Halukkaita aloittamaan 31.3. -10kg

Hei! Ne vois vatsalihas liikkeet auttaa ja makeansyönti poes. Mulla kans pömppis, laps kohta 8 kk enkä ole saanut kiloakaan rapisemaan :ashamed:. Mulla stepperi että sillä kans ajatellu lisätä liikuntaa ja tuo syönti semmoiseksi että syö kun nälättää ja vähän mutta tarpeeksi...?
 
minä tulen mukaan kans :wave: Painoa toisiaan pitäs saada tippumaan ja mielellään ihan pysyvästi :D Mut jos hitaas ja varmasti lähtee niin eiköhän se onnistu. Mullakin on stepperi ja sillä meinaan joka pvä ainakin 30min rehkiä ja ulkoilla sit nuoremman kans vaunuilla vähintään kerran pvässä. Mut tuo ruoka puoli (myös suklaa :ashamed: ) pitäs saada korjattua jollain lailla. Mulla on niin paljon allergoita että mitään en oikeen voi syödä mut paino on ja pysyy. (allergiani mansikka,herne,omena,sitrushedelmät, kala,purjo)
mut jotain hyviä ruoka vinkkejäkin vois vaikka vaihdella?
 
Minäkin tulen remmiin! B) Painoa pitäis saada 21kg pois, mutta tuo kymppi on ihan hyvä aloitus! ;) Toivoinkin että joku aloittelisi uuden ryhmän, vuosi sitten laihdutin samankaltaisessa nettiryhmässä ja minulle siitä oli tukea ja kannustinta!:)
Joten maanantaita odotellessa! :heart:
 
Minäkin ilmoittaudun tähän joukkoon.. 6kg pudotin jo aiemmin ja vielä pitäisi saada rutistettua 10kg pois.. Innolla odotan ryhmän tukea,kokemuksia,kommentteja ja tunnelmia.
Liikunta itsellä meinannut jäädä väliin,kun lasten kanssa lenkkeily on välillä tuskaa ja yksin niitä ei vielä voi jättää! Nyt kuitenkin tulee päivittäin käveltyä vähintää 45min.. kun jättää auton avaimet sisälle eikä koske niihin! Suklaa on myös minun paheeni ja sitä meni talven mittaa hurjia määriä. Nyt olen kuitenkin pystynyt senkin jättämään vähemmälle.!
 
Moikka! Enpä ole pitkään aikaan palstalla ollut, mutta tähän voisin innostua eli mukana ollaan :wave:. Tavoite minulla on 20-25 kg mutta ihan ensialkuun kuhan sais 10 kg pois niin seki ois jo ihanaa!!

Millaisia painonpudotuskeinoja teillä on ajatuksissa käyttää? Itse lasken pisteitä, kävin just hakemassa uudistuneet ohjeet ja niihin tässä pikku hiljaa tutustelen. Toivottavasti ketju pysyy oikeasti kasassa ja saadaan kaikki ylimääräiset 10 kg pois!
 
Huomenta kaikki tänään koitokseen ryhtyvät!
Milläs mielellä ollaan aamua ja koko "urakkaa" aloittelemassa. Minä laitoin jo pari kannullista vettä jääkaappiin odottelemaan.. ne olisi tarkoitus tyhjentää pariin otteeseen päivän aikana ja kun ne oikeasti muistuttaa olemassa olostaan tuolla jääkaapissa tulee ne ehkä juotuakin! Viikosta taitaa tulla muuten sellainen ettei liikuntaa pysty harrastamaan muuten kun ehkä hyötyliikunnan muodossa. Mutta kovasti täytyy yrittää!
Ai niin ja se tärkein meinas unohtua eli joko olette "starttipunnituksen" tehneet? Viikottain voitaisiin vaikka sit näin maanantaisin kertoa onko tuloksia syntynyt, eikö?
Itse en vielä ole puntarille päässyt,kun se on muuton jäljiltä jossain mutta täytyy alkaa etsimään.
 
