Hahah! Törmäsin uuteen typerään sanaväännökseen!!

mjuu
Meidän faija käyttää sanaa sykkeli - käyttäny sitä niin kauan kun muistan eli yli 20 vuotta :) Eli se nyt ei ainakaan mikään uus juttu ole..

Mutta tiedättekö mitä tarkottaa KAIKKANEN? Voi luoja mua ärsyttää ko. sana! Mulla on yksi kaveri joka päivittää fbssä tyyliin tunnin välein kuinka rakastunut se on, ja joka ilta se kampee itsensä kullan kaikkaseen . Eli kainaloon.
 
[QUOTE="Pusse";24203042]Mä en uusista muunnoksista tiedä, mutta musta on aina ollut järkyttävää kun mun vanhemmat kutsuu nitojaa naittajaksi...[/QUOTE]

Ootko nähnyt naittajaa? Missä mun naittaja on? Muista tuoda se naittaja töistä rakkaani :D :LOL: tää oli hyvä:xmas:
 
"Vieras"
Meidän faija käyttää sanaa sykkeli - käyttäny sitä niin kauan kun muistan eli yli 20 vuotta :) Eli se nyt ei ainakaan mikään uus juttu ole..

Mutta tiedättekö mitä tarkottaa KAIKKANEN? Voi luoja mua ärsyttää ko. sana! Mulla on yksi kaveri joka päivittää fbssä tyyliin tunnin välein kuinka rakastunut se on, ja joka ilta se kampee itsensä kullan kaikkaseen . Eli kainaloon.
Hyi! :D Ei siis kainalo, vaan just toi kaikkanen! :D
 

Yhteistyössä