Helmikuun helmet 2017 *elokuussa*

Hei, mites te jotkut olette jo nyt käyneet sokerirasituksessa??
Mulla on nimittäin myös tässä raskaudessa se edessä. Esikoisen kohdalla 2014 ei tarvinnut mennä. Olen siis nyt 34-vuotias ja siitä neuvolankyselystä sain 6 pistettä, koska äidin äidillä on ollut diabetes.

Mutta ymmärsin, että sokerirasitus olisi sitten joskus 20+ viikoilla.
 
Noniin pitkästä aikaa kuulumisia täältäkin :) Eli äitiyspolin kontrolliultrassa käyty ja hyvin kasvavat terveen näköiset pojat siellä köllötteli :p Vähän kyllä harmitti että en tule sitä tyttöä nyt sitten saamaan, mutta ei voi mitään :LOL: 3 viikon päästä rakenneultra ja seuraava neuvola on varmaan sitten kun sinne kelalle tarvii niitä lappusia.. Raskausoireina on tullut närästys ja vatsakivut. Maha on ruvennut pyöristymään ja piti ottaa jo äitiysfarkutkin käyttöön! Ihanaa kun pääsee hankkimaan pikkuvaatteita ja tavaroita :love:
 
  • Tykkää
Reactions: varrtTi
Hei, mites te jotkut olette jo nyt käyneet sokerirasituksessa??
Mulla on nimittäin myös tässä raskaudessa se edessä. Esikoisen kohdalla 2014 ei tarvinnut mennä. Olen siis nyt 34-vuotias ja siitä neuvolankyselystä sain 6 pistettä, koska äidin äidillä on ollut diabetes.

Mutta ymmärsin, että sokerirasitus olisi sitten joskus 20+ viikoilla.
Käytännöt vaihtelee. Mie meen toiseen otteeseen loppuvuodesta.
 
Onko teillä muilla ollut tänä syksynä flunssaa? Miulla on nyt toista päivää ja olo on vähintäänkin ikävä. Samaan aikaan on menossa painonkeräyskuuri. Paino oli edelleen pudonnut eilisessä neuvolalääkärissä ja nyt tartteis saada pari kiloa painoa takaisin. Se varmaan auttaisi jaksamaan ja ehkä vahvistaisi vastustuskykyäkin. Kun vain löytyisi ne ruoat, mitä pystyy syömään enemmän kuin maistiaisten verran. Pelkällä suklaalla en halua painoa kerätä. Siihen jää niin helposti koukkuun.

Piinamiina ja Pulla 17+2
 

Yhteistyössä