Halukkaita aloittamaan 31.3. -10kg

Maanantaita! :flower:
pituus 170cm
lähtöpaino 82.5kg
tavoitepaino 62kg (n. vuoden kuluessa)
Ma 18.08---75kg = -0.5kg
Ma 25.08---74.4kg = -0.6kg
Ma 08.09---73.7kg = -0.7kg
Ma 22.9---73.6kg = -0.1kg
No, sata grammaa.. jipii..;) ei vaan, kai tää tästä, vielä 11.6kg tavoitteeseeni.. ottaahan se aikaa ja varsinkin jos meinaan tonne maaliskuun loppuun menness sen pudottaa niin..-iik! meilläkään ei flunssa ole helpottanut.. taitaa olla sitkeä tauti.nyt on seesteistä ton laihis fiiliksen suhteen.. oikeastaan tuntuu kyllä että kohta sitä motivaatiota ripsahtaa taas jostain! =)
tykkään kun on syksy ja ruska, nyt on ihanaa liikkua luonnossa, ihan sydänala lepää. :)
onnistuvaa viikkoa! :)
 
Hei

En ole kirjoitellut pitkään aikaan. Syynä on ollut se, että olen koettanut pysytellä vähän pois täältä kaksplussalta. Vauvattomuus painaa mieltä (hoidot meneillään) ja olen koettanut siksi pitää ajatuksia muualla. Pari viimeistä viikkoa on mennyt syömisten suhteen "vapaalla", en siis ole jaksanut merkkailla niitä PV-rompulleni. Ensimmäinen pitkä repsahdus huhtikuun alun jälkeen! Mutta ilmeisesti olen syönyt jotakuinkin terveellisesti, sillä paino oli eilen illalla 70,0 (lähtöpaino 82,2 huhtikuun alussa) eli takaisin ei ainakaan ole vielä tullut. Tosin ihana, rakas mieheni sanoi illalla, että osa painon putoamisesta saattaa olla seurausta nestehukasta, kun olen kuumeessa enkä ole juonut tarpeeksi. Halusi suojella minua pettymykseltä, jos paino nousee tervehdyttyäni enkä ole varautunut siihen. Oikeassahan hän on. Ihana kultani.

Olen juuri siivoamassa vaatekaappiani ja laitan samalla pois kesävaatteet ja toiseen laatikkoon vaatteet, jotka ovat liian suuria nyt pidettäväksi. Monet ihanat farkut ja viidet uudet rintsikat sinne ainakin sujahtivat. Henkarivaatekaappiin asti en ole vielä päässyt edes. Nyt en tee samaa virhettä kuin tasan 1v sitten, että heittäisin väärän kokoiset vaatteet UFFille. Minulla olisi ihania vaatteita käytettävänä nyt, ellen olisi viimeinkin saanut tarpeekseni ja heittänyt kaikkia vuosikausia kaapissa seisoneita liian pieniä vaatteita pois! No, nyt minulla on ainakin kivoja vaatteita odottamassa, jos toivottavasti tulen raskaaksi ja tarvitsen isompia vaatteita.

Mutta nyt sitten juhlahetkeen:

sovitin äsken mekkoa, joka on ollut tuolla kaapissa ja josta olen puhunut koko kesän sanoen "jos tämä minulle joskus vielä sopii niin, että sitä voisi oikeasti käyttää ihmisten ilmoilla, olen tosi, tosi tyytyväinen". Moneen vuoteen se ei ole mennyt edes päälle, ollenkaan. Viimeksi sovittaessani mekko kiristi vielä jonkin verran ja jenkkakahvat näkyivät läpi.

NYT SE SOPI UPEASTI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Maltan tuskin odottaa, että saan näyttää miehelle mekkoa ylläni :) . Ompelin mekon -97 keväällä. Viimeksi se on mahtunut ylle ehkä 2002 tai 2003 kesällä..

Ja ne valkeat tsemppifarkut, joista talvella luulin, etteivät ne koskaan enää mene kiinni, ne ovat jo hiukan isotkin. Ja yksi ompelemani jakku, joka ei mennyt kiinni enää vuosikausiin (ja jonka hameen pöhkö laitoin pois jo vuosia sitten), on jo jäämässä isoksi... Toisaalta ihanaa, toisaalta jotenkin haikeaa.

