Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Yllätyin aamulla että mieskin sanoi näkevänsä jotain väriä:love: tuo oli eka testi jonka näytin hälle. toivotaan että vahvistuu tuosta. Testi on sofin testi,mitä oon täältä lukenut niin ei välttämättä paras testi. No nyt on apteekin oma ja cb:tä pari lisää. Josko tässä tovin pidättelis ja testais digillä mitä se sanoo:) nyt alkaa pientä toivoa löytyä:)

Töissäki yks kysyi toissapäivänä että onko jo uutisia,ja jouduin sanoo että ei ikävä kyllä ja kaikki testit olleet negoja. Hän sanoi näkevänsä mun silmistä että oon raskaana:p on kuulemma ennenkin ihmisestä nähnyt raskauden vaikka ei vielä ollut uutista kuullut.
 
Minmar83 mäkin näen viivaa!

Noi hemmetin one stepin 10mIU testit on kyllä susia.
Mä en ymmärrä, miksi mä aina kuitenkin ostan niitä,
vaikka tiiän, kuinka kakkoja ne on. :mad:

Laitan aamun testistä kuvaa, kunhan saan ne siirrettyä koneelle (y)
 
  • Tykkää
Reactions: Theran
En malttanut olla testaamatta cb:lla. Se on joku plus versio ja näytti negaa.. Ehkä niissä sofin testeissä ovat vaan viivan paikkoja(n) liikaa aikaa mietiskellä kun vapaalla ja yksin:unsure:
Teitkö päiväpissasta? Alkuviikosta aamulla sain viivaa mutta vaikka päivällä pidätin jonkun aikaa ja tuli juotua nesteitä että varmasti laimeni niin päivällä näytti negaa ja rv 3+4 aamusta sain haamuplussan. Nyt tänään paljon selkeämpi. Tää on tätä kotikemisti puuhaa. :D
 
Theran ja pupelaattori
Päiväpissasta oli tää viimesin. Juonutkaan en juurikaan ole,edellisen kerran kävin vessassa ennen yhdeksää. Päivä se on huomennakin,jos taas aamulla 5aikaan testailee seuraavan kerran:)
On tää melkosta hommaa uitella tikkuja ja analysoida tuloksia:LOL:

Toivotaan parasta kaikille haamujen kanssa taisteleville!:love:
 
Onnea plussanneille!

Itse pidin pientä taukoa tässä käymiseen kun iski niin kipeästi kun menkat alkoikin. Samalla sain tietää että kaveri on raskaana joka vielä pahensi oloa. Sitten lisäksi vielä tuli morkkis siitä että olin kateellinen. Mies tosin ollut ihana koko menkkojen ajan <3 oli oudot menkat tosin kun verta tuli lorottamalla. Koskaan aikaisemmin ei ole moista ollut. Mietin että olikohan se testi tosiaan plussa mutta meni aikaisten kesken?
Tuo kuulostaa niin tutulle..kävi siis samalla lailla juuri ja epäilin jälleen km.

Ninas: Kp 1 tuli 22.1 vaikka selkeää haamua oli tullutkin.. :( tässä kierrossa jää yritys varmasti vähemmälle sen verran on mieli maassa
 
Hei kulkaas, kun moni kirjotti, että on tuntenut tätä samaa alamahan aristusta, niin muistatteko yhtään monesko dpo se suunnilleen alkoi? Mä huomasin tän ekan kerran jo maanantaina eikä tämä ole sinänsä vielä pois ollut menossa.

Ja kyllä, edelleen tiedän, että voipi olla jotain muuta kropan sekoilua. Mutta koittaisin silti kartottaa omaa tilannettani. Kun en tiedä, mikä dpo ois menossa. Sen muistan edellisestä raskaudesta, että tämä alkoi jo edeltävällä viikolla ennen plussaa, mutta yhtään en muista, kuinka paljon aikaisemmin. Mielestäni paljon.. Mikähän ihmeen viikko mulla ois menossa (jos mikään)? 2+, 3+.. Eihän tätä nyt järkevästi vois millään ilveellä olla ollut maanantaina, jos ovis ois ollut vasta lauantaina? Oisko siis voinut olla ovis jo aikaisemmalla viikolla...

