Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

^ No en oo ikinä kokeillu joten ei oo faktoja mutta eihön tosta videosta voi sanoa mihin se tikku kastettiin ku sitä ei näytetty :rolleyes:... olen joskus törmännyt vastaavaan videoon eikä siinäkään näytetty ku tikku ennen ja jälkeen ja vieressä oli olevinaan omenamehua... kokeilkaas joku kellä niitä tikkuja on :ROFLMAO: mä tarviin tieteellisempää faktaa :D
Mie katoin jonkun toisenki videon missä kastettiin kokikseen, mehuun ja teehen, ei tullu viivoja :D
 
Testaappa tosiaan pantera. Mieki oon joskus miettiny että kuinkahan paljon pissin ph vaikuttaa tulokseen. Ko äkkiseltään luulis että silläki jotaki tekemistä siinä reaktiossa.

Emmie usko että nuo minun viivanpaikat on mittään ko toista viikkoa jo näkyny jotaki. Mutta vähän hämmää se ettei minun viivanpaikat ole ennen kyllä foorumille asti näkyny... Liekö hapanta pissaa :D

Tammityttö kiva ko oot uskaltanu irtautua vanahasta ja lähteny tavottelleen mielekkäämpää :) Sillä on hirveän iso merkitys elämässä että saa tehä semmosta työtä jonka kokkee ittelle sopivaksi. Ja se että uskaltaa, siitäki saa hirveän hienoja kiksejä! ;)

Mie tuossa laskeskelin että tämä testailu alaka täyttään riippuvuuen kriteerit. Jos ei oo testejä niin kauhea pähkäily mistä käy ostamassa ja kuinka monta ja sillä hetkellä ko ostanu muutaman testin tullee semmonen hyvä olo ja helepotus ko taas on mihin kusta. Ja hiivatinmoinen tuska ko tietää ettei aamula ehi pissan kans värkkäämään...
 
Siinähän sitä: http://aijaa.com/hQBMgG Ylempi cokikseen dipattu ja alempi oma niin nega taas kun vain voi olla. Kyllä tuohon cokikseen kastettuun alkoi muodostua selvä värillinen viiva, ei kylläkään noin nopeasti kun tuolla videolla.

Ehkä tässä pitää alkaa itse soittelemaan lääkäriaikaa asian tiimoilta, että mitä ihmettä (n)
 
Siinähän sitä: http://aijaa.com/hQBMgG Ylempi cokikseen dipattu ja alempi oma niin nega taas kun vain voi olla. Kyllä tuohon cokikseen kastettuun alkoi muodostua selvä värillinen viiva, ei kylläkään noin nopeasti kun tuolla videolla.

Ehkä tässä pitää alkaa itse soittelemaan lääkäriaikaa asian tiimoilta, että mitä ihmettä (n)
Häröä. Ehkä nuo omatki tikut siis oikeesti negoja, jos se roskis on ne vaan plussannu. Mut oudosti ne näyttää niinkun ois vahvistunu tähän päivään :confused: eikö myö vaan voitas saada plussat ja piste?
 
No jopas :eek:o_O.. eli siis ne mystiset viivanpaikat mitä osa saa ja osa ei ja joskus saa ja josku ei vois johtua ihan vaan PH muutoksesta. Koska siihenhän sen on perustuttava jos kerran cola ja tuoremehut sen tekee..
No kiitos! Tämä selvensi ehkä tätä. Perustuukohan se tyttö/poika pissatesti tähän samaan minkä voi ostaa jostain nettikaupasta!? Väitttävät että eri sukupuoli vaikuttaa ph arvoon. Eikai se muuhun voi perustua kun ne kromosomit ja geenit nyt ei matkaa pissan mukana sikiöstä. Samahan se on se leikkimielinen juttu että kaada soodaa pissaan, kuohuuko vai ei :D
 
Lisbon, voi kun saataiskin! Mulla oli niitä lupaavia viivanpaikkoja testit täys, mutta tuo nyt oli sitten jo niin nega kuin vain voi olla.

Ehkä keskiviikkona ehtisin soitella lääkäriin, eipä tässä oikein muuta voi kun odotella :/ tuskin tästä kierrosta enää plussaa ilmenee... Ellei ne oireilut oo ollukin jostain myöhäisestä ovilsesta, hmmhmm. On tää elo yhtä spekulointia!
 
