Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Hei vaan kaikille!

Nyt oon kyllä jo hilijolleen loppu nuihin nega testeihin. :mad: Eli aloitanpa alusta että tiiättä mistä puhun..

Minä oon nyt 23v ja mies 30v meillä on 3v 4kk ikäinen tyttö joka lähti alulleen jo tokasta tai kolmannesta kierrosta.

Tämän hetkinen tilanne:
15.01.2015 lopetin cerazette ehkäsyn. Siittä asti on tullut kk.t säännöllisesti ja kk kierto on noin 29-32pv mutta keskimäärin noin 30pv. Ovulaatioita alkuun mittailin testeillä ja aloin ymmärtää hyvin pian millainen ovulaatio mulla on. Ja nekin on tullut jatkossakin aivan oikeisiin aikoihin (Limat, kovat halut, pienet kivut).

Ja varmasti ollaan joka kuukausi ovulaation aikaan harrasteltu miehen kanssa, mutta ei... Ei niin ei... Sinäänsä yritystä ei oo ollu pitkään aikaan päällä ku alkanut jo kyllästyä..

edelliset menkkaränkät alkoi 11.5.16 ja oli normaalit 3pv erittäin runsaat ja 2pv sitä semmosta rusehtavvaa loppuvuotoa. Sitteitä sai vaihtaa ja pissalla käydessä pönttö täynnä verta :eek: ja normi menkkakipua ekana ja vähän tokana pv.

No NYT odotin menkkojen alkavan tämän vklp aikaan vaan alkoivatkin yllätyksenä jo viimevklp.. Eli aika monta päivää ajoissa joka jo se on epänormaalia minulle. Alkoivat siis lauantai 4.6 Ja sunnuntai 5.6. Välisenä yönä. No ei siinä mittää vaan nämä kuukautiset?!? on ollut todella todella niukat. Ei elläissään oo mulla ollu tämmösiä.. Sitteitä ei oo tarvinu vaihtaa ku tietenkin hygieenia syistä yön jälkeen ja illalla uus vaikkei ois periaatteessa tarvinu ees vaihtaa kun verta on jäänyt niin vähän siteeseen. Pissalla käydessä välillä jää vähän verta pöntön pohjalle kun taas yhtäkkiä ei. Parina vessareissuna on jäänyt VÄHÄN enempi verta paperiin mutta sekin niin vähäistä että naurattaa melkein. Ja kohta taas ei jää mitään ja kohta saattaakin taas jäähä mutta edelleen hyvin niukkana. Ja tätä siis tähän pv asti eli 8.6. Menkkakipuja oli ekana päivänä aika mukavasti ja jäi pois välillä ja nyt taas eilen alkoi juilia vasentapuolta yhtäkkiä ja kävin vessassa ni tuli vähä reippaammin verta ja yks ainoa n. 1cm hyytymä ja taas loppu vuoto siihen. Nii ja niitä hyytymiä ei oo tullu enempää kuten normaalisti tulee aika paljonkin. Tänään kans ollu "menkka" juilintaa, oikein jalkaan asti pakottaa välillä myös selän puolelle. En nyt tiiä yhtää mitä tämä on.

Tein testin tännää en kylläkää ees aamupissasta vaan päivällä apteekin omalla. No yltsipyltsi NEGA!!! Testasinko liian aikasin teijän mielestä? Eli nyt ois tavallansa niinkö 28 tai 29 kp. Kun edelleen normaalisti kierronpituus 29-32 eli keskimäärin 30.

Kertokaahan toki omia kokemuksia ja sanokaapa mielipiettä. En muuten tulis tänne kyselee vaan ku nyt jo on niin erikoiset menkat että ei oo tällä akalla ollukkaa. :LOL: Kiitos kaikille jotka jaksaa lukia tämän.
 
Vprinsessa Jotain hailua näkyy.(y) Pc:ssä tummuu enemmän se mahdollinen viiva hetken kuluttua testiajasta, jos on väriä, eikä viivanpaikka. Mikä dpo? Toivottavasti lähtee vahvistuu tulevina päivinä :)

markkis Valemenkathan ne vois olla, jos ei tyypillistä sulle tommonen. Jatka vaa testailua :). Pidän peukkuja!
 
Ainnii ja se vähäinen vuoto mitä on ollut tässä noin 4 pvn aikana on ollut aika hailukan punaista välilllä näyttänyt jopa oranssihtavalta. Välillä taas ehkä oisko vähä rusehtavaa. Normaalisti kuitenkin oikeen tummanpunasta ja paperilla pyyhkiessä jää siihenki kourallinen verta vaan nyt ei kertaakaan.
 