Huh, puh, en oikeasti ikinä normioviksillani ois uskonut, että mä tällasta vielä pähkäilen. :D Kun mä SATAVARMASTI olen aina tiennyt, milloin ovuloin. Paitsi nyt. En lainkaan. :D Kohtalon ivaa?
 
Kärppänä sitä alamahan aristusta mulla on ollu ehkä jostain dpo 10-11 alkaen. Nyt on dpo 13 ja pari-kolme päivää sitä on ollu. Suunnilleen sanoihin aikoihin se alkoi kun ilmestyi eka plussa. :) Hassua, että dpo:t on noin vähän, kun kiertopäiviä on kuitenkin jo 29/25. :D Vähän myöhäinen ovis ehkä...
 
Kärppänä sitä alamahan aristusta mulla on ollu ehkä jostain dpo 10-11 alkaen. Nyt on dpo 13 ja pari-kolme päivää sitä on ollu. Suunnilleen sanoihin aikoihin se alkoi kun ilmestyi eka plussa. :) Hassua, että dpo:t on noin vähän, kun kiertopäiviä on kuitenkin jo 29/25. :D Vähän myöhäinen ovis ehkä...
Kiitti. Ei taida mulla mennä samalla tavalla, jos samasta syystä johtuu.. harmillisesti. Testi oli tänään ainakin ihan nega. Toisaalta niin mulla oli viimeksikin, oireita ja tuntemuksia oli ollut jo monen monta päivää ennen ekaa haamuviivaa ja paljon enemmän kuin nyt. Mut tänään ei ollut edes haamuviivaa. Hitsi kun pitää tän muistin olla näin hatara. :D En muista lokakuullekaan enää sen tarkemmin. Voi miksen mä pitänyt mitään päiväkirjaa! :D

Valkovuotoa kyllä piisaa nyt ja tätä tunnetta alamahassa. Ehkä mulla onkin jokin tulehdus? :D (no ei ole kyllä koskaan mikään tulehdus näin oireillut) Himpun tänään on kipuillut nuo kainalon alusen rauhaset (kuten viime raskaudessakin), mut sen verran vähän, etten tiedä, onko toiveajatusta vain.

Perkaleen piinapäivät. Vaiko viikko?
 
Seuraa omanapaisuutta, anteeksi.

Täällä kp1 ja taas kerran musertunut fiilis :cry:. Luteaalivaihe jäi taas vain kahdeksan päivän mittaiseksi. Sain verikokeiden tulokset, ja progesteronitaso oli ok siitä huolimatta että ovis oli vasta kp18, ja vahvistui myös että ovulaatio on tosiaan ainakin tapahtunut. Menen huomenna seuraavaan verikokeeseen, missä pyritään selvittämään miksi kroppa ei jaksa ylläpitää kohdun limakalvoa tarpeeksi kauan, vaan se rappeutuu ennen aikojaan eikä mikään ehdi kiinnittyä.
Töissä ihan saatanallinen stressi taas vaihteeksi ja mielessä on käynyt kuinka paljon sekin vaikuttaa...

Mutta vaikka juuri nyt v-tuttaa ja väsyttää ja haluaisin maata vaan peiton alla parkumassa, niin oon silti kiitollinen että gyne ei vähätellyt mun murheita vaan pisti testirumban käyntiin niin pian. Ehkä tämä tästä selviää. Lähdetään onneksi myös ensi viikolla lomalle, babycation here we come :p
 
Hain nyt sen Pregcheckin joka näytti tunnin pidättelyn jälkeen tältä (päiväpissasta)
http://aijaa.com/vHFJoK

Ja aamupissasta tehty Sofi one step näytti tältä
http://aijaa.com/kxbHxg

Mitähän näistäkin nyt pitäisi miettiä :confused: Kolmatta päivää alavatsaa juilii, vihloo ja menkkamaiset kivut, mutta vuotoa ei näy eikä kuulu...
Eikös tuo Sofi ole herkempi kuin PC? Ja jos se on aamupissasta, sillä on ollut tujumpaa tavaraa testimateriaalina. Pc päiväpissata = laimeempaa pissaa. Uskoisin Sofia ja elättelisin toivetta. Huomenna uus PC aamupissasta. Tai ylihuomenna, jos jaksaa odotella. :)
 
