Heinäkuun 2009 Helistäjät joulukuussa

SusSoo
Kike79 :hug: jaksuja vuodon kanssa. Toivottavasti harmitonta. Itse en tyytyisi neuvolan kommenttiin siitä, että se on ihan normaalia alkuraskaudessa. Vaatisin päästä ultraan. Pyydä sinäkin ultrausta.

Uusiomami -77 :wave: tervetuloa pinoon!

Mun kaksivuotias juuri tässä samalla nyt käpälöi mun vatsaa ja nauraa mun mahalle. "Äiti mikä tää on? Mä haluan kattoo tätä." On vissiin vatsamakkarat melkoiset kun pikkuinenkin ihmettelee äidin vatsaa :whistle:

Sussoo ja Suloinen 8+3 (8+5)
 
Heipä hei, pikaisesti tulin kirjoittamaan:

Ultrassa käyty tänään ja sain kaiken sen mitä halusinkin: Vauva vastasi viikkoja ja sydän sykki! :heart:
Neuvolan mukaan mulla olisi nyt rv 8+6, gynen mukaan 8+4 ja itseni mukaan 8+5 joten pysytään siinä keskivaiheilla :D
Laitan vaikka kuvaa myöhemmin...




PS. Paljon halauksia ikäviä uutisia saaneille! :hug:
 
Heinämassu olen todella pahoillani! :hug: :'(
Pienen menetystä ei todella toivoisi kenellekkään. Voimia teille surussanne :hug:

kike toivotaan että vuotosi kuitenkin olisi vaaratonta. Harmittomat vuodothan ovat loppujen lopuksi melko yleisiä. Älä vielä luovu toivosta :hug:

 
Jospa sitä pikaiset omat navat vielä:
Tänään eka neuvola, ultra on sitten 15.1 ja neuvola-lääkäri pari päivää sitä ennen 13.1.
Onko tuo vähän hassusti, että lääkäri on ennen ultraa? Tai ei kait sen väliä, viimeksi olisi ollut eri päin. Oikein mukava "täti" oli siellä neuvolassa, sitä vähän jännäsin. Eipä muuta ihmeellistä, huomenna taas alkaa uusi viikko, kiva kun pääsee seuraavalle "etapille"

mymmyryy vähissä ovat minunkin oireeni edelliseen raskauteen verrattuna. Usein tulee mietittyä onko tuolla todella mitään. Pahoinvointia, hajuherkkyyttä tai ruokien maistumattomuutta ei ole ollut ollenkaan, niistä kaikista kärsin edellisellä kerralla. Väsymystä hiukan, rinnat arat, ajoittaista huimausta. Mutta siinäpä ne.

Hilmuska mä nukun paremmin kuin ennen ja herään aamuisin paremmin kuin ennen raskautta, mikä on musta ollut todella outoa...

LEAL onnittelut hyvistä ultrakuulumisista :flower:

Niin ja tervetuloa uusille ja onnittelut plussista :heart:

Meritähti :heart: Jellona 7+6
 
Heinämassulle suuri :hug:

ja Kikelle myös paljon jaksamisia! Älä vielä heitä toivoa.

Tänään on itselläki ollut pientä tiputtelua, vähän veristäkin. Pelottaa tosi paljon, kun aikaisemmin ei ole ollut mitään verivuotoja. Flunssa on ollut päällä ja yskiminen ei tunnu massussa hyvältä.. mun pikkunen :'(

- Jousku ja pn 9+1
 
Hohhoi, täällä suunnalla alkaa mennä usko. Ensin ei maanantaina ollut neuvolaa ja nyt ei sitten eilen ultraa. Mikä täällä mättää?
No nyt tänään soitin ja sanoivat että huomenna on neuvola, ja parempi on ollakkin! Ja ultraan haluan kanssa mahdollisimman pian !
Alkaa rassata tämä epätietoisuus että onko mahassa ylipäätään edes mitään.
Tai kuuntelisivat edes huomenna neuvolassa sydänäänet, kai ne sen voi tehdä? Sekin riittäs että kuulis edes että sydän sykkii.

Äääh. Menen tuohtumaan suikuun. Jospa sitä huomenna voisin tulla iloisempia uutisia kertomaan.

Tinnaa + Myttyinen pikkuinen 8+3
 
Heinämassu :( Tosi harmi, koittakaa nyt jaksaa elää surun läpi.

Kike ja Jousku älkää heittäkö toivoanne! Minusta raskauden aikaisen vuodon takia pitäisi AINA päästä ultraan, yrittäkää vaatimalla vaatia lähetettä neuvolasta. :hug:

Nyt naiset... Mulle on tullut takapakkia olon helpottumisen kanssa. :x Tänään on ollut kauheeta. Mä lupaan tehdä sen uuden pinon huomenna. :ashamed:

RV 11+1 :heart:
 
Heinämassulle tiukka :hug: !