Nyt ollaan niin jännän äärellä, että häätyy liittyä keskusteluun!
Näkeekö joku muu tässä haamuisen haamun esiäitiä? Vai näänkö jo harhoja liiallisessa toivossa :-D

http://aijaa.com/Kbu29z
http://aijaa.com/G3ZbDm

EDIT// nyt katoin koneelta nii eihän noissa mitään näy :'D varmaan puhelinki on jo liittyny mun hallusinaatioihin mukaan
En ole ihan varma :unsure:
Aamulla uudestaan niin näkynee paremmin jo(y)
 
Nyt ollaan niin jännän äärellä, että häätyy liittyä keskusteluun!
Näkeekö joku muu tässä haamuisen haamun esiäitiä? Vai näänkö jo harhoja liiallisessa toivossa :-D

http://aijaa.com/Kbu29z
http://aijaa.com/G3ZbDm
En ole ihan varma :unsure:
Aamulla uudestaan niin näkynee paremmin jo(y)
Toivotaan nyt, että ei vaan päiväpissasta näy :D
 
Mammaksii Pura testi. Jos on tosi hailu haamu, ei välttämättä näy pleksin läpi, kun valokin siitä heijastaa ja ties mitä häiritsee näkymää:D.

vprinsessa Näen kuivassakin. Mulla noissa mitä nyt sain, oli selkeästi kuivanakin väriä. En osaa puhelimen välityksellä sanoa miten tossa sun. Mutta varmaa parin päivän sisään näyttää suuntaa sulla. :)
 
Ihan mielenkiinnolla katson milloin nio raskauskeijun testit alkaa viivaa näyttämään, että kuvaankin saa tallennettua...
Joskus kokeilin 10 ja 25 herkkyys raskauskeijun testejä samaan aikaan. 25 näytti selvemmin. Tää siis kuopuksen aikaan.
Ehkä mä luotan tohon pc:n viivaan. Ei tuo ainakaan viivanpaikka luulis olevan.
Samaa kokemusta täälläkin noista "herkistä" testeistä :D
Raskauskeijun 10mIu testi näytti vahvaa plussaa muistaakseni joskus rv 6, kun pc oli mennyt jo ajat sitten kontrollia vahvemmaksi :ROFLMAO:
 
Ehdinkin jo toiseen varmaan liian vanhaan plussaketjuun postata tämän saman kuvan, mutta täällähän te ootte!:love:

Mitä mieltä kokeneemmat? Voiko näillä viivoilla lähtee hakemaan digistä "raskaana 2-3"? Huomenna siis ajattelin.. Eli minkä vahvuisilla viivoilla ootte saanut ton lukeman?

Ylempi pregcheck, alempi apteekin oma.

Kierrosta ei kunnolla hajua, kun 11.5 lopetin Minit.. Mutta oviksen (kipujen vuoksi) paikansin ehkä.. Kolme päivää oli maha kipeä, et tarkkaan en tiedä, mut oisko nyt dpo 13 / dpo 14...
 

Attachments

Ehdinkin jo toiseen varmaan liian vanhaan plussaketjuun postata tämän saman kuvan, mutta täällähän te ootte!:love:

Mitä mieltä kokeneemmat? Voiko näillä viivoilla lähtee hakemaan digistä "raskaana 2-3"? Huomenna siis ajattelin.. Eli minkä vahvuisilla viivoilla ootte saanut ton lukeman?

Ylempi pregcheck, alempi apteekin oma.

Kierrosta ei kunnolla hajua, kun 11.5 lopetin Minit.. Mutta oviksen (kipujen vuoksi) paikansin ehkä.. Kolme päivää oli maha kipeä, et tarkkaan en tiedä, mut oisko nyt dpo 13 / dpo 14...
Ei avaa noita liitetiedostoja. Kokeile aijaa.comin kautta.
 
Theran kiitti kommentistasi! Joo niin saakin uusia, mietin vaan lompakkoa..:ROFLMAO:
Mulla on kyllä pakkomielle noista viikkonäytöllisistä ja testaamisesta muutenkin! Kaks onnistunutta raskautta ja sit yks kemiallinen ja yks tuulimuna. Ja kemiallisessa ja TM viiva ei vahvistunut tarpeeks vauhdilla ja digi laahas perässä melki viikon..

Niin! Tässä sitä taas ollaan sit testiviidakossa!:whistle:
 
Theran kiitti kommentistasi! Joo niin saakin uusia, mietin vaan lompakkoa..:ROFLMAO:
Mulla on kyllä pakkomielle noista viikkonäytöllisistä ja testaamisesta muutenkin! Kaks onnistunutta raskautta ja sit yks kemiallinen ja yks tuulimuna. Ja kemiallisessa ja TM viiva ei vahvistunut tarpeeks vauhdilla ja digi laahas perässä melki viikon..

Niin! Tässä sitä taas ollaan sit testiviidakossa!:whistle:
Sitä lompakkoa mäkin mietin kun tuo yksi digi polttelee kaapissa. :D Pitäisi se 3+ saada siihen.
 
  • Tykkää
Reactions: Mariani
Täällä on dpo 12 ovis oli aikaisin. Testasin ovisplussan ja ovistuntemukset tuli kp 14 ja nyt on kp 26/29-32 vielä on aikaiset päivät testailla, mutta olen tässä testaillut jo dpo 8 saakka ja kaikki puhdasta negaa näyttänyt tähän saakka. Tänään tuli jotain haamun esi-isää. Nyt voitte tiirailla näkyykö mitään? Kuva otettu testiajalla. Oviksen mukaan menkat pitäisi alkaa kp 28 eli kahden päivän päästä. Ei varmaan tullut kuvaan saakka se haamu :(

 
  • Tykkää
Reactions: Yuna

Yhteistyössä