Helppoa rahaa kotoa käsin ;)

  • Viestiketjun aloittaja "kotiäiti"
  • Ensimmäinen viesti
"kotiäiti"
Mua niin naurattaa kun toiset hikoilee toimistoissaan, kun itse tienaan tarvittavat lisätulot mukavasti parina iltana viikossa kotoa käsin. Kun vauva menee yöunille, laitan jonkun kivan asun päälle, käynnistän webkameran ja miehet maksaa siitä että näkevät rintani tai jotain muuta. Kasvoja ei ole pakko paljastaa ja työnantaja on luotettava. Helppoa kuin mikä, ja hauskaa. Saan paljon kehuja ulkonäöstäni vaikken ole edes mikään erityisen hoikka ja hyväkroppainen ja työ on kevyttä, ja sitä voi tehdä silloin kun haluaa, ja omat rajansa voi määritellä itse. Asiakkaita on aina paljon. Aina ei tietty ole fiilistä tuohon hommaan, mutta useimmiten on koska rakastan keimailua jne. ;)
 
"kotiäiti"
En myy. Tykkään kulkea puhtaissa alushousuissa, tuntuisi jotenkin ällöttävältä pitää samoja pikkareita päällä useampi päivä. Tosin saattaisin harkita jos maksettaisiin hyvin.
 
joopas
Onko se sitten kiva, kun tapaat elämäsi miehen ja ekan kerran luoksesi tultuaan hän tajuaa, että olet se nettihuora, joka paljastelee kenelle tahansa, kuka maksaa - ja häipyy saman tien.
 
"kotiäiti"
En ole katsonut Täydellisiä naisia?

Joskus tulee varmasti myös se aika että haluan työn josta saan myös psyykkistä tyydytystä, mutta tällä hetkellä on tärkeää se että saan olla kotona lapseni kanssa ja rahaa.

Ps. Minulla on mies.
 
?????
Eikö ihmisillä oikeasti tuu yhtään likainen olo tuommoisesta? Miten sitä pystyy elämään tuollaisen työn kanssa? Mua ainakin ällöttäis oma itseni jos moista työtä tekisin.
 
"kotiäiti"
Toiset ihmiset pitää seksuaalisuutta jotenkin ällönä ja likaisena. Itse en. Omasta mielestäni se on luonnollinen osa meitä kaikkia ja on täysin tervettä miehille purkaa sitä johonkin, vaikka tällaiseen jos ei ole muuta keinoa. Minusta se ei ole mitenkään ällöttävää tai moraalitonta, se on vain elämää. Itseäni ei myöskään haittaa jos joku runkkaa itseään katsellessa minua, se voisi tapahtua vaikka irc-galleriassa tai missä vaan tietämättäni.

Itse en ikinä, ikinä myisi itseäni livenä. Mutta tollein anonyyminä katselun tarjoaminen on musta aivan eri asia. Ei tarvitse olla kosketuksessa keneenkään oikeasti.

Palkka koostuu katselijoiden määrän mukaan. Jos on monta samaan aikaan, niinkuin oikeastaan aina on, niin rahaa tulee hyvinkin paljon ja helposti.

Ja hei, en itsekään ole mallin mitoissa, vaan pikemminkin muodokas, en kuitenkaan runsaasti ylipainoinen. Ja miehet tuntuu tykkäävän.

Jos joku oikeasti kiinnostui, niin http://www.seksikamera.fi/tyopaikat/index.php
 
"vieras"
Vaikuttaa hirmuhelpolta. Mutta ei mun moraali anna tuollaiselle periksi. Se siinä ehkä onkin esteenä. Sitähän ei koskaan tiedä vaikka joku yhdistäisi sinut tuollaiseen työhön, tieto vuotaa tms.
 
?????
No ei se tarkoita sitä että pitää seksuaalisuutta ällönä ja likaisena jos pitää tuota ällönä ja likaisena. Seksuaalisuus on kyllä luonnollinen osa kaikkia, mutta sitä on luonnollista toteuttaa vain sen oman sen hetkisen puolison kanssa. Varsinkin jos on naimisissa niin on moraalitonta esitellä itseään jossain seksikamerassa tarkoituksella, jotta lukuisat tuntemattomat miehet voi runkkailla sinun kuville. Se on ihan sama näkyykö naama vai ei, se olet kuitenkin sinä joka siellä kamerassa on. Ja sekin on ihan eri asia tarkoituksella esitellä itseään kuin että joku löytää sun kuvan irc-galleriasta ja runkkaa sille, sitä paitsi tuskin kellään on paljaista rinnoista kuvia irc-gallerioissa.

Kehtaisitko sanoa esim. lapsillesi mitä sinä teet työksesi, tai vaikka anopille? Niinpä, eikö olekin vähän noloa?
 
"vieras"
Hei ap, voitko kertoa vähän, että millainen "shown" pitäisi olla? Paljonko tienaat suunnilleen kuussa ja millaisilla tunneilla? Anteeksi utelu, mutta alkoi kiinnostaa! Olisi hyvä lisätienesti opiskeluiden oheen. :)
 
viisas
Älkää oikeasti ryhtykö tuollaiseen jos vähänkin tuntuu että moraali on vastaan. Siitä likaisesta olosta ei pääse ikinä eroon, omatunto kolkuttaa vielä vanhana mummonakin.
 

Yhteistyössä