).( Nämä olotilat velloo edestakaisin kokoajan. :/ Iltakyläilyt alkaa olla aikas hankalia, kun pahaaoloa meinaa väkisin pukata. Eilisiltana tuli ensimmäista kertaa ihan oksukin suuhun, yhtäkkiä täysin yllättäen. :x Muuten ei kaikesta huolimatta ole vielä WC-pyttyä tarvinnut halailla... Alavatsaa on vihlonut tuosta vasemmalta viimepäivinä taas. Ja varsinkin illasta ihan alaselkä, melkein vois sanoa peppu on useimmiten kipeänä. Se on kyllä outo ja täysin uusi vaiva... :whistle:

Että onhan näitä, paaaljon enemmän kuin esikkoa odotellessa. :| Ja kaikista oireiluista huolimatta mieleen välistä hiipii pelko masuasukin voinnista. Se ultrakin on vasta Joulun jälkeen... Odottavan aika on pitkä...

Tänään on pakko tsempasta itsensä kunnon aamulenkille. Kunnon liikkumiset on muiden menojen ja noiden huonovointisuuksien takia olleet koko viikon vähissä ja se taitaa alkaa tuntua. Että pakkosyöttöä itselle tässä aamutuimaan, niin kykenee moiseen rutistukeen. ;)

mussu & monni 9+3
 
Miten tää olo voi ollakin näin järkyttävän huono :$ Jatkuva kuvotus ja ei oikein viitsi minnekään lähteä kun täytyy varautua jos tulee oksennus ja tää väsymys tää ei sitten hellitä lainkaan, senkään puoleen ei jaksa missään liikkua kun ei vaan jaksa. Eilen sain aikaseks lähteä ostaa joululahjoja ja laihaks jäi "saalis", kun hajut otti nenuun ja kuvotti ja sitten iski yltiöpäinen väsymys et päätin lähteä kotiin, miehelle sanoinkin että joulun juhlinta taitaa tänä vuonna olla vähäistä, toki lasten vuoks on jotain jaksettava, mut katsotaan. Siis ihanaa et meille tulee vauva, mut tää olo ei oo ihana -parempaa olotilaa odotellen ja kauhistellen et huomenna ois taas 5 vp:n jälkeen iltavuoro....
Kissansilmä ja papu 8+1 (nvolan mukaan 9+1)
 
Hei kaikki Helistäjät! :)

On ollu oma elämä taas niin kiireistä ja ennen kaikke RANKKAA, että ei ole ehtiny ku käydä aina välillä vähän lukasemassa mitä teille kuulluu. Paljon hyviä uutisia :) mutta valitettavasti myös huonoja. :hug: kaikille huonon uutisten saajille ja voimia. :hug:

SusSoo lueskelin tossa muutama sivu sitten :D että sinullakin on ollut isoa väsymystä. Itselläkin on ollut niin rankkaa että ei oikeasti jaksaisi töissä käydä.

(tästä aasin siltana)
Oma napa
Nyt oli vielä kolme koulutus päivää 8-16 olin koulunpenkillä, ei siitä tullut mitään. Nukuin jo ensimmäisten tuntien jälkeen. Tulin kotiin neljältä kävin nukkumaan, Heräsin kahdeksalta tein miehelle ruokaa ja kävin yöunille. Eilen sai nukkua jo kymmeneen. Nukuin vielä 11-13 päivä unet, lähdin töihin 8 tunniksi ja takaisin kotiin nukkumaan.
Töissäkin vain valitin miten ei silmät pysy auki :D
Mietin jo kerran pitäisikö soittaa neuvolaan, että onko tää oikeesti näin rankkaa, että pitää nukkua 24/7.
Alkaa vielä kiireet töissä niin kiva siellä on puoli unisena mitään tehdä :S Mietin jo että pitääkö mennä hakemaan sairaslomaa tai jotain :D :D
Positiivista on että on oppinu syömään "säännöllisesti" niin ei paha olo ole enää vainonut kuin kerta viikkoon :)

Odotellaan joulua, että päästään kertomaan tuleville isovanhemmille. Etsiskelinkin eilen jo kaupasta Mummi ja Pappa mukeja joululahjaksi ;)

Ihanaa että viikko meni näin nopeasti, ensi viikolla olisi ultra..... JÄNNITTÄÄ! Kun ei tahtois uskoa että tuolla massussa ketään on. :)


Sompa ja pikkuinen (11+0)
 

Yhteistyössä