Ainii Pupelaattori. Onhan tää addiktio! Siis oikeasti vessassa käynti menettää merkityksensä kun ei voi pissiä tikkuun :ROFLMAO: tai voi mut pääsääntöisesti se on tällä hetkellä hyödytöntä. Silti mä kelaan aina että olenko juonu..olenko ollu pissaamatta tarpeeks kauan..voisinko tehdä tikun kun olen ollu 4h käymättä JOS siinä KUITENKIN näkyis joku häive..sit mä istun ja teen sen blankkotikun :ROFLMAO::D.. ja puhun nyt siis ovistikuista koska r.testejä nyt ei neitseellisestä olemisesta kai tarvinne tehdä..ja periaatteessa noi o.tikut on kivoja ku niihin saa aina viivaa no matter what :LOL::rolleyes:
 
  • Tykkää
Reactions: another
Hei taas "pienen" hiljaiselon jälkeen! Täällä edelleen odotetaan sitä plussaa. Yk 11 menossa ja todennäköisesti eilen oli ovis kivuista ja limoista päätellen, tänään kn oli jo kiinni. Eli veikkaisin et nyt olis dpo 1, tai nyt kun vrk vaihtuu ni dpo 2. Ei oo yhtään sellanen olo et edelleenkään tärppäis, tuntuu et kaikki tutut vaan pamahtaa tosta noin raskaaksi mut itellä ei mitään toivoakaan :( vielä olis kaks pitkää viikkoa seuraaviin menkkoihin. Onnea kaikille plussanneille <3
 
  • Tykkää
Reactions: kaaliperhonen
Wolt, harmin paikka :unsure:!! Pahoittelut!

Catharin, toivotaan! Eihän ne olot sitä kerro. .mäkin keväällä sanoin ettei mitään toivoa eikä tunnu sellaiselle kierrolle ja vielä dpo9 että olo on todella kaikea muuta ku raskautunu (ja siis kuitenkin "kokemusta" sitä ennen 6 erilaisesta raskaudesta) ja niin vaan dpo10 pamahti viiva tikkuun. Aina on toivoa!
 
No jopas :eek:o_O.. eli siis ne mystiset viivanpaikat mitä osa saa ja osa ei ja joskus saa ja josku ei vois johtua ihan vaan PH muutoksesta. Koska siihenhän sen on perustuttava jos kerran cola ja tuoremehut sen tekee..
No kiitos! Tämä selvensi ehkä tätä. Perustuukohan se tyttö/poika pissatesti tähän samaan minkä voi ostaa jostain nettikaupasta!? Väitttävät että eri sukupuoli vaikuttaa ph arvoon. Eikai se muuhun voi perustua kun ne kromosomit ja geenit nyt ei matkaa pissan mukana sikiöstä. Samahan se on se leikkimielinen juttu että kaada soodaa pissaan, kuohuuko vai ei :D
Kuulemma (ja ainakin videoita löytyy?) myös bleach (valkaisuaine) pissaan kaadettuna saa aikaan erilaisen reaktion kuin jos ei ole raskaana? :D


Oma napa: dpo 5, viime yönä kamalat kivut (voiko kiinnittyminen sattua??)
 
Kaaliperhonen mä havahduin lomalla ollessa dpo 8 ihan järkyttävään vihlontaan kohdussa. Illalla sitten tulikin jonkun verran ruskeeta tuhrua, joten luulisin olleen kiinnittymisestä johtuvaa.

dpo 18 ja viimeinen pc uitettu. Nyt se viiva lähti muodostumaan nopeasti. Vahvistumisesta en tiedä kun mies valloitti vessan ja testi jäi sinne.. Kohta kuvaa.

noniin dpo 16 ja 18. Hyvin näyttää vahvistuvan, joten en taida enempää testejä ostaa (digin teen loppuviikosta). Onpa muuten katkonainen viiva..
 
Viimeksi muokattu:
Mimmi hyvät viivat (y) mäkin sain kevällä tollaisen pätkäviivan yhteen tikkuun :LOL:

Kaaliperhonen. Juu mulla oli kans dpo6-8 jossain vaiheessa ihan törkeän kovia kipuja. Tuntui että toosa tipahtaa lattialle ja nivusia särkee. Sillai hassua että osassa raskauksia on ollu noi selkeät kivut ja osassa ei. Lähinnä poikaraskauksissa jos tää on mitenkään tieteellisestä :ROFLMAO: tytöistä on kaikista tullu "kiinnittymisvuotoa"

Muoks noista valeviivoista. Musta on ehkä parasta ikinä se että jollekin on edes tullu mieleen alkaa testata jollain colalla :ROFLMAO: onkohan se ollu yritys järkyttää miestä /poikaystävää :rolleyes:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: kaaliperhonen
Vielä tuohon happamuusasiaan. Mulla tulee tosi herkästi virtsatieinfektio (nytkin kuuri menossa), joten yritän pitää pissan happamana syömällä paljon C-vitamiinia, karpalokapseleita ja juomalla karpalomehua. Yksi testi monesta vain on antanut selkeän viivanpaikan, kaikki muut ovat olleet ihan vitivalkoisia.

