Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

E="Toukokuinen, post: 30861562, member: 137226"]Arvon himotestaajat, auttakaahan avutonta. Millon se ovis nyt tapahtui? Kuvassa ovistestit, joista toka alin vahvin viiva eiliseltä. Alin tämän aamuinen. Onko ovis siis ollut eilen vai tänään? Eilen illalla lämmöt oli 35.7 ja aamulla 36.2.

http://aijaa.com/5FXWNZ[/QUOTE]

Todennäköisesti ollut eilen.
 
Nyytikki katsoitko mun eilisen pc:n kuvan?
Komeaakin komeampi viivanpaikka. Tänään tuli haaleampi viivanpaikka.

ON:Jotenkin ärsyttää sikana, kun ei nyt sit edes tärpännyt lainkaan näköjään tässä kierrossa. Tietysti se on parempi kuin se ettei tule sitten sitten alkuraskauden km kokemusta taas mutta silti...Olis kiva ollut nähdä taas se punainen viiva :(
On niin totaalinen luovuttaja olo, ettei tosikaan.
Ei meille tuu ikinä vauvaa :cry:
 
Sweeny kyllä se vauva teillekin vielä tulee. Älä luovuta. Hali hymiö olisi tässä nyt hyvä.
Mä oon tässä kanssa kahden ja puolen vuoden aikana miettinyt että en varmaan enää saa vauvaa. Alkaa mulla ikäkin tulee jo vastaan. Ei auta kuin toivoa.
 
  • Tykkää
Reactions: Wolt
Sweeny en mä muista katsoinko kun on niin paljon näitä testikuvia täällä keskustelussa :D Mutta joo mullakin vähän samat fiilikset, on jotenkin ihan mahdotonta kuvitella et ikinä siinä testissä näkyis ne kaks viivaa.. :unsure: Tää kuukaudesta toiseen pettyminen alkaa olemaan kyllä semmosta et en tiiä mikä tähän auttais.

Ärsyttää kun pari tuntia sit tuntu alavatsalla kipuja jo ja toiveikkaana otinkin jo kuukupin esille mutta ei niin ei.. Yleensä kun menkat alkaa niin et yhtä äkkiä alkaa kauheet kivut ja hanat aukee. Nyt taitaa olla menossa jo joku kp65..
 
Jos jollain muuten on jotain keinoja millä saan menkat alkamaan niin ne on enemmän kuin tervetulleita :ROFLMAO: Ja joo tiedän ettei siihen nyt oikeesti voi vaikuttaa, mutta oon epätoivoinen. Oon tässä koittanut kovaa liikuntaa, hyvin syömistä, seksiä.. Vai pitääkö mun nyt vaan toivoo et "älkää alkako älkää alkako" niin sit ne alkaa niinkuin yleensä. Tikkuun pissiminen on yleensä viimeistään auttanut mutta nyt näköjään ei sekään toimi..
 
Theran aijaa no viivanpaikat taitaa olla tunnettuja siitä et niitä on vaikea kuviin saada :D

Onkohan noitten testien valmistus sit jotenkin muuttunut, ennen en kyllä ollut pcn testeistä lukenut huonoa mut nyt tuntuu et ne huijaa vähän kaikkia!
 
Mie täällä yritän tsempata taustalla.. :)!!

Pc testeistä. Piti tulla tää jo aikaisemmi kirjottaa. Vilkaisinpa tässä yks päivä vanhaa PC paketin sisällys/ohjelappua mikä löyty testailujen jäljiltä. Katsokaapas.. siellä lukee jossain valmistajan tai vastaavan tietojen kohdalla "one step".. selittäiskö tää muuttuneet tikut :confused:!!?
 
  • Tykkää
Reactions: Nyytikkii
Täällä myös tuli täti kylään nyt oikeasti ja etuajassa vieläpä.
Toisaalta ei ollut tosiaan yhtään raskautunut olo eikä pc:t antaneet kun viivanpaikkaa niin tiedossahan tää oli.
Huoh....

Muoks* Tammityttö oriola eikös ne valmista? Käsittääkseni tuo one step on näissä "yhden vaiheen" testeissä, eli ei tarvii kun uittaa ja odottaa...mitenköhän kasettitesteissä...ei ole kokemusta mut pitääkö niihin laittaa sit jollain pipetillä niin silloin ne ei olis one step testejä...
näin minä sen olen ajatellut
 
Kiitos menkkaonnitteluista :ROFLMAO: Oikeesti miten se voi olla mahdollista, et ne alkaa aina just sillon kun sitä vähiten odottaa? Nytkään mulla ei ollut ees kuukuppia mukana, kun yleensä kivut alkaa jo ennen vuotoa.. Onneks löyty joku tamponi laukun pohjalta!

Tammityttö voihan olla et niillä on sit valmistaja joka tapauksessa muuttunut, eiks niitten onestep testienkin valmistaja oo sofi? Tai siis ne onestepit mitä me haukutaan täällä :D Kun rfsun liuskoissakin lukee one step
 
Tänään dpo13 ja aamun testissä ei edes viivanpaikkaa. Pitäis nyt vaan malttaa olla testaamatta ja oottaa tätiä. Aina niin masentaa tehdä negatesti. No eihän nyt ole kuin yk2, mutta silti. Ja pillereiden lopettamisestakaan ei ole kuin 3,5kk. Aluksi siis oli kumit käytössä, kun odottelin niitä luomumenkkoja.
 
miss_piggy
maca-jauheet tuli. Tuossa ohjeessa kun lukee että 1-2tl päivässä eikä annostusta saa ylittää, niin taidan aloittaa sillä 1tl ja nostan vaikka viikon päästä 2tl.
Ei maistunut mun suussa millekään kun sekoitin turkkilaiseen jogurttiin ja vielä proteiinijauhetta kyytipojaks sekaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Nyytikkii

Yhteistyössä