä samaan aikaan. 25 näytti selvemmin. Tää siis kuopuksen aikaan.
Ehkä mä luotan tohon pc:n viivaan. Ei tuo ainakaan viivanpaikka luulis olevan.
 
Ihan mielenkiinnolla katson milloin nio raskauskeijun testit alkaa viivaa näyttämään, että kuvaankin saa tallennettua...
Joskus kokeilin 10 ja 25 herkkyys raskauskeijun testejä samaan aikaan. 25 näytti selvemmin. Tää siis kuopuksen aikaan.
Ehkä mä luotan tohon pc:n viivaan. Ei tuo ainakaan viivanpaikka luulis olevan.
Ei ole viivanpaikka ❤ luota siihen pcn viivaan. :)
 
Karkkipurkki toivotan teille tsemppiä ja nopeata tärppiä! Pc ja apteekin oma ois mullakin luotettavimpien listalla.

Pyllerölyllerö Raskauskeijun testit on hanurista. Selvä viiva pc:ssä!

Mulla oli vaan nyt megaluokan ovis. Näin mä ajattelen nuo viivat. Ihan selkeitä ne tosiaan ollu, tihrustamatta näkynyt. Mutta niin oli eilen mahtavat kivut etten kävellä kyennyt niiltä. Alamahaan keskelle sattui niin paljon ettei koskaan aiemmin, alaselkä samoin ku tulessa. Puuskutin kun synnyttäessä :D. Kesti aikansa ja loppui. Kerta ovistesti näytti eilen ja tänään plussaa ja tosta eilisestä aika varma että ovis tapahtui, niin se selittää nuo r-testin viivat. Nyt siis kp18/dpo1. Ja mun ku ei kuulemma pitäisi edes ovulaatiota tuntea/sen ei pitäisi tulla näin. Nää hormonit ei voi tehdä hyvää keholle, ku tällai kroppa reagoi, sekaisin ja kaikkea, vakavasti harkitsen hormonitonta elämää..

Teille toivon kylläkin iha tietynlaista hormonimyllerrystä :love:. Miksipä en itsellenikin joskus..
 
  • Tykkää
Reactions: Mariani ja oudsi
Toivotaan että plussia satelisi runsaasti :love: Ja pikkuiset pysyisivät kyydissä. :barefoot:

Mä yritän nyt että nämä olisi viimeisiä testauksia. Digin varmaan vielä teen viikonloppuna tai jälkeen mutta kuvotuksesta ja yökkäilystä päätellen siellä jotain kasvaa :love::sick:
Liuska dpo16 eli sunnuntaina http://aijaa.com/5vNu1H
Ja digi tänään dpo18 http://aijaa.com/7T4ffs

Apteekin omalla sain dpo10 selkeää viivanalkua ja dpo9 oli vielä vähän arpomista onko vai ei. Eikä nyt ihan päätähuimaava hintakaan sillä. Sitä suosittelen edelleen.(y)
Ihana pieni siellä kasvaa <3
 
Hienoja viivoja tullut, onnea! :love::love:
Tänään dpo 5 , saattaa kyllä olla vasta 4:n, en saanut selkeetä ovisplussaa..... mutta äsken ihan mielijohteesta piti pissata pc tikkuun, kun niitä kaapissa on. Olin varmaan niin innoissani teidän plussista :ROFLMAO: tiesin kyllä, et ei vielä mahdollista siihen tulla edes sitä viivan paikkaa, mutta se on vaan kivaa ja pc:t halpoja :D Siitä sitten tulikin mieleen kysäistä, että millä dpo:lla ootte saanut ekan haaleimman haamun? Taisin itse sen saada viime kierrossa dpo 13, mikä sitten olikin vain kemiallinen...
 
  • Tykkää
Reactions: Theran
Ihania plussia näkynyt :love: Harmillisesti myös niitä tyhjiä testejä ja viivanpaikkoja :poop: Toivon, että plussat pysyvät tiukasti kyydissä hyville viikoille ja että negatkin muuttuisivat pian plussiksi!

Tulin vaan kertomaan, että me käytiin eilen varhaisultrassa ja sielläpä näkyi viikkoja vastaava palleroinen jolla oli hyvä syke :love: Olisin kyllä hermostunut jos tulos olisi ollut jotain muuta, aivan kamalan hirveät pahoinvoinnit alkoi reilu viikko sitten 6+0 ja paino on viikossa tippunut nyt 3kg (mikä ei kyllä haittaa, vararavintoa riittää). Me so happy :love:
 
Tässä ketjussa en oo pyörinytkään. Mutta nyt ensimmäinen yrityskierto ja dpo 4-5 ihan tarkkaan en tiiä mutta inseminaatio tehty perjantaina.
Millään ei jakseta odottaa testaamista vaikka itteä ne negat kyl vähän ahdistaa. Pari testiä jo kaapissa raskauskeijun onestep ja onko ne nyt sitte niitä mistä puhuitte tos aijemin et ovat huonoja???

No postissa pitäs tänään tulla pc:tä ja clearbluen digiä ja lisää niit onesteppei. Varmaa aletaan testaa liian aikasin ihan vaa siks et puoliso viel innokkaampi testaa kun minä.
 

Yhteistyössä