*Helmikuun Hehkeät 2011, TAMMIKUU*

Onnea Minnikselle ja perheelle :flower:

Täällä on kans ollut tänään tavallista vilkkaampi päivä liikkumisen osalta. Jätin nyt ensimmäistä kertaa antihistamiinin syömättä illalla (kutinan takia) ja vain vähän kutisin, pääosin sain hyvin nukuttua :) Jostain syystä kuitenkin valvotutti taas yöllä parin tunnin verran.

Tänään laitoin lakanat äitiyspakkaukseen myttystä varten :) Ensi kuu on meidän kuu, jännittävää!

pokemoni & myttynen 36+6
 
Onnea Minnikselle :flower: !!
Huomenna meidän kuu, mahtavaa, on sitä jo odotettukin :) tosin minä nyt odotin tämän vauvan syntyvän jo tammikuussa mutta ei syntyny ei :)
Tänään oli neuvola kaikki hyvin, ainoa mikä järkytti niin oli se kun painoa oli tullu 900g lisää viikossa :O kun viime viikolla oli vaan 100g tullut viikossa :) täti lohdutti että nestettä kertynny vaan :) Ensi viikolle taas varattiin neuvola-aika mutta terkkari sanoi että toivottavasti ei nähdä :LOL: , sitä minäkin salaa toivon mutta sanoin lähtiessä että kyllä mä taidan ens viikollaki vielä tulla :D Mulla kun ei ole edes supistelut edelleenkään juurikaan, pari kertaa on supistannu kipeesti muuten vaan mahan kovettumisia :) pitää yrittää olla ajattelematta koko synnytystä niin jospa se yllättäin lähtisi käyntiin :rolleyes: kun onnistuiskin olla ajattelematta :)
Mukava oli lukea jo synnyttäneiden kuulumisia, vaikka itse en juurikaan täällä kirjoita niin teidän muiden kuulumisia olen lukenut joka päivä :)

Jotain piti kommentoidakin vielä mutta en muista että mitä :confused:

Jaksamisia kaikille ja tsemppiä tuleviin koitoksiin myös =)
Kohta alkaa vauvauutisia satelemaan enemmänkin :) ja synnytyskertomiksiakin olisi kiva lukea ;)

Murmeliina80+masuasukki 38+4 :heart:
 
Onnea Minnis :flower:
Kiitos tytöille pinosta :) Täällä taitaa mennä loppu kuuhun synnytys :)

Oma olo on ollut tämän päivän huono :( Heti aamusta alkaen on ollut huono ja jotenkin heikko olo, ihan niin ku ei olis oma pää. Vaikea selittää... Oon kuitenkin syönyt mut olo ei muutu. Yritin soittaa monesti neuvolaan, mut ne ei vastanneet. Sit annoin periksi ja päätin odotella, jos olo pahenee niin soitan päivystykseen. Mittasin itse verenpaineen 117/80 mulla on yleensä 110/50

T:Sike ja Tuuti (36+2)
 

Yhteistyössä