Rintojen pieneneminen surettaa minua kauheasti, ja miestäni :( . Hän osaa ilmaista sen niin kauniisti, mutta silti harmittaa hänen puolestaan. No, joka tapauksessa minulla on vartaloni kanssa nyt paljon parempi olla, joten ehkä tissit ovat kuitenkin pieni uhraus. Ja haluaisin pudottaa vielä tuonne 65 kilon tienoille, vaikka tämä loppu onkin ihan kauhean vaikeaa. Paino on nyt ollut viikkokausia suunnilleen samassa. Olisi ihanaa, kun saisin itsestäni irti vielä lihasten treenauksen, saisin kerran elämässäni kauniit lihakset- nyt ne ehkä saisi pienemmällä vaivalla näkyymäänkin, kun rasvaa on sulanut pois ympäriltä.

Tsemppiä kaikille!
 
Hei Katriella, mukavaa kuulla sinusta! :) Ja tosi hienoa että sun paino on tippunut. :flower:
Ymmärrettävää ettei huvita täälä palstailla kun lapsen saaminen on vaikeaa, toivotaan että tekin saisitte pian oman masu-asukin ja käärön!!! :hug:
Ja tuo sinun kertomasi antoi taas zemppiä laihikseen! itsestä välillä tuntuu isolla urakalle vielä tuo n.11.6kg pudotus ja nyt kun sitä ajattelee, ei se tunnukaan ollenkaan niin isolle urakalle!
Mikä Katriella sinua motivoi laihduttamaan?
Onnea/zemppiä viikkoon kaikille, mukavaa että väki alkaa palaamaan!!! :flower:
 
Heii!! Ja tiistaita! Ootteko teki painelu kiloklubiin?!;) minen oo ehtiny käyä puntarissa,mutta huomenna yritän muistaa ja ehtiä.
En oo kyllä jaksanut keskittyä tuohon laihduttamiseen, en sitten ollenkaan. :( Pitäis kyllä oikeasti ottaa taas vaihteeks niskasta itteään kiinni.. :/ on kuitenki vielä noinki paljo puotettavaa. kertokaahan kuulumisenne!:) :flower:
 
Juu, minä täällä taas harjoitan yksin keskustelua..
pituus 170cm
lähtöpaino 82.5kg
tavoitepaino 62kg (n. vuoden kuluessa)
Ma 18.08---75kg = -0.5kg
Ma 25.08---74.4kg = -0.6kg
Ma 08.09---73.7kg = -0.7kg
Ma 22.9---73.6kg = -0.1kg
Ke 01.10---74.5kg = +0.9kg!! |O |O |O
ARGH!! KAMALAA! tätä se velttoilu ties! tänään on taas alkanut sitten tuo ruokapäiväkirjan pito, eihän tästä muuten tuu mitää!
Hain tänään laatikollisen vanhoja vaatteitani varastosta, josko ne antais sitä kaivattua motivaatiota!;)
Jospa ne kilot tästä taas alkais karista!=)
onnea jo alkaneesee viikkoon!
 
-0.3 oli :eek: En kyllä ymmärrä.Olen leiponut ja laittanut kaikenlaisia nami-ruokia.. Ja on kyllä maistunutkin.Kivahan se tietysti on,ettei paino ole noussut.
Nyt täytyy kyllä petrata ja saada painoa pois!Viimesen kuukauden on junnannut paikoillaan.
Yritän pitää näppini irti leipomuksista :saint:
Lykkyä kaikille!
 
Noniin..se on perjantai, viikonloppu edessä.. en ainakaan vielä pysty olla ilman makosia, mutta yritän hillitä niiden ostossa määrää. Nyt on hyvä olo, nyt on kolmas päivä ruokapäiväkirjan kans, ja n. 1500kcal:n päiviä on ollut, tiedän kyllä että viikonloppu ei mene noin pienillä kaloreilla, mutta saahan sitä yrittää!;)
Onnittelut pudotuksesta t-ä!!

