Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Mä tein parin tunnin pidätyksellä pc liuskaraskaustestin. Nyt kyl alko jännittään todenteolla uuh apuva.:)

Tos on aika samaa vibaa mitä mun haamussa jonka sain dpo10 illalla. Vahvistu vauhdilla. Nyt rv5+2 joten vahvistumista viivalle.(y)
Tuossa vielä kuva siitä, joskin näkyy aika heikosti aijaan takia.
[url=https://aijaa.com/pQOg2b][/URL]
Digin tein dpo13 ja antoi raskaana 1-2.

ja tähän mä lopetin lopulta testaamisen kun puikkotestissäkin oli vahvat viivat rv4+2.:giggle:
[url=https://aijaa.com/HHSVUT][/URL]
 
Kellään kokemusta? 3 päivää ennen ovulaatiota tuli verta yhdynnän jälkeen, ihan vain aamulla läikkä housuihin ja vähän pyyhkiessä. No illalla tuli yhdynnän jälkeen uudestaan ihan reilusti, loppui kuitenkin aika nopsaan. Välissä ei mitään vuotoa eikä näiden jälkeenkään mitään. Ikinä ei ole seksin jälkeen verta tullut. Mistä se voi johtua kun vain yhdynnän jälkeen tuli tuona yhtenä päivänä kaksi kertaa?

Ovis tuli ihan kunnon kipujen kanssa sekä ovistesti oli ihan todella tumma, kontrolli oli tosi haalea koska testiviiva oli niin tumma. En ole tainnut vielä kertaakaan saada noin tummaa viivaa. Tällä kertaa kipu tuntui eniten vasemmalla, mutta irtoamishetkellä koko alavatsa oli kipeä, eli nyt taisi ainakin ovis tapahtua, toiveet todella korkealla senkin takia, että ovis yleensä kp 11 ja nyt oli kp 13, eli muutaman päivän sai lisää aikaa limakalvo paksuuntua.
 
@maarit9916 Kyllä näen pinkkiä haamua, toivottavasti vahvistuu!

Oma tilanteeni ei näytä kovin vahvalta tässä kuussa. Dpo 10 ja tulos alla. Mielipiteitä?

katso liitettä 2968
Ikävää, mut en näe minäkään tässä kun ehkä viivan paikan :(
Mut älä sure, täällä kans toissapäivänä nega digitesti tehty, tänään kävin hcg labroissa jossa arvo alle 1 eli ainakaan vielä ei olla uudestaan raskaana.

Kuumeisesti odotan menkkoja, joiden ois pitänyt lääkkeellisen tyhjennyksen alkamispäivästä laskettuna alkaa tänään mut ei tietoakaan. Koskaan en oo nän kuumeisesti menkkoja odottanut!
 
Mul on nyt kp 27/29 eilen aamun testiin ei tullut mitään. Päivän rfsu n testiin tuli haalea viiva. Illalla neljän tunnin pidätetystä pissasta pc raskaustesti nega. Nyt aamun pc raskaustesti nega. Siinä ne mun viivat taisi olla. Ei muuta kun menkkoja odottelemaan. Ei ole vielä alkanut. Onks mul vielä toivoo vai oliks tää nyt tässä? Ellei elämä yllätä et viivat vielä tulis niin tää oli varmaan tässä. :( miks mulle aina käy näin?

Tänä aamuna ennen kun söin ja nyt vielä on vähän pahoinvointinen olo. Miten voi olla raskausoireita vaik testit jo negoja.
 
Mul on nyt kp 27/29 eilen aamun testiin ei tullut mitään. Päivän rfsu n testiin tuli haalea viiva. Illalla neljän tunnin pidätetystä pissasta pc raskaustesti nega. Nyt aamun pc raskaustesti nega. Siinä ne mun viivat taisi olla. Ei muuta kun menkkoja odottelemaan. Ei ole vielä alkanut. Onks mul vielä toivoo vai oliks tää nyt tässä? Ellei elämä yllätä et viivat vielä tulis niin tää oli varmaan tässä. :( miks mulle aina käy näin?

