Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Hmm kp20. Uteliaisuuttani tein taas ovistestin, nega toki.

Vähän hämmentää kun eilen ja tänään tullu oikein siis sellasta, mitä täydellisintä ovislimaa... siis ikinä ei ole tullut noin hmm, täydellistä siihen kuvailuun sopivaa tavaraa. Outoa vain, kun esim ovistesit on ollu viimesen viikon ihan selvää negaa...

Voihan tuo tietty kai meinata ihan sitä et menkat on aivan nurkan takana, mut hämmentää silti. Aina tämmöset pienetki jutut saa toiveet taas jylläämään, vaikka miten realisti yrittää olla.
 
Noniin ja nyt sitten alkoi tulla tuhrua. Vähän punaisia viiruja paperiin pyyhittäessä.. Että se siitä. Viivanpaikka oli siis tuo minun testi, tietääpähän ettei enää koskaan osta tuota merkkiä. Ja enää koskaan en testaile ennenkuin menkat on useamman päivän myöhässä. Noin olen tosin kyllä ennenkin sanonut.. Helkkari mikä pettymys taas.

Pitiki tehdä koko testi. Ois pitäny jaksaa odotella sitä huomista niin ei olis ollut niin suuri tää pettymys. Kiva sanoa illalla miehelle, kun kerkesin jo hehkutella sitä haamua aamulla. Hänkin tosin on niin turtunut tähän ettei edes usko koko lapsen saamiseen. Aamullakin tokaisi että et sä kuitenkaan paksuna ole, hän uskoo vasta kun näkee ultran..
 
miss_piggy
Seawindille pahoittelut...

Omaa napaa, luin noista inositol-kapseleista, että jos niistä haluaa jotain apua pco:hon ja hedelmällisyyteen niin pitäis syödä noin 4-8kpl noita 500mg kapseleita päivässä, eli se siitä. Tuo purkki ei siis riitä mihinkään jos alkaa noin paljon popsimaan kun purkissa on 50x500mg tablettia. No, jos se maca-jauhe sitten auttais.

Mulla on ollu koko päivän ihmeellistä turvotusta. Just samanlaista mitä oli pojasta joskus dpo 11 ja nipistelee alamahaa. Ongelmahan on vaan se, että on kp 7 ja ku oli menkatki niin tuskin tässä raskaana ollaan o_O Kaiken lisäks oon poitsun kanssa mun vanhemmilla yötä joten testejä ei oo, mutta täytyypä testailla huvikseen kun viimeistään tiistaina kotiudutaan. :coffee:
 
Macaa saa esim nu3 nettikaupasta, maksaa purkki toimituksen kaa noin kympin. Sitä syödään 1-2 tl päivässä esim jogurtin kanssa kolmen viikon ajan ja sit viikon tauko. Tuo kyseisen merkkinen maca ei maistu oikein miltään (toisin kuin muut macat) .

Siitä löytyy googlesta paljon tietoa, mutta se auttaa väsymykseen, säännöllistää menkkoja ja auttaa pitkiin kiertoihin, lisää naisilla ja miehillä libidoa ja hedelmällisyyttä.
 
En ymmärrä miten tällä kertaa tää uuden kierron alkaminen ottaa näin koville. On se aiemminkin sina pettymys ollu mutta nyt ei edes uni tule ja tekis vain mieli kasvattaa juuret tähän sohvaan. Ihan on mieli maassa ja jopa harkitsen kokonaan luovuttamista ja sopeutumista ajatukseen että meille ei lapsia suoda. Mä oon teini iästä asti tienny haluavani tehdä lapset nuorena. Ajattelin että oisin äiti jopa ennenkuin täytän 20. Nyt pian lähtee 23 ikävuosi ja takana ainoastaan yksi raskaus joka sekin oli kohdunulkoinen. Mulle äitiys on itsestään selvyys, musta tulee tosi katkera ja kateellinen akka jos en yhtään lasta elämässäni saa aikaiseksi.. Tuntuu niin pahalta kun ei voi edes ystävien puolesta olla onnellinen heidän raskauksistaan.. Olen salaa heille kateellinen ja aina surun murtama kun joku lähipiirissä kertoo vauva uutisia. Oon varmaan kauhea ihminen kun ajattelen näin.. :(
 
SW, elä suotta, on meilläkin oikeus olla surullisia ja olla iloitsematta.. kylläystävät varmasti tietää eivätkä loukkaannu.
Toivon teille todella tärppiä!

Mä ajattelin kanssa tehä lapset nuorina, alle 35.. ja onhan mulla kolme ihanan raivostuttavaa rakasta jo muttakun on se tunne että jotain vielä puuttuu... tänä vuonna 33 mittariin.. kahdessa vuodessa yksi keskenmeno, ei muuta :( ei edes kunnon ovista.

Nyt tilasin itelleni hiivanpoistokuurin.. luin oireita ja todella moni päti ja voi aiheuttaa sekavia kk-kiertoja..
 
Oudsi kilautappa sinne nla:n tädeille. Minulle tulee itselleni mieleen, ettei vain olisi sellainen tapaus, että on mennyt kesken muttei lähde spontaanisti tyhjentymään?