Erittäin hyväksi iltapalaksi olen havainnuta elimistön ja eiköhän laihdutuksenkin kannalta vehnä-leseet. sydänystävä oli muuttunut elovenaksi, enkä ollut löytää niitä kaupasta. onhan se niin että nykyään ruisleivässäkään ei todellisuudessa ole tarpeeksi kuituja, mitä elimistö tarvitsisi ja hyvänä lisänä nuo kuidut aiheuttaa jo ½desin annoksena tosi kylläisen olon 2desin rasvattoman jugurtin kanssa ja kaloreitakin kertyy tuosta vain 100! siihen kun siemaisee mukin teetä päälle ja vaikka sen yhden leivän niin jo on vatsa täynnä!
Tällainen "löytö" minulla, ja aattelin jakaa sen täällä!=)
antakeehan tekin hyviä vinkkiä jos on!
Mikä teille on vaikeinta laihiksessa?
Mulle ei mikään muu kuin ne karkit/makeat. :( Mutta eiköhän niissäkin voi päästä inhimillisiin määriin! :D
Hyvää viikonloppua teille kanssa sisaret! :flower:
 
Rasvattomalla jogurtilla yleensä täytän itseni illalla..siinä ei montaa pistettä ole.

Olin eilen ristiäisissä,söin voileipäkakkua ja täytekakkua :p kyllä maistui!

Vaikeinta mulle on kun karkinnälkä iskee,onneks lähin kioski on melkein 10km päässä.
Ja leipää tykkään kanssa mutustella.

Huomenna taas totuuden hetki
:x
 
.. kunnes paikallensa jää(-n;)) heh.. vai miten se meni... no mut toi kertoo ainakin meikäläisen tän hetkisestä tilanteesta.. :/ eli ei ole tapahtunut mitään painossa, sen siitä saa kun herkuttelee 3pv putkeen..:( mulle vaan ei sovi toi "karkkipäivä", kun siitä tulee noin pitkä putki.
joo, mä oisinkin varmaa vähän laihempi jos asuttais korvessa kuusen kannon alla.. mut täälä kaupungissa on niin helppoa pyrähtää sokerihurmoksen haku matkalle pelkästä hetken mieli johteesta. :ashamed:
viikot menee niin hyvin kun pitää tota ruokapäiväkirjaa mutta viikonloput menee niin päin prinkkalaa.. värkkäsin tänää et onks toi jotai tunnesyömistä mulla kun perjantai koittaa ni karkkia ym herkkuja on iha pakko saaha.. ikään ku "juhlan kunniaks" joo, ja ku nää juhlat on kerra viikossa kolmen päivän pituset ni se on ihan turha sit neljänä päivänä laskee mitää kaloreita.. ja maanantaisi ihmetellä kun ei oo paino tippunu! |O
huomenna en ees pääse jumppaan miehen menon vuoksi..-juu, pännii.
No, kai se aurinko siihe risukasaanki.. :ashamed:
no yritetään, yritetään!! :attn:
 
Mun täytyy varmaan siirtää punnituspäivä tiistaiks,aina unohtuu ma käydä.. Kun en jaksa lasten kanssa lähteä enää sitä varten yläkertaan,keskenäänkään en uskalla niitä jättää ovat sen verran kerkiäväisiä :p

Palaan huomenna asiaan ;)
 
maanantaii! jep.. nyt on "kiire" joten lyhyesti:
pituus 170cm
lähtöpaino 82.5kg
tavoitepaino 62kg (n. vuoden kuluessa)
Ma 18.08---75kg = -0.5kg
Ma 25.08---74.4kg = -0.6kg
Ma 08.09---73.7kg = -0.7kg
Ma 22.9---73.6kg = -0.1kg
Ke 01.10---74.5kg = +0.9kg
Ma 13.10---73.8kg = -0.7kg

nyt ei auta velttoilut, pakko pakko pakko laihtuaaa!!! |O
hampaat irvessä eteenpäin! :kieh: ;)
zemppiä ja t-ä, odottelen huomiseen!;)
 
