Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Te jotka noita geleeitä syötte niin otatteko esim mamma vitamiineja samaan aikaan vai tartteeko ottaa? :D

Mulla on niin sellanen olo että tästä kierrosta ei tärppää. Jos ovis on nyt ollut su-ma niin peitto heilui ke iltana ja ma iltana. Olin oviksen aatellu jo menneen viikko sitten. Harmittaa... :(
mä söin vaan geleetä en muuta :)
Moni kyllä syö kunnon satsin kaikkea muutakin.
 
Theran Hmm...ehkä se on vähän eri paikassa, mutta eihän sillä ole väliä...jos linjalla on kone vetässyt aineen vähän eri kohtaan :)

Pisamapeikko Eikö ne voisi antaa sulle lääkityksen, että tyhjenee kunnolla vai mikä sulla oli se tilanne?

).( Omakannasta tsekkasin mitä äitipolin lääkäri on ottanut kantaa teroihin. Ne aloitetaan mikäli häiriöt jatkuvat.
Samoin oli, että rv 5-6 aloitettava klexane mikäli tässä raskautuu joskus.
Jospa tää tästä vielä iloks muuttuis joku päivä :)
Sillä just sitä pohdin kun näin siinä jotain mutta vähän kauempana kuin yleensä niin ajattelin kysäistä näkeekö muutkin sen samassa kohtaa kuin minä. :) Mullakin on noita testejä tullut että viiva on eri kohtaa missä yleensä.

Toivottavasti saisit pienen syliin asti. *hali*
 
Sphe ne greippimehut on btw siellä kylmähyllyssä maitotuotteiden lähistöllä ja täällä prismoissa ja cittareissa ainakin siel kylmähyllyissä on God Morgonin ja Tropicanan greippimehuja :)

Theran hmm näkyykö siinä joku hailura? Koneen näytöllä vähän huonosti näkyy jotenkin mut toivotaan kovasti <33 :rolleyes: Mikä dpo sulla on?
 
Ihana viivan alku Theranilla !!!

Minä asun niin pienessä kaupungissa, että meidän prismassa ja cittarissa oli kylmähyllyssä vaan ananas, appelsiini ja mandariini tropicanaa ja sitten sitä verigreippiä... Täällä ei ilmeisesti osata arvostaa tätä ihmelääkettä :)

Pitänee ajella viereiseen isoon kaupunkiin ostoksille (80 km). Sieltähän minä käyn aina ostamassa testejäkin, kun ei joka kuukausi kehtaa kymmentä ostaa oman paikan ainoasta apteekista :) pitänee siirtyä siltä osin jo nettikauppojen asiakkaaksi kun kalliiksi tulee tämä hulluus!
 
Heip. Täällä yksi joka palstaa seuraillut pitkään, mutta fiilikset ollut sen verran plaah oman yrityksen tiimoilta ettei ole aiemmin tullut rekisteröityä. Reilusti yli kaksi vuotta menty ilman ehkäisyä ja siitä toinen puolisko jo astetta epätoivoisempaa yritystä. Tämä on yksi lempiketjuista, koska itsekin tulee noita testejä uitettua joka kuukausi.. ;)

Tässä kierrossa testasin ovulaatioita; vahva plussa tuli 7.7 päivällä ja illalla (vahvin), eli oli ilmeisesti sitten 8.7. > Tuon mukaan nyt dpo 9 (kp 29/32-35). Aamulla kun heräsin niin ehdin pissata purkkiin ja sitten tulikin aaltona paha olo ja kiire kun aloin oksentaa. Tässä tämän päivän testailut: pregcheck, one step herkkyydet 10 ja 25. Pregcheckissä selkeästi kaksi viivaa, haamu? o_O Ja herkemmässä one stepissäkin jotain?

aamun testailut
kuva 2

Theranilla näkyy kaksi viivaa, ”häilyvä” mutta ihan selkeästi siellä se on :)

muoks. lisätty toinen kuva..
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Matueve
Sphe ai mä luulin että verigreippikin käy? :eek: Oon aina juonut vaan sitä koska en oo oikein muita löytänyt!! Jossain keskustelussa kyllä oli et ei oo väliä onko tavallista vai verigreippiä? :eek:

Magdalena onhan se haamu selkeästi! Onnea ;) <3
 
epexina mäkin oon tänne kirjoitellut useaankin otteeseen et noi on jotenkin muuttuneet nuo testit kun antaa nykyään aika helposti viivanpaikkaa :( Mullakin on tässä kierrossa antaneet enkä ole raskaana. Toivottavasti sulla kuitenkin muuttuu se vielä plussaksi ;)
 
Moi! Aattelin liittyä mukaan :) Meille tosiaan ensimmäinen yrityskierto pillereiden jälkeen. Tuntemuksia on, ilmavaivoja, nännit kipeät, munasarjoja ja alavatsaa kolottaa, tänään oli ekaa kertaa paha olo aamulla :eek: Oon kans tikuttanu tässä kierrossa jo ovista ja pc. Ovista yritin tikuttaa mutta sen viivojen kanssa meni vähän hermo kun ei niitä lukea osaa! r-testit näyttäny negaa tähän asti. En osaa sanoa mikä dpo menossa, mutta luulisin että ovis tuli tosi aikasin heti tyhjennysvuodon jälkeen. Lopetin pilleriliuskan siis kesken. Toivotaan parasta! Lisäilen tänne kuvia heti kun r-testi paketti saapuu postiin!

Edellisissä keskeytetyissä raskauksissa tein yhdet testit ja molemmat näyttivät selvästi raskaana. Ensimmäisen tein samantien cb digillä, joka näytti raskaana 3+, tein sen kun menkat olivat 2 päivää myöhässä. Toisen tein vissiin kans kun menkat oli muutamaa päivää myöhässä, sen tein perus pregnant chekillä, ja näytti heti parin sekunnin päästä kahta kirkuvan punaista viivaa. Toivottavasti mun hcg nykyäänkin nousee hyvin niin näkyis raskaus aijemin!

Ja hei muuten, vähän hölmö kun olen, näyttääkö clearblue viikkodigi siis ihan normaalit raskausviikot, eli siis menkkojen lopusta, vai näyttääkö ne viikot kuinka kauan on hedelmöittymisestä?

Plussatuulia kaikille<3
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä