Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

voi hyvänen aika tätä testailua ;) kolmas tälle päivää...

Onko tämä pc.n viivanpaikka? Vaiko haamu??

http://aijaa.com/wbmYYE
Kyllä toi mun viivalasien läpi näyttäis vähän väriäkin ottaneen! Tai sitten nään ihan törkeitä harhoja ja toi on todella räikee viivanpaikka... Jännitys tiivistyy, sormet ristiin ;)

Ite oon taas hämilläni näiden omien vuotojen kanssa, luulin että voimistu menkoiksi vaan edelleen on enimmäkseen ruskeeta. Yleensä kertarysäyksellä tullu kunnon niagaran putous ja nyt yli vuorokauden tiputellu aluksi pinkkiä ja nyt ruskeaa. Ihan kummallista oloa, itkettää ihan kaikki, välillä ollu paha olo ja vähän kipeä, elämäni kauheimmat menkkakivut, äkillisesti pari viikkoa sitten alkaneet tiheät migreenikohtaukset jotka on kans ihan omaa luokkaansa, ummetus ja tää ruskea vuoto... En tiedä miten päin olla
 
Viimeksi muokattu:
Kyllä toi mun viivalasien läpi näyttäis vähän väriäkin ottaneen! Tai sitten nään ihan törkeitä harhoja ja toi on todella räikee viivanpaikka... Jännitys tiivistyy, sormet ristiin ;)

Ite oon taas hämilläni näiden omien vuotojen kanssa, luulin että voimistu menkoiksi vaan edelleen on enimmäkseen ruskeeta. Yleensä kertarysäyksellä tullu kunnon niagaran putous ja nyt yli vuorokauden tiputellu aluksi pinkkiä ja nyt ruskeaa. Ihan kummallista oloa, itkettää ihan kaikki, välillä ollu paha olo ja vähän kipeä, elämäni kauheimmat menkkakivut, äkillisesti pari viikkoa sitten alkaneet tiheät migreenikohtaukset jotka on kans ihan omaa luokkaansa, ummetus ja tää ruskea vuoto... En tiedä miten päin olla
Millon oot viimeksi tehnyt testin??
 
Mun piti olla testaamatta tänää, mutten malttanu Viivat tuli hitaasti ja edelleen haaleena :/ kai se täytyy uskaltautua hakemaan se digi.. Tää on ihan uutta tälläiset haaleat viivat.. En ole koskaan aikaisemmin testannut kuin puhdasta negaa ja molemissa aiemmissa raskauksia heti kirkkaan vanhan plussan..
Toivoisin että kaikki on hyvin sulla. Alku vaikeuksista huolimatta. ❤
Mutta mulla keskenmenojen jälkeen oli vielä plussaa testit vaikka raskaus oli jo poistunut aikoja sitten.
Sen kohdunulkoisen mahdollisuuden takia suosittelisin ottaa yhteyttä päivystykseen/neuvolaan.
Enkä nyt halua maalata piruja seinälle kun yhtä lailla kaikki voi olla hyvin. Mietin vaan että on kyseessä sinun terveytesi.
Peukut sille että kaikki ok ja ja selviää nopeasti.
 
Siis vahvan plussan Hämmentävää on se että jos nyt olettaisi että olisin raskaana ei ole käsitystä koska raskaus olisi alkanu.. Tikutetusta "ovulaatiosta" on kuukausi ja pari viikkoa sitten oli menkat.. Hulluksihan tässä tulee kun joutuu miettimään
 
kohdunulkoista pelkäänkin.. Sen takia haluaisin varmuuden raskaudesta ja kestosta.. 2.9 tein puhtaan negan ja 3.9 alkoi viikon kestävä vuoto.. Nyt neljänä päivänä tullut haalea viiva.. Jotainhan sielä kuitenkin täytyy olla, ei kai 3 erimerkkistä testiä voi viivaa näyttää väärin..
 
Mimi85: kyllä siinä mun silmään viiva näkyy :)

Omassakin siis selvä viiva mutta ihimetyttää se ettei ole vahvistunut ollenkaan vaikka 4 päivää testannut.. Raskaudesta ei uskalla unelmoida vielä. Tänään käyn hakemassa sigin ja teen sen huomenna aamulla ja jos edelleen epäselvää soitan neuvolaan.
 
Mimi85: kyllä siinä mun silmään viiva näkyy :)

Omassakin siis selvä viiva mutta ihimetyttää se ettei ole vahvistunut ollenkaan vaikka 4 päivää testannut.. Raskaudesta ei uskalla unelmoida vielä. Tänään käyn hakemassa sigin ja teen sen huomenna aamulla ja jos edelleen epäselvää soitan neuvolaan.
Minäkin suosittelen kyllä neuvolaan soittoa, toivottavasti saat pian selvyyden asiaan.
 
kohdunulkoista pelkäänkin.. Sen takia haluaisin varmuuden raskaudesta ja kestosta.. 2.9 tein puhtaan negan ja 3.9 alkoi viikon kestävä vuoto.. Nyt neljänä päivänä tullut haalea viiva.. Jotainhan sielä kuitenkin täytyy olla, ei kai 3 erimerkkistä testiä voi viivaa näyttää väärin..
Mä aloin vuotaa vatsaonteloon vasta viikolla 7-8. Sitten olikin jo kiire leikkuriin.
Ei noi testit niin väärin näytä. Jotain on jossain mikä nostanut hcgn. Tuon sinun vuotelunkin takia olisi hyvä tarkistaa nopsaan.
 
Toivottavasti! Viime raskaus meni uhkaavana keskenmenona viikolle 16 asti, vuotoa oli yli kymmenen viikkoa. Vuodon syyksi paljastui hematooma. Viikon 16 jälkeen hematooma oli vuotanut pois ja kaikki sujui hyvin loppuun asti Mutta se pelko ja paniikki siitä raskaudesta jäi..
 
Mulla ei valitettavasti ole mitään positiivista ajatusta vuodosta ja r-testin plussasta. Täällähän kovasti yritettiin silloin tsempata <3, mutta kyllä se oma mieli tiesi.

Mulla siis tuli normaalisti menkat, jonka jälkeen sain o-testiin selvän plussan ja r-testiin myös. Jopa digi nousi 1-2 sinne 2-3. Sain ultran samalle päivälle kun ekan plussan tein ja todennäköisesti oli tuulimuna. Viikko tuosta alkoi kramppaavat vuodot ja materiaali sieltä tuli pois rv 7 tai 8.. mitään raskausoireita ei ollut koko aikana ja tyhjennysvuoto kesti kaikkiaan melkein 3kk.
 
Voi ei pisamapeikko! Olipa pitkä tyhjennys vuoto! Saitko sillon testiin ihan kunnon plussan?

Eli vaikka digi oliskin positiivinen se ei kerro mistään. Toki sitte sais neuvolaan soitella eikä tarvis arpoa noiden tikkujen kans..
 
Viimeksi muokattu:
Mää sain menkkojen jälkeen ihan selvän plussan silloin kun mulla oli kohdunulkoinen. HCG nousi silloin korkeimmillaan noin 1000 ennen kuin alkoi laskea.

Nytkin mulla on tullut ihan kontrollia vahvempi viiva, mutta eihän se mitään kerro. :confused: Viime päivinä mulla on ollut vähän vuotoa ja kramppeja, joten pahasti näyttää siltä että ku on taas mahassa. Oottelen just lääkäriltä soittoa, että sais lähetteen gynelle tarkempiin tutkimuksiin. Inhottaa kun haluisin mahdollisimman nopeasti tietää mitä mun sisällä tapahtuu, koska en halua menettää toistakin munanjohdinta. Sit nimittäin on meidän lapsenteko loppu, koska ollaan sovittu ettei IVF:ään tai muihin "kovempiin" hoitoihin lähdetä. :(
 
On tää epätietosuus kamalaa, ei tiiä pitäskö alkaa testaamaan vai ei. Edelleen vuoto suurimmaksi osaksi vaaleanruskeaa, pieni osa punaista mukana. Tiputtelu oli kp28/28 minimaalista eikä vieläkään ole vuoto kovin voimakasta. En osaa sanoo onko menkat vai ei... Kenelläkään neuvoa tai veikkauksia?
 
Tänään starttas sit 10. yrityskierto.
Soittelin neuvolaan ja alotellaan tutkimuksia. Taustalla kun on jo aiemmin 2v tuloksetonta yritystä, joka loppu eroon ja sen jälkeen 5v ajan kierukka kaverina.
Huomenna verikokeisiin. Toivoa siis vielä on, vaikkakin saattaa hiukan tarvita apuja.
 
  1. Voi v.... mitä phaskaa... Tänään kp 29/28-32 ja kauan odottamani liuskaraskaustestit tulivat postissa. Tottakai heti piti testata. Ja pettyä :( Vaikka niin piti odottaa, että alkaako ne menkat vai ei. Ensin koko päivän ramppaat vessassa tarkistamassa, ettei vaan näy punaista ja sitten toiveet korkealla testaat. Blaah. Ja mikä kaikista naurettavinta, miks just tässä kierrossa oon kuvitellut ihmeelliset oireet, joita ei ennen on ollut, just tässä kierrossa oon ihan varma ollut plussasta. Sitten tulee pelko, että ihan hullua hankkia lapsi.... Kakarat jo niin vanhoja.... Pilaat elämäs... Ajattelin et tulis vaan ne menkat niin aloitan vuoden tauon jälkeen pillerit ja lopetan turhat vauvahaaveet. Mutta ei, sit taas pettyy tuhannesti. Tyhmää!!! ja se vielä, että koska edelliset menkat kk sitten kesti vain 1,5 päivää normaalin 3-4 päivän sijaan, tottakai olin ajatellut niiden olevan valemenkat ja näin ollen hormonit jo miljoonalukemissa, mutta ei niin ei.

    Mimi85: ihan selviä plussaviivoja, onnea!!!
    Hipiti: Odotan sun aamun testitulosta peukut pystyssä bd
    Maarit9916: Mun piti kirjoittaa, että testaa jo, mutta nyt itse testaanneena ja pettyneenä voin vain sanoa, että ihailen sun hermoja...!
 

Yhteistyössä