Argh!!! En saa siirrettyä kuvia koneelle jostain syystä :mad:

Mutta mutta, huomenna aamulla testaan TAAS. :rolleyes:
Ensi viikolla pitäs paukahtaa pc:t postilaatikkoon ja sitten loppuu
noilla one stepin "arvaa-onko-tässä-viiva-ja arvaa-uudelleen-onko-viivassa-väriä" testeillä testaaminen:cool:

Seuraava kertomus sisältää sitten likaista informaatiota :ROFLMAO::censored:
Kävi tossa äsken niin, että siivoilin normaaliin tapaan,
kun yhtäkkiä tuntu niinku oisin pissanu housuun :confused:
Menin sitten vessaan tarkastamaan, että oonko mä
tosiaan kolmenkymmenen rajoilla ja kusen housuun,
mutta vessassa totesin, että tuo "pissa" oli vetistä valkovuotoa
ja sitä oli paljon :confused: Eipä oo ennen osunu tämmönen kohdalle
ja ei, kun googlaamaan mitä se VOISI tarkoittaa :D:ROFLMAO:
 
Hain nyt sen Pregcheckin joka näytti tunnin pidättelyn jälkeen tältä (päiväpissasta)
http://aijaa.com/vHFJoK

Ja aamupissasta tehty Sofi one step näytti tältä
http://aijaa.com/kxbHxg

Mitähän näistäkin nyt pitäisi miettiä :confused: Kolmatta päivää alavatsaa juilii, vihloo ja menkkamaiset kivut, mutta vuotoa ei näy eikä kuulu...
Mulle Sofi on joskus antanut viivanpaikkoja, mutta sun kuvassa näkyy mun mielestä kyllä väriäkin. (y) Jännä vaan, kun mulle PC antaa vahvampaa viivaa kuin Sofi. Tässä keskustelussa on parin sivun takana noita mun Sofi+PC samasta pissasta-pareja aikamoinen liuta. :D Toivottavasti Sofi on oikeassa! Ehkä toi aamupissa oli niin paljon tujumpaa kuin päiväpissa? :)
 
  • Tykkää
Reactions: Theran
Hei kulkaas, kun moni kirjotti, että on tuntenut tätä samaa alamahan aristusta, niin muistatteko yhtään monesko dpo se suunnilleen alkoi? Mä huomasin tän ekan kerran jo maanantaina eikä tämä ole sinänsä vielä pois ollut menossa.

Ja kyllä, edelleen tiedän, että voipi olla jotain muuta kropan sekoilua. Mutta koittaisin silti kartottaa omaa tilannettani. Kun en tiedä, mikä dpo ois menossa. Sen muistan edellisestä raskaudesta, että tämä alkoi jo edeltävällä viikolla ennen plussaa, mutta yhtään en muista, kuinka paljon aikaisemmin. Mielestäni paljon.. Mikähän ihmeen viikko mulla ois menossa (jos mikään)? 2+, 3+.. Eihän tätä nyt järkevästi vois millään ilveellä olla ollut maanantaina, jos ovis ois ollut vasta lauantaina? Oisko siis voinut olla ovis jo aikaisemmalla viikolla...

Huh, puh, en oikeasti ikinä normioviksillani ois uskonut, että mä tällasta vielä pähkäilen. :D Kun mä SATAVARMASTI olen aina tiennyt, milloin ovuloin. Paitsi nyt. En lainkaan. :D Kohtalon ivaa?
No ei oo kyllä mitään tuntemuksia. Ehkä jotain etäisesti menkkamaista jomotusta mutta muuten on kissakin tallustanut mahan päällä eikä tunnu pahalta. Kamala nälkä kyllä koko ajan mitä yleensä ei oo. Toivotaan että olis nyt se kierto sullakin!:)
 
Ootteko saanu rfsu:n ovistestiin plussaa raskaana ollessa ja millon? Äh, ei oo r-testejä ku yritän malttaa oottaa mut löytypä yks ovistesti ni olihan se kokeiltava :ROFLMAO:
Tänään dpo 8 ja ovistestiin tuli tosi hailakka haamu..
 

Yhteistyössä