Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

viiva tuli noin 25 minuuttia kastamisesta. rfsu:n lukuaika on 30 minuuttia. Mul on nyt kp26/27-32 dpo:ista ei ole tietoo. Toi testi on tehty tunnin pidätetystä päiväpissasta. Livenä viiva näkyy vaaleanpunaisena ja näkyy vieläkin kuivahtaneessa testissä.

Ajattelin nyt illalla vielä testata uudestaan yritän tässä pidättää pissaa pitempään. Olen niin malttamaton. :)
 
viiva tuli noin 25 minuuttia kastamisesta. rfsu:n lukuaika on 30 minuuttia. Mul on nyt kp26/27-32 dpo:ista ei ole tietoo. Toi testi on tehty tunnin pidätetystä päiväpissasta. Livenä viiva näkyy vaaleanpunaisena ja näkyy vieläkin kuivahtaneessa testissä

Ajattelin nyt illalla vielä testata uudestaan yritän tässä pidättää pissaa pitempään. Olen niin malttamaton. :)
Testaa uusiksi ja toivotaan uutta viivaa! Näihin oon kyllä just noin saanut itse värikertymän siihen viivan paikalle :(
 
  • Tykkää
Reactions: Minni-83 ja Unicorn
Kiitti vinkistä @nelHM , oon sitä tässä mietiskelly, että oonko mitään oloja tuntenu. Enkä kyllä mielestäni oo.. o_O
Ehkä jatkan testailua, kun kaappi täynnä tikkuja. Samoin peiton heiluttelua voidaan hyvinkin jatkaa, ei taida haitata.. kumpaakaan.. ;) Se kp14-15 osuu sopivasti viikonlopulle, voi toki tärppi venyä ens viikollekin..

Tsemppiä kaikille kiertoihin! :)
 
Jos ette oo huomannut niin nyt on mamin testeillä halpoja testejä, on loppuunmyynti menossa. Kannattaa siis mennä pian ostamaan kun on vielä tavaraa jäljellä ja näyttäis olevan käyttöaikaakin testeillä oikein hyvin. Mä saan itse ilmotukset aina sieltä kun seuraan facessa kyseistä firmaa, sen takia aina tiedän uusimmat jutut :D
 
Minni Kyllä, tuo ei ole mikään värikertymä. Vahvistumista nyt viivalle :love:

En ole testannut.. täytyy varmaan varmistella vielä. Mutta toi Minnin haamu on oikeassa kohdassa, siinä mun tikussa ei minusta ollut. Mutta värikertymiä ennenkin sillä saaneena tämä oli kyllä viivamainen sellainen. Mut en usko silti mihinkään.
 
  • Tykkää
Reactions: Minni-83
Minni Kyllä, tuo ei ole mikään värikertymä. Vahvistumista nyt viivalle :love:

En ole testannut.. täytyy varmaan varmistella vielä. Mutta toi Minnin haamu on oikeassa kohdassa, siinä mun tikussa ei minusta ollut. Mutta värikertymiä ennenkin sillä saaneena tämä oli kyllä viivamainen sellainen. Mut en usko silti mihinkään.
Toivottavasti toi viiva lähtee tummuun. Mä tänään päivällä testasin ja ihan puhdas nega. Olin jo vähän luovuttanut ja nyt vaan teki mieli vielä testata ja tuollainen viiva alko heti kastamisen jälkeen näkyyn. ☺

Pitäiskö hommata pc raskaustestejä? Eks se näytä paremmin kun rfsu n testi jos on raskaana. Ja milloin uskaltais tehdä sen testin jossa lukee onko raskaana ja viikot?

@nelHM sun se rfsu n testi näytti haamulta myös. Toivottavasti olis haamulainen. Kai sä vielä testailet uudestaan?
 
Mä malttamattomana himotestaajana kävin ostaan 4 kpl pc liuskaraskaustestejä ja tein yhden tunnin pidätetystä pissasta, joka oli tosi laimeeta kun oon juonut vettä paljon. Mut kyl siihen testiin tuli haalea toinen viiva. Näkyykö? :)

http://aijaa.com/p2AjRd
Hennon viivan näen myös, onko siinä luonnossa väriä? Aamulla vaan uutta testiä! toivotaan myös että vuoto loppuu, tai ei ainakaan ole mitään vakavaa.
 
  • Tykkää
Reactions: nuuppu
katso liitettä 1559 @nelHM, @nuuppu ja @Wilpuri80:
Tänään vuoto muuttu ensin oranssin ruskeaksi ja sitten punaiseksi. Punaista vuotoa on tullut nyt vähän siteelle ja maha on pikkusen kipeä. Tää tais olla tässä.

Tein kuitenkin tänään vielä testin aamulla. Ja se näytti tältä. En siinä näe mitään mielestäni.

Pahoittelut. Olisiko ollut kemiallinen, jotain yritystä? Se rfsu hento viiva kuitenkin oli ihan selvä, ja eilenkin aavistus viivasta oli. Tässä en näe minäkään mitään. :(
 

Yhteistyössä