Tänä aamuna ennen kun söin ja nyt vielä on vähän pahoinvointinen olo. Miten voi olla raskausoireita vaik testit jo negoja.
Aina toki on toivoa ennen kuin menkat alkaa, mutta rehellisyyden nimissä haluan itse sanoa, että itse asennoituisin menkkoihin kuitenkin.
Ja mitä tulee esim.pahoinvointiin, niin se oli itsellä hyvin tyypillinen oire ennen menkkoja. Joskus sitä oli alkaen viikko ennen ja toisinaan muutama päivä ennen alkoi. Luulen, että keltarauhasen surkastuminen tekee tätä kun hormoonitasot alkaa muuttua nopeasti. :unsure:

Mullahan negakierroissa oli järjestäin nämä oireet:
-alavatsan nippailut ja toispuoleiset jomotukset ja repäisykivut
-normaali lämmön kohoaminen heti oviksen jälkeen ja lämmön sahaaminen ylös ja alas alkoi dpo10 jälkeen joka ennakoi menkkoja
-pahoinvointia
-kylmä tai kuuma
-heikotusta/huimausta
-nälkä/ruokahaluttomuus
-hajuherkkyys
-2-3pv ennen kierron loppua ilmavaivoja ja voimakasta kurlutusta vatsassa
-vatsa sekaisin
-tihentynyt pissaamisen tarve alk.5vrk ennen menkkoja
-itkuherkkyys tai super iloinen olo
-ärtyneisyys
-suonenvedot nivusissa 2vrk ennen menkkoja
-kohdunnapukka oviksen jälkeen pitkulaisen mallinen, kiinteä ja kiinni

Sen sijaan plussakierrossa ennen plussaa
-ei erityistä lämmöissä (normista poikeavaa siis)
-kohdunnapukka kiinteytyi ja sulkeutui normaalisti oviksen jälkeen, mutta dpo5 mennessäkään ei muuttunut pitkulaiseksi, vaan pysyi ylhäällä ja oli lyhyt sekä niin kiinni ettei osannut sanoa missä suuaukko oli:D
-hajuaistin voimakkaammat muutokset, kaikki haisi etikkaiselta
-vv ei muuttunut missään kohti vaaleaksi ja paksuksi vaan oli kuin oviksen aikaan, joskin kellertävää:LOL:
-raivareita miehelle mm.metukan tarjoamisesta kissalleo_O
-kuumeinen tunne suussa
-rinnat ensikertaa hitusen arat ja kihelmöivät (takana pitkä imetys joten rintatuntemuksia ei yleensä ollut)

Pahoinvointia alkanut ilmetä vasta nyt ihan selkeästi rv5+4

Mä suosittelen pitämään kirjaa kaikista oireista joka kierrossa. Ihan sillä että voi vähän tarkistella mitä kaikkea kokee kierron aikana vaikka ei tärppäisikään.
Ainakin itsellä helpotti nuo tiedot, pystyi tavallaan suojelemaan itseään turhalta innostumiselta, vaikka tottakai aina se toive oli kierrosta toiseen kova, että onnistuisi. Ja aina se tuntui pahalta kun sai vaan negoja tai viivanpaikkoja. :( Mutta ei ihan niin pahalta mitä silloin parissa ekassa kierrossa kun oireet oli kovat ja oli ihan satavarma tärpistä jota ei sitten tullutkaan.:confused:
 
@viipulainen joo kyl mä oon asennoitunut odottamaan menkkoja.

Pitäis varmaan lopettaa melatoniinin syöminen ja oonkin pikku hiljaa lopettamassa sitä. Se kulma häiritsee ovulaatiota tai hedelmäittymistä. Kohdun seinämä ei varmaan kasva tarpeeks paksuks ja sen takia tulee näitä kemiallisia. Luulisin et asia on näin. Siinä löyty varmaan syy näihin kemiallisiin.

Kiitos muuten tuosta vinkistä et pitää kirjaa mitä kierrossa tapahtuu niin tietää sit vähän miten oma kroppa toimii.

