Hahah! Törmäsin uuteen typerään sanaväännökseen!!

"vieras"
Tää on jo vanha, mutta äitini menee edelleen Kitymarkettiin. Voi v****, mua joskus korpes!!!!

Polkupyörä on meillä aina ollut fillari tai filetsa. Toi "filetsa" on muualta tulleiden kavereiden mielestä hiukan fag, enkä oo eri mieltä.

"Mammi" maidosta on aivan hirveä!

Nitoja on meilläkin ollut aina naittaja. Varmaan katsottaisiin vinoon, mikäli joku yht'äkkiä käyttäisikin nitojaa.
 
[QUOTE="vieras";24203454]Tää on jo vanha, mutta äitini menee edelleen Kitymarkettiin. Voi v****, mua joskus korpes!!!!

Polkupyörä on meillä aina ollut fillari tai filetsa. Toi "filetsa" on muualta tulleiden kavereiden mielestä hiukan fag, enkä oo eri mieltä.

"Mammi" maidosta on aivan hirveä!

Nitoja on meilläkin ollut aina naittaja. Varmaan katsottaisiin vinoon, mikäli joku yht'äkkiä käyttäisikin nitojaa.[/QUOTE]

Vai että filetsa!! :D Järkkyy... Mun mummi sanoi radiota ratioksi, broileri-boileri..
 
"Vieras"
Tää varmaan johtuu siitä, etten oo uskis, mutta yhtä uskis ketjua lukiessani törmäsin siihen, kun siellä toivotettiin siunausta, eli "siukkeja". :D Joo, voi oxupoxu! :D Ei siis millään pahalla uskiksia kohtaan. Minulla ei ole kyllä mitään heitä vastaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Minskii
[QUOTE="Vieras";24203839]Tää varmaan johtuu siitä, etten oo uskis, mutta yhtä uskis ketjua lukiessani törmäsin siihen, kun siellä toivotettiin siunausta, eli "siukkeja". :D Joo, voi oxupoxu! :D Ei siis millään pahalla uskiksia kohtaan. Minulla ei ole kyllä mitään heitä vastaan.[/QUOTE]

Aina vaan paranee!!! :D :D Siukkaan sinut siukattu lapseni..
 
[QUOTE="vieras";24203853]Otetaan aurinkoa - "revitään sanii" YÄKYÄKYÄK!!!

Kaunareiden Ridge ja Brooke on yhden tutun mukaan ollu Boore ja Rikke... jepajepajee...[/QUOTE]

:LOL: Mennään saniin repimään Sania! :D
 
[QUOTE="mmmm";24203955]Eniten mua ärsyttää nää sikiöstä sanottavat: masuasukki, papu jne. Ja raskauteen liittyvät "paljon tarrasukkia" "supistussäteitä, plussatuulia". YÖÖKKK.[/QUOTE]

Mitä nuo tummennetut tarkoittaa? :confused:
 
"vieras"
No mutta kelatkaas tätä, meillä kainalo on ollut kaikula. :D "Tuu kaikulaan!" Muitakin ällöjä väännöksiä harrastetaan lähipiirissä, tosin ei äxäilyä eikä ihqpihkuja naamispäivityksiä. Pankkiautomaatti on muuten paniikkitomaatti!

Mua muuten korpes lapsena, kun vanhemmat sanoi Teho-osastoa tehostoksi. :D
 
[QUOTE="mmmm";24203955]Eniten mua ärsyttää nää sikiöstä sanottavat: masuasukki, papu jne. Ja raskauteen liittyvät "paljon tarrasukkia" "supistussäteitä, plussatuulia". YÖÖKKK.[/QUOTE]

Joo! "masuasukki köllöttelee omassa yksiössään" Snadisti vastenmielistä kielenkäyttöä. :x
 
  • Tykkää
Reactions: Minskii

Yhteistyössä