ON Eilen tuli jotain verituhrua papruun pariin otteeseen vessassa käydessä. Kiinnittymisvuotoa tai sitten jotain häiriö vuotoa.
Menkat pitäisi alkaa lauantaina.
Meinasin jo uitella aamulla pc:n mutta toistaiseksi tuli järki peliin, ettei kannata vielä.
Minä myös aion miehen säästää jatkossa epäselviltä testeiltä täysin ja tulen näyttämään vasta selkeen plussan jos sellaista enää saa näkeekään. Ja mietin sitäkin, että näytänkö edes sitäkään heti, vai odottelenko hetken ja varmistan ettei taas keskenmeno tulisi sitten viemään sitä riemua.
Olis mahtavaa jos jonain päivänä raskaus lähtisi etenemään normaalisti ja saisi miehen yllättää vaikka ekoilla ultrakuvilla vasta :D
Minä kun pääsen ravaamaan ultrissa jatkuvasti sitten heti alkuviikoista alkaen mikäli vain se raskaus nyt onnistuisi ja menisi kaikki hyvin.

Toisaalta edelleen kamalan luovuttanut olo koko hommaan.
Ja voihan se olla että iltapäivällä pitää liotella tikku jos ei millään malta. Minullahan on siitä ihmeellinen homma, että iltapäivällä saan vahvemmat viivat kuin aamun pissasta.
 
Theran, kyllä tuossa kuivassa jotain näkyy. Jospa vahvistuisi :) kiva kun ollaan niin samoilla jännäpäivillä sun kanssa.

).( Apteekin testi ei näyttänyt aamulla ei sitten yhtään mitään, ei edes viivanpaikkaa. Tänään siis dpo11. Jospa vielä parina aamuna teen pc:n ja sitten jään odottelemaan tätiä kylään. Tissit on kyllä aivan järkyttävän kipeät, nännit ja nännipihat lautasen kokoiset. Mutta itselläkin sellainen tunne, että kyllä ne menkat tulee.
 
miss_piggy
Seawind: Minäkin aina ajattelin että mulla on jo 2 lasta ja mies kun täytän jotain 25v. No ei mee aina niinku strömsössä, eka raskaus alkoi kun olin 32v ja kesken meni, poika syntyi kun olin 33v ja pco todettiin sitten riesaksi 2012.
Olisin varmaan aiemminkin lapsia alkanut yrittämään mutta vääränlainen elämäntilanne ja vääränlaisia poikaystäviä, avokki löytyi kun olin 27 ja silloinkin oli sellainen yksi elämää hieman mutkistava juttu ettei tehnyt heti mieli alkaa lapsia tekemään, eli mies sai silloin tietää hänen eksänsä odottavan hänelle lasta kun alettiin seukkaamaan. Kuvioissa on siis sitten mukana miehen 6v tyttökin joka asuu äitinsä kanssa toisella puolella suomea.

Poika päätti herätä tänään 05 kun on niin valoisaa, pari tuntia valvoi ja takas nukkumaan pariksi tunniksi.
 
Laimeasta pissasta hätähousu testasi komean viivanpaikan pc:llä.
Masua alkoi juilimaan niin kuin olis menkat alkamassa ja sitä veristä limaa tulee hiukka pyyhkiessä. Lienee menkat sitten etuajassa tällä kertaa. Menossa siis kp 25/29-30 ja ovis lienee oli tuolloin 30-31.5 paikkeilla.

 
Juu! Oikea hätähousu aloittaa testaamisen ovistesteillä totta kai liian aikaisin senkin ja kun ovis on pongattu niin viikon päästä jollei jo aikaisemmin ensimmäiset r-testit uitettu. :D Ja jatkaa testailua varmaan vielä senkin jälkeen kun ensimmäiset menkkavuodot alkaa. :LOL: Been there done that! :D
 
  • Tykkää
Reactions: Sweeny
Theran Juu teen vielä uuden testin mutta tuskin kannattaa tänään tehdä.. ellen sitten sorru kuitenkin:whistle:sen verran outo tilanne että haluan kyllä selvyyden mahd pian.



lisäsin vielä testien kuvat. yllä tän päivänen ja alla eilinen
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Theran
Minäki täällä koitan syömisiä tarkkailla, haluan ainaki 3kg pois ku on noussu lyhyessä ajassa.
Luinpa sitten netistä että tuota inositolia pitäis ottaa ainaki 8x500mg tabletti päivässä että siitä olis jotain hyötyä pco:n hoidossa ja silleen... että kalliiks tulee tuolla annostuksella. Taidan pysytellä yhdessä per päivä ja tuon purkillisen jälkeen annan olla. Halvemmaks tulee lompsia lääkärille pyytämään syksyllä jotain clomeja tms.
Tässä tulee avuksi ystävämme iherb :)
lyhyellä aamumatikalla päivä annoksena siis 4000mg :)
iherbissä nimittäin löytyy 1000 mg tablettejakin ja niitä ei tarttis ottaa kuin 4 :)

http://www.iherb.com/Life-Extension-Inositol-Caps-1000-mg-360-Veggie-Caps/47342#p=1&oos=1&disc=0&lc=en-US&w=inositol&rc=922&sr=null&ic=5
Purnukassa 360 tablettia jos annoksella 4 / pv niin riittäis 1.5 kk ja hintaa tulis 44€ ( harvemmin jää tullin haaviin)

ja halvimmat 100 kpl purkit 5,60€ luokkaa ( 500mg vahvuus)

Ihan luotettava kauppa on ja useasti tilannu just sen takia ku suomessa on niin ryöväri hinnat :S
 
  • Tykkää
Reactions: miss_piggy

Yhteistyössä