Haluan tilata nämä mekot! Mielipiteitä kiitos! Onko joukossa jotain ei niin kiva?

  • Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
Liikaa on liehuvaa härpäkettä mun makuun, ja noista missä on vain toinen hiha en tykkää ollenkaan. Noista ostaisin ite vaan tuon viimeisen. Mutta itehän sä mekkojas pidät niin osta vaikka kaikki :)
 
wqw
Ostaisin vasta sitten, kun raskauskilot on hävitetty. Ihan vaan siitä syystä, että siinä kohtaa sä todennäköisesti olet jo taas kyllästynyt ostoksiisi ja haluat taas vaatekaapin pistää uusiksi. :D
 
Venakko Milanna
[QUOTE="Mutsi";25902317]Hä?! Arkikäyttöön? Istustko sinä esim. hiekkalaatikolla tai teet ruokaa tuollaiset vaatteet päällä?[/QUOTE]

joo, miksei, ja ihan siis oikeasti:D mä tykkään kotonakin kivoja vaateita pidä, mutta ei raskaana
 
"Lotta"
Ei mun makuun sitten yhtään, mutta jos tykkäät, niin tilaa ihmeessä. Itse rakastan kellohelmoja, joten en voisi kuvitellakaan pitäväni tuollasia "kokovartalosukkia"...
 
Venakko Milanna
Kaikki oli liian saman näköisiä...tylsistyin jo parin jälkeen. Tilaa vain jos itse tykkäät.
mulla muuten tuli idea viikko sitten kysyä sinulta yks juttu, kun sä ompelet hyvin. Mä haluan kaks sellaista mekkoa mitä mulla on vain päässä, mä pirsin ne, mutta en osaa itte tehdä. Jos haluat niin laita vaan kuinka paljon töistä pyydät, ainakin molemmat saamme hyötyä:). Mä vaan oikeasti tykkään miten sä osaat tehdä vaateita ja uskon että olet sellainen ompelija joka kuuntele ja näkee mitä joku halua:)
 

Yhteistyössä