Haluan tilata nämä mekot! Mielipiteitä kiitos! Onko joukossa jotain ei niin kiva?

  • Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
En oikein osaa kommentoida ollenkaan, kun itselläni on ihan erilainen tyyli, eikä kroppani koskaan näyttäis hyvältä makkaran kuoressa, enkä myöskään biletä, joten en ossoo ajatella noita edes bilevaatteina. Kannattaa toki ostaa mekot, jos itse niistä pidät, sinähän niitä käyttäisitkin. Mitäs mieltä miehesi on noista mekoista?
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Anonyymitär;25902570:
Nimenomaan, minustakin kannattaisi odottaa vielä. Ethän sinä vielä edes tiedä tulevatko mekot sopimaan kuinka pian.

Ja muutenkin, miksi mietit tuossa vaiheessa bailaamaan lähtemistä? Eikö nyt olisi viisainta hankkia vaikka imetysliivejä ja -paitoja, rintareppu tms. tavaraa? Ja käytännöllisiä ulkoiluvaatteita vaunulenkeille?

En halua missään nimessä arvostella, mutta kieltämättä ajatusmaailmasi tuntuu aika erikoiselta, kun yleensä tuossa vaiheessa, synnytyksen ollessa ihan lähellä, naisen ajatukset ovat aika pitkälti vauvan syntymän jälkeisessä ajassa, ja hankinnatkin liittyvät siihen usein. Jokainen kuitenkin omalla tavallaan.
Eikai ne sulje pois toisiaan? Siis että jos itselleen katselee vaatteita siinä missä vauvallekin? :)
 
Venakko Milanna
[QUOTE="vieras";25902618]En oikein osaa kommentoida ollenkaan, kun itselläni on ihan erilainen tyyli, eikä kroppani koskaan näyttäis hyvältä makkaran kuoressa, enkä myöskään biletä, joten en ossoo ajatella noita edes bilevaatteina. Kannattaa toki ostaa mekot, jos itse niistä pidät, sinähän niitä käyttäisitkin. Mitäs mieltä miehesi on noista mekoista?[/QUOTE]

Mies tykkää, miten seksikämpi siitä parempi
 
Venakko Milanna
[QUOTE="vieras";25902623]Eikai ne sulje pois toisiaan? Siis että jos itselleen katselee vaatteita siinä missä vauvallekin? :)[/QUOTE]

mulla on vauvalle niin paljon vaateita, etten tiedä milloin se kerkee ne kaikki pitää:ashamed:
 
"vieras"
[QUOTE="Mutsi";25902317]Hä?! Arkikäyttöön? Istustko sinä esim. hiekkalaatikolla tai teet ruokaa tuollaiset vaatteet päällä?[/QUOTE]

Kerran olen nähny Venakon puistossa lastensa kans ja minihame sillä oli päällä.
 
--
Venakkohan ny aina pukeutuu halvasti :D Citariinkin 10 cm korot ja just ja just tussun peittävä asu.. Ja ei, se ei ole tyylikästä. Sulla on todella outo käsite tyylikkäästä vaatteesta!!
 
"vieras"
Katsoin mekot nro 1 ja 2, ihmettelin miten onkaan sinun maku parantunut huimasti, mekot oli kivoja.
Mekon 3 kohdalla tuli paluu todellisuuteen...

Miksi siinä pitää olla jotain roikkuvaa takapuolessa bailatessa? Tuommoinen roikkuva kankaanpala tekee ne todella halvan näköisiksi..
 
Venakko Milanna
[QUOTE="vieras";25902795]Katsoin mekot nro 1 ja 2, ihmettelin miten onkaan sinun maku parantunut huimasti, mekot oli kivoja.
Mekon 3 kohdalla tuli paluu todellisuuteen...

Miksi siinä pitää olla jotain roikkuvaa takapuolessa bailatessa? Tuommoinen roikkuva kankaanpala tekee ne todella halvan näköisiksi..[/QUOTE]

Mä rakastan kun jotain roiku takapuolessa. Haluan enemmän haluan joku rusettin. Mutta pakko ompelijan luo mennä että saan myös ihan mitä haluan:)
 
"noksu"
Olkaas nyt taas hiljaa.
Numeroita en nyt muista mutta ainakin ne yksinkertaisemmat tuubimekot oli ihan jees arkikäyttöön. Arkikäyttö kesällä meinaa mulle sitä että pistän mekon päälle ja menen kauppaan. Bilemeikki ja hiukset on sitten eri asia.
Mutta mä en olekaan mikään caprit ja t-paita ihminen. Mutta se ei toki tarkoita ettenkö voi olla siellä hiekkiksella tai mahdollistaa lapselleni hyvää lapsuutta. Ja puihin mä en pääsis kiipeilemään vaikka mulla olis mitä päällä että siihen on turha vedota.

