Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Jännäksi menee! Eli siis digi antoi raskaana 1-2.. Eli jos siihen on luottamista raskaus on alkanut vasta menkkojen jälkeen..voiko olla mahdollista että ovulaatio heittää paljonkin? Voiko se olla heti menkkojen jälkeen? Nyt alan toivoa että viivat haaleita vaan sen takia että olisi niin aikaiset päivät..
 
Jos nyt oikein yritän olla positiivinen niin.. Testasin siis negan 2.9, 3.9 alkoi menkat eli kp1, jos digiin on luottamista ovis olis ollu kp 5-12 mutta menkat loppu vasta kp8.. Seksiä harrastettu kp 8, 10 ja 12 muistaakseni.. Mietin sitte että olisko se vuoto mitä oli parina päivänä voinut olla kiinnitys vuotoa.. Miten nopeasti kiinnittyminen tapahtuu? Sainkohan nyt jostain päähäni raskauslasit
 
Hipiti, sinuna kyllä ottaisin yhteyttä neuvolaan tuon tilanteen vuoksi. Saisit varmuuden asiaan ja ihan oman terveydenkin vuoksi. Digihän näyttää viikkoja hcg määrän mukaan ja laskee siitä oletetut viikot. Jos hcg on alhainen, ei se välttämättä näytä oikeita viikkoja hedelmöityymisen suhteen.

Toivotaan kovasti, että kaikki on kuitenkin hyvin! :love:
 
Kyllä tässä on nyt ajatukset niin sekaisin etten tiedä ollenkaan mitä pitäisi ajatella.. Ehkä se neuvolaan soitto olisi paikallaan.
Tänne palstalle en olekaan vielä kirjoittanut. Olen kirjoitellut tuolla keskenmenon puolella. Eli minäkin suosittelen lääkäriin menoa. ja tietysti toivon että kaikki sinulla on hyvin :) minulla näytti siis viikko ennen menkkoja jo plussaa kesäkuussa jolloin tuli pieni tilkka verta. Neuvola ei uskonut minua että kaikki ei voi olla normaalisti joten tilasin yksityiseltä varhaisultra ajan viikolla 6 + .. Jolloin ei löytynyt sykettä siitä viikon päästä sitten naistenklinikalle ei sykettä. Siitä lääkkellinen tyhjennys. Joka ei onnistunut ei siis kaikki tyhjentynyt. Taas tiesin itse koko ajan ei kaikki kunnossa joten taas yksityiselle kun ei naistenklinikalla uskottu. Ja kaavinta oli sit kohta 3 viikkoa sitten. Ei jälkitarkastusta joten soitin ja vähän liioittelin oireita että pääsin tarkastukseen nyt pitäisi olla tyhjä. ja about ens viikolla alkaa menkat niin toivon että alkais että pääsee taas yrittää pikkukakkosta. Eli en halua maalata piruja seinille mutta koita päästä ultraan :)
 
Kyllä tässä on nyt ajatukset niin sekaisin etten tiedä ollenkaan mitä pitäisi ajatella.. Ehkä se neuvolaan soitto olisi paikallaan.
Minäkin suosittelisin soittoa neuvolaan ja vaikka hcg-mittaukseen pääsyä. Digihän voi tosiaan reagoida, vaikka kyseessä olisi alkuraskauden keskenmeno ja hcg olisi jo laskussa. Mulle digi anto "raskaana 2-3", vaikka keskenhän se oli mennyt, mutta hcg vaan oli kerenny nousta tuolle tasolle ennen sitä. Toki toivon, että sulla olisi kyseessä tuo aikainen ovis ja siellä olisi pienellä kaikki hyvin, mutta varmaan oman mielenrauhankin takia olisi hyvä saada selvyys tuohon sinun tilanteeseen :)
 
Minäkin suosittelen paria hcg mittausta.. digi ei kerro välttämättä mitään varmuutta vaan hcg saattaa nousta vaikka km olisikin ollut, ennenkuin kaikki materiaali pois ja alkaa laskea. Toki jos pää kestää niin tehdä uuden digin reilun viikon päästä ja kattoo oisko 2-3.
 
Ja jos pääsee hcg mittaukseen niin mitä se sitten kertoo? Tunnen kyllä itteni niin typeräksi..
Yksittäisestä hcg-mittauksesta näkee, vastaako hcg-arvo viikkoja, mutta sullakin toi hedelmöittymisen ajankohta kun on epäselvä, niin se ei vielä paljon kerro. Kahdella mittauksella nähdään nouseeko hcg normaalisti, vai onko se laskemassa. Normaalissa raskaudessa hcg taitaa mustaakseni suunnilleen tuplaantua joka toinen päivä. Mullakaan ei testit näyttäneet plussaa ennen menkkoja, eli ilmeisesti, koska raskaus oli "viallinen" niin hcg:kin nousi niin hitaasti, ettei sillon vielä testit mitään näyttäneet.
 
Yllättäen tein taas malttamattomana testin :/ haaleempi oli ku eilen.. Kyllä tää ny vaikuttaas siltä ettei täs raskaudesta oo kyse.. Mietinkin tuossa että olisikohan se ollut kiinnittymisyritya sillon kun muutamana päivänä tulo verta, vuodon jälkeen oli muutaman tunnin kamalaa vatsakipua..
Kuva aamun testeistä ja toinen missä eilinen ja tän aamunen testi( kuva otettu äsken joten en tiärä onko miten vertailu kelpoinen)

Noh, nyt en aio testata ennen maanantaita..

Mikäs muilla on tilanne? Ettei nyt ihan muuttuisi mun ongelmien vatvomiseksi koko palsta!
 

Attachments

kiinnittymisyritys kuulostaa jotenki iisimmältä ku keskenmeno :/ no jos sellasesta on kyse nii kauankohan totaa haaleeta plussaa viälä näkyy..? Toki en aio testata nyt enää.. Maanantaina käyn sielä verikokeissa..
 
Mimi85: ei kai se nyt 100% pois suljettua ole.. Se mikä huolestuttaa on se kun ei viivat ole vahvistunut yhtään vaikka 6 päivää testannut.. Toki ei ole ollut samanmerkkisiä testejä joka päivä että sinänsä ei keskenään voi kaikkia verrata.. Kun nyt pysyis järjissään maanantaihin ja verikokeeseen asto..
 
Heippa hätähousuilijat, pitkästä aikaa! Olen pitänyt vähän taukoa täältä. Nyt yk 14 menossa ja lähete lapsettomuuspolille tuli toissaviikolla. Mies kävi antamassa näytteet ja nyt odotellaan tuloksia. Meillä siis jo yhteinen 2,5v lapsi. MUTTA, kysymys kuuluu. Näkeekö kukaan tässä mitään edes viivalaseilla?
http://aijaa.com/XQmOM7 Dpo 9 ja n.5 päivän päästä pitäisi menkkojen alkaa. :)
 

Yhteistyössä