Täällähän on sellainen ketjukin jossa kirjataan oireet ovulaatiosta lähtien ja tulos tuliko nega vai plussa.

Mä oon kerran ollut raskaana ja kirjoittelin silloin nettiin eli nään netistä mitä silloin ollut oireita. Se meni kesken viikolla 12. :(
 
Kiitos kommenteista! Toki tänäänkin taas testasin, rfsu:n testillä. Puolen tunnin aikana selkeä nega, sit siitä noin vartti, niin muuttui tällaiseksi. Taitaa olla siis kuitenkin vaan nega, tommosta ihme söhryä. Olen näkevinäni viivan ja vieressä tahroja, mut ei se kyl kauheesti vakuuta.

0DE0AC79-9BDE-4117-AB41-2DF75D4D2C37.jpeg
 
Mul on nyt kp 27/29 eilen aamun testiin ei tullut mitään. Päivän rfsu n testiin tuli haalea viiva. Illalla neljän tunnin pidätetystä pissasta pc raskaustesti nega. Nyt aamun pc raskaustesti nega. Siinä ne mun viivat taisi olla. Ei muuta kun menkkoja odottelemaan. Ei ole vielä alkanut. Onks mul vielä toivoo vai oliks tää nyt tässä? Ellei elämä yllätä et viivat vielä tulis niin tää oli varmaan tässä. :( miks mulle aina käy näin?

Tänä aamuna ennen kun söin ja nyt vielä on vähän pahoinvointinen olo. Miten voi olla raskausoireita vaik testit jo negoja.

Me oltiin jo vuoden vaihteessa ihan satavarmoja että vauva tulossa. Samat oireet kun kahdessa edellisessä. Paino tippui kolme kiloa, pahoinvointia, maha kasvoi 4 cm. Raskaustestin näytti negaa. Lääkärin mukaan olin todennäköisesti valeraskaana ehkä johtuen siitä että joka kerta kun olen pillerit lopettanut tullut samantien raskaaksi. Joten ehkä kroppa toimi vain samoin kuin ennenkin. Jouduin olemaan jopa töistä pois uupumisen takia. No 29.1 tuli sitten menkat (jotka olleet jo esikoisen kohta 7 v jälkeen ihan miten sattuu, eli kierto ollut kuukaudesta neljään), oireet loppui kuin seinään. Nyt tiistaina sitten ajattelin testata ja pam positiivinen tulos. Oireina oikeastaan vain tissien kipeytyminen. Kierto oli 21 päivää...

Joten summa summarum: naisen keho on mitö ihmeellisin asia! Älkää stressatko, nauttikaa elämästä, kaikella on tarkoitus
 
  • Tykkää
Reactions: stindepinde
Heippa!
Tulen uutena seuraan piinaileen. Olen ainakin puoli vuotta lukenut tämän tyyppisiä ketjuja, mutta vasta nyt itse rekiteröidyin.
Meillä on nyt yk ties kuinka mones, kp 23/28 a dpo 9.
Huomenna aamulla meinasin ekan testin tehdä, kun ollaan häihin menossa vieraaksi ja luultavasti nautin alkoholia siellä. Aika pieni mahdollisuus, että dpo 10 vielä mitään näkyis vaikka olisikin tärpännyt, mutta varmuuden vuoksi. Ainakin hyvä tekosyy testat aikaisin.
Oireita ollut jonkun verran, mm. Suunnatonta väsymystä, mutta silti ei uni tuu. On siis Unettomuutta ja sen lisäksi yöhikoilua. Oikean puolen nivusta on särkenyt nyt pari päivää ja ajoittain on jännä paineen tunne alavatsalla. Turvotus on myös ihan hillitön ja naama kukkii. Myös hajut on alkaneet häiritä. Esim miehen alapää haisee vaikka hän olisi vasta peseytynyt :S
Mulla on 6v tyttö ennestään ja hän sai alkunsa vahingossa. Silloin testin tajusin tehdä kun menkat olivat n. Viikon myöhässä ja rinnat kipeyty ihan hulluna.
 

Yhteistyössä