Helppoa rahaa kotoa käsin ;)

  • Viestiketjun aloittaja "kotiäiti"
  • Ensimmäinen viesti
"kotiäiti"
Seksuaalisuus on kyllä luonnollinen osa kaikkia, mutta sitä on luonnollista toteuttaa vain sen oman sen hetkisen puolison kanssa. Varsinkin jos on naimisissa niin on moraalitonta esitellä itseään jossain seksikamerassa tarkoituksella, jotta lukuisat tuntemattomat miehet voi runkkailla sinun kuville.
....
Kehtaisitko sanoa esim. lapsillesi mitä sinä teet työksesi, tai vaikka anopille? Niinpä, eikö olekin vähän noloa?
Tuo nyt on minusta hieman rajoittunut käsitys. Onhan niitä nykyään polyamorisia suhteita ja vaikka mitä. Mieheni tietää työstäni kyllä eikä siinä hänenkään mielestä ole ongelmaa. Toiset meistä vaan on avoimepia näissä asioissa kuin toiset, ja moraalikäsitykset vaihtelee.

En kertoisi lapselleni (vielä vauva) enkä anopilleni, mutta mielestäni se ei ole silti noloa. Kaikilla ihmisillä on taatusti omat salaisuutensa ja asiat joita ei kerro kaikille. Tämä nyt vaan on minun salaisuuteni, "oma juttuni" josta jopa tietyllä tapaa tykkään, joka mahdollistaa sen että voin olla kotona ja silti pärjäillä ihan hyvin ja vaikka ostaa itselleni tai lapselleni joskus jotain kivaa.
 
"kotiäiti"
[QUOTE="vieras";24105500]Hei ap, voitko kertoa vähän, että millainen "shown" pitäisi olla? Paljonko tienaat suunnilleen kuussa ja millaisilla tunneilla? Anteeksi utelu, mutta alkoi kiinnostaa! Olisi hyvä lisätienesti opiskeluiden oheen. :)[/QUOTE]

Mitä rohkeampi show, sitä enemmän asiakkaita ja rahaa. Mutta kuten edellä kirjoitinkin, jokainen voi määritellä itse omat rajansa. En minäkään ihan kaikkea tee, mitä pyydetään.

En osaa sanoa tässä tarkkoja summia, palkka kun vaihtelee niin paljon sen mukaan miten paljon tuolla esiinnyn. Joskus ei jaksa ja joskus on enemmän intoa. Mutta tuntipalkat on kyllä aika huikeita verrattuna esim. siivoustyöhön tai puhelinmyyntiin.

Tää vaatii kyllä tietynlaista asennetta ja sitä, ettei ota itseään liian vakavasti. Kaikille ei todellakaan sovi.
 
"kotiäiti"
[QUOTE="vieras";24105552]No eipä ainakaan tartu taudit kumminkaan päin, eikä ole vaaraa tulla raskaaksi, eikä ole vaaraa joutua seksuaalisen väkivallan kohteeksi. :)[/QUOTE]

Jep. Minä saan lähinnä vain kehuja, ja se tietty nostaa itsetuntoa, mikä ei koskaan ole pahitteeksi.

Olisinhan minäkin tietty kaikista mieluiten jossain "oikeassa" työssä, mutta en ole vielä löytänyt sitä omaa alaa jossa viihdyn. Jos hakisin töitä, joutuisin sinne siivoamaan tai puhelinmyyntiin. Että paljon mielummin teen tätä. Väliaikaistahan tää on kunnes tosiaan hankin sen "kunnon" ammatin ja työn josta voi kahvipöydässä kertoa. :D
 
"kotiäiti"
Juu, samalla keskustellaan. Useimmiten miehet kehuu ulkonäköä tai pyytää paljastamaan jotain, mutta ilmaiseksi ei tartte paljastaa mitään. Vasta sitten, kun maksavat. Myöskään kaikkiin kysymyksiin ei tarvitse vastata.
 
"kotiäiti"
Ruudussa käyy koko ajan reaaliaikaisena, kuinka paljon on tienannut.. Se motivoi tosi hyvin. ;)

Ja siis miehet pyytää sut privaattiin, joka maksaa heille ja siellä esiinnyt.
 
8oo
"Parhaat mallit tienaavat meillä 1000-1600 euroa kuussa muutaman tunnin sessiolla viitenä päivänä viikossa"

No kyllä henk. koht. hieman kovempia liksoja odottelin. No firmahan siitä välistä vetää varmaan aikaa hyvin.
 
karma on karma
Helppo rahan ansaintikeino ehkä nyt, mutta kovan hinnan joudut tuosta seuraavassa elämässä maksamaan. Karma on karma. Kenties joudut maksamaan karmasi jo tässä elämässä, ehkä sun seuraava lapsi syntyy vaikka vammaisena.
 
"vieras"
Helppo rahan ansaintikeino ehkä nyt, mutta kovan hinnan joudut tuosta seuraavassa elämässä maksamaan. Karma on karma. Kenties joudut maksamaan karmasi jo tässä elämässä, ehkä sun seuraava lapsi syntyy vaikka vammaisena.
Kerropa, mistä pahoista teoista ap ansaitsisi rangaistuksen? Mitä hän tekee väärin? Katsos kun mun moraalini ja oikeustajuni mukaan väärin on sellainen asia, joka satuttaa jotain ihmistä. Tämä kriteeri ei mielestäni tässä tapauksessa täyty.
 
karma on karma
[QUOTE="vieras";24105862]Kerropa, mistä pahoista teoista ap ansaitsisi rangaistuksen? Mitä hän tekee väärin? Katsos kun mun moraalini ja oikeustajuni mukaan väärin on sellainen asia, joka satuttaa jotain ihmistä. Tämä kriteeri ei mielestäni tässä tapauksessa täyty.[/QUOTE]

Huoraamisesta tietysti
 
"BangBang"
Helppo rahan ansaintikeino ehkä nyt, mutta kovan hinnan joudut tuosta seuraavassa elämässä maksamaan. Karma on karma. Kenties joudut maksamaan karmasi jo tässä elämässä, ehkä sun seuraava lapsi syntyy vaikka vammaisena.
Ny on mammalla puurot ja vellit sekaisin, tutustu karman lakiin ennen kun yrität katkerana aiheuttaa pahaa mieltä toiselle!
 
"kotiäiti"
memmmeli, kiitos. :)

pii: Mieheni mielestä tämä on okei, ei koe mitenkään häiritsevänä. Mutta me ollaankin ehkä keskiverto-suomalaista avoimempia.

Minunkin mielestäni väärin on sellainen asia, jossa satutetaan toista. Tässähän pikemminkin tuotetaan toisille nautintoa. Ihmiset tekee sitä mitä osaavat ja minä osaan tämän. Onko se väärin?
 
"mie vaa"
"kotiäiti" aivan mahtavaa että tulet kertomaan tälläisestä mahdollisuudesta :)
olkoon muut mitä mieltä tykkäävät mutta minä nostan hattua :)
taitaapi täällä heilua niin paljon ihmisiä jotka eivät ole sinut itsesnsä kanssa että kateellisina vain haukkuvat :D
jätettäkööt heidät omaan arvoonsa :)
sinä olet selvästi nainen joka ei itseään häpeä :)

tuolla joku mainitsi jostain seksichatista???
mikä homma se oikee o?
miten toimii?
 

Yhteistyössä