Korot mulla ehkä on vähän matalemmat, pärjään sillä 7-8 sentillä arkena, kauppareissut kuin muutkin reissut.
Ja herranen aika tuo yksi viesti rintarepuista ja vauvakamoista, synnytättekö te elämännekin samalla? Voi onnetonta!
 
Venakko Milanna
[QUOTE="noksu";25902861]Olkaas nyt taas hiljaa.
Numeroita en nyt muista mutta ainakin ne yksinkertaisemmat tuubimekot oli ihan jees arkikäyttöön. Arkikäyttö kesällä meinaa mulle sitä että pistän mekon päälle ja menen kauppaan. Bilemeikki ja hiukset on sitten eri asia.
Mutta mä en olekaan mikään caprit ja t-paita ihminen. Mutta se ei toki tarkoita ettenkö voi olla siellä hiekkiksella tai mahdollistaa lapselleni hyvää lapsuutta. Ja puihin mä en pääsis kiipeilemään vaikka mulla olis mitä päällä että siihen on turha vedota.

Korot mulla ehkä on vähän matalemmat, pärjään sillä 7-8 sentillä arkena, kauppareissut kuin muutkin reissut.
Ja herranen aika tuo yksi viesti rintarepuista ja vauvakamoista, synnytättekö te elämännekin samalla? Voi onnetonta![/QUOTE]=)
 
Miks olen nolo tapaus? Ei mulla väliä mitä joku ajattelee. Muissa maissa on normaalia että naisilla on korot vaikka joka paikassa. Täällä pitää olla jostain syystä noloa, en ymmärrä, miks jotain kaunista pitää pelätä päälle laita, jos se sopii
Niinpä! Mitä noloa siinä on jos haluaa käyttää jotain muita vaatteita kuin tennareita ja mammavaatteita? Todellakaan ei kannata kenenkään pukeutua muita ku itteesä miellyttäviin vaatteisiin. Jos jollekin se on ongelma, se on tasan sen ongelma! :) Taitaa joitakin pikkasen syödä kun ei itte osaa kävellä koroilla ja näytä hyvältä mekossa ;)
 
dff
10cm korot liian lyhyt:) mä pidän 15cm yleensä:D tai olen kokonaan sitten ilman korkoja, mutta en ostaa mitään 14cm ale
Miten sä osaat kävellä niitten kanssa? Tai siis opitko helposti? Mä oisin kuin horjuva ankka tollasissa koroissa. :D

Mä en ees viitti ostaa korkoja yli 10 cm, kun sit alkaisin olla miestä pitempi. Mut en mä osaa 10 cm koroissakaan kävellä, haluisin kyl opetella, mutten tiedä, miten. :LOL:
 
Venakko Milanna
Niinpä! Mitä noloa siinä on jos haluaa käyttää jotain muita vaatteita kuin tennareita ja mammavaatteita? Todellakaan ei kannata kenenkään pukeutua muita ku itteesä miellyttäviin vaatteisiin. Jos jollekin se on ongelma, se on tasan sen ongelma! :) Taitaa joitakin pikkasen syödä kun ei itte osaa kävellä koroilla ja näytä hyvältä mekossa ;)
Varmasti näytät hyvältä mekoissa:)

sekä koroilla käveleminen ei vaati kun harjoitelua:D. Mulle äiti pisti 7-9cm korot kun olin 9v ja tottunut niin että koroilla on helpompi kun lenkareilla
 
Venakko Milanna
Miten sä osaat kävellä niitten kanssa? Tai siis opitko helposti? Mä oisin kuin horjuva ankka tollasissa koroissa. :D

Mä en ees viitti ostaa korkoja yli 10 cm, kun sit alkaisin olla miestä pitempi. Mut en mä osaa 10 cm koroissakaan kävellä, haluisin kyl opetella, mutten tiedä, miten. :LOL:
mä just kirjoitin yhdelle:D että mun äiti mulle pisti korot kun olin 9v jo. Korot kun on päällä, mulle on paljon mukavampi olla kun jopa lenkareilla:D. Mä kun tein tanssijana työt niin oli päällä jopa noin 20cm korot ja tanssinut niiden kaa ja pusyynyt pystyyssä hyvin
 

Yhteistyössä