Maanantaita! jep.. niin se paino veivaa ees taas... nyt oli tullu viime punnitukseen verraten +0.4kg. :( Mutta jotenkin se oli odotettavissakin.. olen niin poikki.. univelkaa on enemmän kuin eläissäni... olo on kuin suossa sammaltaisi. ja laihdutus ei todellakaan ole ollut ykkösenä. kiva kun käyt täälä kirjoittelemassa, olisi kyllä varmaan iso apu myös jos ois ihan reaali laihis-kaveri, joka potkis pers..peffaan! ;)
Mites sulla menee?
aurinkoa viikkoon! :hug:
 
Minäkin tarvisin jonkun pyllylle potkijan,suon silmässä olen minäkin,tuntuu että kaulaa myöten.Puntarissa en taaskaan muistanut piipahtaa..ei varmaan kannatakkaan :ashamed: Koitetaan jatkaa kumminkin,kyllä se tästä vielä!Aurinkoa sullekin :heart:
 
Minulle tuli takaisin muutama sata gramma välillä, kun olin pari viikkoa merkkailematta syömisiäni PV:n cd-romppuun. Nyt olen vetänyt viikon ihan pisteiden mukaan (herkkuja ja laihaa soppaa), kun olen ollut yksin kotona. Ja eilen sain juhlia- nimittäin paino oli 69,0kg :). Olen ihan onnessani. Nyt haluaisin rutistaa vielä 65 kiloon, mutta en tiedä, kykenenkö. 75 kilosta 70 kiloon näytti menneen yli 3kk aikaa...

Tsemppiä kaikille!
 
Wau! Onnitteluni katriella ja Tupla-Äippä!!! :flower:
Minullekin on motivaatio-kärpänen ilmeisimmin taas puraissut, kun eilen olin jumpassa ja tänään crossasin 20min ja jumppasin sekä venyttelin. IHANAA!:)
Näin se aurinkokin alkaa paistamaan! ;)
Viikonloppua odotellessa, kumpa en sortuisi ylettömään herkutteluun. :-/
 
Kanssasiaret! Se on taas uus viikko ja uudet kujeet! =)
Pistämpä tästä heti alkuun tän tilastoni. ;)
pituus 170cm
lähtöpaino 82.5kg
tavoitepaino 62kg (n. vuoden kuluessa)
Ma 18.08---75kg = -0.5kg
Ma 25.08---74.4kg = -0.6kg
Ma 08.09---73.7kg = -0.7kg
Ma 22.9---73.6kg = -0.1kg
Ke 01.10---74.5kg = +0.9kg
Ma 13.10---73.8kg = -0.7kg
Ma 27.10---73.5kg = -0.2kg

Jes!!vielä kilo niin kymppi on rikki! ..juu ja sitte vielä sen jälkee 10,5kg.. HUH!! |O
Nämä ihanat naisten vaivat ovat päällä joten en tiedä mahtaako vaikuttaa punnitukseen, mutta eiköhän ensi maanantai kerro totuuden kuitenkin.
Mites teillä on mennyt?
En ole jaksellut laskea kaloreita, olen yrittänyt etsiä sitä "musta tuntuu" laihistyyliä, kun luin jostain jutusta että keho kyllä todellisuudessa tietää mitä tarvii tms, kun vaa oppii kuuntelee kehoaan.toki oon pitäny järjen päässä, ettei tyyli oo ollu,"musta nyt tuntuu että mun kroppa tarvii tän suklaalevyn just nyt!" ;)
päivä kerrallaan!
Laihis potkua viikkoon teille! :heart:
 
Se on taasen maanantai.. Nyt on taas menty niin ja näin.. +0.1kg oli tullut viime puntarointiin.. en kyllä anna periksi tässä huonossakaan laihdutuksessa, ennen kuin painan ton 62 tai alle!! :kieh: (uhoaa;) !!)vaikkahan menis pieni elämä siihen. mut jeps, koitetaan taas taaplata..
onnistumista viikkoon!!! :flower: :flower: :flower:
 

Yhteistyössä