Huomenta! Hyvillä mielin aloittelen täällä. Tsemppi on kova. Kävin puntarilla ja näytti 75kg
ja pituutta 166cm eli kyllä riittäisi aluksi se 5-6 kg pudotus jos siinä hyvä olla niin riittää tänne. Makean olen ajatellut jättää pois ja kunto ei riitä flunssaisena vielä stepperillekkään että näin täällä. Tsemppiä vaan kaikille.
 
Huomenta-Päivää! Nyt se sit alkais.. Mulla ongelmaksi on noussut ehkä eniten yöllä syöminen ja yksinkertaisesti liika syönti. En varsinaisesti syö edes herkkuja (paitsi yöllä jotain makeeta) mutta ruokaa ja suolaisia tulee kyllä napsittua! Mulla ei varsinaisesti edes olis ns. tarvetta pudottaa painoa,mutta kun aina olen kovin hoikka ollut niin nyt harmittaa kun mitkään vaatteet ei päälle mahdu ja ahdistaa. Toivon siis ettei "hyljeksitä" sen takia että olen normaali painoinen ja haluan painoa pudottaa,anorektikkoa minusta ei kuitenkaan saa tekemälläkään :ashamed: . Mulle toi 10kg on IHAN MAKSIMI! Painoa siis tänä aamuna löytyy 62,2 ja pituutta 163cm. Yritetään siis syödä kevyesti ja juoda paljon vodaa :)
 
Huomenta!

Mulla starttasi nyt samalla sitten Herkuton Huhtikuu =). Jo tässä on tullut herkuteltua, kotona ollessa. Nyt palasin töihin ja on helpompi olla herkuttomasti.

Lähtöpunnitus on tehty. Näytti ihan kaameita lukuja :ashamed:. Taidan vain ilmoitella paljonko on pudonnut :whistle:.

Tsemppiä kaikille!
 
Aamupäivää!
Jep, täällä ollaan ja puntarissa käyty aamulla. Itselläni ns"laihdutuksen" syynä on raskauskilot, joita on enemmän kuin tarpeeksi, vauva on reilun 5vk:n ikäinen ja täysimetän, joten en mitenkään runsaasti laihduta, toiveena olisi -0.5kg:n viikkovauhdilla ja ihan vain herkut pois karsimalla, sekä liikuntaa lisäämällä mikäli säät sallii.

pituus 170cm
lähtöpaino 82.5kg
tavoitepaino 62kg (n. vuoden kuluessa)
motivaatio-kukkasia kaikille ja toivottavasti ketju pysyy toiminnassa piiitkään;) :flower:
 
Nyt on minunkin startti punnitus tehty ja näyttihän se vielä ihan mukavan lukeman 66,9kg ja tavoitteena olisi tosiaan saada paino tonne 57kg kieppeille.
Tänään en ehtinyt lenkkeilemään,mutta kuntopyörä odottaa josko vaikka hyppäisin satulaan ja polkisin illan tv tarjonnan äärellä.. herkkuja ei ole toistaiseksi tehnyt mieli ja vettäkin on tullut ihan kiitettävästi juotua, toivottavasti innostusta riittää vielä ensiviikollakin!
 
piparminttu
Alkuperäinen kirjoittaja Tuhkimustus:
Nyt on minunkin startti punnitus tehty ja näyttihän se vielä ihan mukavan lukeman 66,9kg ja tavoitteena olisi tosiaan saada paino tonne 57kg kieppeille.
Tänään en ehtinyt lenkkeilemään,mutta kuntopyörä odottaa josko vaikka hyppäisin satulaan ja polkisin illan tv tarjonnan äärellä.. herkkuja ei ole toistaiseksi tehnyt mieli ja vettäkin on tullut ihan kiitettävästi juotua, toivottavasti innostusta riittää vielä ensiviikollakin!

Heips
Milloin aloitit? Paljonko siitä painoa tippunut? Itse aloitan punnertamisen 5.5 =)
Saa nähdä onnistunko tavoite 5-7kg enintään 10kg ei enempää.
 