(Tietystikään se, että yritän pitää pissani happamana ei tarkoita sitä että se oikeasti olisi hapanta.)

Jos se on happpo joka noissa vaikuttaa, niin väkiviinaetikka sitten varmaan plussaisi.
 
Vielä tuohon happamuusasiaan. Mulla tulee tosi herkästi virtsatieinfektio (nytkin kuuri menossa), joten yritän pitää pissan happamana syömällä paljon C-vitamiinia, karpalokapseleita ja juomalla karpalomehua. Yksi testi monesta vain on antanut selkeän viivanpaikan, kaikki muut ovat olleet ihan vitivalkoisia.

(Tietystikään se, että yritän pitää pissani happamana ei tarkoita sitä että se oikeasti olisi hapanta.)

Jos se on happpo joka noissa vaikuttaa, niin väkiviinaetikka sitten varmaan plussaisi.
Ahhhaaa :D Nyt eiku joku ostamaan niitä halpistikkuja ja väsäämään väitöskirjaa aiheesta "virtsan pH ja turhat toiveet ":ROFLMAO: No mutta tämähäb selventää periaatteessa sitä "ongelmaa " miksi noi jotku tikut (siis etenki ne halvat) antaa niitä "viivanpaikkoja ". Ehkä ne reagoi helpommin siihen pH muutokseen. Käyttävät ehkä huonompia reagensseja tai sitten ne (koska ovat ns herkkiä) reagoivat samalla herkemmin happamuuteen.
ja tosiaan samalla se selittää sitä miks osa ihmisistä ei saa koskaan "viivanpaikkoja " ja osa saa joskus ja joskus ei ;)
 
Oma napa: Viime öinen kipu veti mut miltei kaksinkerroin hetkeksi. Ikinä ennen ei ole sellaista omalle kohdalle osunut. Kiinnittymisvuotoja en ole koskaan bongannut ja tämä olisi kuitenkin jo 6.raskaus mulle.

Menkkamaiset jomotukset on muuten loppunut, tajusin äsken! Eilen illalla nukkumaan mennessä oli vielä, mutta nyt herättyä ei ole ollut. Yhdistin ne keltarauhaseen, joka siellä kovasti teki töitä, mutta tiedä sitten? Aamulämmöt on koholla yhä, kuten pitääkin, 36,7.

Kuivaa kautta ei ole ollut.

dpo 5, kp 25/35.
 
Ihania tikkusia täällä taas <3

Itse kärvistelen vielä varmasti muutaman päivän niin sitten on pp6 jolloin viimeksikin aloitin, se on sitten 5päiväisellä alkiolla dpo11 kai? Tosin jos ne tikut tulee tänään postin mukana, niin huomenna on 11.pvä ovitrellen pistämisestä, että että... :D

Tänään (pp3) aamulla pikkuhousunsuojasta lugen seasta löytyi todella pieni ruskea piste ja kun pyyhin niin paperiin tuli kaksi ruskeaa pistettä. Jäi mietityttämään kyllä vaikka kaiketi JOS nyt edes olisi mitään kiinnittymisvuotoa niin eikös se olisi aika tuoretta verta eikä täysin ruskeaa?
 
Onnea plussanneille! Mimmiä en ainakaan vielä ollut onnitellut, joten ONNEA sinne! :)

Jännä juttu kyllä toi kokiksella saatu viiva! Kaikkee sitä kuulee ja näkee ku vanahaks elää! :ROFLMAO:

Pahoittelut uudesta kierrosta Wolt!

Täällä myös kp 1. Vuoto alkoi oikein rytinällä ja kierron pituudeksi jäi 27. Eli oikein minä sen oviksen olin paikantanu. Tässä kierrossa aion kyllä varmistaa ovistesteillä vielä.

Plussatuulia kaikille! Minä palailen sitä loppukierrosta tänne..himotestaaja kun olen! :D
 

Yhteistyössä