Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Täytyy sanoa et kyl noi testit on ihan pask*#& aivan varmasti vaaleanpunasta näky testeissä kuva vaan ei sitä teille kotiruutuihin asti välittäny.. mutta niin ku ollaa monesti nähty ni eipä ole plussaa uskomista kunnes kunnon selkeä viiva pamahtaapi. Kp1 alko just! menkat oli 4 pvä myöhässä kivasti veny kierto.. plaah tuun hulluks. No jos ny sais pidettyä pikku breikin ja syksyllä taas tarmoa ja tikutusta niin maan perkuleesti. Ei enään osaa oikeesti ku nauraa mun kohdalle joku on keksiny ny jotain muuta. Tärppi onnea teille muille :)
Halaus <3 Jospa se pieni breikki toisi plussan. Mä suosittelen noita gelejä en tiedä oliko se mun plussa kumman ansiota. Paljon tsemppiä. Ei kannata heittää kirvestä kaivoon, joskus elämä yllättää iloisesti silloin kun vähiten odottaa.
 
  • Tykkää
Reactions: unna1
empuska toivottavasti vahvistuisi :) Jotain näkyy, mutta näyttää valitettavasti aika samalta kuin mun onestepit aiemmin.. :cautious:

unna mitää!! Ei voi olla :( Ootko varma ettei ne olis vaan jotkut valemenkat? Vai onko kivut ja kaikki ihan normaalit?:( Ehkä joku sitten yritti tarrata muttei sitten onnistunut..:oops: Kauan teillä yritystä takana?

Leonella oih onnea! :)
 
Unna1: Muistan kun täällä viimeksi kuumeilin ja sain selkeitä haamuja testeihin ja menkathan sieltä tuli.. Silloin kirosin kaikki testit maanrakoon :( :mad:

Empuske: tuollaisia haaluroita saanut ja mun kohdalla ovat olleet negoja. Tuollaiset jännät värikertymät sais testeissä kieltää. Aikaistahan sulla tosin on vielä testailla.:)

Täällä ovista hyödynnetty ja nyt vaan odottelemaan :ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: unna1
Pakko kysäistä että miten raskauden kesto lasketaan? Jos edelliset menkat alkoi 3.5.2015, kierto ollut pisimmillään 44, raskaustesti näytti plussaa 13.6, eli kaks viikkoa yhdynnästä. Ajattelin että tärpännyt siis 29-31 toukokuuta sillä neljä pv ennen plussatestiä näytti viel negaa.. Lasketaanko se muka aina menkoista?
Netissä on raskauslaskureista, jotka määrittelee raskauden hedelmöityksen mukaan. Laitetaan hedelmöittymisajankohdaksi sulle 30.5. niin sen perusteella sulla on tänään rv 4+5 ja LA 20.2.2016
 
Nyytikkii yli vuosi.. Parit plussat tullu ja viime vuon kaavintaan asti jouduin.

Sniff mistä hommasit niitä ja paljon maksaa?

Harmittaa toki mut ei saa toivoa menettää. Nyt vaa ajatukset muualle hetkeks. Kiitos tsempeistä!
 
Voi unna, mäkin olin varma että sait kyytiläisen mukaan.

Joo en kyllä blankoa r-testiä näillä päivillä varsinkaan, ainahan noihin one steppeihin jotain tulee, halusin vain nähdä mille ne näyttää sillon kun ei voi olla raskaana :D kenellä halvat huvit, haha.
 
miss_piggy
Mulla ei oo mitään testi-uutisia, mutta mulla on semmonen pieni käsityö-harrastus joka pitää hyvin yllä tuota vauvakuumetta:

Tommosia tuttinauhoja väkerrän :D Jos joku haluaa ostaa itelleen niin myyn myös, YV:tä kehiin siis :p

Kp 18, ja tosiaan ovistestissä jonkunlaista viivaa näkyy mutta ei plussa vielä.
 
  • Tykkää
Reactions: Cristal3
IMN
Siivoilin tuossa kylppärin laatikoita ja löysin kasan ovistestejä :D Heti tulitte te ihanaiset mieleen! Joten, ihan teidän iloksenne, todiste siitä että ovistestit tosiaan toisinaan reagoi raskauteen. Mun kohdalla tosin r-testi näytti plussaa ennen o-testiä. Joka tappauksessa, tässä tää testi jonka luulin jo räjähtävän :LOL: Viikkoja siis jo 7+1.

 
Tannekin voisi tulla seurailemaan..
siis ensimmaista toiveissa ja yk1 menossa talla hetkella. Vasta talla viikolla aloiteltiin :) ovis on luultavammin huomenna (sen verran viiva ruvennut vahvistuu etta nayttas sen olevan silloin). Aika nakutettuna aina alkaa kuukautiset ym ja nakojaan ovis aina kanssa suht samoja paivia womanlogin laskurin kanssa.

Talleteltiin maanantaina ja tanaan. Ei varmaan huomenna kerkea kun me lahdetaan reissuun aamusta.

Mukavaa Juhannusta kaikille ja plussatuulia :)
 
Heipä hei, täällä menkat nyt päivän myöhässä ja eilen aamusta r-testi puhdas nega... Ei edelleenkään mitään menkkoihin viittaavia oireita. Yleensä turpoan ennen menkkoja ja tulee ne kärttykohtaukset, mutta oon koko viikon ollut jopa epätavallisen tyynenä. Sen vaan tuntee, ettei niitä menkkoja ole tulossa. T. Neiti kellontarkka
 
Plussarikasta juhannusta kaikille :love:

Miss Piggy: ihania tuttinauhoja! Saako kysyä mistä olet noita tuttipidike-päitä löytänyt? Esikoisen ihanasta tuttinauhasta meni se muovinen pidike rikki ja haluaisin sen korjata ja ottaa sitten mahdollisesti kakkoselle käyttöön.
 

Yhteistyössä