Iltoja! aiemmin tänään en ole tänne ennättänyt omia kuulumisiani rustaamaan :)
lähtöpainoa n.20 kiloa liikaa,mutta aloitan nyt ainakin ensin tällä -10kg projektilla,tyylillä hitaasti hyvä tulee..minä kun en oikein innostu mistään ihme/tehodieeteistä ja kun tuo kuopus 11kk on vielä tissimaitoakin usein vailla. ja haluan oppia tervellisen syömis/liikkumistavan,en halua jojopainoa vaan keveämmän pysyvän olemuksen..

eli hyvin lähti tänään,koko viime viikon ja viikonlopun varsinkin asennoiduin aloitukseen keventämällä syömisiä,jättämällä pikkuhiljaa herkkuja pois ja pienentämällä annoskokoja..
Tänään on sitten kulunut vettä ja kahvia sekä hedelmiä/vihanneksia.

Laitettaskos kaikki tänne vähän "ruokapäiväkirjaa" niin voitaisiin sitten toisiltamme ottaa mallia syömisiin kun mulla ainaskin nuo herkut tekee tepposiaan,kuin myös hyvä ruoka muutenkin..voin vaikka aloitella

aamupala: vettä lasillinen,kuppi teetä (ilman sokeria ja maitoa), 2 palaa kauraleipää+margariini sekä banaani
lounas: kaksi pientä kasvispihviä,yksi pieni rösti,salaattia(tilkka kastiketta päällä),pakastevihanneksia,raejuustoa ja vettä
välipala: kaksi palaa täysjyväcracottea,kevyt tuorejuustoa päällä hieman,vettä ja kahvia(ilman sokeria ja maitoa) sekä muutama viinirypäle
päivällinen: salaattia,rasvatonta raejuustoa,yksi cracotte+kevyt tuorejuustoa hieman,vettä,sokeriton energiajuoma
iltapala:kuppi teetä au naturel,ykkösviili,kaksi cracottea+kebyt tuorejuusto ja banaani,vettä

Lisäksi kävin tunnin reippaalla sauvakävelylenkillä. askelmittari näyttää koko päivältä nyt noin 10000..

Toivottavasti pääsis hieman useimmin liikkumaan, useimmiten liikunta jää ulkoiluksi lasten kanssa,siivoamiseksi tai tunnin vaunuttelulenkiksi kuopuksen kanssa lastenohjelmatunnin aikaan..

Oottekos muuten tutustuneet Valion nettisivuilla profeel-painonhallintasivuihin ja varsinkin siellä olevaan kalori/ravintoainelaskuriinlaskuriin? musta se vaikutti hyvältä.. :)
mulla ainaskin tänään se näytti energiankulutuksen kannalta ihanaa tulosta eli noin miinusta reippaasti..ja kun se huomioi liikunnankin..kalsiumia tarttis vain saada lisää,mä kun en maitoa juo.. :( Kannattaa tutustua niihin!! ja ruokapäiväkirjaa ajattelin pitää,huomaa lipsumiset sitten heti..

kaipailisin jumppaohjeita kotioloihin,jos jollakin olis tarjota semmosia :) ja syömisvinkkejä tietty myös..

palaillaan asialle,tsemppiä kaikille!
 
PIPARMINTTU
Kyselit milloin olet aloittanut(painon pudotuksen käsittääkseni)ja paljonko jo pudonnut.. Eli tammikuussa aloittelin ja 6kg sain pudotettua painoa.(se jo todella tuntuu..)ja sitten maaliskuun alussa tuli vähän motivaation puute ja suurempia asioita mietittäväksi.. Mutta nyt on sit taas tsemppi päällä eikä tässä kuukauden aikanakaan paino ole noussut,joten siinä mielessä ei repsahduksia ole sattunut!
Juoksu/kävelylenkin tänään sain tehtyä (30min.+30 min). Siellä alkaa olla aika mahtavat ilmat näin kevään korvalla, joten ulos vaan kaikki aina kun siihen mahdollisuus tulee!
 
Hei minä myöhäinen haluaisin liittyä joukkoon mukaan :wave:
Olen jo viime joulukuusta lähtien pudottanut :headwall: epätoivoisesti painoa, ja nyt taas eilen otin jälleen kerran repsahduksen jälkeen itseäni niskasta kiinni ja päätin jatkaa operaatiota!
Tähän mennessä lähtenyt 7 kg, paino on nyt 86 kg, en ole missään painonvartijoiden ryhmässä kun lähin on 40 km päässä mutta niitä pointseja laskeskelen, ostin sellaisen cross action laitteen jolla olisi tarkoitus alkaa taas säännöllisesti kitkuttamaan, olen jo aiemmin sitä käyttänyt, nyt on vaan n. kuukauden pölyttynyt tuossa nurkassa, tehokas se kyllä on kun sain jo vaatekaapista muutamat farkut mahtumaan päälle, ongelmani on repsahdukset jotka yleensä kestävät sen pari viikkoa :headwall: Jospa tämä oisi se tsemppi mulle!!!
 
Heips vaan kaikille ja TERVETULOA joukkoon suloiseen! Mulla eilen kuin ihmeen kaupalla hajos puntari..siis just nyt kun sille olis ehkä käyttöä! Täytyy varmaan lainata äipältä sellasta iän ikuista vaakaa joka toivottavasti näyttää edes vähän viittaavia arvoja :) Eilen ei tullut lenkkeiltyä muuta kuin rauhallista kävelyä koirien kanssa metsässä reilu puol tuntia,mutta en ainakaan ahminu ruokaa järkyttäviä määriä. Salaattia löytyi lautaselta hyvä kasa ja olen ylpeä itsestäni :saint: Eilinen ja tämä päivä alkoi vatsalihas liikkeitä ja punnerruksia tekemällä.. Nyt siis ajattelin napata toisen koirista matkaan ja lähteä tonne miltei kesäsäähän lykkimään vaunuja! B)
 
:headwall: jo oli tossa illalla töissä kaikenmaailman herkkuja ja pikkasen tuli puputettua yli sallitun, mut kävin päivällä poitsun kans lenkillä onneks ja kohta kun saan lapsukaiset nukkuu otan tuon pölyisen "kitkuttimen" käyttöön! Ihan sellanen pikku kysymys kun vanhimmainen on jo 11v niin ei voi muistaa kaikkia asioita: passaisko tuollaisen 11 kk:n kanssa käydä jo pyöräilemässä, onko vielä liian viileätä?!?
 
Heippa! Piti tulla nyt sanomaan kun olen tuon turhan mussutuksen jättänyt pois niin kilon olisi niinkuin tipahtanut! Niin vähästä kiinni. Tuntuu hyvälle kun syöp sen minkä tarvii, säännölliset ruokailut kuitenkin ja liikkumaan en ole juuri pystynyt kun vieläkin tukkoinen olo flunssasta ja silti vaan paino lähtenyt tippumaan ( enkä hyvin pääsekkään liikkumaan kolmen pienen kanssa ). Tyttö tosin luputtaa öisin tissiä että silläkin voi olla merkitystä.
antsulille:
Voit varmaan käydä pikku lenkin kokeilemassa pyöräilyä pienen kanssa jos lämmintä. Ainakin harjoitus lenkki että mitä pieni siitä tykkää.
Pysykää lujina vaan pienet mutustelu ja herkku hetket kerran viikossa tekee kyllä hyvää...
 
Itsekin eilen repsahdin herkutteluun.. Ja näytti jo siltä ettei sille loppua näy.. Mutta tänään on taas uusi päivä ja< uusi tsemppi!
Kuntosalille olisi ihana päästä kun tuo jumppaaminen kotona ei kuulu suosikkeihini,mutta sinne salille ei lasten kanssa voi mennä joten täytyy tyytyä tuohon lenkkeilyyn. Niin ja olishan minulla tuo Pilates rengas jota en kyllä ole oppinut käyttämään, joten jos jollakin löytyy vinkkejä sen käyttöön otetaan ne ilomielin vastaan!
 

Yhteistyössä